collapse

Auteur Topic: Even Mijn Frustratie Kwijt!  (gelezen 3460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Gepost op: 17 september 2009, 15:05:27 »
Ik moet even mijn frustratie kwijt, ben zo pissig!

Ik had een kapster en visagiste in 1 geboekt. Was allemaal prima. ik heb haar 2 september het reserveringsformulier gemailt. Dit is het juiste mailadres, want had al vaker met haar gemailt en deed het dus in een reply. Geen reactie. Week later haar gemailt of ze hem binnen had: geen reactie. Gisteren gemailt: WEL reactie.
Beweerd dat *%)$-wijf ineens dat ze mijn mailtjes nooit gehad heeft! Wat een gelul zeg! Alle mailtjes gingen goed, totdat ik mijn reservering mailde. En nu heeft ze ineens een andere bruid op dat tijdstip / die dag en kan ze mij dus niet doen! Jeetje, ben zo ontzettend kwaad, zou me niks verwonderen als die andere bruid dus een duurder pakket heeft en ze mij dus eruit heeft geknikkert. Ik geloof echt niet dat ze mijn mailtjes niet heeft gehad! En niet 1, maar dus 2 mailtjes niet gehad en nu ik een mail stuur dat ik nog steeds niets heb gehoord, heeft ze hem ineens WEL ontvangen!!

Grr. Moet dus nu op zoek naar iemand anders, was al een behoorlijke zoektocht om haar te vinden, gezien sommigen echt woekerprijzen vragen! Dus als iemand nog een kapster / visagiste heeft onder de 200 ( liefst zo rond de 150) euro en uit de buurt van Utrecht  (amsterdam mag ook) , let me know!

sorry, maar moest even mijn frustratie kwijt!
« Laatst bewerkt op: 17 september 2009, 15:06:39 door lalalalala »

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2009, 15:31:43 »
Tjee, wat irritant zeg! Ik kan me voorstellen dat je je hierover opwindt, zou ik ook doen. Ik weet niet of ik je verder kan helpen, ik had een visagiste/kapster (ineen) voor iets van 175 euri. Hiervoor kwam ze bij mij aan huis op de dag zelf (om 07.20!) en moest ik voor de proefjes naar haar toe. Ze werkt in Veenendaal, is op zich niet zo heel ver van Utrecht maar ik weet niet of ze dat doet, dat zul je haar zelf moeten vragen denk ik.
Mocht je interesse hebben, kun je me altijd even PB-en. Succes met zoeken in ieder geval!

~M*M~

  • Gast
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2009, 15:42:19 »
wat een rotmens zeg!
kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2009, 15:58:13 »
Jeetje, das echt balen! Kan je helaas niet helpen aan een adresje!

Palle

  • Gast
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2009, 17:13:28 »
marktplaats.nl

Irene M

  • Gast
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #5 Gepost op: 19 september 2009, 19:04:59 »
Da's balen zeg....Ik had Michelle van Michelle's style uit Soest. zij is denk ik ook zo rond die prijs.
website
Succes met zoeken

Elliebellie

  • Gast
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2009, 11:23:51 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Ik heb helaas geen tip voor je, maar wil je graag een hart onder de riem steken!
Wat een flauwe streek van die dame (ze komt toevallig niet uit Amstelveen hè?), ik had ook zoiets van doen.
Maar uiteindelijk heb ik via via een hele toffe griet gevonden en het eindresultaat was geweldig.
Succes met je zoektocht en het gaat vast wel goedkomen!
[/font][/color]

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2009, 13:02:09 »
@ Elliebellie, ze komt inderdaad uit Amstelveen!!! Woow, dan denk ik dat het dezelfde is: Bonnesvisagie... Bij jou dus ook?
Wat is er gebeurd?? Kennelijk doet ze deze acties dus vaker, wat een %$$#%-wijf!
Rest van de meiden :thanks voor de reacties, ben inmiddels opnieuw voorzien!
« Laatst bewerkt op: 21 september 2009, 13:34:06 door lalalalala »

Elliebellie

  • Gast
Even Mijn Frustratie Kwijt!
« Reactie #8 Gepost op: 21 september 2009, 14:58:29 »
[color=\"#FFA500\"][font=\"Comic Sans MS\"]Jep ik had ook een aanvaring met mevrouw bonnesvisagie!
Beter niet voor deze dame gaan meiden, wees gewaarschuwd![/font]
[/color]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards