collapse

Auteur Topic: 10-09-2010  (gelezen 187767 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

angemarona

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #725 Gepost op: 6 september 2010, 21:23:27 »
@ nogevengeduld, welke site kijk jij voor het belgische weer, wij wonen heeeeel dicht bij belgie namelijk.

bij ons is alles rond, ik heb een oplossing voor mijn sleep en de rest van de jurk stap ikook nie tmeer op want mijn schoonmoeder kwam op het geweldige idee om lusjes eronder aan te maken zodat de jurk iets omhoog komt aan de achterkant waardoor ik normaal kan dansen..WHOEHOEEE ik blij

ik ga de fotografe nog maar es bellen want daar hoor ik maar niets van..verder is alles rond op de autolintjes na, daar ben ik nog mee bezig..ik ben blij!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #726 Gepost op: 6 september 2010, 21:30:13 »
@ Loes, jij en ook alle andere meiden een hele fijne, liefdevolle en vooral droge  :wink:  dag toegewenst !!

@ Angemarona, ik kijk gewoon op weeronline.nl e.d. en typ dan antwerpen in.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #727 Gepost op: 6 september 2010, 22:02:41 »
Hee meiden,

nog maar een paar dagen! Ik kijk woensdag pas op de weersites, ben benieuwd wat het weer gaat worden.
Ben nu druk met een powerpoint in elkaar zetten voor tijdens het buffet, leuk joh, alle oude foto's weer eens bekijken.
Morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie!

Ringen zijn eindelijk klaar, woensdag gaan we ze ophalen! Dan nog een paar kleine dingetjes: enveloppendoos en autolintjes en verder het huis lekker schoonmaken en dan mag het van mij snel vrijdag zijn!
We hebben zelfs nog op de valreep bedankjes voor de daggasten in elkaar geknutseld!

Ik blijf het hier nog wel een beetje volgen hoor, en de eerste fotootjes mogen jullie natuurlijk ook zien. niet te zenuwachtig worden... als we morgen wakker worden nog maar 3 nachtjes!!!!!!!!!!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #728 Gepost op: 7 september 2010, 07:44:03 »
Morgen kunnen we zeggen dat het Overmorgen zover is  :blink:

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #729 Gepost op: 7 september 2010, 07:54:34 »
en de weerberichten worden steeds beter!!!! woehoe!

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #730 Gepost op: 7 september 2010, 09:26:04 »
Dames, dit staat op weeronline.nl en let vooral op de laatste zin  :biggrin:

Vrijdag zal zeker geen onaardige dag worden. Er zijn stapelwolken en de zon doet leuk mee. Er kan wel een regenbui ontstaan, maar een groot deel van de dag is het gewoon droog. Zeker aan het einde van de middag als de buien uitdoven en de zon fel doorbreekt. De temperatuur ligt rond de 20 graden en de wind waait vrolijk uit het westen. Een prima dag om te trouwen!!!

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #731 Gepost op: 7 september 2010, 10:48:25 »
Haha! Super grappig dat dat zinnetje van het trouwen erbij staat. :tongue:
Het weer lijkt er wel goed uit te zien zeg, hopen maar dat het op de goede tijden droog is. :wink:

Ik begin nu wel erg zenuwachtig te worden hoor.  :wink: Hoe gaat het bij jullie met de zenuwen?

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #732 Gepost op: 7 september 2010, 12:09:53 »
Ik begin ook zenuwachtig te worden. Vandaag (vanmiddag) mijn laatste werkdag en dan t/m de 17e vrij.

Maar ik heb er ook super veel zin in  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #733 Gepost op: 7 september 2010, 21:24:20 »
Hier geen last van zenuwen. Ik 'vergeet' gewoon dat het al bijna zover is. :biggrin: Ik heb nu lekker vakantie, dus ik vul mijn dagen met dingetjes voorbereiden, paardrijden en lekker luieren.  :biggrin: En dan denk ik opeens: oh, nog maar 2 dagen. :happy:  Op de 1 of andere manier kan ik er nog niet helemaal bij dat het nog maar 2 dagen duurt.
Ik denk dat ik vrijdagochtend wel zenuwachtig wordt maar goed, dat lijkt me wel normaal. :tongue:

Het weer lijkt ook een stuk beter te worden dan dat ze vorige week voorspelde. Dus hopelijk hoef ik donderdag niet nog naar de stad om een paraplu te kopen. :laugh:

Vanochtend al boodschappen gedaan voor de lunch. Dat was wel even een gesleep in mijn eentje, maar het is allemaal gelukt.
Het draaiboek is nog een keer doorgesproken met de CM's, dus alles is nu klaar.
Nu wachten en relaxen tot vrijdag.  :biggrin:

En we hebben gisteren nog leuk nieuws gehoord: we worden oom en tante volgend voorjaar! :) Dus dat is wel erg leuk om naar uit te kijken.

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #734 Gepost op: 7 september 2010, 21:29:08 »
Hee allemaal,

@ miss bride: gefeliciteerd!

Hier vallen de zenuwen nog redelijk mee, de ringen zijn eindelijk klaar, maar niet goed... er is verkeerd gegraveerd grrr... mijne pas gelukkig wel, AS gaat morgen passen. Maar goed is het niet en we hebben er ook veels te lang op moeten wachten. erg jammer.
verder heb ik ook vakantie!!!!!!!!!!!!! joepie!
morgenochtend naar de bloemenveiling, dan mijn jurk halen en verder een beetje rustig nog wat laatste dingetjes doen!
« Laatst bewerkt op: 7 september 2010, 21:29:35 door Wendelieke »

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #735 Gepost op: 7 september 2010, 21:34:14 »
Wendelieke: Wat balen van de ringen! Wat is dat toch met dat graveren; bij ons ging het in eerste instantie ook al verkeerd.  :huh: Wat is er bij jullie ringen misgegaan? Is het nog mogelijk dat dit voor vrijdag goed komt?

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #736 Gepost op: 8 september 2010, 18:41:18 »
MissBride: Leuk dat je tante wordt! Gefeliciteerd!
Wendelieke: Balen zeg van jullie ringen, kan het nog worden opgelost voor vrijdag?

Hier ook een tegenslag-dag vandaag.
Ten eerste werd ik vanmorgen ziek wakker.  :ohmy: Dat was wel even schrikken zeg. Huisarts gebeld voor een kuurtje, neusspray gehaald, strepsels gehaald en vanmiddag even een flink tijdje geslapen. Nu maar hopen dat de kuur snel aanslaat en ik me morgen al weer wat beter voel.

En tegenslag 2 vandaag: De band heeft afgebeld.  :mad:   :huh:   :dry:
De zangeres is zo ziek dat ze niet op kunnen treden, ze moet 2 weken rust houden. Echt heel vervelend voor haar, maar ook erg vervelend voor ons. We hebben contact gehad met het artiestenbureau en ze hebben ons een alternatief aangeboden. Het enige nadeel is wel dat die band 300,- meer kost. Officieel is hij zelfs 650,- duurder, maar ze hebben de prijs al een stuk verlaagd. Dat was natuurlijk wel even dik balen. Ondanks dat we nu een andere band hebben is het toch wel even afwachten wat je nu op je feestavond krijgt, geeft me toch wel wat spanning moet ik zeggen.

Maar goed, het weer lijkt er wel goed uit te zien en dat maakt me wel erg blij.  :)
Nu maar hopen dat er geen andere dingen meer komen die fout gaan,want dan ga ik echt gillen, haha.

Nog maar 1 dagje!!!!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #737 Gepost op: 8 september 2010, 22:42:34 »
@ Marijkje: O, nee! ziek op je trouwdag moet je niet hebben natuurlijk... Beterschap meid! En ook enorm balen van de band... hopelijk is deze band gewoon nog beter! Wel fijn dat er nog een alternatief was. Komt vast allemaal in orde, ziek eerst morgen maar goed uit!

Wat onze ringen betreft: we hebben ze binnen, gravure is veranderd, mijn naam stond er niet goed, de 2e letter was een beetje verprutst, en ze hadden krulletters gebruikt ipv strakkere letters. Ook de zetting van de steentjes in mijn ring was (en is nog steeds) niet goed, dit gaan ze na vrijdag oplossen.
In ieder geval hieronder een plaatje.

Verder is de enveloppendoos klaar, evenals de autolintjes, de jurk hangt bij een vriendin en de bloemen voor het boeket zijn ook uitgezocht! Morgen hoef ik alleen nog maar het huis in orde te maken en wat boodschapjes te doen! Helemaal klaar voor dus!

Hoest bij jullie?

Lot

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #738 Gepost op: 9 september 2010, 08:09:56 »
Hi meiden,

Nou.morgen is het dan eindelijk zover! Raar he? Ik besef het me nog niet helemaal. Af en toe krijg ik beetje kriebels in mn buik maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ben totaal niet zenuwachtig, vind het wel heel erg spannend. Hoe zit dat bij jullie?

Zaterdag had ik nog erge stress, mijn trouwjurk zat opeens niet meer goed! Heel erg raar en het personeel van de winkel stond ook voor een raadsel. Uiteindelijk is alles opgeslost maar volgens mij kost het me flink wat grijze haren ; )

Marijkje ik weet zeker dat je,je morgen beter voelt! De adrenaline die je hebt die dag en de spanningen doen je griep helemaal vergeten : )

En wat een goed weer krijgen we!! Mazzel! Gisteren was het echt vreselijk en vroeg ik me af hoe het nou ooit dit weekend mooi weer kon worden..maar zie hier; vanochtend werd ik wakker met een blauwe lucht : )

Vandaag ga ik samen met mijn moeder heerlijk ontspannen in een spa en vanavond slaap ik bij haar en dan morgen.............

Mocht ik jullie niet meer spreken dan wens ik jullie allemaal een geweldige dag toe morgen!! Geniet van elk moment want voor je het weet is het voorbij.

veel liefs

Elles*

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #739 Gepost op: 9 september 2010, 09:43:48 »
Morgen is het zover!

@Marijke wat vervelend van de band zeg!! Maar goed, fijn dat het via een artiestenbureau is, en dat je een nieuwe band hebt, maar wel echt naar! Hopelijk ben je zelf ook snel weer beter.

Ik ga  zo naar onze kerk, die gaan we versieren. Gisteren alle bloemen opgehaald bij de veilig, zo leuk geworden tot nu toe al, mooie vaasjes, stukken, corsages (even proef gemaakt). vandaag alle corsages en het boeket, gaat mijn moeder maken. Dus niet echt relaxen vandaag, maar wel erg leuk!

Veeel plezier meiden allemaal morgen!! :biggrin: Het word sowieso mooi! We spreken elkaar dit weekend weer of na de huwelijksreizen ;-) Foto's en verslagen wil ik allemaal zien! :biggrin:

Annemiek1975

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #740 Gepost op: 9 september 2010, 10:13:29 »
@Marieke: Hete thee met een flinke scheut rum doet wonderen.
Ik was de dag voor de bruiloft van mijn zus 2 jaar geleden ook flink ziek. 2 koppen thee met rum gedronken en de dag van de bruiloft was het weg.
Hopelijk is deze band ook geweldig! Misschien nog wel beter :wink:

@Allemaal: Een geweldig grandiose dag toegewenst!!! Ik ga hier zo nog wat strijk wegwerken, de badkamer peotsen en dan ben ik er klaar voor en vertrek ik richting mijn vader!

Tot na de bruiloft/huwelijksreizen!

Liefs Annemiek

loesje1983

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #741 Gepost op: 9 september 2010, 10:18:42 »
Ik ga vandaag bij mijn ouders versieren maar eerst de hond wegbrengen!

Missbride: Wat balen van de band! Maar misschien is deze band nog leuker en beter!

Fijne dag morgen! Tot ergens in de weken erna!!

Liefs Loes

Nanna

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #742 Gepost op: 9 september 2010, 10:19:44 »
Hallo meiden!

Ik leef met jullie mee... Voor mij is het nog 16 dagen, maar ik lees even mee om te kijken hoe ik me de dag van te voren zou voelen. :wink:
Ik wil jullie allemaal een geweldige dag wensen, met veel zon (buiten, maar ook in je hart en in dat van jullie gasten!)
Succes met de zenuwen en de griep.

Liefs Nanna

Nogevengeduld

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #743 Gepost op: 9 september 2010, 10:48:20 »
Dank je wel, Nanna...Jij ook alvast een mooie dag gewenst !!

Ik heb gisterenavond kunstnagels laten zetten maar ik moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend ben.

Daarnet het huis versierd. Zometeen gaan we alvast inchecken in het hotel, de auto wassen en de kooien van mijn konijn en dwergpapagaai verschonen.
De boodschappen zijn al gedaan. Vanavond samen met mijn getuige mijn jurk halen en zij blijft, samen met haar man (cm) bij mij slapen.
as gaat naar zijn ouders.

Op zich ben ik nog best rustig als ik maar bezig blijf !!

Heb er zin in !

Iedereen nogmaals een hele mooie, droge, liefdevolle dag gewenst ! Dat jullie dromen uit mogen komen  :)

Liefs van Mariƫlle
« Laatst bewerkt op: 9 september 2010, 10:48:58 door Nogevengeduld »

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #744 Gepost op: 9 september 2010, 11:12:37 »
meiden allemaal een supermooie dag gewenst!!!!
Mijn collega gaat ook trouwen dus ik ben eens benieuwd hoe ze eruit ziet :)

daanbanaan

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #745 Gepost op: 9 september 2010, 12:29:59 »
Lieve meiden,

Ik ga jullie allemaal alvast een fantastische dag wensen! Ik heb er onwijs veel zin in! Ik ga pas over ruim drie weken met verlate huwelijksreis dus hoop voor die tijd hier al wat foto's en verslagen te kunnen zien haha!

Geniet van elke minuut, voor je het weet liggen we getrouwd en uitgeput in bed.

Tot gauw meiden.

Liefs Daan

Mignon

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #746 Gepost op: 9 september 2010, 12:57:13 »
Hoi meiden!

@Marieke: Beterschap en hopelijk gaat het morgen beter!! Ik duim voor je!!
@ missbride: Wat erg van de band! Hopelijk is deze band ook goed! We horen het wel!

Heel veel plezier morgen en genieten natuurlijk!!
Hopen dat het weer niet zo is als vandaag, want hier is het erg bewolkt en lijkt of het elk moment kan gaan regenen!

Iedereen heel veel plezier en geluk toegewenst en tot gauw! Als ik jullie niet meer spreek voor de huwelijksreizen: Dan ook heel veel plezier op jullie huwelijksreis!

Liefs en knuffel!!

Smoeltje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4015
  • Geslacht: Vrouw
10-09-2010
« Reactie #747 Gepost op: 9 september 2010, 15:14:33 »
Hoi lieve 10-09 bruidjes,

Over 24 uur zullen de meesten van ons het ja-woord al gegeven hebben. Ik wens jullie en jullie AS'sen een ontzettend mooie, geweldige, ontroerende en gezellige dag toe!

Tot snel, dan gaan we alle verhalen delen!

MissBride

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #748 Gepost op: 9 september 2010, 18:39:06 »
Alvast iedereen een hele fijne dag gewenst! Geniet ervan!  :biggrin:

Hier gaat verder alles goed; alles is nu klaar. We zijn niet eens heel erg druk geweest vandaag, dus dat was wel prettig. Vanavond nog even de huisdiertjes verzorgen zodat ik ze voor vannacht goed achterlaat, nog even douchen en dan lekker vroeg naar bed.

Dames, heel veel plezier morgen! En we duimen voor mooi weer!  :wink:

anietje

  • Gast
10-09-2010
« Reactie #749 Gepost op: 10 september 2010, 08:10:01 »
Ik wil alle september bruidjes van vandaag van harte feliciteren.
Jullie hebben in ieder geval en hele mooie en zonnige dag vandaag.
Maak er iets moois van.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards