collapse

Auteur Topic: #@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010  (gelezen 6766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Gepost op: 16 september 2009, 12:16:53 »
Kreeg net telefoon van artiestenburo.
De band die we geboekt hadden voor ons bruiloftsfeest gaat STOPPEN!!!! !@#%*!@#*

Sorry moet ff schelden! Baal er zo van!

Nu zullen jullie wel denken, je hebt nog tijd zat om een andere band te zoeken!
Maar wij wilden ZO graag deze band.

Zo'n 4 jaaar geleden, trad Asjemenou op in de kroeg bij ons in het dorp.
Dit was zo'n geweldig feest, dat we tegen elkaar zeiden, als we ooit gaan trouwen, doe we deze band!

Helaas gaat dit helemaal feest NIET door!

Dus kan nu weer op zoek naar  nieuwe band! Waar moet ik beginnen??? Er zijn er zoveel! Iemand tips???

We hadden in Januari al geboekt om er zeker van te zijn, dat ze niet volgeboekt waren!
En nu gaat het alsnog niet door!

Ik ga eens ff surfen op leuke bandjes! :sad:

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2009, 12:26:14 »
Dat is balen zeg!! Ook wel een beetje vreemd dat de band de geplande optredens niet meer afmaakt, of is daar een hele goede reden voor? Hoe dan ook, je hebt er helemaal niks aan dat ik dat raar vind, want ze komen dus niet.

Wat zoek je precies voor band? Eentje met een speciaal repertoire, of juist van alles door elkaar? Speciaal genre, of tijdsperiode waaruit de nummers die ze spelen moeten komen? Wat is je budget? Dat maakt het geven van tips voor ons misschien iets makkelijker!

In ieder geval veel succes met zoeken, ik hoop dat je snel een andere gave band weet te vinden!

Mirte 25

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2009, 12:27:57 »
En ze willen niet die ene bruiloft nog doen???  :pray: lief lachen en knipperen met je ogen????

Anders weten zijn misschien nog een bandje wat de zelfde soort muziek speelt als hun???

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2009, 13:34:08 »
Onze band zong alles van nederlandse bodem van Jan Smit-Racoon, etc

Nu hoeft dat op zich niet hetzelfde te zijn. Gewoon van alles wat!

Ons budget is €1500,-

En op zich willen ze de afspraken wel nakomen, maar de man van het artiestenburo zegt dat de sfeer tussen de bandleden niet goed meer is! En dat zie je natuurlijk terug op het podium en wij willen FEEST!! en geen gezeik!

Bedankt voor het meedenken!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2009, 13:52:13 »
Als je een leuke/goede Nederlandstalige band zoekt kan ik je de volgende bands zeker aanraden:

Joost mag het weten en BEET. Beiden zijn een Vrienden van Amstel-live band. Wij hebben voor onze bruiloft eerst naar JMHW gekeken en we waren direct enthousiast. Probleem was dat er op onze trouwdag 3 van de 5 bandleden op vakantie waren.
Toen verder gezocht en op internet een demo gevonden van Beet. Ik was meteen enthousiast, manlief vond het wat vlak klinken, maar toen we een repetitie gingen bijwonen waren we direct verkocht! Goede zanger, mooi geluid, leuk repertoire en ze kunnen echt een feestje bouwen! Ze spelen alleen Nederlandstalig, maar geen dingen als Frans Bauer etc. Wel: De Dijk, Blof, Acda en de Munnik, Frank Boeijen, Doe Maar, Guus Meeuwis, etc. We hebben echt een superavond gehad, de dansvloer is geen moment leeg geweest!
In totaal waren wij (inclusief reiskosten en twee nummers die ze speciaal voor ons hebben ingestudeerd) 1600 euro kwijt. Even googlen op 'de band beet' en je hebt ze zo te pakken volgens mij.
JMHW heeft trouwens een vergelijkbaar repertoire en kost ook ongeveer hetzelfde. Ze zijn tenslotte niet voor niets aangesloten bij Vrienden van Amstel-live.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2009, 15:09:05 »
Ik heb goede ervaringen met www.tat.speelt.nl

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #6 Gepost op: 16 september 2009, 15:47:09 »
@lalalalalala

Heb even op hun site gekeken! Lijkt goed!

Weet je misschien ook wat ze kosten??

Lot

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2009, 17:00:58 »
Daantje: wat belachelijk zeg! inderdaad wat je zegt, je wilt ook geen nare sfeer op je bruiloft omdat de band het niet goed met elkaar kan vinden! Misschien een achtelijke vraag maar hebben julie iets van een contract getekend? Moeten zij niet een bepaald bedrag betalen als zij de afspraken niet kunnen nakomen? En heeft het artiestenbureau zelf geen andere goede band voor jullie beschikbaar?

Succes!

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #8 Gepost op: 17 september 2009, 14:50:22 »
@ LOT

We hebben wel een contract getekend, maar weet eigenlijk niet of er een bedrag aan hangt voor het niet nakomen van de afspraken?? Zal ik even naar gaan kijken, zou niet verkeerd zijn natuurlijk een extraatje. Bedankt voor de tip!

En ze hebben wel een alternatief gegeven, maar op het filmpje op de site, vond ik ze niet echt goed! Dus dat zal hem niet worden!

Laat nog wel even weten wat er nu in het contract stond over niet nakomen van afspraken!

Lot

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #9 Gepost op: 17 september 2009, 14:56:00 »
Ben benieuwd!!!  :unsure:

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2009, 10:16:01 »
@Lot

Helaas er niets over hoe het gaat als zij hun afspraken niet nakomen.
Natuurlijk wel over hoe het gaat als WIJ dat doen! Maar vanaf 3 maanden van tevoren afzeggen is het pas een % betalen. Maar ja nu niet van toepassing.

Dus ik ben bang dat er niets tegenover staat, maar kaart het nog wel aan bij artiestenburo. We ondervinden er toch hinder van! Dus wie weet! Maar nu eerst op zoek naar nieuwe band, dat is een grotere zorg!

Maar superbedankt voor de tip! En je hoort nog hoe het afloopt, kan wel even duren, want ga me eerst storten op een nieuwe band!

Lot

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #11 Gepost op: 18 september 2009, 15:39:22 »
[quote name=\'daantje84\' post=\'265735\' date=\'18 September 2009, 10:16\']@Lot

Helaas er niets over hoe het gaat als zij hun afspraken niet nakomen.
Natuurlijk wel over hoe het gaat als WIJ dat doen! Maar vanaf 3 maanden van tevoren afzeggen is het pas een % betalen. Maar ja nu niet van toepassing.

Dus ik ben bang dat er niets tegenover staat, maar kaart het nog wel aan bij artiestenburo. We ondervinden er toch hinder van! Dus wie weet! Maar nu eerst op zoek naar nieuwe band, dat is een grotere zorg!

Maar superbedankt voor de tip! En je hoort nog hoe het afloopt, kan wel even duren, want ga me eerst storten op een nieuwe band![/quote]

Vervelend is dat toch altijd he...die contracten zijn gek genoeg altijd in hun voordeel :wink:
Succes met het regelen en laat me zeker weten hoe het verder gaat!

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #12 Gepost op: 24 september 2009, 12:28:54 »
We hebben een nieuwe band gevonden!!! Jippie!!

Na de hele week te hebben gegoogled(??) en het hele weekend bands te hebben bekeken, is het gelukt!

Kreeg het echt even benauwd, heel veel bands die we benaderden, waren al bezet!
Stress in de tent!!

Maar gelukkig hebben Matchstick gevonden, zondag hebben we ze live gezien/gehoord op een bruiloft! Echt toppie!
Nieuwsgierig?? op www.matchstickmusic.nl kun je nummers van ze horen!

Whoeoe ben helemaal blij met ze!
@ Lot

Heb nog geen reactie op mijn vraag: Staat er iets tegenover deze situatie.
Dus wordt vervolgd.......

Lot

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #13 Gepost op: 24 september 2009, 12:45:26 »
Wat geweldig dat jullie een goede band nog hebben kunnen vinden!! Echt super.
Nu maar afwachten of je nog iets hoort, vind dat er wel een kleine vergoeding tegenover mag staan!  :)

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #14 Gepost op: 24 september 2009, 14:00:59 »
Nou, heb bericht terug: Er staat geen vergoeding voor! Vind ik echt stom, je hebt er toch last van!

Hij kan alleen maar helpen met het zoeken van een nieuwe band ( hij weet niet dat we al een nieuwe hebben)

En bedankt! voor niets :tongue:

Dus helaas zit er niets voor ons in! Gelukkig is de band die we nu hebben stukken goedkoper! De vorige was € 1590 en deze kost €1050 hahaha geluk bij een ongeluk!

@lot bedankt voor je tips en interesse
Denk dat dit mijn laatste bericht is in dit topic, of er moet nog een staartje aan dit verhaal komen!

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #15 Gepost op: 24 september 2009, 14:04:10 »
Ik lees de reacties net nog een keer door! En zie dat ik er niet bij verteld heb, dat de band RUZIE heeft, dus ik wil ze niet meer op mijn bruiloft! Zal niet echt gezellig worden als de bandleden elkaars bloed wel kunnen drinken.

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #16 Gepost op: 24 september 2009, 21:17:03 »
Lijkt me idd niet erg gezellig als de band een potje staat te sjaggie zijn of aan het bek vechten zijn
Fijn dat je een nieuwe band hebt gevonden en nog goedkoper ook !
soms zit er aan een nadeel ook een voordeel gehehe

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #17 Gepost op: 15 oktober 2009, 13:40:43 »
Hey Daantje,
Weet niet of je deze reactie nog leest maar ik moet het ff kwijt! Echt heel vervelend dat je nog op zoek moest naar een nieuwe band! Geven jullie een feest? Wij zoeken nog naar een band/artiest, maar wij geven geen feest ofzo, dus weet niet of een band van 4 personen te groot is in ons geval!! Heb ff geluisterd naar Matchstick de band die jullie nu hebben, maar dat klinkt echt super! ga het ff met mn aanstaande over hebben:D
Wanneer is jullie dag?

groetjes Anneloes

daantje84

  • Gast
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #18 Gepost op: 15 oktober 2009, 14:41:42 »
Hoi!

Het was inderdaad echt een vreselijke domper!! Maar gelukkig was daar Matchstick! Ze zijn erg goed, hebben ze laatst gezien/gehoord op een bruiloft! Echt super!!

Wat leuk dat jullie ze misschien ook doen...... laat even weten of het ja/nee is, vind ik wel leuk.

Wij trouwen 21 mei 2010 en jullie??

wij geven een groot feest met +/- 180 mensen

Jullie niet las ik, doen jullie dan een receptie of gewoon met beide gezinnen uit eten ofzo??

Sorry als ik te nieuwsgierig ben, dan zeg je het maar!

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2009, 20:16:47 »
Hey Daantje,

Dat noem ik gezonde nieuwsgierigheid :biggrin:  wij trouwen op 28 mei 2010 een weekje na jullie, mooie maand :laugh: !Waar trouwen jullie?

 Onze dag ziet er ongeveer zo uit, als we getrouwd zijn gaan wij foto's maken en gaan de daggasten naar de locatie toe!daarna eten we lekker taart met de daggasten, dan geven we inderdaad een receptie en aansluitend doen we een uitgebreid diner en daarna met daggasten lekker een klein feestje!  

Daarom weten we nog niet of we dan wel een bandje moeten doen met 4 personen! Als ik meer weet dan zal ik hier weer ff een reactie plaatsen!
groetjes Anneloes
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2009, 21:56:14 door loesje. »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #20 Gepost op: 15 oktober 2009, 20:26:08 »
Anneloes, ik moet je nu toch echt gaan vragen je reclame voor je eigen bedrijf weg te gaan halen.

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #21 Gepost op: 15 oktober 2009, 21:53:58 »
Mijn excuses en ik zal het niet meer doen Lyanna, maar ik ben niet zo iemand die alleen maar op dit forum zit om reclame te maken(hoop niet dat je dit denkt want dat is absoluut niet de bedoeling en dan zou ik wel veel actiever zijn op het forum..), maar ik wil gewoon serieus ideeen op doen en meningen horen voor mijn eigen bruiloft! En ik heb ook al wat ideeen opgedaan :biggrin:  Mag ik wel blijven :hail:
Ga jij ook trouwen of ben je al getrouwd?
groetjes Anneloes
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2009, 22:16:47 door loesje. »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #22 Gepost op: 15 oktober 2009, 22:52:10 »
Natuurlijk mag je blijven, daarom vraag ik je dus alleen om de link naar je site weg te halen, en heb ik niet meteen je user verwijderd. Ik zie zelf ook wel dat je ook op andere plekken post en dat je met je eigen bruiloft bezig bent, dus maak je daar maar geen zorgen over hoor!

Er is in het verleden een stevige discussie geweest over reclame maken door leden - we zien veel mensen langskomen die zich registreren louter en alleen om reclame te maken, maar ook leden die hier al een tijdje komen willen wel eens zichzelf promoten. Het is heel lastig om hier een scheidslijn in aan te brengen, want je verzandt altijd in discussies van "waarom zij wel en ik niet" dus het liefst zie ik dat mensen helemaal geen reclame maken. :wink:

Theetje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1510
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.bruidskapselenvisagie.nl
#@*%$@#@#@ "onze'' Band Stopt Per 01/01/2010
« Reactie #23 Gepost op: 16 oktober 2009, 08:08:40 »
Okey, dank je wel voor de uitleg! :)   In mijn vorige berichtje heb ik het ook al ff gevraagd: ga jij ook nog trouwen of ben je al getrouwd? ben ff nieuwsgierig! en ik drukte per ongeluk op het knopje quote i.p.v. fast reply, zie niks gebeuren dus zal wel niks aan de hand zijn!
groetjes
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2009, 08:09:53 door loesje. »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards