collapse

Auteur Topic: Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?  (gelezen 66744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #75 Gepost op: 22 december 2009, 09:23:00 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Limoentje[/color], aangezien ik geopereerd ben, moet ik wel wachten tot ik hersteld ben en heb ik mijn afspraak pas op 11 januari kunnen zetten. Ik hoop inderdaad dat ik nog een jurk kan vinden, die er ook nog op tijd is…maar helaas, het ging niet anders.
Ik heb ook wel een beetje zoiets van: vergeten we niks?? Omdat we al zoveel geregeld hebben, denk ik, zijn we nu al klaar?? Dat kan niet! Nou ja, moeten nog wat kleine dingen regelen en de kleding dan natuurlijk!

[color=\"#FF00FF\"]Karin[/color], leuk hè al dat regelen! 4-6-‘10 is inderdaad een mooie datum!
In welke gemeente ga jij trouwen, als ik vragen mag??

Groetjes[color=\"#FF00FF\"] Rachel[/color][/font]

Kaa82

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #76 Gepost op: 22 december 2009, 10:49:09 »
Rachel,

Wij gaan trouwen in gemeente assen.

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #77 Gepost op: 22 december 2009, 12:22:20 »
@rich is het erg dat je geopereerd bent, of poliklinish?

@ allemaal ik lees net dat een hoop van jullie al kaarten hebben, dat hebben wij nog niet,
ga ik in januarie doen.
ik ben nog aan het twijfelen over een gewone kaart uit zo'n boek
of waar ik foto's van de kids heb gemaakt alleen dan van ons.

ik moet de 28ste terug naar belgië om de kinderen op te laten meten
en gelijk een stofje te vragen van me jurk kan ik ook op schoenenjacht.

fijne feestdagen meiden
dikke xxxx van mij

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #78 Gepost op: 4 januari 2010, 01:07:58 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi,

de beste wensen voor iedereen!

[color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], nee, ik mocht de volgende dag weer naar huis. Maar door de operatie moest ik wel de afspraak bij een bruidszaak uitstellen. Maar 11 januari is het zover! Ik heb er super veel zin in!
Voor de kinderen durf ik pas in maart/april op pad te gaan.

En de kaarten hebben wij ook nog niet...wanneer versturen jullie die?
Ik dacht zo'n 2 maanden van te voren.

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Guest_Femke_*

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #79 Gepost op: 4 januari 2010, 11:36:30 »
Ook ik ga trouwen op 04-06-2010!!!

erg spannend

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #80 Gepost op: 4 januari 2010, 12:50:29 »
ja ook zo 2 maanden van te voren,

nu ff iets anders hoe doe jij het met schoenen voor de kleintjes???
ik bedoel wil ze het liefst alle 3 dezelfde schoenen aangeven
(van die nette) maar wat met de maat?
bedoel 1 maat groter nemen als nu????
moeilijk

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #81 Gepost op: 4 januari 2010, 15:42:48 »
[font=\"Comic Sans MS\"][color=\"#FF00FF\"]Femke[/color], leuk! Ben je al ver met de voorbereidingen??

[color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], dat is nou precies de reden waarom ik pas in april wil gaan. Soms kunnen ze ineens heel hard gegroeid zijn...
Ik wacht dus nog even. Ik vind het heel moeilijk om dat zo in te schatten.
Succes!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #82 Gepost op: 5 januari 2010, 10:14:22 »
maar als ze dan in april niks naar je zin hebben? wat dan?

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #83 Gepost op: 5 januari 2010, 23:26:16 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Ik denk dat ik in april nog wel tijd genoeg heb om iets uit te zoeken. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Als jij denkt dat je het beter nu al kunt kopen (al is het maar voor je gemoedsrust) moet je dat zeker doen.
Ik weet zeker dat we wel wat vinden! Komt goed!

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #84 Gepost op: 6 januari 2010, 11:40:32 »
ik ga eerst zat op jacht voor me zelf voor schoenen
dan heb ik die ook zovast.
en misschien in feb voor de kids, ik vraag gewoon daar,
bedoel hun heben er meer verstand van en hun weten wel wat kids groeien of niet.

heb je je jurk al gevonden????????????

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #85 Gepost op: 8 januari 2010, 06:05:54 »
Eindelijk is het dan toch 2010...nu gaat het hopelijk allemaal iets sneller naar onze dag toe.

De kaarten zijn super geworden dus heb gister maar even postzegels gekocht, dat moet toch gebeuren.
Verder heb volgende de proefsessie voor make-up en kapsel en die week erop mag ik m'n jurk weer even aan...

Is iedeeen inmiddels al geslaagd voor een jurk?

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #86 Gepost op: 8 januari 2010, 09:21:17 »
Ik ga ook dit weekend kijken voor mijn haar en make-up. Moet alleen nog bedenken wat ik met mijn haar wil doen. Misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn jurk heeft zowel voor als achter een v hals. Moet ik mijn rug laten zien en mijn haar vastmaken of gewoon krullen en mijn haar los laten hangen? Ik vind het best moeilijk. Wel weet ik dat ik nog een tiara en sluier ga gebruiken.

Verder heb ik papieren binnen van de gemeente en deze moeten wij invullen en terug sturen. De ringen zijn binnen en we zijn zeer tevreden. Ik ga binnenkort kijken voor schoenen en een tiara. Kan een sluier lenen van een nichtje. Heb nog even snel iemand extra uitgenodigd en onze lijst staat nu op totaal 31 personen. We zijn eruit voor een kaart en hebben een tekst gevonden. We moeten nu binnenkort nog richting Limburg om te kijken voor een taart en een bosje bloemen. Maar we wachten eerst nog even dat alle sneeuw weg is.

liefs 10eke

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #87 Gepost op: 8 januari 2010, 13:55:01 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi allemaal,

[color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], ik ga maandag mijn jurk uitzoeken. Heb er super veel zin in!
Precies, de schoenenzaak zal je zeker kunnen adviseren. Succes met de schoenenjacht!

[color=\"#FF00FF\"]Limoentj[/color]e, fijn dat je de uitnodigingen hebt! Ik moet ze nog gaan uitzoeken. Ik zei al tegen mijn aanstaande, het moet binnenkort, want ik wil ze toch eind maart gaan versturen.

[color=\"#FF00FF\"]10eke[/color], bedoel je de papieren voor de ondertrouw?
Wij zijn daar ook alles voor aan het regelen. Alle aktes aanvragen e.d.
Dus je gaat een ritje richting Limburg maken. Inderdaad beter als het rijden zonder risico kan.

Nou, ik heb vanavond een optreden met de slagwerkgroep, dus ga ff mijn spullen bij elkaar zoeken.

Fijn weekend allemaal!
Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #88 Gepost op: 8 januari 2010, 15:20:39 »
Leuk leuk leuk!! Zo gezellig als ik het allemaal lees.
  sommige zijn nog druk bezig, andere zijn al bijna klaar met regelen. Voor mijn gevoel kan ik momenteel ook niks meer doen.
Wij doen de kaarten 3 maanden van tevoren op de post. Ik ben er nog steeds niet uit wie ik allemaal uitnodig.
Zal ik mijn collega's (met aanhang) wel of niet doen? Ik kom dan op ongeveer 40 extra mensen. Das best veel.
40 x25 euro  = toch weer 1000 euro meer. Daarnaast moeten ik voor mijn werk minimaal 3 maand van te voren vrij vragen,
vandaar dat ik er dan toch echt wel uit moet zijn. Phoe moeilijk hoor!

Voor diegene die nog op zoek moet naar een jurk > Veel plezier. Zelf ben ik niet naar een bruidswinkel geweest, maar 2e hands
via marktplaats gekocht. Ik mis het wel een beetje hoor. Volgende maand ga ik naar mijn moeder voor een bruidskapsel.
Spannend Spannend.

Nog een paar maandjes  :wub: :biggrin:

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #89 Gepost op: 9 januari 2010, 09:45:01 »
Het gaat zeker best wel snel. Wij zijn al in ondertrouw gegaan. En hebben nu de papieren die doorgegeven gaan worden aan de ambtenaar. Mijn vriendlief heeft gezegd dat hij wel een tekst over ons gaat bedenken over de afgelopen jaren dat we elkaar kennen. Ik ben benieuwt wat hij gaat schrijven en hoe hij alle jaren ervaren heeft. Zometeen komt mijn schoonzus mijn haar doen en mijn make-up. Ik hoop dat het mooi wordt anders moet ik nog een andere oplossing gaan zoeken.

elleinad het is moeilijk om te zeggen of je je collega's moet uitnodigen. Ik weet dat een vriendin van mij uitgenodigd was als collega en dat toen niet alle collega's waren uitgenodigd. Het bruidspaar had toen een selectie gemaakt. Maar dit moet je wel willen. En ik denk ook dat je moet doen wat je hart je zegt. Ik trouw in een klein groepje (30 personen) en heb regelmatig getwijfeld over een tante van mij of ik die wel of niet moest uitnodigen. Nu heb ik na aandringen van mijn zus ze niet uitgenodigd. Nu begon ik afgelopen weken weer te twijfelen en heb ik haar toch uitgenodigd. En moet ik zeggen dat ik zo blij ben dat ik haar gebeld heb om haar uit te nodigen. Dus eigenlijk het enige wat ik je kan zeggen als je collega's veel voor je betekenen dan zou het geld niet uit hoeven te maken (natuurlijk moet het wel betaalbaar zijn). Je moet doen wat je hart je zegt en of je ze zou missen als ze er niet bij zouden zijn. Succes ermee!

Rich alvast succes en heel veel plezier met jurken passen!!! En geniet ervan.

groetjes 10eke

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #90 Gepost op: 13 januari 2010, 22:33:39 »
Vrijdag ga ik heen voor m'n proefmake-up en kapsel. Ik heb geen enkel idee wat ik met m'n haar wil...dus hopelijk weet de kappr iets. hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken of moet meenemen?

Verder vrijdag over een week ga ik m'n jurk weer passen, vind het zo spannend. Ik was 4 maanden geleden zo verliefd op m'n jurk.
Afgelopen weekend hebben we maar een to-do lijstje gemaakt en het verbaade e hoeveel werk het nog is om de puntjes op de I te zijn.

Vandaag ook nog bij de fotograaf een album bekeken. We gaan voor een digitaal album alleen de afmeting weten we nog niet, of 40x30 of 40x40. Lastig puntje dus nog.

Wat ik met m'n collega's ga doen qua uitnodiging weet ik nog niet. Ik werk op een gemeentehuis en werk met veel diverse afdelingen samen.
M'n eigen afdeling zijn al 19 personen.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #91 Gepost op: 13 januari 2010, 23:13:20 »
[font=\"Comic Sans MS\"]Hoi allemaal,

[color=\"#FF00FF\"]Elleinad[/color], moeilijke keuze of je je collega´s wel of niet zal uitnodigen…
Het ligt er ook een beetje aan wat voor band je ermee hebt denk ik.
Ik nodig ze wel uit, maar zonder aanhang, dat is bij ons eigenlijk gebruikelijk.
En persoonlijk vind ik het niet leuk om een keuze te maken wie wel en wie niet.
Ik doe ze allemaal en anders niet. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn
die hier wel een keuze in maken, het zijn toch weer extra kosten…
Leuk dat je moeder je haar gaat doen!!

[color=\"#FF00FF\"]10eke[/color], leuk dat je vriend een stuk gaat schrijven over jullie! Mijn a.s is daar niet zo goed in dus dat zal wel op mij neer komen, haha!
Is het gelukt met je kapsel en make-up?

[color=\"#FF00FF\"]Limoentje[/color], ik denk dat de kapper je zeker kan adviseren welk kapsel goed bij jou past.
Ik weet niet of je iets in je haar wil (klemmetjes, bloemetjes, diadeem etc.), dat zou je mee kunnen nemen, dan kan de kapper kijken wat er mogelijk mee is.
Succes in ieder geval!

Ik heb mijn jurk gevonden!! Wat een beetje tegenviel was dat ik bij de show allerhande nummers van jurken had opgeschreven en er daar maar 2 van heb gezien. De rest hing nog allemaal achter waarschijnlijk, want ze hadden de avond tevoren ook weer een show gehad. En ze hadden juist daarvoor al gevraagd of ik mijn afspraak van 10u naar 15u zou willen verzetten, zodat ze alles weer op de plaats hadden voordat ik kwam, maar dat bleek dus niet het geval…
Maar ja, gelukkig weet een verkoopster, zus en schoonmoeder ook best wel wat bij je past, dus ik ben geslaagd! Over een maandje of 3 komt hij waarschijnlijk binnen. Ik was al bang dat ik aan de late kant zou zijn, ivm levertijd, maar dat was geen probleem en anders werd er spoed achter gezet.
Schoenen heb ik ook al gezien, maar moet ik nog bestellenen ff kijken naar sieraden voor erbij. Maar ik weet nog niet of ik die bij die bruidszaak haal.
Voor de kinderen ga ik wel weer bij die zaak kijken, dan kunnen ze het jurkje voor mijn dochtertje in beetje in dezelfde trant maken. Heb er kei zin! 4 juni 2010, het kan mij niet snel genoeg gaan!

Oh en [color=\"#FF00FF\"]Broekkie[/color], heb je al schoenen gevonden??

Groetjes [color=\"#FF00FF\"]Rachel[/color][/font]

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #92 Gepost op: 18 januari 2010, 13:03:26 »
10eke: Bedankt voor je bericht. Ik ben er nog steeds niet uit, maar je geeft aan of ik ze misschien zou missen. Nee, totaal niet. Dus ik denk dat ik het antwoord dan wel weet.  :wink:  Wel spannend wat je vriendlief gaat schrijven en hoe hij al die jaren of jou/jullie gedacht heeft hihi.
Hoe is het haar en make-up gegaan?

Limoentje: En hoe is jou make-up en kapsel gegaan? Tevreden?

Rich: Gefeliciteerd met je jurk. Inderdaad wat laat, maar kennelijk nog wel op tijd. Van mij mag het ook al zo ver zijn, maar aan de andere kant. De tijd gaat nu
toch wel sneller dan vorig jaar lijkt het wel. En je moet nog het eea doen. Dus tijd zal je nog wel nodig hebben.

Donderdag ga ik met a.s naar de stad toe om zijn blouse te kopen en stropdas enzo. Dan is hij er helemaal klaar voor.
  Ik heb nog geen afspraak met mijn moeder kunnen maken voor het kapsel. grrr het werk zit een beetje in de weg. Of zij is vrij of ik. Schiet niet echt op :dry:  Maar acht. We hebben nog een paar maanden  :biggrin: .
  We zijn nu ook aan het bekijken wat we met onze huwelijksreis willen.  Eigenlijk willen we naar La Palma (eiland), maar dat kost nogal wat. We willen ook geen luilekkerland vakantie. Ik moet zeker elke dag wat te doen hebben, want op het strand liggen hou ik nog geen halve dag vol haha.
Andere mensen ideeen??

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #93 Gepost op: 18 januari 2010, 13:34:15 »
heeeeeeee meiden

jajaja ik heb me schoenen super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben geslaagd bij Tsjari in breda dus gelukkig niet zever rijden,
ben er zo blij mee en het zijn geen standaart trouwschoenen
zeg maar dat is niet mijn stijl, en ik kan ze daarna ook gewoon nog aan onder
wit of zwart.
ze zijn van het merk doriani komt uit spanje,
ik kijk er bijna iedere dag na.

En we hebben afgelopen zaterdag de honnymoon geboekt:
Bali!!!!!!!!
heb er zoveel zin in.
We gaan 2 weken eerst rondtrekken daarna super de luxe 5* hotel
heerlijk!!!!!!!!!!!!

@ rich wat fijn dat je je jurk gevonden hebt!

Ik heb net wat boeken gehaald bij de drukker, maar vind maar heel
weinig mooi voor trouwkaart, ga ze donderd weer omruilen voor andere.

LvM

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #94 Gepost op: 19 januari 2010, 20:45:18 »
Hallo allemaal,

Ik ga ook trouwen op 4 juni 2010. Druk met voorbereidingen maar het is wel erg leuk! :biggrin:



[quote name=\'JootjeH\' post=\'268747\' date=\'29 September 2009, 15:34\']Hier nog een 4 juni bruidje :applaus:  
Leuk dat er nu een speciaal topic over is :wink:
Wij trouwen om 12:00 voor de gemeente en willen een kerdienst (openlucht :) ) rond een uur of 15:30 op de feestlokatie. Trouwen in Veere (ZE) en het feest is op een boederij in Middelburg. We hebben dus al het gemeentehuis, de feestlokatie en daarbij ook de kerkdienst geregeld. We hebben ook al een fotograaf! Nu op zoek naar de jurk :rolleyes:[/quote]

Wat leuk dat je in Veere gaat trouwen. Mooie romantische locatie. Wij trouwen in Goes en gaan feesten in Wemeldinge.
Heb je al een jurk?

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #95 Gepost op: 22 januari 2010, 06:52:31 »
Goedemorgen allemaal,

Leuk nog een 4 juni bruidje,welkom LvM!

@ elleinad, ben helemaal tevreden over m'n haar en kapsel. De vrouw die beide doet had er echt een hele goede kijk op. Verder vond ze curlies heel leuk in m'n haar maar het is toch een diadeem geworden.  (haarband). Deze dus dit weekend direct besteld.

Verder ga ik vanmorgen m'n jurk weer passen naar 4 maanden. Hopelijk hebben ze al een aanpassing gedaan maar zeker weten doe ik het niet, spannend. Nee straks direct m'n sieraden mee dan kunnen we direct eens gaan kijken of een stukjes stof genoeg was om er sieraden bij te kopen.

Verder de kaarten, wij versturen ze in de laatste week van maart.  Dat wij ze nu al in huis hebben komt door een super kortingsactie bij de drukker in de decembermaand.

@ broekkie, super dat je je schoenen hebt gevonden en bali, ik ben jaloers hoor!!
@ rich, geweldig dat je je jurk hebt, levertijden zijn zekr spannend. Mijn jurk had eerst levertijd 1e week van mei maar heb de jurk inn de winkel gekocht.

Karen (van der Meer) Dam

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #96 Gepost op: 22 januari 2010, 10:40:39 »
Hallo allemaal,

Wij trouwen ook op 4 juni 2010!
Wat leuk dat er zoveel stellen zijn die deze dag hebben uitgekozen.

Wij wouden vooral ergens begin van de zomer omdat je dan in elk geval een beetje kans hebt op mooi weer. En bij voorkeur op vrijdag.
Onze datums liggen eigenlijk allemaal in maart en dan heb je toch best een grote kans op koud of nat weer dus dat leek ons niet zo geschikt.
Toen zijn we met de datums aan het spelen gegaan en vonden 4 - 6 - 10 wel een leuk rijtje. Lekker makkelijk te onthouden ook..  :biggrin:

Heb net dit topic even doorgelezen, wat hebben jullie al veel geregeld zeg.
Wat wij al hebben:

De jurk,
Datum ondertrouw
het gemeentehuis
feestlocatie + catering e.d.

Morgen ga ik met mijn moeder shoppen voor de lingerie en schoenen e.d. en mijn aanstaande gaat dan ook shoppen voor zijn pak.

Zojuist met het gemeentehuis gebeld om de ondertrouw te regelen. Datum voor het stadhuis hadden we namelijk bijna meteen al vast laten leggen en toen moesten we de getuigen nog vragen en nog regelen dat we hun kopie legitimatiebewijs kregen enzo dus dat duurde eventjes.

We trouwen trouwens in Franeker, om half 11.
Heb er echt super veel zin in.

17 februari ga ik mijn jurk weer passen en af laten spelden enzo.. ben heel nieuwsgierig hoe dat is.
En natuurlijk onwijs nieuwsgierig naar mijn ventje in een pak.. dat draagt hij namelijk nooit. Ik draag ook nooit jurken hoor dus voor hem zal het net zo'n verassing wezen hoe dat eruit ziet..  

Er schiet me juist een vraag te binnen over de kapster..
Hoe hebben jullie die geregeld?

Ik ga nu namelijk altijd naar een vaste kapster voor mijn haar, maar toen we haar vroegen of ze eventueel ook mijn haar en make-up wou doen die dag gaf ze aan daar niet zo goed in te zijn. Het opsteken en leuk versieren van het haar is toch ook een vak apart.

Nu moet ik dus op zoek naar een andere kapper die mijn haar en make up kan doen..
Iemand tips waar je op moet letten om een goede te vinden?

Groetjes Karen
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2010, 10:41:27 door Karen (van der Meer) Dam »

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #97 Gepost op: 22 januari 2010, 13:21:22 »
Hey allemaal,

Mijn jurk is binnen dus heb ik nu een afspraak gemaakt voor doorpassen. Maar eerst nog schoenen vinden. Dat komt over 2 weken. En mijn kapsel en make-up is weer een stapje verder. Aan mijn kaspel moet nog wat gesleuteld worden maar de make-up schiet al op. En verder moet ik een afspraak gaan maken om de bloemen en de taart te regelen. Spannend allemaal en de tijd gaat toch best snel. Nu nog ruim 5 maanden maar ik weet nog goed dat ik dacht ow ik heb nog 10 maanden. En als die tijd net zo snel gaat dan mag ik toch een beetje gaan opschieten.

Hey Rich, gefeliciteerd met je jurk!! Gelukkig is die op tijd. En leuk dat je nog een kleine variant laat maken op jouw jurk. Nog wat gevonden voor sieraden?

Hey Elleinad, Nog een blouse en stropdas gevonden? En heb je al tijd gehad voor je kapsel? Wij gaan waarschijnlijk naar USA om daar een rondreisje te maken, maar dit wordt waarschijnlijk september. Wij hebben ook gekeken naar Maleisië, kunt er van alles doen en ook heerlijk op het strand.

Hey Broekkie, gefeliciteerd met je schoenen en je honnymoon naar Bali. Heb je al een kaart kunnen vinden? Zelf had ik eerst een kaart maar die leek sprekend op de kaart van mijn zus. Dus toch maar weer verder gekeken en heb uiteindelijk een mooie kaart gevonden. Gelukkig zijn er genoeg boeken om door te nemen.

Hey Limoentje, hoe was het weer je jurk passen? Was hij nog net zo mooi als je dacht? En je sieraden, stonden ze mooi?

Hey Karen (van der Meer) Dam, wat leuk dat jullie allebei morgen gaan shoppen. Wel spannend als je niet weet wat je allebei niet snel aanhebt. Een goede kapper zou ik niet weten, sorry. Maar bij mij doet mijn schoonzusje mijn haar en make-up. Als ik haar niet had zou ik het misschien zelf gaan doen en dan op zoek gaan naar een workshop om het te leren. En op youtube bijvoorbeeld staan er ook veel filmpjes over make-up die van alles uitleggen hoe je het moet doen. Succes met alles!

groetjes 10eke

Karen (van der Meer) Dam

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #98 Gepost op: 24 januari 2010, 17:27:30 »
10ineke, bedankt voor je welkom en tips.
Zaterdag was echt een hele leuke dag. Ik ben met mijn moeder goed geslaagd voor de lingerie en schoenen e.d.
Vriendlief schijnt ook goed geslaagd te zijn. Wel spannend hoor wat hij aan zal gaan hebben die dag.
Jij mag ook je jurk op maat laten maken zie ik, ben heel benieuwd hoe me dat zal bevallen. Jullie zijn al aardig opgeschoten met alles te regelen.

Op 17 feb. ga ik de jurk weer passen en op maat laten maken, de verkoopster van de lingerie was zo aardig om een aantekening op de bon te zetten dat we het mogen ruilen als het op de 17e niet goed blijkt te zitten onder de jurk.
Dat vond ik echt heel aardig want normaal heb je maar 2 weken de tijd om te ruilen dus zou het de 17e eigenlijk niet meer mogen.

Schoenen heb ik ook gewoon in een normale schoenenwinkel kunnen vinden, leuk zomerschoentje met klein hakje.
En helemaal in de goede stijl voor onder de jurk. Gaat helemaal goedkomen op 4 juni.

Groetjes Karen

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #99 Gepost op: 24 januari 2010, 21:29:38 »
meiden,

hebben jullie al nagedacht over de bloemen en bloemdecoraties?

Wij zijn er momenteel mee bezig en ik zit te twijfelen aan het autostuk en aan de corsages vor de daggasten.  ten eerste vind ik het vrij prijzig maar ten tweede de corsages worden meestal op de colbert gemaakt en als het mooi wer is op onze trouwdag word deze al snel uitgegdaan.... dag dag corsage. Nu vind ik corsage heel mooi als je op locaties komt met de hele gezelschap dat je de daggasten te herkennen zijn. Maar wij hebben maar 1 locatie voor de gehele dag...dus een beetje onzin.

Hoe denken jullie hierover?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards