collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 184667 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #50 Gepost op: 6 november 2009, 17:50:23 »
Yes super dat je hem hebt gevonden!!!  Als ik thuis ben zal ik even luisteren. Ben nu nog op me werk dus kan helaas niet luisteren..

Mijn ouders vonden de naam Miranda goed bij me passen :wink:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #51 Gepost op: 6 november 2009, 18:07:50 »
haha nou dat had ik volgens mij er NOOOOOOOOOIT uitgehaald haha

Dat is trouwens wel heeeeeeeeeeeel wat anders dan mn zus.. Ik weet niet of ze het oke vind dat ik het hierneer zet .. Maar..ik dacht aan Ragnhild:P HAHA NOU dat is wat anders he:P (uitspraak: ranjild)

edit:En anders wis ik haar naam straks weer :wink: goed idee
« Laatst bewerkt op: 6 november 2009, 18:09:36 door Elle »

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #52 Gepost op: 6 november 2009, 19:23:19 »
Elle, fijn dat je hem hebt gevonden!
ja nummer 15 haal ik er wel uit geloofk..

Heb vriendlief ook eindelijk over om muziek in het gemeentehuis te doen:) dus moet daar ook naar opzoek!
van de week zag ik ook n heel leuk idee voor de ringen, 2 hartjes ballonnen op een stokje met lintjes eraan en dan de ring eraan geknoopt zeg maar..maar ik heb van mijn kan 12 nichtjes en neefjes en as heeft er 2...tjah..wie kies je dan uit:P

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #53 Gepost op: 6 november 2009, 19:35:38 »
Ik vind muziek in het gemeentehuis wel erg leuk.. je kunt natuurlijk savonds al wel wat uitkiezen enzo bij de dj.. maar.. nick en ik luisteren eigenlijk altijd naar muiziek..overal.. in de auto kunnen wenie teens rijden zonder datdemuziek aanstaat.. schoonmaken doen we niet eerder dan dat de muziek opstaat.. en met het eten gaat ook de radio aan/tv uit:) hihi.. dus dan vind ik het onmisbaar.. maar..... nu moetk natuurlijk wel eerlijk zijn..vonid ik het liedje Engel van mijn Hart.. van Marco Borsato zo mooi.. en romantisch..liet ik het horen... hij vond het verschrikkelijk HAHA

o

:tongue:

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #54 Gepost op: 7 november 2009, 12:23:18 »
Dat is inderdaad wel iets heel anders Elle haha..

Ik vind het ook erg lastig om muziek uit te kiezen voor in het gemeentehuis.. Ik was erg enthousiast over een aantal nummers en toen kreeg ik de reactie erop "Het is toch geen begravenis" Oeps.. :S
Maar misschien kan ik hem nog over halen om de blije gedachten erbij te proberen krijgen inplaats van een sip gevoel..

Ga nog even luisteren naar jou nummer!

Ken Ice Age persoonlijk niet, maar vind allebei de nummers weel heel erg lievelijk :)
« Laatst bewerkt op: 7 november 2009, 12:26:23 door Ranniej »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #55 Gepost op: 7 november 2009, 23:40:42 »
Hoi!

Nouja.. zo werd het bij ons ook een beetje van tafel geschoven.. we houden allebei van hardstyle (zijn absoluut geen pillenslikkers of lonsdaleaanhangers of iets hoor) en hij antwoorde dus meteen van: SUmmer of Hardstyle dan maar doen??

uuh.. 8-) Nee? hihi.. Ik heb hem vanochtend gesmst,hij is nu voor 3 weken weg,dat ik het liedje had gevonden en hij was er erg blij om:D ik ga hem nog ff luisteren hihi

liefs!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #56 Gepost op: 8 november 2009, 13:00:29 »
Iedereen z'n eigen style toch :biggrin:!! Wel een teken dat hij er blij om is haha..
3 weken weg?? Lang hoor, zou niet zo lang zonder mijn liefde kunnen hoor!! Voor z'n werk ofzo??

Succes met de weken doorkomen!

X

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #57 Gepost op: 8 november 2009, 13:17:56 »
Haha ja inderdaad voor zijn werk! Dit jaar is hij aan het eind van het jaar zo'n 25 tot 30 weken weggeweest.. Hij is millitair.. dus tsja.. dan is er weinig te kiezen.. Ook al moet ik eerlijk bekennen dat ik er aan gewend ben,en het dus niet heel erg vind als hij weer eens weg is! hebben het er net voor 2 weken geleden over gehad dat we er nog niet aaan moeten denken om dagelijks bij elkaar te zijn (24/7,,, zoals veel collega's van hem het wel hebben)!

Nou..dat brengt me weer op een andere vraag!! Wat is jullie beroep???

Ik ben zelf nog student sociaal Agogisch werk op mbo niveau.. Loop nu mijn eindstage op een ZMLK-school:)ben waarschijnlijk in januari/februari klaar! en hoop hierna of op een school te kunnen gaan werken of Persoonlijk begeleider te worden:D

Groetjes!:biggrin:

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #58 Gepost op: 8 november 2009, 13:25:42 »
Als je er idd aan gewend bent dan is het denk ik niet zo erg haha..

Ik ben pedagogisch medewerker bij een kinderdagverblijf. Ik heb de supervisie over de peutergroepen en werk zelf ook mee op de groepen.. Wil over een paar jaar misschien een andere studie doen zodat ik 1 op 1 kinderen kan gaan begeleiden. Ik begeleid nu ook al kinderen met een achterstand, qua spraak etc..

Leuk dat we ongeveer dezelfde interesses hebben qua werk :)

Es81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #59 Gepost op: 8 november 2009, 15:07:54 »
[font=\"Century Gothic\"][color=\"#008000\"]Hoi,

Ik trouw ook in mei, de 12e dus een lekker lang weekend er achteraan.  :tongue:
Ik kom een beetje laat binnen vallen (gebeurt wel vaker), maar ik geloof dat de laatste vragen beroep en trouwmuziek waren.
 
Ik ben in opleiding (PhD-traject) tot kanker-epidemioloog (sorry, heb de term ook niet bedacht). Dus ik doe onderzoek naar veranderingen in -aantal patiënten, -aantal sterfgevallen door kanker, -gemiddelde overlevingsduur en dergelijk. om zo te kijken hoe de zorg nog verder verbeterd kan worden.

Iets vrolijker onderwerp, de liedjes: Wij willen bij de ceremonie sowieso ´Rollercoaster´van Di-rect (heeft voor ons een bepaalde lading). Daarnaast twijfelen we nog over ´Avond´ van Boudewijn de Groot, ´tot je mijn liefde voelt´ van van Dikhout en `Can´t help falling in love´ van Elvis. Dus op zich wel redelijk divers. Maareh Elle, begrijp ik nou goed dat jullie zowel de de lieve liedjes van Ice Age als Summer of hardstyle doen? Da´s ook wel stoer, zo´n groot contrast!

Groetjes,
Esther [/font][/color]

Bonneke

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #60 Gepost op: 8 november 2009, 15:30:01 »
Wij trouwen 14-05-2010 dag na Hemelvaartsdag. We hebben voor deze dag gekozen omdat veel gasten van ver moeten komen minstens 150 KM rijden. Wij verwachten dat het dan rustiger op de weg zal zijn dan de meeste vrijdagen en de meeste gasten hebben de dag ervoor al vrij.

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #61 Gepost op: 8 november 2009, 19:13:12 »
die datum wilde wij ook bonneke, maar helaas wat tie al vol!

Ik ben met mijn laatste jaar bezig voor verpleegkundige. werk als leerlingverpleegkundige in het ziekenhuis. heb net de kraamafdeling afgerond, super leuk! ben nu net 2 weekjes begonnen op kort verblijf, erg divers en lekker de weekenden vrij:D hoop in juni mijn diploma op te kunnen halen!
(heb ws een week voor ons trouwen mn eindpresentatie;))

Bonneke

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #62 Gepost op: 8 november 2009, 20:00:39 »
Hoi Heleen,

Wij hadden geluk en konden nog net als laatste trouwen op 14-05-2010. Mensen na ons, kunnen dus niet meer trouwen op deze dag. We konden niet meer kiezen uit een bepaald tijdstip, 13:15 uur was nog de enige tijd die open stond. Wat leuk dat jij ook in de zorg werkt, net als ik! Ik ben VIG-er in een woonzorgcentrum voor ouderen. Spannend je eind precentatie, zo vlak voor je huwelijk. Ik hoop dat je ondanks dat je niet op 14-05 kan trouwen, toch een super dag zult hebben. En dat komt vast goed, geniet lekker van de voorbereidingen, en succes met je studie. Zal ook vast wel lukken en dan lekker dubbel feest.

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #63 Gepost op: 8 november 2009, 20:26:21 »
Hoi Bonneke,

leuk om te horen dat je op de 14e gaat trouwen, net als ons!
Wij hadden gelukkig nog alle keus met de lokatie en het gemeentehuis, al waren we er al vroeg bij (eind februari 2009).
Ik hoop dat we dan een mooie zonnige dag zullen krijgen, zowieso dat heel mei een vrolijke maand zal worden voor alle bruidsparen.

Ik werk als assistent controller op de afdeling administratie bij een bedrijf die kunstof verpakking maakt.
Een van de wenigen dus die niet in de verzorging zit, al heb ik wel 5 jaar lang een bijbaantje gehad in een bejaardenhuis.

Wij zijn trouwens ook nog op zoek naar mooie muziek voor de ceremonie, we trouwen in afrikaanse stijl dus zoeken in de sfeer iets.

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #64 Gepost op: 8 november 2009, 21:14:05 »
Gezellig nog meer Mei bruidjes erbij!! Welkom Es81 en bonneke.. :)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #65 Gepost op: 8 november 2009, 23:07:39 »
JJOeehoee!! nog meer meibruidjes! haha

Ranniej is inderdaad beetje het zelfde he!! beetje 1op1begeleiding enzo!!
Es81 : Wat verschrikkelijk interessant! en dat meen ik..ik vraag me af.. of de levensstijl/eten/drinken en invloeden van bijvoorbeeld telefoonmasten van invloed zijn  op bijvoorbeeld hersentumoren... jeetje.. en dat soort dingen zoek jij dus gewoon uit..of nouja..gewoon.. dat soort dingen ga jij uitzoeken :OJEETJE! maar... nee waarschijnlijk komt Summer of Hardstyle er niet doorheen nee:P haha.. ik houd heel erg veel van die muziek hoor..maar vind het nou niet erg gepast.. Ik wilde eigenlijk wel binnenkomen in het gemeentehuis op het liedje van de beatles http://www.youtube.com/watch?v=l2fDUb57_xk...PL&index=20
hihi.. is ook wel een heel groot verschil al met ice age.. Maar ik dekn dat als we eenmaal voor Ice Age gaan.. dat we alles in dat thema houden :biggrin: Vriendlief belde trouwens vanochtend op..en ik liet het liedje horen.. hij werd er stil van.. (L) zo leuk:D

Hoe heet dat liedje ook al weer w-janssen..die was in 1996 in een alarmschijf.. ff kijken of ik het snel kan vinden.. moet echt hoognodig naar bed! Maar ben trouwens nu wel benieuwd hoe jullie dat thema in jullie bruiloft gaan verwerken???!! Vertel!!!!

Bonneke... wat is een Vig-er??? Heb nog nooit van deze term gehoord!!!!

Welterusten allemaal!!

Bonneke

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #66 Gepost op: 9 november 2009, 13:21:17 »
W-janssen, wat leuk dat we op dezelfde dag trouwen. En inderdaad hoop ik dat we dan mooi weer zullen hebben.
Wat een leuk idee, Afrikaanse stijl. Daarin heb je ook heel veel mooie en swingende nummers, ik denk dat je met dat thema ook ontzettend veel mogelijkheden hebt.
Wij trouwen in Schotse stijl, dit omdat mijn aanstaande man een Schotse achternaam heeft.
We denken dan aan tartans, doedelzakken, zijn familiewapen ect.

Ranniej dank je wel voor het welkom heten als mede mei bruidje

Hoi Elle, VIG-er staat voor Verzorgende Individuele Gezondheidszorger(ster) Vroeger gebruikte men de term Ziekenverzorger(ster), dat zegt je vast veel meer.

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #67 Gepost op: 9 november 2009, 18:34:58 »
Mijn vriend en ik zijn helemaal weg van Afrika, daar is ook waar onze huwelijksreis naar toe gaat. 2,5 week naar Zuid-Afrika en dan met name het Kruger Park.
Wat wij onder afrikaanse sferen verstaan is dat we in Ouwehands Dierenpark trouwen en daar kun je trouwen in het Afrika-huis tussen de Mandrils. Vervolgens gaan we de taart aansnijden op het leeuwenterras en we eindigen de avond met een diner in de Kalahari zaal. Dit is een zaal helemaal afrikaans ingericht met muurschildering van de savanne en rieten hutjes verwerkt.
Ook zullen in de details zoals de bloemen en ringendoosje weer typisch afrikaanse dingen terug te zien.

Elle: ik ben benieuwd welk liedje je dan bedoelt, ik heb al lopen zoeken maar kan niets vinden. :biggrin:

Bonneke

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #68 Gepost op: 9 november 2009, 18:45:20 »
W- janssen ik ben nooit in Afrika geweest, op Egypte na. Maar dat is vast niet het Afrika zoals jij bedoeld.
Gaaf in Ouwe Handsdierenpark, mijn aanstaande man komt ontzettend veel in Burgers Zoo ( abonnement houder) en heeft bij bijzondere hoge uitzondering 1x keer de giraffen en bizons  eten mogen geven in het Safari park.  Ik zie je bruiloft al helemaal voor me, weet zeker dat het super gaaf zal zijn. En dan een onvergetelijke reis naar Zuid Afrika. Ik heb een collega die komt uit Zuid Afrika, als je tips wilt kan ik ze haar eventueel wel stellen. Ze spreekt altijd vol passie en liefde over haar moederland.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #69 Gepost op: 9 november 2009, 21:43:18 »
[quote name=\'heleen27\' post=\'281249\' date=\'06 November 2009, 19:23\']Elle, fijn dat je hem hebt gevonden!
ja nummer 15 haal ik er wel uit geloofk..

Heb vriendlief ook eindelijk over om muziek in het gemeentehuis te doen:) dus moet daar ook naar opzoek!
van de week zag ik ook n heel leuk idee voor de ringen, 2 hartjes ballonnen op een stokje met lintjes eraan en dan de ring eraan geknoopt zeg maar..maar ik heb van mijn kan 12 nichtjes en neefjes en as heeft er 2...tjah..wie kies je dan uit:P[/quote]

DAt is inderdaad dilemma.. wij hebben bruidsmeisje,, dat is 1 van onze twee tantezeggertjes,de ander is ook nog maar 7 weken dus dat is sowieso nog niet in opspraak.. Mijn nichtje die dus bruidsmeisje wordt is dan ruim anderhalf jaar:) dat is wel erg schattig hihi.. maar nu zei mn vriend vlak nadat we dus mn nichtje als bruidsmeisje hadden gevraagd (aan haar oudesr weliswaar) dat het hem ook welleuk leek als zijn zusje van 19 de ringen zou brengen... nu moet ik zeggen dat ik daar dus heeeeeeeeeeeeeelemaal niets voor voel.. omdat zij weliswaar geen bruidsmeisje is,en de bruiloft haar tot nu toe ook maar weinig kan schelen ( opmerking als: je denkt toch niet dat ik daarvoor nieuwe kleren koop..als ik nog wat leuks in de kast heb hangen vink het wel best.. terwijl ze wekelijks nieuwe kleren moet hebben wanneer ze naar een discotheek gaat enzo.. maar oke..) dus toen heb ik meteen uitgelegd dat een bruidsmeisje de ringen hoort te brengen..omdat ze voor de rest van de dag natuurlijk ook weinig taakjes heeft :) vriendlief was het er gelukkig mee eens.. :biggrin:

maar taken en die toebedelen vond/vind ik erg lastig aan mensen.. Bij mijn gezin heeft iedereen een 'taak',vader geeft me weg,moeder is getuige, oudste zus ceremoniemeesteres,andere zus getuige.. zij hebben wel allebei een man/vriend die hebben geen specifieke taak,maar willen altijd helpen.. Zijn gezin is: vader getuige,broer getuige en zusje en moeder hebben geen 'taak',waarvan ik wel eens het idee heb dat zij dat erg vervelend vind.. maarja.. doen wat je zelf wilt he..zegt men wanneer je gaat trouwen..

(ik geloof daar zo langzmerhand niets meer van,want wat je ook maar zegt.. het is erg vaak: och.. nee dat had ik anders gedaan.. of.. Oh wij hadden dat destijds zo.. of.. Goh..doe het toch eens op de normale manier.. of.. Oh.. hmm..jammer dat je eht zo doet.. ja daaaaag met je: het is jullie dag idee)

lang bericht he..
« Laatst bewerkt op: 9 november 2009, 21:50:11 door Elle »

heleen27

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #70 Gepost op: 9 november 2009, 21:55:06 »
leuk elle idd een nichtje van anderhalf, zo'n schattig wit jurkje aan! Mijn zus had laatst bijna 2 pakjes gekocht voor haar jongens (dan 4 en 2,5) maar ze hadden ze niet allebei in de goede maat..

ik heb zoiets van het is onze dag en ik heb lak aan wat andere vinden..mijn zus is getuige en die is nu zwanger..ze weet niet precies hoelang maar het hoort nog bij de opties dat ze 4 juni is uitgerekend. begon mn moeder al, jah misschien moet je maar een reservegetuige vragen (slijm slijm;)). Ik zei al, lekker aardig, als mn zus er niet is dan mag jij..zit ik dat vervolgens tegen mn schoonmoeder te vertellen, zegt ze: tjah, ik zou daar geen probleem mee hebben...haha...scheelt, aan 1 getuige heb je genoeg:D al zou ik het echt heeeel erg jammer vinden als mn zus er niet bij kan zijn.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #71 Gepost op: 10 november 2009, 16:34:47 »
hihi nou het wordt zelfs waarschijnijk een roze jurkje *het is al echt een meisjemeisje,* en ik trouw in het offwhite.. Lastig om daar precies dezelfde kleur bij te vinden.. dus waarschijnlijk word het lieflijk roze... :biggrin::D

Ik zou denk ik ook niet snel voor een andere getuige gaan dan die je hebt gevraagd.. wel superleukdat je zus zwanger is.>!! :Den tuurlijk is het dan ontzettend zonde als ze er niet bij kan zijn.. maar je kunt moeilijk met alles rekening gaan houden enzo.>!! vind ik tenminste.. Het is inderdaad zo dat ik lak moet hebben aan wat anderen vinden..maar sommige mensen denken je te moeten overtuigen van hun eigen idee.. 8-)

miepje84

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #72 Gepost op: 10 november 2009, 20:09:05 »
wij trouwen op 14 mei

In wat voor auto willen jullie trouwen?
Een zwarte mustang, van een vriend van ons.

Trouwen jullie in de kerk??
Nee, we trouwen wel in een kapelletje maar dat is voor de wet.

Hebben jullie CM?
Ja, beste vriend van mijn as.

Zijn jullie allemaal ten huwelijk gevraagd?Of is er besloten te trouwen??
Mijn vriend heeft me op vakantie gevraagd, afgelopen zomer op tenerife.

Hoe oud zijn jullie/hoe jong?
Ik ben 26 als ik trouw en mijn vriend ook (nog net :wink:.

roos

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #73 Gepost op: 10 november 2009, 22:24:09 »
Ik had het ergens anders ook al gepost, maar mijn ene getuige is 4 dagen na onze trouwdag uitgerekend. Ze vroeg nog of ik een andere getuige wil vragen, maar mijn zus is al de andere getuige en 1 is inderdaad genoeg. Wij willen heel graag dat zij getuige is bij ons huwelijk en als ze er dan niet bij kan zijn dan zullen we een andere symbolische manier zoeken op een andere dag (bv lekker uit eten op de trouwlokatie) zodat ze er toch nauw bij betrokken is. En ik was zelf 39 weken zwanger op hun huwelijk en dat ging ook goed! Ik ben ook al een beetje naar kleertjes voor onze kinderen aan het speuren (1,3 en 5). We willen iets met een kleurtje (roze of turqoise) en dan diezelfde kleur terug laten komen in de stropdassen van de mannelijke daggasten die we dan aan hen willen geven. Dit lijkt ons leuk staan, zeker op de foto's!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #74 Gepost op: 11 november 2009, 19:44:10 »
Dat is zeker een leuk idee Roos om die kleuren te laten terugkomen in de stropdassen.. Ik heb zelf ook heel lang na zitten denken over 1 of 2 getuiges en uiteindelijk heb ik gekozen om maar 1 getuige te nemen en volgens mij is dit helemaal niet ongebruikelijk..

Ben niet zo goed in keuze's maken af en toe, ben bang dat ik mensen voor het hoofd stoot dus vandaar maar 1 getuige, mijn allerbeste vriendinnetje :)

Ben opzoek naar een mooie trouwkaart, zijn jullie hier ook allemaal al mee bezig?? Tips voor goede website's of bedrijven??
Kom maar op... :)
« Laatst bewerkt op: 11 november 2009, 19:45:00 door Ranniej »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards