collapse

Auteur Topic: Welkom! Graag Eerst Even Lezen  (gelezen 64891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Welkom! Graag Eerst Even Lezen
« Gepost op: 11 oktober 2009, 13:45:23 »
Dus jij en je partner gaan trouwen? Je bubbelt over van de vragen en oh oh oh, je weet niet hoe snel je moet beginnen met alles regelen. Vlug, wie legt mij even uit wat ik allemaal moet doen om straks een geweldige dag te hebben? Wie heeft ook mijn jurk? Welke bruidswinkel hebben jullie bezocht en wat was je ervaring? Welke locatie hadden jullie en wat kostte die? Je maakt even snel een nieuw topic aan en wacht af: je wilt gewoon een paar tips om te weten waar je op moet letten.

Geen paniek! Dit is een normaal verschijnsel. We hebben dat allemaal gehad.

Het mooie is dat op dit forum een heleboel mensen zitten die de klappen van de zweep kennen. En ze zijn allemaal bereid om je te helpen. Ze hebben namelijk al een heleboel mensen geholpen. Mensen die zoals jij die stonden te popelen om te gaan trouwen, en ALLES wilden weten. En zowel de vragen als de antwoorden staan al op dit forum in een heleboel topics. Waarschijnlijk met precies dezelfde vragen die jij hebt.

Dus
stap 1: ga eens lekker op je gemak lezen. Veel lezen.
(maar dat duurt zo lang. Ik wil nu antwoord op mijn vragen!)

Klopt. Daarom kan je gebruik maken van de zoekmogelijkheid:

stap 2: Knop rechts bovenaan deze pagina: Search. Heul erg handig als je specifieke vragen hebt. Veel handiger dan alles door te lezen (hoewel dat ook soms erg vermakelijk kan zijn!
stap 3: Kom je er niet uit? Vraag op dit forum. Dit forum leeft door de vragen en de antwoorden. Dus vraag gerust. Echt... heus. Maar! Stel je vragen bij voorkeur in het juiste topic en maak niet weer een heel nieuw topic aan. Er zijn topics over fotografen, over locaties, over bruidsboeketten, kapsels, makeup, jurken, winkels, noem maar op. Let dus een beetje op wat je doet. Alsmaar nieuwe topics openen vervuilt het forum erg, en levert alleen maar geirriteerde mensen op.

Bedankt!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welkom! Graag Eerst Even Lezen
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2009, 19:03:55 »
:laugh:

Respect Lyanna, en de manier waarop je het beschrijft vind ik al helemaal geweldig!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Welkom! Graag Eerst Even Lezen
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2009, 19:07:54 »
pssst, niet doorvertellen hoor, maar het is een beetje van mezelf en een beetje van maggi :wink:
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2009, 19:08:59 door Lyanna »

Femke

  • Gast
Welkom! Graag Eerst Even Lezen
« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2009, 22:45:28 »
[quote name=\'Lyanna\' post=\'272418\' date=\'11 October 2009, 13:45\']stap 2: Knop rechts bovenaan deze pagina: Search. Heul erg handig als je specifieke vragen hebt. Veel handiger dan alles door te lezen (hoewel dat ook soms erg vermakelijk kan zijn![/quote]

Bij mij heet dat gewoon 'zoeken'  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards