collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 184726 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Gepost op: 26 oktober 2009, 08:39:58 »
Hallo allemaal,

het leek mij leuk om gezellig te kletsen met de bruidjes/bruidengommen die in mei 2010 trouwen!
Wij gaan 28 mei 2010 trouwen! eerst wilde we 14 mei trouwen, de dag na hemelvaartsdag..maar dat was in het gemeentehuis al vol. de 21 zat de locatie al vol dus werd het al snel 28 mei!

2 weken terug hebben we de sleutel van ons 1e huis gekregen:D helemaal leuk!
verder hebben we eigenlijk alle grote lijnen van de bruiloft al geregeld. we moeten alleen nog iemand regelen die wil filmen. en as moet nog voor een pak, maar daar is tie ook wel ruim optijd mee!

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2009, 11:38:20 »
Hey Heleen!

Wij trouwen ook in mei, maar dan een week eerder! Wij trouwen dus 21 mei 2010!!
Grotendeels hebben wij ook wel de meeste dingen geregeld, en nu zijn we bezig met de invulling van de dag!

lievelinsey

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2009, 12:02:28 »
Wij gaan ook op 28 mei trouwen! Inderdaad gezellig om zo alvast wat ideeen uit te wisselen :biggrin:
Ik heb afgelopen weekend mijn jurk gekocht..echt zo mooi!
en de locatie etc ligt ook al vast.. leuk om daar mee bezig te zijn he..haha!
Ik ga dit topic goed in de gaten houden :wink:

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2009, 12:47:14 »
wij trouwen ook 28 mei!! we (ik) hebben al veel geregeld!  

- Ambtenaar
- trouwlocatie
- feestlocatie
- jurk
- kapper
- kaarten (ben ik zelf aan het maken)
- bedankjes ( zelf gemaakt)
- fotograaf
- gastenboek gekocht
- gastenlijst gemaakt (wijzigd afentoe nog haha)
- dagplanning
- DJ
- trouwauto verrassing - wordt geregeld door een vriend.

hmm... nu ik het zo lees schiet het echt al op, ahja het kan geen kwaad om alvast te hebben gedaan :)

vraagje: wanneer gaan jullie in ondertrouw? we hebben niet echt een speciale datum in gedachten maar weten ook niet wat een beetje gebruikelijk is (hoever van te voren)?

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2009, 16:31:49 »
Zo zonnebloem, jullie gaan hard haha! En 28 mei is een gewilde datum!

Wij zijn al in ondertrouw gegaan (24 mei 2009), omdat we het stadhuis anders niet vast konden zetten. En het stadhuis waar wij willen trouwen is nogal in trek geloof ik, omdat de tijd die ik eigenlijk wilde (15.00) al niet meer kon!

We weten inmiddels ook welke ambtenaar we willen, maar deze moeten we nog even vastzetten.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2009, 16:54:27 »
Wy trouwen op 12 mei 2010! en gaan in ondertrouw *zoals het er nu uitziet* op.. 15 februari!

Gemeenthuis nog niet besproken over ondertrouw..maar da kan nog wel.. neem ik aan..!!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2009, 17:09:49 »
Wij trouwen 21 mei :biggrin: In Hilversum :wub:

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2009, 18:55:00 »
Wij gaan ook volgend jaar in mei trouwen, namelijk 14 mei 2010. De gehele dag zal in Ouwehands dierenpark in Rhenen zijn. We waren al vroeg erbij met alles vastleggen, al in februari dus geen problemen dat locaties al volgeboekt waren.
Wat we nog moeten regelen zijn: pak voor mijn vriend, kaarten (al weten we al wel wat we willen), bloemen en de bedankjes. Eigenlijk alleen nog maar de kleine dingen die de bruiloft dadelijk af zullen maken.
Wij gaan op 4 december in ondertrouw.

Gaat bij jullie de tijd ook zo snel?

Renske

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #8 Gepost op: 26 oktober 2009, 19:12:24 »
Wij gaan ook op 14 mei 2010 trouwen! En heel grappig Heleen, wij hebben 3 weken geleden de sleutel van ons nieuwe huis gekregen! Dus hard aan het klussen. Daardoor raakt de bruiloft wel een beetje op de achtergrond, maar gelukkig hebben we de trouwlocatie, de feestlocatie en de fotograaf al vastgelegd. Mijn vriend is zelf fotograaf, dus een fotograaf vinden die aan zijn eisen voldeet was nog niet makkelijk!  :wink:
Wat zijn jullie allemaal al ver met regelen! Ik ga op 7 november voor het eerst kijken naar jurken, ben heel benieuwd, want ik heb geen idee wat ik wil...
Leuk om van meerdere mei-bruiden de plannen te lezen!

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #9 Gepost op: 26 oktober 2009, 19:26:36 »
wij gaan (waarschijnlijk) 19 feb in ondertrouw, we hebben dan 5 jaar verkering! dus dat vond ik wel een leuke datum:D dan kunnen we gelijk bespreken welke ambtenaar we NIET willen! dat is degene die vrienden van ons trouwen, echt een vreselijke vrouw!

jurk heb ik al gekocht! waarschijnlijk is hij in december al binnen dus dan kunnen we weer passen! mn vriend had laatst in de gauwigheid foto's gezien:S ze stonden niet meer op mn fototoestel, maar toen hij het sd kaartje in de comp deed stonden ze daar wel op...heel apart! maar hij zei dat hij dr niet zoveel van gezien had dus dat geloofk dan maar;)

de tijd gaat echt super hard, van de week nog maar 7 maanden;) ben ondertussen ook nog bezig met het afronden van mn opleiding..lekker druk dus:D

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #10 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:21:57 »
Zo.. daar was ik weer nadat ik vanmiddag wel een heel kort/klein berichtje had neergetypt!! Ik heb mn jurk al binne!!
We zijn verloofd op 7-8-9,en 4 weken later had ik mijn jurk gekocht!! ik heb een tweedehandsie! zoon mooie..absoluut niet te zien dat hij al gedragen is..en ongeveer 1/5e van de prijs, dus dat vind ik erg positief!!

Wij wonen nu sinds Januari samen in het oosten van ons landje!!

De tijd gaat inderdaad supersnel.. echt.. dat je denkt: ben ik niet al veel te laat met dingen regelen terwijl we/ik dit al hebben geregeld:
* Gemeentehuis
* Auto
* Jurk
*we zijn voor t ringen aan t kijken.wordt waarsch titanium!
* Zaal waar we het houden is geregeld!
* Getuigen zijn gevraagd
* Papa is gevraagd of hij me in het gemeentehuis weggeeft!
* Ceremoniemeester is gevraag ( mn  zus)
* Fotograaf zijn we gister geweest, en we zijn eigenlijk erg tevreden!
* kaarten hebben we al wel uitgezocht!!!

Dit is het denk ik tot nu toe??

Nu ben ik benieuwddddddd:
In wat voor auto willen jullie trouwen? (ik lijk af entoe een beetje een autofreak)
Trouwen jullie in de kerk??
Hebben jullie CM?
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?

Ben ff nieuwsgierig!!

roos

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #11 Gepost op: 26 oktober 2009, 20:27:33 »
Wij gaan op 1 mei trouwen! De lokaties staan vast, we hebben een fotograaf en ringen geregeld en komende zaterdag ga ik jurken passen!!!!
Groeten, roos

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #12 Gepost op: 26 oktober 2009, 22:11:42 »
Citaat
In wat voor auto willen jullie trouwen? (ik lijk af entoe een beetje een autofreak)
Trouwen jullie in de kerk??
Hebben jullie CM?
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?

reactie op al je vragen:P
- wij trouwen in een oude alfa spider, zoiets( http://www.americandreamcars.com/collector...pider080605.jpg )
- Wij trouwen in de kerk! Geloof speelt een hele belangrijke rol in ons leven, dus wij vinden het erg belangrijk om God om een zegen te vragen over ons huwelijk! Mijn vader is dominee, dus hij leidt de dienstQ
- wij hebben 2 cm's, mijn oudste broer en schoonzus, die schoonzus is er al zo lang dat ik niet anders weet;)
- huwelijksaanzoek...volgt nog;)
- ik ben 21 en mijn as 22

wij laten zelf ringen ontwerpen bij een goudsmit, we zijn er nu 1x geweest voor het ontwerp. ben echt zooo benieuwd hoe ze worden!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #13 Gepost op: 27 oktober 2009, 00:02:48 »
In wat voor auto willen jullie trouwen? (ik lijk af entoe een beetje een autofreak)
We zijn op zoek naar een audi A4 of Q7
Trouwen jullie in de kerk??
Ja
Hebben jullie CM?
Ja, mijn tweelingzus
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Beide. Eerst besloten, toen gevraagd
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
21 en 23 op de dag van trouwen :tongue:

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #14 Gepost op: 27 oktober 2009, 08:12:23 »
In wat voor auto willen jullie trouwen? (ik lijk af entoe een beetje een autofreak)
Ik heb geen idee, mijn vriend heeft het vervoer geregeld, dus dat is afwachten!
Trouwen jullie in de kerk??
Nee, we trouwen niet in de kerk omdat we normaal ook niet in de kerk komen en niet gelovig zijn. Wel allebeil een katholieke opvoeding gehad.
Hebben jullie CM?
Ja, een goede kennis van ons is de CM.
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Ik ben door mijn vriend gevraagd op de dag dat we een jaar samenwoonde (4 feb. 2009)
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
25 en 30 op de dag van trouwen

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #15 Gepost op: 27 oktober 2009, 09:31:13 »
5 mei als het allemaal goed is....Locatie is namelijk NOG STEEDS niet geregeld.....
Dus dan is de rest regelen ook super moeilijk. (We wilden bij griekse tempel in Griekenland, maar na maanden gedoe kregen we uiteindelijk geen toestemming, nu bezig voor Sicilie maar we weten nog steeds niet of dat doorgaat, of we daar toestemming voor krijgen. Als back-up plan kasteeltje Belgie, maar daar mag je als buitenlander weer niet voor de wet trouwen en toen naar kasteeltje Duitsland gaan kijken als back up, maar daar blijken allerlei restricties aan te zitten... zucht!)

Voor de sfeer zullen we niet met auto gaan...als het goed is, is dat ook niet nodig met de locaties....
We trouwen niet voor de kerk.
Ik heb hem gevraagd (en hij had toen al een hele tijd een ring voor me, zo bleek, maar hij kon maar geen geschikt moment vinden  :huh:
Geen CM, maar een planner als het allemaal doorgaat.... Ik ben ecdht super op tijd begonnen met regelen, maar het lukt voor geen meter zonder locatie grrrr (ik hou heel erg fingers crossed voor Sidcilie!)!
We zijn nu beiden 32, op de dag van de bruiloft 32 en 33

Jurk is zo goed als geregeld, ringen ook bijna rond, draaiboeken zijn zo'n beetje af....info over documentatie buitenland is verzameld, website, save the date kaarten...
maar zo zonder vaststaande locatie lijkt de tijd NOG sneller te gaan....

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #16 Gepost op: 27 oktober 2009, 19:10:25 »
Zelf ook even de vragen beantwoorden he :tongue:
In wat voor auto willen jullie trouwen? (ik lijk af entoe een beetje een autofreak)
wij trouwen in een Audi TT! een zwarte,met zwarte lampen... als je begrijpt wat ik bedoel;) Hij is van een collega/vriend van mn as,dus dat is erg fijn!
Trouwen jullie in de kerk??
Wij trouwen niet in de kerk.. ik zou het voor mezelf wel willen, en mn vriend zou het wel willen als ik het heel graag wil.. Maar aangezien de kerk niet zo is van: oh jullie trouwen morgen dus kom maar tegen 11 uur.. en gaan er serieuze gesprekken aan vooraf,vind ik het geen goed plan..
Hebben jullie CM?
mijn zus is CM.! Ze vindt het heel erg leuk dat ze gevraagd is,en is er net als ik erg druk mee bezig!! met dingen verzinnen enzo! :biggrin: ook maakt ze een 'trouwboek' met dingen die geregeld zijn,wanneer ze geregeld zijn,etc,etc... Naslagwerk voor later zeg maar :tongue:
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeul romantisch ten huwelijk gevraagd op het strand van Scheveningen..!! :biggrin: op 7-8-9 zijn we s avonds uit eten geweest (laatste avond van de vakantie) en daarna het strand op gegaan om het vuurwerk te bekijken wat er afgeschoten zou worden.!! Het werd nog even spannend,omdat het ontzettend wilde gaan regenen.. maar het bleef gelukkig droog.. en het was echt..superleuk!:biggrin:
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
Wij zijn nu beiden nog 20.! tegen de tijd dat we trouwen,beiden 21! (ik nog niet zo lang,vriendlief ong. half jaar!:biggrin:)

Zo :tongue: nu heb ik zelf de vragen ook ff beantwoord!! lijkt me leukdat dit een actief Topic word!! /met vragen/antwoorden/ideeen/nieuwtjes/etc.etc.!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #17 Gepost op: 27 oktober 2009, 19:46:36 »
Hoi meiden!!

Ook ik ga trouwen in mei, en jullie raden het vast niet maar ook op........ 28 mei :)
Wij hebben het volgende al geregeld:

- Gemeentehuis
- Kerk
- Feestlocatie
- Band
- Gastenlijst
- Ik weet al wat voor bedankjes ik wil, moet het alleen nog even gaan maken
- Kaarten zijn we nog druk aan het zoeken

Volgende week zaterdag ga ik jurken passen, joepie!!

Ik zal ook even de vragen beantwoorden.
In wat voor auto willen jullie trouwen?
Ik heb geen idee, maar een roze cadillac lijkt me heel gaaf, maar wat me ook heel mooi lijkt is een koets met paarden. Wij hoeven niet heel erg ver weg om van locatie naar locatie te gaan. En een voordeel is dat we iemand kennen met allemaal verschillende koetsen
Trouwen jullie in de kerk??
Ja wij trouwen wel in de kerk. Mijn as heeft een katholieke opvoeding genoten, ik niet, maar het lijkt me wel heel mooi om in de kerk te trouwen.
Hebben jullie CM?
Ja, een goede vriend van ons is CM
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Ik ben door mijn vriend gevraagd op mijn 21ste verjaardag om 12 uur 's nachts, toen ik dus net jarig was haha
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
21 en 29 op de dag van trouwen
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2009, 19:48:37 door Ranniej »

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #18 Gepost op: 27 oktober 2009, 22:05:47 »
gewilde datum de 28e:D

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #19 Gepost op: 28 oktober 2009, 11:11:50 »
Wij hebben het volgende al geregeld:

- Gemeentehuis
- Feestlocatie, daar zullen we ook eten
- DJ
- Jurk heb ik al, deze komt in februari binnen!!
- fotograaf
- videograaf

Ook ik zal even de vragen beantwoorden.
In wat voor auto willen jullie trouwen?
We waren bezig met een witte porsche 911, maar daar mag je maar 70 km mee rijden op de dag zelf en dat gaan we niet redden. Misschien valt er nog wat te regelen, maar dat weten we nog niet.

Trouwen jullie in de kerk??
Nee. Alleen in het oude stadhuis in Den Haag

Hebben jullie CM?
Ja, 2 goede vrienden van ons. Zij zijn afgelopen september getrouwd en weten dus hoe het moet haha!

Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Ik ben door mijn vriend gevraagd op kerstavond. Heel charmant in zijn joggingsbroek en met de zakjes van MC Donalds op tafel!

Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
Allebei 29
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2009, 11:12:58 door shanna28 »

danoontje_1981

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #20 Gepost op: 28 oktober 2009, 18:36:48 »
Hoi Allemaal,

Net pas geregistreerd. Voor het eerst op dit forum dus!
Leuk allemaal mei 2010 bruidjes, ik zag onze datum er zo snel nog niet tussen staan.
Wij trouwen op 7 mei 2010 op Landgoed Groenhoven in Bruchem.

Ik dacht dat ik redelijk op schema zat met organiseren! Maar vergeleken met een aantal, heb ik nog aardig wat te plannen.

Weet niet of jullie dat ook allemaal hebben, maar er is zo veel aanbod dat ik het zo moeilijk vind om te kiezen!

Vind het in ieder geval leuk om ervaringen te lezen en te delen!

Groetjes!

Renske

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #21 Gepost op: 29 oktober 2009, 08:23:29 »
Ik zal de vragen ook nog even beantwoorden:

In wat voor auto willen jullie trouwen?
We wilden een MG A Roadster, maar het enige bedrijf dat ik tot nu toe heb kunnen vinden die die auto verhuurd in het wit, reageert niet op mail en telefoon. Bij nader onderzoek op internet kom ik allemaal slechte berichten tegen op Radar enzo, dus maar goed dat we nu weten dat dat niets wordt! Dus nog even verder zoeken.
Trouwen jullie in de kerk??
Nee.
Hebben jullie CM?
Ja, 2 hele goede vriendinnen van ons.
Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Ik ben op een heel mooi plekje in Engeland, tijdens de vakantie, gevraagd door mijn vriend.
Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
28 en 29

Ik dacht dat ook dat ik redelijk op schema lag Danoontje, maar als ik hier zo lees wat iedereen al geregeld heeft moet ik op gaan schieten! :) En ik trouw maar een week later dan jij...

westher

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #22 Gepost op: 29 oktober 2009, 09:08:00 »
hallo allemaal,

wat leuk om te zien dat mei zo'n geliefde maand is!

wij gaan trouwen op 12 mei. de dag voor hemelvaart.
dus net als jullie toch al volop bezig met de voorbereideringen.

liefs esther

miepje84

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #23 Gepost op: 29 oktober 2009, 10:40:39 »
wij trouwen ook 14 mei 2010!


Dit hebben we al geregeld:
-zijn in ondertrouw
-kaarten
-band
-locatie
-fotograaf
-ringen
-jurk
-pak
-schoenen voor allebei
-accesoires bij de jurk en voor mn haar
-bedankjes
-gastenlijst
-muziek tijdens de ceremonie uitgezocht

Dus eigenlijk bijna alles  :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #24 Gepost op: 29 oktober 2009, 12:07:04 »
als ik zeg hier in de buurt.. We trouwen in mei.. is de meest geliefde reactie: OOOOOOOH tuurlijk..mei is echt trouwmaand.. samen met september:P haha

Hoe waren bij jullie de reacties?? toen jullie vertelden dat jullie gingen trouwen?? Leuk,verrast??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards