collapse

Auteur Topic: Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?  (gelezen 66317 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #50 Gepost op: 15 oktober 2009, 10:44:04 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Beebeekids[/color], wat leuk!
En ook al druk aan het regelen??!!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Hannielle

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #51 Gepost op: 15 oktober 2009, 11:29:03 »
volges mij is iedereen wel druk aan t regelen.
Als i van t weekend slaag voor me jurk kan hubbie to
be ook op jacht voor zn pak, en de pakjes van de kids!
spannend hoor.

beebeekids

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #52 Gepost op: 18 oktober 2009, 17:55:58 »
[quote name=\'Rich\' post=\'274192\' date=\'15 October 2009, 10:44\'][font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Beebeekids[/color], wat leuk!
En ook al druk aan het regelen??!!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font][/quote]


Jaa zeker! Ik heb vorige week mijn trouwjurk uitgezocht en van t weekend hadden we een afspraak bij de fotograaf! Verder hebben we al het gemeentehuis, kerk en feestlocatie gereserveerd. Ik maak mijn eigen bruidstaart en daar heb ik een tijdje geleden een proeftaart van gemaakt.. Helemaal zoals ik hem wou. Ik vind het allemaal zo leuk om te doen!

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #53 Gepost op: 18 oktober 2009, 23:50:46 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi,

[color=\"#FF00FF\"]Beebeekids[/color], leuk dat je je eigen bruidstaart kan maken! Zou er écht niet aan durven beginnen, hihi!
En je jurk al uitgezocht! Volgens mij ben ik er vrij laat mee. Ben pas naar 1 modeshow geweest...

[color=\"#FF00FF\"]Hanielle[/color], ik hoop dat je geslaagd bent voor een jurk dit weekend!
Ik heb ook zin in de volgende modeshow. Dat is 22 november, kan niet wachten!!

Vandaag een drukke dag gehad! Kristiaan en ik zijn beiden 30 geworden, dus gaven we een feestje.
Leuk, maar je rent je rot vind ik altijd, als je zelf een feestje geeft...
Erg leuke cadeaus gehad!

Ik heb ook mijn ceremoniemeesters, 2 vriendinnen, gevraagd. Gelukkig hebben ze ja gezegd!
Dus binnenkort gaan we ff met hun om de tafel om alles te bespreken.

Nou, ik ga plat! Heb het gehad, haha!

Slaap lekker!
Groetjes[color=\"#FF00FF\"] Rachel[/color][/font]

Hannielle

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #54 Gepost op: 19 oktober 2009, 10:04:03 »
meiden hier ff een update.

Gisteren vroeg uit de veren 6.45 :blink:  :blink:
We zouden rond 8.00-8.30 hier weg rijden samen met mama en me zusje
helemaal leuk we hadden er zin in.
Nou daar aan gekomen ff wat gedronken(we waren wat vroeg)
Om 11 uur begon dan de modeshow. Super paar mooie
jurken gezien en 1 die er echt uisprong.
Die had ik ook al op de site gezien van te voren.

Nou ik daarna die jurk aangepast, en nog een paar andere
de een was super mooi, alleen ik leek er net een taart in, ben na de beavlling ruim 15
kilo afgevallen, maar het leek net als ik 30 kilo was aangekomen!
dus nee dit is het niet. Maar niks kwam in de buurt bij die eerste!
Zoooo appart, zoooo mijzelf. Dit is het zei ik tegen me moeder en me zus.
Nog ff een andere jurk aangedaan die was ook geweldig mooi, maar miste
bij mij NET dat ene ding.
Dus het is dus de eerste jurk geworden die ik aan heb gedaan,

Me moeder vroeg nog wel denk je niet dat je verder nog wilt kijken?
ik zei nou geen een jurk haalt het bij deze!
Dus voilla geslaagd, gelijk even aan de verkoopster gevraagd over
pakken voor as en de kids, ze kunnen hetzelfde stofje bestellen als as
dus helemaal super zo zien de kids er hetzelfde uit als papa.
Waarschijnlijk gaat as dus ookj daar zijn pak kopen gaat mama en schoonmama
mee.

We zijn ook super geholpen daar totaal iet opdringerig, ze dachten met je mee,
ja super. ben zo blij!!!!!!!!!!!

Nu genoeg over mij, hoe is het met de rest van jullie?????

Susan2010

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #55 Gepost op: 19 oktober 2009, 18:32:57 »
[quote name=\'Rich\' post=\'272334\' date=\'10 October 2009, 21:46\']Was het een fijne zaak, Diana in Boxmeer? Ik wilde daar namelijk ook nog naar toe gaan.
Ben nog nergens geweest, hoor. Maar heb wel een aantal zaken op het oog.[/quote]


Diana is echt een een hele fijne zaak. Je bent de enige bruid in de zaak dus ze hebben alle tijd voor jou. Je wordt helemaal aangekleed inclusief lingerie, kousen en schoentjes. Ik heb wel tien jurken aangehad en heb geen moment het gevoel gehad dat ze me de deur uit wilden werken, terwijl ik toch meer dan 2 uur bezig ben geweest.
Dus ik kan je deze zaak echt aanraden!!

Afgelopen weekend ben ik naar een bruidsshow geweest en weet nu weer een beetje beter wat ik vooral niet wil. Vrijdag ga ik nog naar bruidsboutique van de Wetering in Uden en ik heb 25 november een afsrpaak bij Anastasi in Nieuwegein. Hopelijk weet ik dan precies wat ik wil!!

Verder hebben we inmiddels de locatie geregeld voor het feest en de receptie en de locatie voor het diner. En superleuk, mijn neef gaat voor ons koken. Hij is kok (sous-chef volgens mij) dus dit maakt het diner natuurlijk extra bijzonder.

En Broekkie: Fijn dat je je jurk hebt. Dan kun je weer verder met andere dingen zoals inderdaad het pak voor je hubbie en kids, bloemen enzo. Wat daar heb je toch je jurk voor nodig.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #56 Gepost op: 19 oktober 2009, 22:23:18 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Susan2010[/color], nou dan ga ik eens kijken wanneer ik een afspraak kan maken bij Diana!
Jij hebt dus ook nog een paar afspraken staan, spannend!

[color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], fijn dat je je droomjurk hebt gevonden!! Vaak is het zo dat als je iets gezien hebt,
je daar ook steeds op terug komt, hè.
Ik ga 22 nov naar de modeshow van Linea Rafaelli in Hasselt en 6 dec naar de modeshow van Koonings Bruid en Bruidegom in Deurne.
Heb er super zin in!

Wij hebben afgelopen zaterdag onze ringen besteld. Weer wat om van het lijstje af te strepen, haha!
Woensdagavond gaan we naar de DJ toe, want vorige week donderdag hebben we af moeten zeggen. Dus ben eens benieuwd...

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #57 Gepost op: 20 oktober 2009, 09:30:40 »
o spannend allemaal he????
leuk die modeshows, kun je evt daarna ook pssen???

daar wou ik ook heen gaan naar koonings, maar ben al geslaagd!
wel leuke winkel lijkt me dat!

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #58 Gepost op: 20 oktober 2009, 23:07:13 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Ha [color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], heb geen idee of je dan meteen kan passen...
Zou wel erg leuk zijn! (als er tenminste iets bij is wat me aanspreekt, haha)
Koonings zag er op internet erg mooi uit. En achteraf kwam ik erachter dat een collega van me daar ook is geslaagd.
Nog een maandje dan is de eerstvolgende show waar ik heen ga. Gelukkig vliegen de weken om vind ik!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

MMarjolein

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #59 Gepost op: 29 oktober 2009, 20:20:56 »
hallo allemaal ook ik trouw op 4 juni 2010!
ik ben wel heel benieuwd in welke gemeente jullie trouwen!
gr marjolein

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #60 Gepost op: 1 november 2009, 19:27:03 »
Wij trouwen in de gemeente waalwijk

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #61 Gepost op: 11 november 2009, 09:24:51 »
Hey allemaal,

Ook al trouwen wij een dagje later vind ik het wel leuk om mee te lezen bij jullie.

Wij zijn ook weer een stukje verder met de voorbereiding. We hebben 2 nummers tijdens het trouwen, nu nog een derde. En we hebben de ringen besteld. We gaan vandaag kijken of we schoenen kunnen vinden voor mijn lief, dan is hij helemaal aangekleed. Nu ik nog voor schoenen. Dat vind ik toch wel moeilijk. Hebben jullie daar geen problemen mee? De winkels waar ik ben geweest hebben erg weinig schoenen.

Verder moeten we denk ik binnenkort maar het land door om te gaan kijken voor de taart, bloemen en misschien een kapper in de buurt van het hotel te vinden. (wij trouwen ongeveer 2 uur van huis af, en dat is soms lastig met plannen)

Onze planning ziet er als volgt uit:

vrijdag 4 juni (jullie dag!!!) overnachting in het hotel

zaterdag 5 juni
8:00-8:30 opstaan met een ontbijtje op bed :)
8:30-10:00 ga ik verkassen naar de bruidssuite met mijn zus waar ik me ga verkleden. Fotograaf komt rond die tijd binnen
10:00-10:30 naar de trouwlocatie waar we de foto's gaan maken
10:30- 13:00 foto's maken
13:00-13:15 arriveren onze gasten wij zullen dan wat later aankomen (denk ik)
13:15- 14:15 lunch
14.15- 15:00 groepsfoto's
15:00- 15:45 trouwen in het kasteel
15:45- 17:30 proosten en taart eten (als we nog foto's moeten maken hebben we hier nog wat tijd)
17:30-18-00 terug naar het hotel
18:00- 19:30 eigen tijd (of wat drinken, inchecken hotel, op de hotelkamer rusten)
19:30-???? het diner
daarna allemaal naar bed :wink:

zondag 6 juni allemaal samen brunchen en daarna gaat iedereen op huis aan.


liefs 10eke

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #62 Gepost op: 13 november 2009, 22:06:20 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi allemaal,

Was het topic even kwijt, kwam het per toeval weer tegen, haha!!

[color=\"#FF00FF\"]MMarjolein[/color], gezellig dat je er ook bij komt!
Wij trouwen in de gemeente Tegelen (Venlo, Noord-Limburg)
En jullie??

[color=\"#FF00FF\"]10eke[/color], leuk programma hebben jullie! Jullie hebben er een heel weekend van gemaakt, super!!
Heb je ook niet als je dat zo leest, dat je er zo’n zin hebt, maar het duurt nog zo lang…

Ik ga zondag weer naar een bruidsbeurs. Eerst wilden we niet gaan, maar we hadden vrijkaartjes gekregen van onze DJ, dus gaan we toch even een kijkje nemen!
En dan de 22e naar de show in Hasselt van Linea Rafaelli! Heb er zo’n zin in!

Ik laat wel ff weten of ik iets gevonden heb!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #63 Gepost op: 13 november 2009, 22:16:25 »
Hey Rachel wij trouwen ook in de gemeente Venlo, alleen dan in Arcen.

Ik heb er echt heel veel zin in. Mijn vriend heeft net schoenen gekocht voor onder zijn pak. Dat zorgt er dan ook weer voor dat ik nog meer zin krijg.

Heel veel plezier bij de beurs! En succes met een jurk zoeken.

groeten 10eke

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #64 Gepost op: 16 november 2009, 13:55:23 »
hier weer ff een update over de stand van zaken:

nou zoals jullie gelezen hebben, heb ik DE JURK.
nu belde vorige week die winkel met het nieuws
dat de pakken voor vriendlief en kids binnen waren.

Dus vorige week is mn as met heel zn gevolg ( zn moeder, zusje, mijn zusje)
ook naar belgië gereden,
hij is daar dus ook net zo fijn als ik geholpen en hij is
GESLAAGD pfoe gelukkig hoor, ook
weer geregeld.
Ook gelijk genoeg stof voor de kids besteld ze gaan er hetzelfde
uitzien als papa.
ZOOOOOOOO schattig kan haast niet wachten.
Alleen weet ik het dus niet, dus moet er iemand anders mee met de kids voor
schoenen!

Maar het zal allemaal wel goed komen, vertrouw op de winkel en ''het gevolg''
haha

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #65 Gepost op: 16 november 2009, 22:11:38 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]10eke[/color], leuk in Arcen, dat is in de buurt!
Leuk, dus jouw vriend is ook al voorzien! Dat schiet al lekker op.
Kristiaan moet nog op mij wachten, voordat hij actie kan ondernemen, haha!
Hij heeft er wel zin in, om een pak uit te zoeken, hoor.

[color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], leuk hè?! Ons zoontje gaat er ook hetzelfde uitzien als papa. Maar ik vind het wel jammer dat ik hem daardoor niet zelf kan kleden…dus misschien moet ik er nog ff over nadenken. Maar aangezien ons dochtertje ongeveer hetzelfde gaat als ik, is het wel zo leuk als vader en zoon dat ook doen…we zullen het nog wel zien.

We hebben net om de tafel gezeten met de man die bij ons komt zingen in de kerk.
Hij doet dat samen met een vrouw. We hebben mooie nummers samengesteld.
Ik heb er écht zoveel zin in!

Fijne avond allemaal!
Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #66 Gepost op: 25 november 2009, 15:30:16 »
Vandaag is het ontwerp van de kaart naar de drukker gegaan. We hebben onze kaarten zelf ontworpen dus ben heel benieuwd hoe de kaart er in het echt uit ziet over een week.



wij trouwen op locatie. Koetshuis te ijsselmonde rotterdam

Inez123

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #67 Gepost op: 28 november 2009, 20:10:27 »
Hey allemaal,
Leuk om te lezen dat het allemaal opschiet met de planning bij iedereen, het blijft gewoon echt leuk om te doen!
Zelf heb ik 2 maandjes geleden al een jurk uitgezocht en er zat een levertijd op van 5 maanden
Is dit altijd zo lang?
Succes voor de rest die nog een jurk moeten uitzoeken, leuk, leuk!!  :biggrin:

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #68 Gepost op: 30 november 2009, 11:35:22 »
Hey allemaal,

Wij zijn ook weer een klein stukje verder gekomen met de bruiloft. We hebben de ringen :biggrin: En ik heb mijn oorbellen besteld waarvan mijn lief vind dat het onzin is. Maar ik denk dat ze heel mooi zullen staan bij mijn jurk. En ik heb een stukje stof binnengekregen van de jurk dus kan ik nu goed op pad om schoenen te vinden.

Maar nu zat ik me ook te bedenken dat we misschien wel een beetje moeten opschieten met een tekst bedenken voor de kaart. Want een mooi gedicht vinden vind ik wel heel moeilijk. Hopelijk kom ik die ineens zo tegen.

Tot snel

liefs 10eke

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #69 Gepost op: 1 december 2009, 21:14:37 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi hoi,

[color=\"#FF00FF\"]Limoentje[/color] heb je de kaart al gezien?

[color=\"#FF00FF\"]Inez123[/color], ja mijn collega had ook een levertijd van 5 maanden! Daar schrok ik ook wel van!
Ik ben zelf net geopereerd en waarschijnlijk kan ik pas ergens in januari een afspraak gaan maken om definitief een jurk uit te gaan zoeken, dus hoop dat ik dan nog op tijd ben…

[color=\"#FF00FF\"]10eke[/color], die oorbellen doen het hem net! Dat is juist leuk om het af te maken. Maar mannen zien dat meestal anders…
Succes met de schoenen- en gedichtenjacht!

Ben zelf bij de modeshow in Hasselt geweest en wel een paar mooie jurken voorbij zien komen! Zondag ga ik weer naar een show in Deurne en daarna ga ik snel een afspraak maken. Heb er zo’n zin in!

Succes allemaal!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #70 Gepost op: 6 december 2009, 19:24:17 »
@ rich, nee heb de kaart nog niet gezien.
Wel hebben we al de enveloppen, die zijn knalroze. Die kleur komt terug in de kaart.
Hopelijk komt de kaart deze week binnen.

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #71 Gepost op: 9 december 2009, 10:46:03 »
Alles gaat gewoon door. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en er is intussen al heel wat gebeurd bij de meeste.
Phoe een levertijd van 5 maanden op een jurk. Ik heb het wel eens vaker gehoord, maar ik vind het best wel lang.
Gelukkig was het bij mij kijken, passen en mee nemen  :rolleyes: .

4 december heeft a.s zijn pak opgehaald. Die hangt nu hier in huis. Hij heeft zijn pak bij Roka gekocht en moest ivm de verzekering
oid voor het einde van het jaar opgehaald worden. Hij heeft nog geen blouse enzo gekocht, daar mag hij volgend jaar voor terug komen.
Hoe doen jullie mannen dat??  Ik vind een trouwblouse erg prijzig. Kan daar geen "gewone" blouse onder? Mijn vriend begon daar zelf ook over.

Ik las trouwens nog over het aanschaffen van schoenen. Ik heb wilde schoenen hebben die ik echt mooi vind en die bij mijn passen. Dat zijn
dus niet de standaard trouwschoenen. Ik heb mijn schoenen gekocht bij een "gewone" schoenenwinkel. (bristol haha) goedkoop en helemaal mij!
Misschien een tip voor iemand anders.

Ik moet nog 2 kaarten en dan heb ik alle uitnodigen af. phoe wat een werk achteraf.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #72 Gepost op: 9 december 2009, 12:45:43 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Limoentje[/color], rose…dat klinkt wel super leuk!
Hoop dat ze helemaal naar je smaak zijn als je ze ontvangt!

[color=\"#FF00FF\"]Elleinad[/color], wat leuk dat je de uitnodigingen zelf hebt gemaakt!
Het maakt toch niks uit waar je je schoenen hebt gekocht, het gaat het erom dat je er blij mee bent en dat ze goed zitten, want je moet er een hele dag op vooruit kunnen.
Ik geloof dat mijn aanstaande man zijn pak ook niet bij een echte trouwzaak gaat halen, hoor.
Hij krijgt het van zijn ouders en ze gaan gewoon naar een goede ´kostuumzaak´, of hoe je dat ook noemt.

Ik ben afgelopen zondag, hoe kan het ook anders…weer naar een bruidsshow geweest.
En deze was geweldig! De beste waar ik geweest ben. Er kwamen super veel jurken voorbij, maar op een hele bijzondere manier. Het was een theatershow, dus rondom die jurken was er vanalles heen gebreid. Het was mooi, we hebben gelachen en zelfs emotioneel, haha! Én ik heb heel veel mooie jurken gezien, die ik heb genoteerd en 11 januari heb ik een afspraak bij de zaak. (Koonings in Deurne, misschien kennen jullie het…) Mijn zusje zei: als je daar niet kan slagen, weet ik het ook niet meer. Het was zo’n veelzijdig assortiment!

Hebben jullie trouwens allemaal een leuke sinterklaas gehad, of vieren jullie dat niet?

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Kaa82

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #73 Gepost op: 21 december 2009, 22:06:35 »
Hey allemaal,

4 juni 2010 is ook onze grote dag, heb er zoveel zin aan.

Waarom we voor deze datum hebben gekozen: eigenlijk niet heel speciaal, maar we vinden juni een mooie maand om te trouwen en dan doen we begin van de maand.

We hebben de grote dingen al geregeld:

- Gemeentehuis
- Lokatie voor het feest (buffet en hoe we het feest willen hebben we al kort besproken)
- Fotograaf
- Band
- Trouwjurk/schoenen ect
- CM, chauffeur ect al gevraagd

In januari gaan we weer verder met regelen.

Groetjes Karin

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #74 Gepost op: 22 december 2009, 07:08:33 »
4 juni was voor ons geen speciale datum , maar we vonden het wel leuk in lijn liggen met de andere datum en viel ook nog op en vrijdag.  

2 juni 2007 verloofd
3 juni aanstaande jarig
4 juni trouwdag
5 juni 2009 de zaak geopend

Het regelwerk gaat hier lekker door, zeker nu ik vakantie heb. De kaarten zijn binnen en ze zijn geworden zoals ik gehoopt had. Verder een dymo gekocht om adres labels te maken.

We hebben nu al heel veel geregeld en zijn het alleen nog puntjes op de I zetten. Belangrijkte is nu alleen nog eigenlijk het trouwpak en jurken voor de bruidsmeisjes. De rest is puur deoratie, bloemen etc.

Hebben jullie nou ook soms het idee dat je wat belangrijks vergeet??

@ Rich , heb je nu al een jurk uitgezocht? Hou je wel rekening met levertijd?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards