collapse

Auteur Topic: Woest!  (gelezen 11934 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tammy

  • Gast
Woest!
« Reactie #25 Gepost op: 2 oktober 2009, 22:31:09 »
Ik kan me voorstellen dat je een verklaring wilt hebben voor dit belachelijke gedrag, maar als je er al zoveel moeite hebt gedaan, dan zou ik het lekker laten rusten en mijn energie ergens anders in gaan stoppen.
In een leuke, wel goed reagerende fotograaf bijvoorbeeld! Ze is je moeite echt niet waard joh!

Lismans

  • Gast
Woest!
« Reactie #26 Gepost op: 3 oktober 2009, 10:39:42 »
Inderdaad, gewoon een andere fotograaf zoeken. Ik vind het behoorlijk asociaal om niks meer te laten horen, ze zal heus wel hebben gezien dat je al meerdere keren hebt gebeld/gemaild.

Kayka

  • Gast
Woest!
« Reactie #27 Gepost op: 3 oktober 2009, 17:41:35 »
Ik denk dat jullie gelijk hebben... Ze is de moeite / energie niet waard.

We zullen het dus nooit weten...

Tammy

  • Gast
Woest!
« Reactie #28 Gepost op: 4 oktober 2009, 11:39:52 »
Ja en daarnaast heeft ze hiermee een aantal dagen ontzettend slechte reclame gehad op dit forum en als iemand op haar naam zoekt hier, dan komt dit omhoog.
Dat is dan haar eigen schuld.....  :evileye:


(hoop wel dat ze dus echt geen legitieme reden heeft voor dit gedrag....anders zou het goed l*llig zijn...)

mark2009

  • Gast
Woest!
« Reactie #29 Gepost op: 4 oktober 2009, 13:34:44 »
Heel vervelend en absoluut niet netjes. Als je al afspraken op papier of in de mail hebt staan heb je recht op schadevergoeding ex art. 6:74 BW, maar daar heb je nog geen nieuwe fotograaf mee...

Trouwring

  • Gast
Woest!
« Reactie #30 Gepost op: 7 oktober 2009, 21:36:58 »
Heb je al wat nieuws gevonden inmiddels :) ?

Kayka

  • Gast
Woest!
« Reactie #31 Gepost op: 9 oktober 2009, 13:56:12 »
We gaan overmorgen bij jouw fotograaf en iemand van dit forum langs.... Een van die tweeen wordt het wel, denk ik (hoop ik!). Spannend!  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2009, 13:56:27 door Kayka »

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Woest!
« Reactie #32 Gepost op: 9 oktober 2009, 14:57:31 »
Zeker spannend, veel plezier morgen!

Kayka

  • Gast
Woest!
« Reactie #33 Gepost op: 9 oktober 2009, 15:01:57 »
Overmorgen (zondag)  :wink:

Trouwring

  • Gast
Woest!
« Reactie #34 Gepost op: 9 oktober 2009, 21:27:06 »
[quote name=\'Kayka\' post=\'271962\' date=\'09 October 2009, 13:56\']We gaan overmorgen bij jouw fotograaf en iemand van dit forum langs.... Een van die tweeen wordt het wel, denk ik (hoop ik!). Spannend!  :rolleyes:[/quote]

Spannend! Doe ze de groetjes :wink: Hoop dat jullie iemand vinden die bij jullie past!

Bride to be

  • Gast
Woest!
« Reactie #35 Gepost op: 10 oktober 2009, 11:22:44 »
Hoi
ik ben zelf amateur fotografe en zou het niet in me hoofd durven halen om een aanstaand bruidspaar zo te laten zitten; zeker een hele foute metaliteit!
Vind het heel logisch dat je haar wel door de telefoon kan trekken; hoop dat je snel iemand vind die wel betrouwbaar is!
Ik kan je mocht je intresse hebben een fotograaf adviseren die heel fanatiek is en geweldige foto's maakt. Ze komt zeker haar afspraken na en is erg leuk en aardig.
Kijk maar eens op http://www.biancavandoornfotografie.nl/

succes en ik hoop dat je nu verder kan genieten van alle planning
lieve groetjes van een aanstaand bruidje



[quote name=\'Kayka\' post=\'268831\' date=\'29 September 2009, 21:52\']Ik ben intussen iets gekalmeerd, maar oh man, wat was ik daarstraks witheet zeg!!  :mad:

Ik heb in augustus contact gezocht met John Hunt. Helaas bleek hij bezet te zijn op 'onze' datum dus heb ik, naar aanleiding van een positieve reactie op dit forum, contact gezocht met Jet van Kilsdonk. Ze reageerde heel enthousiast via de mail, alleen vanwege onze beide vakanties konden we pas een afspraak maken op 7 september.

Die maandag was ik helemaal opgetogen, het is tenslotte best spannend om zulke dingen te bespreken, het maakt dat je droomdag veel 'echter' lijkt ineens. Dus hup; alles aan kant gemaakt thuis (ik heb 4 katten en een hond dus dat is flink poetsen en dweilen), lekker taart gekocht en gezorgd dat alles klaar stond. We hadden om half 8 afgesproken, maar ik ging om 7 uur nog even gau op de computer en toen zag ik ineens een mail van haar; het kwam toch niet zo goed uit dus of het een andere keer kon??  :blink: Ik was best verbaasd, want de afspraak hadden we 3,5 week eerder gemaakt, en de mail had ze pas om 5 uur verstuurd. Ik baalde als een stekker, maar dacht; ach, kan gebeuren. Ik belde haar op en ondanks dat ik wel een beetje twijfels had gekregen maakten we een nieuwe afspraak. Ze zei nog; ik noteer gelijk je nummer, dan dab ik dat in ieder geval nu wel.

Twee weken later, vandaag dus, zouden we elkaar om 8 uur treffen. Ik had een onwijs lange en zware dag achter de rug op het werk, en had eigenlijk nauwelijks iets kunnen eten. 's Avonds alles vlug-vlug weer aan kant maken, hond uitlaten, een schnitzeltje in de pan en ondertussen de vaat opruimen. Ik was echt helemaal kapot maar had er echt zin in; eindelijk zouden we dan foto's kunnen bekijken en afspraken maken. Mijn vriend moest eerder weggaan van een cursus van zijn werk om erbij te kunnen zijn, dus ook hij had flink lopen haasten.

Wij wachtten.... en wachtten.... En ik voelde al nattigheid.... Mail gecheckt; niks. Hmmmm..? Weer wachten...... Ik zei tegen mn vriend; om half 9 bel ik haar, dit is toch niet normaal?! En wat denk je? Mobiel uitgeschakeld..!! Kan niet eens een voicemail inspreken.  :huh:

Dus ze heeft ons nu voor de 2e keer in de kou laten staan. Wij zijn helemaal over de rooie, maar ik kan vooral niet begrijpen waarom je op deze manier te werk zou gaan? Zij wil als fotograaf toch geld verdienen? Zij had toch gereageerd dat ze graag onze shoot zou willen doen? Dan zit ik dus weken te wachten op een afspraak en nu staan we nog met lege handen. Goed, we hebben tijd zat nog om een ander te vinden, maar als ze toch niet van plan was om de afspraak na te komen, dan bel/mail je toch even?? Ik heb verdorie als een gek lopen haasten en poetsen en wéér voor niks!

Serieus, als ik haar te pakken krijg (via de telefoon) dan ben ik heeeeeeelllll benieuwd wat haar 'excuus' is. In ieder geval zou ik dus zeggen; deze mevrouw is absoluut onbetrouwbaar als fotografe. Nu ging het maar om eerste gesprekjes maar wat als ze je zo laat zitten op je trouwdag? OMG ik moet er echt niet aan denken...

Nou dit moest ik even kwijt hoor. Niet normaal toch??  :mad:[/quote]

Kayka

  • Gast
Woest!
« Reactie #36 Gepost op: 10 oktober 2009, 12:49:46 »
Bedankt voor de tip, maar we gaan nu eerst op deze 2 fotografen af. Mocht het allebei niks zijn (waar ik niet vanuit ga, anders gaan we niet langs) dan kan ik altijd nog verder zoeken.

Joseline

  • Gast
Woest!
« Reactie #37 Gepost op: 12 oktober 2009, 09:52:40 »
Jeetje dat is geen normale reactie van een fotograaf lijkt me.
Daarom willen wij ook niet zo'n goedkope fotograaf als John Hunt of deze mevrouw.

Ik weet niet of deze mevrouw belooft haar foto's ook binnen een week te leveren, maar volgens mij zijn dat allemaal amateurs.
Wij hebben begrepen dat het fotograferen van de huwelijksdag op zich niet het werk is, maar dat het vooral in het nabewerken zit en het opmaken van het boek.

Zo hebben wij ook voorbeelden gezien hoe de foto's uit de camera komen en hoe ze er uit zien als ze bewerkt zijn.
Dat is een wereld van verschil ook al waren de foto's direct uit de camera ook al goed. Met enige nabewerking worden ze super.

Een goedkope fotograaf is daarom niet voor ons weggelegd. Je trouwt toch maar 1 keer (als het goed is).

In ieder geval succes met het vinden van een betere fotograaf.

Trouwring

  • Gast
Woest!
« Reactie #38 Gepost op: 12 oktober 2009, 16:13:50 »
Ben het niet helemaal met je eens hoor.. wij hadden onze foto's binnen 3 weken :) En was prima! Wij hadden dan geen boek, maar dat wil ik graag zelf maken :) Terwijl wij ook een 'amateur' fotograaf hadden, dus je kunt het niet allemaal over 1 kam scheren.

JustB

  • Gast
Woest!
« Reactie #39 Gepost op: 12 oktober 2009, 16:16:09 »
Eens met de reactie van Trouwring. Een dure fotograaf hoeft niet altijd ook meteen een goede fotograaf te zijn!

Pietjepuk

  • Gast
Woest!
« Reactie #40 Gepost op: 13 oktober 2009, 07:36:22 »
maar aan de andere kant moet je wel mazzel hebben wil een goedkope fotograaf ook een goede fotograaf zijn.

Maar ja, dan kun je nog discussiëren wat goed en wat goedkoop is... :ph34r:

Kayka

  • Gast
Woest!
« Reactie #41 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:44:04 »
Whihiiiii we hebben een fotograaf!  :biggrin: En wat zijn we door het dolle heen... Alle 'Jet-drama' is vergeten nu we een fotograaf hebben gekozen die aan al onze wensen voldoet. Volgens mij heeft het gewoon zo moeten zijn.

We zijn zondag dus bij 2 fotografen langs geweest. Na een lange dag met veel informatie zijn we uiteindelijk toch redelijk snel tot een besluit gekomen voor wat betreft welke fotograaf we wilden voor onze bruiloft. Onze keuze is gevallen op Hermine Lipke en haar partner Ramon.
Wat ons heeft overtuigd is het feit dat zij met 2-en werken (wat meer materiaal oplevert en een kleiner risico inhoudt bij bijv. ziekte) en redelijk wat hebben; tot nu toe zo'n 30 reportages en beiden hebben een creatieve (grafische) opleiding. De foto's die zij ons lieten zien spraken voor zich, we waren echt ontzettend onder de indruk. En het klikte gewoon heel goed tijdens het gesprek, ook heel belangrijk! Het zijn 2 jonge studenten (23 jaar pas!) die gewoon onwijs goede foto's maken en ik denk dat ze gerust veel meer zouden mogen vragen dan ze nu doen (maar gelukkig voor ons doen ze dat nu nog niet, haha). De prijs voor 9 uur fotograferen met 2 personen en daarbij een nabewerkte DVD kost ons ongeveer 600 euro.
 
Op deze pagina kun je Hermine's werk zien: http://www.flickr.com/photos/minajame/sets/
« Laatst bewerkt op: 14 oktober 2009, 14:45:30 door Kayka »

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Woest!
« Reactie #42 Gepost op: 14 oktober 2009, 14:52:16 »
Wat fijn dat het nu opgelost en rond is! Waarschijnlijk valt er een hoop last van je schouders :)

En wie wil dat nou niet, mooie foto's voor een mooie prijs :wink:

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Woest!
« Reactie #43 Gepost op: 14 oktober 2009, 16:04:10 »
Lees nu pas je ergenissen van de fotograaf, maar wat heerlijk dat het toch gelukt is om een andere fotograaf te vinden... het heeft gewoon zo moeten wezen!!

Wij hebben precies hetzelfde gehad... in september is de fotograaf bij ons langs geweest, alles doorgenomen, en meteen waren we enthousiast.. dus meteen diezelfde avond vastgelegd!! Hij had het zelfs in zijn agenda genoteerd. Bij het weggaan afspraak gemaakt dat we in januari weer contact zouden hebben.
Krijgen we 1 januari een mailtje van hem... ik moet jullie helaas teleurstellen, omdat ik niets meer van jullie heb vernomen en een ander bruidspaar gaat trouwen op dezelfde dag als jullie, ga ik voor hun de reportage maken!!!
En net als jou... was ik WOEST...Gelukkig was hij wel telefonisch bereikbaar... dus ik heb hem op 1 januari ook even goed laten merken dat dit niet normaal was. Maar hij kon er niets meer aan veranderen...

En achteraf ben ik zooooo verschrikkelijk blij dat hij niet onze reportage heeft gemaakt... zoals we hem nu in huis hebben, zo had hij het nooit voor elkaar kunnen krijgen!!! Veel succes met jullie verdere voorbereidingen... en geloof me... het heeft gewoon zo moeten zijn!!!!

Birrie

  • Gast
Woest!
« Reactie #44 Gepost op: 28 januari 2010, 12:35:22 »
Normaal lees ik heel veel op dit forum, maar dit is de eerste keer dat ik ook reageer.
Ook wij waren opzoek naar een leuke fotograaf die niet al te duur was. Zo kwamen we uit bij Jet van Kilsdonk...
Ik had dit topic al wel gelezen, maar toch vol vertrouwen een afspraak gemaakt. Nou jullie raden het al... ze kwam niet op dagen tijdens onze afspraak. We hebben haar later op de avond nog gebeld, maar ze drukte ons weg en later stond haar telefoon uit. We hebben haar gemaild, maar nog geen reactie gehad.
Blech, als je geen betalende klanten wil als fotograaf zijnde, maak dan gewoon geen afspraak!!
Pfff wilde het even kwijt....
LIefs, Birrie

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Woest!
« Reactie #45 Gepost op: 28 januari 2010, 12:46:10 »
Wat stom zeg! Ik hoop dat Jet van Kilsdonk maar veel negatieve reclame krijgt en dat niemand meer met haar in zee gaat... Slecht hoor.

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Woest!
« Reactie #46 Gepost op: 28 januari 2010, 13:00:04 »
Wat slecht idd! Waarom dan de moeite nemen om in eerste instantie een afspraak te maken???

Trouwring

  • Gast
Woest!
« Reactie #47 Gepost op: 28 januari 2010, 13:41:43 »
En met Hermine en Ramon heb je echt een goede keuze gemaakt hoor :biggrin: Wij hebben het bewijs :wink:
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2010, 13:41:55 door Trouwring »

Birrie

  • Gast
Woest!
« Reactie #48 Gepost op: 28 januari 2010, 15:07:01 »
De foto's van Hermine en Ramon vind ik er erg goed uitzien, ik kan allen nergens een e-mailadres vinden. Zou iemand me hieraan kunnen helpen?
Bedankt!
Birrie

Trouwring

  • Gast
Woest!
« Reactie #49 Gepost op: 28 januari 2010, 15:11:13 »
You've got  :email:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards