collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185070 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #400 Gepost op: 11 maart 2010, 12:28:11 »
@samenfreek
het is een paartje dat op de rand van de taart zit en elkaar taart voert....

@within
ik heb mijn tiara en armband ook bij Bijoux brigitte, was zeker de moeite waard. Heb trouwens mijn curlies bij de v&d gehaald, was nog goedkoper maar verder precies zo als bij duurdere winkels!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #401 Gepost op: 11 maart 2010, 23:29:08 »
@samenfreek; Thanks!

Das een goede tip seolram, zal ook eens bij V&D gaan kijken

Waardeloos van het gedoe met je vrijgezellenfeest! Wat is er gebeurd?

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #402 Gepost op: 13 maart 2010, 20:36:43 »
Wij hebben vandaag cadeaus gekocht voor onze ouders en de getuigen :biggrin:

Voor de ouders een boek met een gedicht erop (lastig uit te leggen :tongue:) en voor de getuigen een mooie kroontjespen met een potje inkt.
Moeten nu alleen nog iets voor onze CM (mijn tweelingzus) maar we hebben echt geen idee nog wat :tongue:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #403 Gepost op: 14 maart 2010, 09:34:42 »
ik had een heel verhaal getypt:S ineens weg!!! :ohmy:

Within grappig dat je je kadootjes al hebt, ik heb af entoe het idee dat ik (weer) alles op het laatste laat aankomen, tis nog maar minder dan twee maand...en ik maak me nergens zorgen om hahaha nog geen sieraden of iets... geen makeup uitgezocht.. Nouja, ik stel mezelf voor dat ik voor die makeup eind deze week ga kijken ofzo!

Voor die kadootjes... voor mn cm denk ik dat ik een glazen olielamp koop, daar steentjes onderin doe en een zinnetje erbij zoiets als...... Dankjewel dat je je steentje hebt bijgedragen aan onze dag.! En nog iets erbij... wat weten we nog niet..... want ze heeft wel HEEL erg veel gedaan al voor ons..
De getuigen krijgen een pen,met gravure alleen het vervelende is dat mijn naam te lang is,waardoor de datum niet meer op de pen kan.. Mijn nichtje krijgt deze  Ringenkussen/knuffel :) erg leuk!!!

verder ben ik toch al wel wat vaker onder de zonnebank, en ik word ook al wel bruin, maar NIET zo bruin als dat ik eigenlij kal wel zou willen :wink:

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #404 Gepost op: 14 maart 2010, 10:14:07 »
zozo hihi daar ben ik weer! typend met klushanden..
@ ranniej! het huis schiet al aardig op! we hebben veel geschuurd, geverft, gesaust.. gelukkig niet verbouwd!
hoop zaterdag er in te kunnen!

@ muisje! ik ben benieuwd naar je kapsel, mag ik een pbtje?

Mn ma maakt de jurk en ze kreeg het niet helemaal goed voor elkaar.. er was toen wat stress!
tijdens het opmeten van de maten had ik een gewone bh aan met wat pushup.. nu heb ik op onze grote dag :tongue: een torselet aan die het eigenlijk niet pusht! dus dillemaa.. het bovenstuk was te groot! Nu heeft een vriendin van mn ma het patroon getekend. Zij heeft er wat los gehaald en vast gemaakt en nu zit het echt geweldig!! Nu is mn ma weer bezig met de onderkant! ben zoo benieuwd of het ook wordt zoals ik heb gepast in de winkel, maar dat komt vast goed!
het duurt alleen wat langer dan bij jullie :tongue: en ik ben niet zo goed in wachten..
net als de verf, die kan ook niet snel genoeg droog zijn..

@ kippie! wij hebben nu de tekst klaar, even laten lezen door vriendin (die goed is in NL) en dan willen wij hem deze week naar de drukker brengen om em volgende week te versturen.. (trouwen 12 mei) had het wel wat eerder gewild maar met het huis kwam het even op nr 2.

@ zusje. je kunt de lingerie vast wel weer verkopen via internet!! kun je de euries weer terug verdienen.:)
en balen van de hoepel! mn moeder maakt em zelf, ben zeer benieuwd..

wij zijn ook druk met de danslessen! zijn er nog meer meiden die gaan dansen? het begint nu al ergens op te lijken,
we kennen nu al 4 dansen:)

@ within is het leerzaam op de catechisatie? wij hebben vorigjaar een "Ja ik wil" cursus gedaan vanuit de kerk. Ik geloof dat je 7 beloftes beloofd en deze hebben we helemaal uitgediept. best leerzaam!

wat een @tjes hihi denk dat ik na deze week verven enzoo, weer wat meer kan kijken!

doeidoei!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #405 Gepost op: 14 maart 2010, 19:03:59 »
heb de catechisatie zelf nog niet gehad, die hebben we komende dinsdag. We moesten alleen van te voren "huiswerk" doen, wat inhield samen de eerste 2 hoofdstukken te bespreken. Tot nu toe vind ik het al erg leerzaam!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #406 Gepost op: 14 maart 2010, 23:51:13 »
Wat gaaf grobegnii dat je moeder het zelf maakt!

@muisje hier nog zo een hoor, die erg van de laatste termijn planning is, haha.

We hebben ons gedichtje!! Mijn zus heeft hem voor ons geschreven: (oja wij hebben een als kleurthema paars, dus vandaar die paarse kleuren)

Er gaat binnenkort iets heel bijzonders gebeuren,
Op een sprookjesdag vol met paarse kleuren.
Papa wordt een prins en mama een prinses op deze speciale dag,
Waar u ook nij zijn mag.
Voor het altaar
Beloven zij die dag iets heel speciaals aan elkaar
Wij zijn super blij
Want papa en mama trouwen op 21 mei!!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #407 Gepost op: 15 maart 2010, 08:37:28 »
Leuk gedichtje!

Wij hebben gisteren eindelijk een fotograaf geregeld! :tongue: We zouden eerst de fotograaf van de fanclub (onze collega dus) vragen, maar die heeft helaas het materiaal niet. Dus nu doet een andere WT fan het :biggrin: Ze heeft al eerder bruiloften gedaan dus ik ben helemaal blij :biggrin:

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #408 Gepost op: 15 maart 2010, 09:42:14 »
Heerlijk dat de fotograaf geregeld is, moet ik ook nog doen, collega van mijn moeder wilde het graag doen dus ga haar vandaag maar eens even bellen

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #409 Gepost op: 15 maart 2010, 17:32:02 »
kaarten liggen bij de drukker, zaterdag naar de fotograaf...volgensmij hoeven we steeds minder te doen:D heerlijk!

krijg dr met de dag meer zin in!!

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #410 Gepost op: 15 maart 2010, 18:10:30 »
ja ik krijg er ook ook steeds meer zin in! alles ligt nu vast. de laatste dingetjes nog even regelen. afgelopen week
hebben we een grote purschuim lijst  gemaakt erg leuk geworden! om alle gasten mee op de foto te zetten.

wij trouwen 28 mei.... wanneer moeten de kaarten de deur uit denken jullie?
ze liggen al klaar moeten alleen nog even dichtgemaakt worden en een postzegel erop.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #411 Gepost op: 15 maart 2010, 20:06:14 »
normaal is het om de kaarten 5 tot 8 weken voor het trouwen op de bus te doen!!

(even snel antwoord..ben nu weer weg:P)

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #412 Gepost op: 16 maart 2010, 06:52:54 »
wij doen ze de week na pasen op de bus (5 april)

Gistr mn neefje even gevraagd of hij de ringen wil geven (2 jaar) zijn reactie: dat is leuk! :biggrin:

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #413 Gepost op: 16 maart 2010, 12:33:21 »
Wij hebben verschillende kado's gekocht voor de ceremoniemeesters. We hebben naar iets gezocht wat bij hen paste.

@ muisje, wat een lieve knuffel is dat! Wij gaan waarschijnlijk iets met een mandje maken waar de ringen in kunnen.
@ linda, eindelijk iets gevonden dus, Fijn!
@ within, een fotograaf vinden is altijd leuk. Alleen jammer dat jullie eerste keus niet door ging.
@ zusje, heerlijk als alles op schiet toch?

Het is leuk om te zien dat nu alles toch wel de goede kant op gaat bij iedereen  :biggrin:

Wij hebben nu ook ons trouwvervoer geregeld en zijn nu bezig met daggastenboekjes en kerkboekjes. Nog even blijven nadenken.
Bedankjes schieten gelukkig ook al op, zijn al voor de helft klaar.
Nu nog een moeilijk iets, we hebben nog geen ringen en bijna geen tijd om naar de winkel te gaan :sad:

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #414 Gepost op: 16 maart 2010, 20:55:09 »
Eindelijk schiet ik een beetje op met de fotlokatie, waarschijnlijk gaan we hier foto's maken:
http://www.elzentuin.nl/?p=11&m=2

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #415 Gepost op: 17 maart 2010, 01:10:38 »
Ziet er leuk uit!

Wij hebben vanavond onze eerste huwelijkscatechisatie gehad. Best leerzaam! Ik snapte sommige dingen nog niet, die heeft de dominee heel geduldig uitgelegd en een goed gesprek gehad over mijn achtergrond (gescheiden ouders) en hoe daardoor mijn beeld van het huwelijk was veranderd.

Hij vond ons een bijzonder koppel omdat we zoveel met elkaar praten  :biggrin: Had hij niet vaak gezien zei hij

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #416 Gepost op: 17 maart 2010, 08:54:22 »
Leuke locatie Samenfreek!

Diny, wat een leuk compliment!

nu wij zo bezig zijn int huis, komen we erachter dat wij teveel praten.. door echt alles
te overleggen word je helemaal gaar. maarja, ik wil straks niet hebben, had dat maar gezegd,
of dat ik iets had moeten overleggen! ben blij als dit achter de rug is!

We zijn bijna klaar int huis, zaterdag verhuizen, vandaag nog even wat schilderen!
Nu al wat aan het inpakken! heerlijk om straks in wat groter huis te zitten:)

gister de kaarten weggebracht, we zijn wat later dan we wilden maar volgensmij komt dat nog wel goed..

fijne dag vandaag!
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2010, 08:55:55 door grobegnii »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #417 Gepost op: 17 maart 2010, 09:05:16 »
@within: leuk zo'n reactie van een 'buitenstaander'! Iemand die van buitenaf naar je realtie kijkt en het bijzonder vindt, geeft een fijn gevoel!

we hebben gisteravond de ringen besteld!!! Eindelijk, ben zo blij ermee!
@samenfreek: ik dacht echt: dit gaat nooooit meer lukken, maar als het ons zelfs lukt....(we hebben echt een heel erg afwijkende smaak)

Taarttopper is gisteren binnen gekomen en is helemaal geweldig! Verder gesp voor mijn mantel gekocht, die komt als het goed is vandaag binnen en dan hoop ik ook vandaag de laatste bubbel en dan maken we daar morgen een keuze voor.

heb ook contact gehad met de taartenbakker in venetie, daar hakken we ook morgen de knoop over door.
Hoopte ook weer iets te horen van het hotel, die zouden voor ons nog iets nagaan voor de wijnproeverij die we op onze trouwdag willen hebben, maar ach, dat zouden we ook nog wel de dag voor onze bruiloft kunnen regelen zeg maar (die wijnbar zit 3 steegjes bij ons hotel vandaan)


Helaas wel weer familie/kenissen gedoe....Behalve dat ik nog steeds geen datum heb gehoord voor zijn vrijgezellenfeest (en dat met een drukke agenda en drie buitenlandtrips voor de boeg en al een aantal keer aangegeven dat het me zoveel stress zo schelen als ik iets heb om in mijn agenda te zetten), is er nu ook iemand die per se zijn vrouw mee wil nemen naar het feest. We kennen hem wel vrij goed, maar die vrouw hebben we allebei nog nooit gezien. En dat terwijl we op gebied van budget de boel zo klein mogelijk proberen te houden en al allerlei familie en ook kinderen niet hebben uitgenodigd om die reden... dus zou voor ons een beetje raar zijn als dan wel een vrouw zou komen die we helemaal niet kennen....

Verder had ik aan zus en vriendin die hadden aangegeven dat ze wel wilden helpen op de dag van het feest een lijstje doorgestuurd met wat er die dag allemaal gedaan moet worden en de vraag wat ze zelf leuk zouden vinden om te doen.
In plaats van een antwoord daarop krijg ik van beiden te horen hoe we het EIGENLIJK moeten doen en dat ze wel dingen willen doen, maar niet die dingen....
Ik baal er zo van dat alles een strijd moet zijn....
focus op de leuke dingen: RINGEN!!!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #418 Gepost op: 17 maart 2010, 09:22:44 »
@seolram: Waardeloos zeg van de vrienden/kennisen gedoe, vind het ook vreemd dat iemand perse zijn vrouw mee wilt nemen, die je helemaal niet kent! En dan mensen die je willen helpen, maar alleen op hun manier, 't is toch jullie bruiloft? Wat leuk dat ringen gelukt zijn!
@grobenii: Wat fijn dat jullie bijna klaar zijn om over te gaan, heerlijk!
@samenfreek: Balen dat jullie weinig tijd meer hebben voor de ringen! Maar 't gaat vast goed komen, wij zijn ook nog aan het twijfelen wat we met ringen gaan doen. Wat mij betreft laten we gewoon ringen die we al hebben een beetje verbouwen, scheelt een hoop in de kosten, en ik hoef toch geen goud. Weet je wel wat jullie ongeveer willen? Misschien kun je een keer naar iemand gaan die zelf ringen maakt, als je exact weet wat je wilt, hoeft namelijk helemaal niet zoveel duurder te zijn en scheelt een hoop zoek werk

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #419 Gepost op: 17 maart 2010, 13:59:08 »
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... ik heb helemaal geen zin meer in dat bruidsfeest.....

Ik heb best wel zin in het Venetie gedeelte en ik ben heel blij met alle dingen die goed verlopen en die we geregeld hebben (ja, ben nog steeds 'over the moon'  dat we de ringen hebben , en de topper en....)En ik ken mijn trouwgeloften bijna uit mijn hoofd en ik vind het diner wat we daar gaan hebben helemaal super....

maar het blijft maar in mijn hoofd spoken dat alles wat met vrienden/familie geregeld moet worden steeds zo'n enorme strijd is... Er was natuurlijk al reden genoeg om er voor te kiezen het huwelijk te laten voltrekken met z'n tweetjes, maar bij wijze van compensatie hadden we dus dat feestje bedacht (vooral ook omdat a.s. dat graag wilde).

Maar niets is goed genoeg, we doen alles fout, we hebben verkeerde ideeen, nodigen de verkeerde mensen uit, familieleden zijn weer gepikeerd omdat ze niet mogen komen, andere familieleden zijn weer gepikeerd omdat we het op de verkeerde plek vieren, weer anderen vinden dat we niets te zeggen hebben over of wie wel of niet een vrijgezellenfeest willen en we mogen het zeker niet samen willen vieren, ouders die er eigenlijk niets mee te maken willen hebben, broer,schoonzus oma en schoonboer die niet komen, we mogen geen nonchalante foto's willen op het feest en we moeten speeches en stukjes willen, als mensen hun kinderen willen meenemen (terwijl we daar geen budget en geen mogelijkheden voor hebben) moet dat kunnen, onze uitnodiging had een rare mattenklopper erop (keltische knoop....)iedereen moet op elk moment foto's kunnen nemen als ze dat willen (mijn vader is nogal onhandig, tijdens kerstdiner paar jaar geleden gooide hij mijn dure, speciaal aangescahte petrus over de tafel... weg tafellaken, weg wijn.... (ik zie dus nu mijn jurk in gedachte met gigavlek)dus ik heb liever niet dat ie tijdens diner in beetje nauwe ruimte gaat rondrennen met fototoestel, overigens: als hij (en ook schoonvader) een camera in handen heeft, zie je hem dus niet meer, net een japanse toerist)

Ja we doen het vast allemaal anders dan anderen, maar we hebben er wel over nagedacht. Elk onderdeel wordt gekidnapt door een van onze naasten en er wordt een andere draai aangegeven en uiteindelijk voelt het allemaal al lang niet meer als ons feestje. Ik zal het wel allemaal los moeten laten, maar eerlijk gezegd weet ik dan niet meer waarom we het feestje ook alweer geven. We mogen het betalen, maar zij gaan over de invulling met z'n allen...

Gisteravond hadden we het erover en we dachten allebei: als we nu gewoon allebei niet komen?

sorry, sorry, sorry, ik moet ook niet zo klagen en ik probeer ook heel erg te kijken naar wat er allemaal wel goed gaat, maar soms, na klacht nummer zoveel, wordt het me wel eens eventjes te veel!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #420 Gepost op: 17 maart 2010, 14:44:09 »
heb met je te doen! Kan me heel goed voorstellen dat je er zo geen zin meer in hebt. Misschien helpt het als je dat hun ook verteld? Misschien dat ze dan snappen waar ze mee bezig zijn. Het is JULLIE huwelijk, niet die van hun!!!

Wij doen het ook anders als anderen, nou en?? Wij willen het graag zo! Hier gelukkig alleen mensen die meedenken.
Wat als je de "zeurders" nou eens niet uitnodigd?

Tinty

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #421 Gepost op: 17 maart 2010, 15:03:20 »
de dag komt snel dichterbij en ik vroeg me af of jullie ook een tasje hebben met deo make up etc. Wat doen jullie hierin?

De rest is bijna zo goed als klaar en dat is maar goed ook.

Wij hebben om die reden trouwens geen vrijgezellenfeest en gelukkig houden de CM zich hier aan en stukjes en speeches zijn niet gewenst op de trouwdag :)

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #422 Gepost op: 18 maart 2010, 09:40:21 »
Gisteren gesp voor mantel ontvangen, ow wat issie mooi!

@tinty: yep, ik doe wel een tasje, kan ook niet anders, ik heb het grootste gedeelte van de dag niemand die dingen voor me mee kan dragen...
Overigens, ik denk dat als ik een cm zou hebben die ook nog bij de voltrekking etc. zou zijn, dat ik dan die cm mijn spulletjes zou geven....

wat er in? Eens kijken: ik heb (gelukkig...) geen panty aan (open schoenen), dus die hoef ik geen reserve mee te nemen. Wel een kleine deo (ik doen zo'n unisex deo, heeft hij er ook nog wat aan), lipgloss, oogschaduw (alleen de kleur die ik nodig heb om bij te werken) en oogpotlood, paar wattenstaafjes (om eventueel uitgelopen make up te verwijderen), zakdoekjes, smint of 'papermint', naaisetje (+ klein schaartje), veiligheidsspeldjes, shout-doekje, aspirine

Oja, en ook nog wel een goeie tip vond ik (maar past niet in het tasje): voor foto's maken: neem een vuilniszak mee. Het kan zijn dat je van de fotograaf op een leuk plekje moet gaan zitten, die eigenlijk niet super schoon is. Dan kan je die vuilniszak eronder leggen!
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2010, 10:35:55 door Seolram »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #423 Gepost op: 18 maart 2010, 11:12:14 »
Goh, Soelram, wat een toestand zeg. Ik kan me zomaar voorstellen dat jullie er zo geen zin meer in hebben. Hadden jullie de kaarten al wel verzonden?

Het zou jullie feestje moeten zijn. Je zou moeten doen wat jullie graag willen. Nou begrijp ik wel dat er altijd een compromis moet worden gevonden. Dat andere mensen ook een mening hebben en dat je rekening wil houden met dierbaren. Maar het moet wel jullie feestje blijven!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #424 Gepost op: 18 maart 2010, 16:04:56 »
Gisteren gesp voor mantel ontvangen, ow wat issie mooi!

@tinty: yep, ik doe wel een tasje, kan ook niet anders, ik heb het grootste gedeelte van de dag niemand die dingen voor me mee kan dragen...
Overigens, ik denk dat als ik een cm zou hebben die ook nog bij de voltrekking etc. zou zijn, dat ik dan die cm mijn spulletjes zou geven....

wat er in? Eens kijken: ik heb (gelukkig...) geen panty aan (open schoenen), dus die hoef ik geen reserve mee te nemen. Wel een kleine deo (ik doen zo'n unisex deo, heeft hij er ook nog wat aan), lipgloss, oogschaduw (alleen de kleur die ik nodig heb om bij te werken) en oogpotlood, paar wattenstaafjes (om eventueel uitgelopen make up te verwijderen), zakdoekjes, smint of 'papermint', naaisetje (+ klein schaartje), veiligheidsspeldjes, shout-doekje, aspirine

Oja, en ook nog wel een goeie tip vond ik (maar past niet in het tasje): voor foto's maken: neem een vuilniszak mee. Het kan zijn dat je van de fotograaf op een leuk plekje moet gaan zitten, die eigenlijk niet super schoon is. Dan kan je die vuilniszak eronder leggen!

Dat moet ik ook nog regelen! Geen idee wat ik allemaal mee moet nemen.. heb een witte legging aan, dus reserve is niet snel nodig. Make-up is handig, deo ook.. asperine en zakdoeken ook zeker!

wij nemen wel een fleecekleedje mee met foto's maken, staat ook wat leuker :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards