collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187756 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #650 Gepost op: 21 augustus 2010, 08:24:40 »
Chips, net een heel bericht getypt valt de verbinding weg toen ik het bericht wilde plaatsen.  :huh:

Dus nogmaals:

@Marijkje: Wat een vreselijk nieuws van jullie vriendin en vader!  :sad:  Gecondoleerd met jullie vriendin. Echt verschrikkelijk om iemand op zo'n jonge leeftijd te moeten missen.
Hopelijk knapt je vader genoeg op om toch bij jullie bruiloft te zijn, of in ieder geval de ceremonie. Heel veel beterschap voor hem! En voor jullie sterkte! Houdt de goede moed erin!

@Daan: Ik heb hetzelfde 'probleem'. Mijn jurk is ook uitgelegd en nog zit ie strak. Heel diep inademen lukt niet fijn.. Toch is het een beetje het model van de jurk (heel veel lagen stof en baleinen) en wat je zegt met dat gewicht is ook waar. Als het te los zit dan zwabbert alles naar beneden door het gewicht van de rok.
Waar zit de jurk bij jou strak? Bij mij onder de borsten, bij de ribben aan de voorzijde. Helaas dus geen plek waar je kan afvallen.. :blink:
Van welk merk heb jij je jurk? Die van mij is van Sincerity, die staat er volgens mij om bekend om de strakke bovenstukjes met baleinen.
Ik maak me hier eigenlijk ook wel wat zorgen om, want ben bang dat ik halverwege de dag die jurk niet meer kan hebben en dat ik hem het liefst uit wil... :unsure: Vindt het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hier zorgen over maakt. :biggrin:
Volgende week vrijdag ga ik de jurk nog een keer aanpassen en mocht ik het echt niet zien zitten dan ga ik denk ik nog even terug naar de coupeuse.
Ik ben wel heel benieuwd naar jouw jurk!  :) Of heb je die hier al een keer geshowd?

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #651 Gepost op: 21 augustus 2010, 15:10:24 »
@Marijke: jeetje wat een vreselijk nieuws in die paar dagen.. :S Wat erg! Gecondoleerd en sterkte met alles.. Hopelijk is je pa snel aangesterkt en kan hij het grootste deel van de dag er gewoon bij zijn! :)
Wij hebben waarschijnlijk ook 2 daggasten minder, omdat mijn schoonzus weer is opgenomen en nu geopereerd moet worden met als resultaat paar weken in het ziekenhuis dus de kans dat zij erbij is is nu wel heel klein, met nog minder dan 3 weken te gaan... Ze is ook nog erg zwak en kan weinig aan. Mijn zwager zal er bij een deel wel bij zijn, maar ook niet overal.

Mijn jurk zit ook wel strak, maar bij mij is het meer mijn torselet (70C), die zat in de winkel wel goed, maar nu ik hem een paar x aan heb gehad thuis de hele dag, zit hij voor geen meter meer en superstrak. Heb nog een ander torselet (75C) gekocht, die is weer te losjes en die maakt mijn buik niet helemaal plat zeg maar. Volgens mij is er ook niet echt meer een tussenmaat. Het ene torselet heeft meer balijnen, waardoor het zo strak zit denk ik. Ik neig toch naar degene die erg lekker zit, maar twijfel toch omdat hij niet alles 'wegwerkt' zeg maar.. Tips?

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #652 Gepost op: 21 augustus 2010, 18:30:18 »
Marijke, wat een vervelend nieuws !! Hoop natuurlijk heel erg met je mee dat je vader er (voor een groot deel) bij kan zijn.
Ook gecondoleerd met het verlies van je vriendin!!




Hier gaat alles naar behoren. Gisteren heb ik mijn jurk opgehaald. Ik was erg benieuwd of hij dicht zou kunnen na de 7 kilo die ik was aangekomen  :blink:
Ik was er een beetje bang voor maar dat hoefde achteraf helemaal niet want hij past precies. Ik ben er al 5 kwijt van de 7 dus dat was prima !!
Hij hangt nu bij mijn ouders. Wel raar om die kamer binnen te lopen en je jurk zo te zien hangen. Mijn jurk sluit mooi aan en zit zelf niet strak. Het torselet zit wel strak maar dat moet ook wel. Maar niet storend ofzo.
Vanmiddag had ik mijn proefkapsel en make-up. Degene die dat kwam doen wist precies wat ik wilde na mijn aanwijzingen en heeft er een heel mooi plaatje van gemaakt.
De foto's krijg ik nog en zal ik hier plaatsen. Ik laat ze er alleen tijdelijk opstaan aangezien dit forum openbaar is voor niet-leden. Mijn moeder vroeg of ik het was op de foto's die op het toestelletje van mijn kapster/visagiste stond. Heel leuk om te horen.


Gisterenavond hebben de cm en wij nog snel een kerkboekje in elkaar gezet. Een hoop werk met een mooi resultaat.
Dinsdagavond komt de pastoor nog eens een praatje maken en geven we het boekje mee ter controle. Daarna ga ik de rest in elkaar zetten.
Wij dachten dat het secretariaat van de kerk de boekjes zou maken maar nu bleek dat zij alleen de boekjes met alle teksten uitdelen.


Vrijdagavond de ringen halen en zaterdag vergadering (ahum vrijgezellenfeest  :wink: )
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2010, 18:31:20 door Nogevengeduld »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #653 Gepost op: 22 augustus 2010, 09:43:22 »
Ik heb gisteren mijn vrijgezellenfeest gehad! Was echt supergezellig!!  :biggrin:
Echt alle meiden die ik op mijn lijstje had staan waren er!
Eerst een heerlijke picknick gehad, toen een creabeaworkshop gehad (wat echt heel leuk was!) en daarna heerlijk gegeten. Het was echt een superleuke dag en precies zoals ik me had voorgesteld. Helemaal blij!  :biggrin:
 
Ik ga nog even verder op internet op zoek naar een hotel voor 's nachts. Lijkt me toch wel leuk om de nacht in een luxe hotelkamer door te brengen en dan te eindigen met een heerlijk ontbijtje daar. We waren van plan gewoon naar huis te gaan, maar als je dan 's morgens wakker wordt ben je gelijk zo in je eigen doen weer. Lijkt me misschien toch niet zo leuk, dus vandaar toch maar in een hotel waarschijnlijk.  :biggrin:

Gisterenavond kreeg ik een sms van de BABS (om 20.00 uur  :blink: ). Of we haar op dat nummer wouden bellen voor een afspraak. Vond het wel een beetje raar, maar ga haar dan vanmiddag maar even bellen. Heb zin in dat gesprek met haar, is echt een leuke BABS!  :)

En vanmiddag nog even naar de fotolocatie om wat testshoots te maken. Zin in!  :biggrin:

De 2 weken staan al in de tickers, oooooeh spannend!! :ohmy:
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2010, 09:44:31 door MissBride »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #654 Gepost op: 22 augustus 2010, 11:32:59 »
Wat fijn, missbride dat je vrijgezellenfeest zo leuk was.

Ik heb gisteren de foto's van het proefkapsel en make-up binnengekregen en ja...ik ben het echt  :biggrin: Het is echt een heel verschil. Ik gebruik normaal gesproken bijna geen make-up. Ik wil alleen nog informeren naar een middel om tanden te bleken. Ik heb al zo lang ik weet last van gele tanden.
Ik heb alleen geen goede foto van de zijkant. Maar zo hebben jullie een idee.

Ik laat ze er even opstaan en dan verwijder ik ze weer.

Fijne zondag !





Ik heb de foto's verwijderd !
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2010, 13:21:26 door Nogevengeduld »

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #655 Gepost op: 22 augustus 2010, 12:54:09 »
@ nogevengeduld

Wat mooi! Ziet er echt als een bruid uit!
Wat gaat het nu snel allemaal hè!


Fijne zondag!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #656 Gepost op: 22 augustus 2010, 18:07:48 »
Nogevengeduld: Wil je mij je foto's even sturen? Ben nogal nieuwsgierig..    :wink:

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #657 Gepost op: 22 augustus 2010, 19:06:08 »
Stuur je emailadres even in een pb, Marijke. Dan stuur ik de foto's naar je toe.

Groetjes Marielle

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #658 Gepost op: 22 augustus 2010, 20:55:21 »
Jeetje Marijke, wat heftig allemaal! Heel veel sterkte!!! Dikke digiknuf!





Gisteren tot mijn grote verbazing was mijn vrijgezellenfeest.
Ik was er volledig van overtuigd dat mijn feestje op zaterdag 28 augustus zou plaats vnden. Ilona, mijn vriendin en getuige, had nl al een maand of 2 geleden gevraagd of ik dan met haar naar de sauna zou willen, en tja... Iloon en sauna gat nu eenmaal niet samen, dus ik had mijn conclusie getrokken. En 21 augustus was ik allang blij dat ik het rooster rond had gekregen, want alle meiden behalve ikzelf hadden wel iets, 2 dames op vakantie en de andere 3 hadden allemaal afspraken, dus tja, ik wist niet beter dan dat dat echt onmogelijk ging zijn.

Gister morgen dus zoasl iedere zaterdag morgen ik naar mijn werk. Nicole wilde al erg vroeg naar onder om de winkel te openen, dus ik vroeg haar nog of ze haast had. Maar dat had ze niet, maar zij toch naar onder, ik nog even naar de wc en wat water gepakt en toen ook naar onder.

Ik was nog maar net in de winkel toe Marleen (zus) en Ilona binnen kwamen lopen. Ik begroete ze eerst omdat ik ze herkende, en vervolgens viel het kwartje en kwamen de emoties. WOW wat was ik verrast. Mijn eigen team zat in het complot en Tonny was onderweg om te komen werken. Ik kreeg een kroontje op en een sjerp om met daarop: "Ja ik wil" . Ik ben boven mijn tas gaan halen en heb me mee laten nemen. Na een korte stop bij de AH zijn we naar het station in Eindhoven gereden. Daar shebben we huur fietsen opgehaald en toen we buiten kwamen stonden daar mijn moeder en Hanneke (vriendin) Super leuk! Vervolgens kreeg ik een envelope met een vraag en ik moets naar het antwoord toe fietsen. Zo zijn we eerst naar het eerste huis waar ik gewoond heb gefietst, daarna naar de plek waar mijn kleuterschool en basis school ooit stonden. Van daaruit naar de kerk waar ik gedsoopt ben en mijn communie en vormsel heb gedaan, vervolgens naar het winkelcentrum waar we met onze oma altijd naar de markt gingen. Toen naar het zwembad waar ik ooit heb voorkomen dat ze mijn fiets jatte en tot slot naar stratums eind, naar de plek waar de kroeg ooit was waar ik vaak heen ging.

Vanuit die laatste plek fietsten we naar een soort atelier. Daar hebben we eerst een heerlijke lunch gehad. Vervolgens hebben we daar wenskistjes gemaakt. Ik vond het erg leuk, want iedere dame aan de tafel heeft een door mij bewerkt kistje in huis. Dus erg leuk om nu samen kistjes te bewerken. En alle kistjes waren prachtig.
Ik heb vervolgens van alle meiden een kaart met een wens voor in mijn wenskistje gekregen. Heel bijzonder.

Van daaruit hebben we de fietsen terug gebracht en zijn we naar een resuarant gegaan. Daar hebben we eerst heerlijk op het terras een drankje gedronken. Ik zat met mijn rus naar de straat en zag ineens in het raam 1 van mijn collega's in het raam. Stonden daar ineens 4 van mijn collega's (de andere twee konden er helaas niet bij zijn)  Echt helemaal super.
We hebben heerlijk op het terras gegeten. Maarleen had nog een kenismakingspel bij. Alle meiden mochten een vraag uitzoeken en die moest ik dan over hun beantwoorden. Echt heel erg leuk.

Na het eten nog lekker wat geborreld en gekletst.

Echt ik heb super genoten van deze heerlijke dag!

Zodra ik de foto's heb zal ik er nog wat plaatsen

Liefs Annemiek

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #659 Gepost op: 22 augustus 2010, 21:43:55 »
Wat leuk Annemiek en MissBride, ook jullie vrijgezellenfeest achter de rug!
Dat betekent dat de bruiloft écht dichtbij komt he.
Nog maar 19 dagen, zo snel al.

Hier gaat het met mijn vader gelukkig weer wat beter. Hij is van de IC af, krijgt nog wel prednison en antibiotica, maar ik heb er goede hoop op dat hij voor de bruiloft flink opgeknapt is. Of hij het dan heel de dag redt zien we nog wel, het belangrijkste is toch de ceremonie.
Verder hebben we dinsdag de afscheidsdienst van die vriendin. Zal wel even heftig worden... :sad:

Ik moet zeggen dat het heel raar is om naast alle vervelende dingen gewoon door te gaan met het regelen van de bruiloft.
Deze week hebben we een hoop afspraken omtrent de bruiloft, videograaf, locatie, proefkapsel, naar de trouwzaal enz. Gelukkig kan ik er ondanks alles toch wel van genieten.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #660 Gepost op: 23 augustus 2010, 11:03:49 »
Hoi meiden,

@ Marijkje: jeetje wat een nieuws! Gecondoleerd met jullie vriendin, veel sterkte. En je vader, das ook weer even schrikken, maar gelukkig lees ik dat het ietsje beter gaat. Goed om te lezen dat je toch ook wel geniet van alle andere dingen, lijkt me heel moeilijk zo'n achtbaan met emoties.

@ elles: ook voor jou minder leuk nieuws lees ik. Hopelijk voelt je schoonzus zich snel goed genoeg voor jullie grote dag.

@ miss bride: leuk je vrijgezellenfeestje! en rare manier van contact zoeken van de BABS, maar wel fijn dat je het een leuk mens vindt. Heb je inmiddels al een hotel gevonden?

@ annemiek: ook hier even: leuk vrijgezellenfeest!

@ meiden met een te strakke jurk: vervelend zeg! Je hebt zo'n jurk toch wel een tijdje aan, dan moet ie toch wel goed zitten! Hopelijk bedenken jullie nog een oplossing. Mijn jurk mag ik vrijdag weer passen, ben benieuwd...

@ nogevengeduld: ik heb je foto's gemist, maar ben erg nieuwsgierig natuurlijk, je kunt een pb-tje van me verwachten!

Hier weinig nieuwtjes. Net terug van Lowlands, was super. Helaas wel lekker verbrand in mijn hemdje, niet in mijn strapless topje... dus ik zal van de week eens langs de zonnestudio om te kijken of de schade nog te redden is, anders maar kijken of bruin uit een tubetje werkt.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2010, 11:04:33 door Wendelieke »

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #661 Gepost op: 23 augustus 2010, 21:05:44 »
Hoi meiden,

Jemig wat is hier een hoop geschreven in een korte tijd!

@ Marijke. En wat een vervelende berichten ook! Ik wens je heel veel sterkte, en gecondoleerd met dit onverwachte verlies. Dat zal er behoorlijk in hakken zo in deze stressvolle periode.

@ Elles, voor jou natuurlijk ook vervelend, familie van zo dichtbij die er dan waarschijnlijk niet bij kunnen zijn. Hoop dat het allemaal het genieten niet te veel in de weg gaat staan.

@ Annemiek, jij dus ook je vrijgezellenfeest gehad. Hardstikke leuk zeg. Ik was er van overtuigd dat ik geen vrijgezellenfeest zou krijgen, maar gister stonden er ineens 10 auto's met onwijs getoeter voor de deur....ooh shit dachten AS en ik. En ja hoor we werden allebei ontvoerd. Geen idee waar we heen gingen....Maar een onwijs leuke dag gehad. AS is wezen karten met zijn vrienden en daarna uit eten geweest. Ik ben met vriendinnen door de Utrechtse grachten gaan waterfietsen!!! Ontzettend leuke dag gehad. Daarna ook gaan eten, en uiteindelijk met de mannen samen nog wat gedronken op het terras!!!!
We waren zoooo verrast! We hadden dit zo niet aan zien komen.

@ nogevengeduld, jammer dat ik je foto's gemist heb, maar gelukkig ben je tevreden!!! Ik twijfel nog steeds over me kapsel.

@ Wendelieke, ooh balen zeg van die streepjes, die zijn altijd moeilijk om weg te krijgen.

@ Miss bride, ik heb het inderdaad ook dat ik me zorgen maak. Maar ja we zien het wel. Ben wel echt op me voeding aan het letten zodat ik nog een paar kilo hoop af te vallen. Hij zit wel heel mooi bij me borsten nu. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik moet woensdag me jurk ophalen, dan is hij klaar.

Ik heb al een keer een foto geplaatst, maar zal hem nog een keer neerzetten.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2010, 21:07:07 door daanbanaan »

Kim van Gameren

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #662 Gepost op: 23 augustus 2010, 21:44:15 »
Hoi dames,

Weer even geleden dat ik een bericht heb geplaatst, hoewel ik wel trouw (letterlijk en figuurlijk :))mee lees hoor.
Maar er zijn zoveel verschillende dingetjes getikt dat je niet even snel een reactie terug typt.
Het is zo divers en daarom zo leuk om allemaal te blijven lezen.

Dus ik wil iedereen die momenteel een wat mindere periode mee maakt alle sterkte wensen.
En voor iedereen toch veel plezier van de laatste dingetjes wat betreft de voorbereidingen.
Geniet er nog maar even van, voor we het weten is het zo ver.

En iedereen die zenuwachtig is, ik ga me langzaam maar zeker bij jullie aansluiten.
Vannacht echt slecht geslapen, nou was er al crisis hier ivm een lekkage in onze hal i.v.m. het noodweer van gisterenavond, heb vannacht 3 uur liggen malen over de dingen die we nog moeten.
Nou is dat niet bijsterveel ofzo hoor maar toch.
Ben normaal niet zo van het stressen maar vannacht kreeg ik toch wel zenuwen.

Later vandaag een gelukstreffer gehad.
Ben al maanden(!) op zoek naar een audi tt als trouwauto, maar het wilde maar niet lukken.
Intussen was iedereen aan het meezoeken.
Uiteindelijk had mijn oom beet, die belde een autogarage en die hadden nog een audi tt te huur op 10-09-2010.
Dit hoorde ik dus vanmiddag en ik ben meteen met hen gaan bellen en ja hoor; zij hebben nog een audi tt te huur op 10-09-2010. Het frappante is dat ik eerder naar hen gemaild heb maar toen hadden zij geen audi tt.
Nu dus wel, dus ik was allang blij, de vriendelijke man aan de lijn heeft me wat foto's gemailt en nu hebben we een optie op die audi TT. Waaaaaah! Ben zo blij!
Mijn as heeft gisteren ook rond gemaild en heeft ook ineens een audi TT te pakken, zo raar.
Ruim een half jaar al op zoek en nu op één dag zelfs keuze uit 2!
Dus nu even wikken en wegen. Komt goed!

Verder ben ik nog aan het knutselen met de menukaart. (Maak ik zelf) Woensdag hebben we onze laatste afspraak met de eigenaar van de feestlocatie. Over de tafelindelingen in de zalen, de tafelschikking tijdens het diner en nog wat details meer. En dus ook de menukaart, hoe deze op te zetten. Het eindresultaat heb ik al voor ogen dus hoef puur over de tekstopzetting na te denken, dan printen en klaar. :)

Afgelopen zondag hebben ook wij het gesprek gehad met de BABS, wat een lieve, leuke, warme vrouw.
We zijn er op een haar na bijna 2 uur geweest, zo gekletst en gelachen, echt leuk.
Over al onze broers en zussen, ouders en aanhang, over iedereen zal ze iets zeggen en ze houdt van interactie met de aanwezigen tijdens de ceremonie dus het wordt echt heel erg leuk, komt helemaal goed dus.

Onze vrijgezellenfeesten hebben wij vermoedelijk op 4 september.
De enige zaterdag die ik kan is 4 sept. Aanstaande zaterdag heb ik een late dienst en de week erop heb ik een maand vakantie dus ik gok het op 4 sept. Denk dat mijn as dat ook heeft want die gaat aanstaande zaterdag zijn pak afpassen en kan dus ook niet. Ik weet toevallig dat het vrijgezellenfeest van mijn as nog niet afgesproken is, broers van as zijn nogal van het 'alles op het laatste moment' dus ik hoop dat dat goed komt. Mijn vrijgezellenfeest is echter al in kannen en kruiken, ben heel benieuwd, heb er zin in.
Aanstaande zondag gaan we met de schoonzusjes naar een beautyfarm en laten we ons eens lekker onder handen nemen; gezichtsmassage, lichaamspakking etc. Heerlijk! Eigenlijk een 2e vrijgezellenfeestje vind ik het. :)

Morgen ga ik de bloemen uitzoeken en er een stel kopen om het trouwboeket als proef te gaan maken (maak ik zelf) en ook een corsage om te proberen of het lukt. Lukt me dat niet of valt het tegen dan kan ik het alsnog uitbesteden.
Het autostuk wordt gemaakt door een collega van onze ceremoniemeester, misschien kan die eventueel nog bijspringen! :)
We zullen het allemaal wel zien.
Ik heb er erg veel zin in!
Ook om ons heen heeft iedereen het erover, men is langer met hun outfit bezig geweest dan wij uiteindelijk zelf, zo grappig!

Tot de volgende post! :biggrin:
Groetjes!
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2010, 21:47:59 door Kim van Gameren »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #663 Gepost op: 24 augustus 2010, 08:09:57 »
Even een snelle reactie voordat ik aan het werk ga. :wink:
@Daan: Wat een prachtige jurk! Ik snap precies jouw probleem, jouw bovenstukje lijkt qua vorm precies op die van mij. En dat zit inderdaad strak.  :blink: Hopelijk krijgen we er nog vertrouwen in dat we er de hele dag in kunnen lopen...

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #664 Gepost op: 24 augustus 2010, 11:05:36 »
@ Miss bride.... Ja hij zit bij mij op dezelfde plek strak als bij jou. Ik laat je morgen weten als ik hem opgehaald en opnieuw gepast hebt wat ik er dan van denk. Ik krijg ook paniek dat ik denk straks knapt me rits tijdens de avond ofzo....pffff wat zou dat genant zijn zeg!!! Ik neem in ieder geval naaispullen mee!

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #665 Gepost op: 24 augustus 2010, 14:26:47 »
Ik kreeg de tip dat het ook kan komen door de warmte en of je het smorgens aanpast of in de middag.
Weet niet of dat nog kan uitmaken?

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #666 Gepost op: 24 augustus 2010, 20:28:07 »
@Daan: Ik ben niet zo bang dat ie me kapot knapt ofzo. Is wel sterk genoeg. Maar ben meer bang dat ik er letterlijk niet goed van wordt dat ie zo strak zit...
Maar een naaisetje voor de zekerheid is zeker geen slecht idee haha! Je weet maar nooit.
Ik ben heel benieuwd hoe je laatste pas is! Ik lees het wel! :wink: In ieder geval veel plezier met passen!

@Loesje: Dat maakt inderdaad uit. Maar dat scheelt echt niet zoveel dat ie dan opeens wel lekker zit helaas.  :unsure:
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2010, 20:28:56 door MissBride »

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #667 Gepost op: 24 augustus 2010, 21:01:01 »
Hoi hoi allemaal,

Nog 2,5 week!

@ nogevengeduld: mooie foto's heb je doorgestuurd, vind je er erg mooi uitzien!
@ daanbanaan: ik had hem al eens gezien, maar blijft een mooie jurk. Jij bent al lekker bruin! Leuk, je vrijgezellenfeestje en zeker als je dacht dat hij niet meer zou komen!
@ kim: niet teveel stressen hoor, dat bederft de pret! het wordt vast een mooie dag en als je net als iedereen hier al zoveel geregeld hebt, kan er niet zoveel mis gaan denk ik.

Zelf heb ik inmiddels wel een beetje stress, onze ringen zijn namelijk nog steeds niet klaar. 16 juli hebben we ze besteld en het zou 2-3 weken duren, inmiddels zijn er al 5 weken voorbij. Morgen toch maar weer even bellen.
Verder moet ik nog best wat regelen (autolintjes, cadeautjes, gastenboek, enveloppendoos afmaken) en wil ik ook graag dat we op de begane grond ons hele huis af hebben (spiegels ophangen, lamp uitzoeken, dimmer installeren, plintjes plakken, bloemetjes etc.) ons voortuintje is vandaag al afgemaakt, ook daar wil ik nog wat plantjes enzo, en de achtertuin moet nog... en dat alles nog binnen 2,5 week! Met een beetje pech zijn onze vrijgezellenfeesten ook nog op 2 aparte zaterdagen, dus ik denk dat we het nog druk krijgen komende dagen. Ach... als ik dit zo typ valt er alweer een last van mijn schouders af, komt vast goed!

Ow ja, terwijl ik dit typ bedenk ik ook dat ik voor zaterdag nog een stukje moet bedenken wat ik tegen AS zeg tijdens de ceremonie.. en ik moet nog mijn schoenen gaan inlopen en een mooi setje voor de huwelijksnacht kopen.. (gelukkig ben ik altijd erg productief als er een deadline nadert!  :wink: )

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #668 Gepost op: 25 augustus 2010, 20:52:30 »
@ wendelieke.....haha je moet inderdaad nog veel doen, zou daar ook stress van hebben, maar zoals je zelf al schreef, veel mensen zijn erg productief wanneer er een deadline gehaald moet worden. Komt dus vast en zeker goed.

@ miss Bride, ik ben vandaag opnieuw geweest en voel me al een stuk zekerder. Ik moet zeggen naarmate ik de jurk langer aan had hij steeds lekkerder ging zitten. Ik denk dat ik het wel ga redden die dag. Heb van bruidjes al eerder gehoord dat je op de dag zelf toch bijna niks drinkt en eet haha. En anders is het een kwestie van....wie mooi wil zijn moet pijn leiden ;-)

Ik hou het voor vandaag voor gezien, ben zo moe de laatste dagen. Ik duik lekker vroeg me bedje in.

Groetjes allemaal.

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #669 Gepost op: 25 augustus 2010, 21:39:14 »
@Daan: Wat fijn dat je nu een stuk zekerder bent! Misschien is het ook gewoon een kwestie van wennen. Nu is het (voor mij in ieder geval :wink:) niet dagelijks dat we zulke strakke korsetdingen dragen.  :biggrin:

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #670 Gepost op: 25 augustus 2010, 22:26:57 »
Vandaag gesprek gehad met onze BABS. Had er veel meer bij voorgesteld.
Vond haar een beetje te zakelijk, maar dat zal wel komen omdat er 7 trouwerijen zijn op 10 sept.
Ze vroeg weinig door en bleef erg op de vlakte. Was dat bij jullie ook?

Het is niet anders, we wachten af misschien komt het met de ceremonie anders over...

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #671 Gepost op: 26 augustus 2010, 07:11:44 »
Wat jammer Loesje! Ook al zijn er 7 trouwerijen de 10e, dan nog moet ze toch goed weten hoe jullie zijn?
Wij hebben ons gesprek met de babs nog niet gehad. Die hebben we pas 2 september.

En alvast een kleine weersverwachting van het KNMI:
donderdag 02 september tot en met donderdag 09 september
Grote kans op droog en rustig zomerweer met temperaturen rond of iets boven het langjarig gemiddelde.
En het langjarig gemiddelde is van 1-10 september max. 19.1 graden. Klinkt goed of niet?!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2010, 07:22:35 door MissBride »

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #672 Gepost op: 26 augustus 2010, 09:13:24 »
Ik kijk nu ook al stiekem elke dag even op weer.nl en andere site's en het ziet er tot nu toe goed uit (niet te hard roepen   :) )
Ik hoop zo dat het droog blijft !!!

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #673 Gepost op: 26 augustus 2010, 15:06:29 »
Haha yep, hier nog één, ik kijk ook regelmatig even op weeronline.nl Heerlijk om te zien dat er wat beter weer in het verschiet ligt.. :) Tis vandaag weer hopeloos.. Niet relaxed als je nu gaat trouwen, maar goed. Ik heb nog geen binnenlocatie bedacht.. Hopelijk is het niet nodig!! :)

Net nog maar even met het stadhuis gebeld, omdat ik nog niets gehoord heb van de Babs, erg gek. De receptioniste begreep me wel, maar de ambtenaren waren aan het vergaderen, handy.. Mag zo terugbellen.. Hopelijk is er niets mis :tongue:

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #674 Gepost op: 26 augustus 2010, 19:00:15 »
Grappig om te zien dat ik niet de enigste ben die zich al druk zit te maken om het weer!!!

Het lijkt me zo verschrikkelijk als het de hele dag met bakken uit de hemel komt. Morgen nog maar twee weekie's. Vind het ontzettend spannend!

Tot schrijfs maar weer.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards