collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nenz79

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #425 Gepost op: 18 maart 2010, 21:50:23 »
Wij hebben vorige week besloten om 10 mei 2010 te gaan trouwen, ik ben dan wel 34 weken zwanger dus we willen het heel klein houden en daarbij hou ik niet van die poespas en gaan alle centjes nu ook nog eens in het aankomende kindje zitten  :tongue:
We willen het op de volgende manier doen:

- we trouwen op maandag 10 mei 2010 om 10.30u op het stadhuis, gratis
- uitgenodigd zijn: mijn vader, schoonouders, zwager + vriendin en schoonzus + vriend.
- Ik heb mijn vader als getuige en mijn vriend zijn zus
- Gegraveerde ringen hebben we al, in het zilver met een doublé goudkleurig randje
- Omdat ik zwanger ben wil ik een leuk wit jurkje dragen, mag positie maar wijdvallend is ook prima, als het maar sjiek/romantisch is  :tongue: Iemand nog leuke low-budget tips waar ik het beste kan kijken? Mijn haren steek ik zelf op en ik wil toch een bruidsboeketje
- Naderhand gaan we met het clubje bij ons thuis genieten van een (champagne) lunchbuffet.

Mijn schoonouders horen het overigens de dag van tevoren omdat mijn schoonmoeder geen geheimen kan bewaren.. Niemand mag het voor de rest namelijk weten (de schoonfamilie kennende staan ze dadelijk 50 man sterk voor het stadhuis :ohmy: ) iedereen krijgt een kaart thuis met "wij zijn getrouwd op.."

Ik ga zo even teruglezen hier  :biggrin:  en wil iedereen succes wensen met alle voorbereidingen en voorpret  :)

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #426 Gepost op: 18 maart 2010, 22:03:41 »
Wat leuk, Nenz79! Veel plezier met de voorbereidingen.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #427 Gepost op: 18 maart 2010, 22:11:05 »
leuk nenz! gefeliciteerd!!

In amersfoort ben ik laatst met mn zus geweest, daar hebben ze echt n soort trouwjurkjes...100 euro..
als het in de buurt is moet je me maar ff pb'en dan leg ik het verder uit;)

de kaarten liggen klaar! zaterdag even ophalen!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #428 Gepost op: 18 maart 2010, 22:55:35 »
Misschien kan je bij winkels voor positiekleding een leuk zomerjurkje vinden? Dat begint nu allemaal weer

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #429 Gepost op: 19 maart 2010, 11:39:30 »
Ik heb afgelopen woensdag mijn proefkapsel gehad!

De foto's staan in het bruidskapsel topic!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #430 Gepost op: 19 maart 2010, 13:50:29 »
@grob; praten is altijd goed. Fijn dat het verbouwen zo goed gaat, had ook anders kunnen uitpakken. Jullie gaan ook echt er pas in wonen als jullie getrouwd zijn? ik wou dat wij al wat verder waren

@seolram; ik kan begrijpen dat je zo geen zin meer hebt in dat feest. mensen lijken soms niet te begrijpen dat het jullie feest in in plaats van die van hen. Hoe zouden zij het gehad hebben toen hun gingen trouwen, of gaan trouwen? Dat vraag ik me dan altijd af. Misschien deden ze dat bij hen ook en pakken ze nu een ander op die manier teru. je weet maar nooit.

@tiny, ik neem wel een tasje, maar nog geen idee welke. Zorg wel voor dat mijn CM die bij heeft (als ze die niet vergeet, ze is begin mei uitgerekend :biggrin:). En op de feestlokatie heb ik een invalide toilet die ik tot mijn beschikking krijg, smijt het daar wel neer. Ik wil zowiezo geen kousen met plakranden, daar krijg ik uitslag van, ik hoop maar dat ik jarretels kan dragen :S Dus ik stop reserve kousen in mijn tasje, beetje make-up, zakdoekjes (altijd handig), ik vind een naaisetje idd wel handig (thnx seal, zou ik gewoon vergeten zijn, deo, misschien klein luchtje en ik zie nog wel)

@nenz, gefeliciteerd met jullie aangenomen huwelijk! wat voor een soort jurkje zoek je? zover ik begrijp niet een echte dure bruidsjurk toch?

@zusje, jaloers! ik wil ze ook graag binnen krijgen. Nee hoor, ik gun het van harte. Hopelijk komen die van mij vandaag, 3 weken zijn precies om. Had jij nou ook al een voorbeeld ergens op de site staan? Ben erg benieuwd ernaar.

@shanna; ik ga even snel kijken

O ja, nu nog mijn eigen vorderingen. Beetje slechte week gehad. Dinsdag was mijn vader met het stopcontact bezig in de slaapkamer; ja wij willen veel stopcontacten verplaatsen, en nu was hij dus aan het rommelen en viel het stopcontact er aan de logeerkamer uit. Maar die had ik dus eigenlijk helemaal klaar op het schilderen van het plafond na, die doe ik pas als alle kamers klaar zijn en weer een plafond hebben. Maar goed, heel stuk muur er dus uit, dus die moet ik nu weer gaan vullen met fix en finish en daarna schilderen. Ik vermoed dat je geen kleur verschil zie, hopen maar :S
En dan gisteren belastingsformulieren invullen, vanwege het huis dat je hebt gekocht in dec 2009 is alles toch weer anders en dan een hele erge ruzie gekregen met vriend :sad:
Ik heb het idee dat het nu weer iets beter is. We zien elkaar vandaag heel de dag niet omdat hij overdag werkt en ik avonddienst heb.
Ringen gaan we geloof ik donderdag doen. Gordijnen moet ik nog opmeten en bestellen.
Freek wil eerst langs fotolokaties rijden voordat hij beslist.
Had ik nou al vertelt dat we trouwvervoer hebben geregeld?
Een vriend van de kerk zou de toog, trap en badkamer doen, maar ik heb al anderhalve week niets meer van hem gehoord, ondanks 2 telefoontjes en 2 emails. Ik word er gek van.
Ik wou dat het april was, ik 16 april de jurk mocht passen, 21 april mijn bruidskapsel mocht uitproberen en er heel veel rust was.
(o waarom heb ik toch altijd zo'n last van hormonen, kan wel huilen.
Tevens vraag ik me steeds af wanneer ik nou een vrijgezellenfeest kan hebben, een vriendin kan elk moment bevallen, dus nu nog niet, maar mijn zus de cm, is 2 mei uitgerekend dus dan kan het ook niet. En hoe zouden ze mijn rooster nou toch weten? ik wel in de zorg, dus lekker onregelmatig.

Op naar volgende week *en hopelijk kaarten vanmiddag*

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #431 Gepost op: 19 maart 2010, 16:52:51 »
:sad: de drukker is 17:00 dicht en morgen niet open, beetje jammer...nee SF, staat niet op het forum, wil em eerst versturen!

leuk he als je die dingen tegenkomt in je huis..ik ken het;) begint bij ons aardig op te schieten gelukkig:D heerlijk!

denk dat ik mn vriendin een tas geef. ff met wat make-up e.d.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #432 Gepost op: 20 maart 2010, 09:43:32 »
Hallo.!  :)

Wij zijn gisteravond bij ouders en zussen/zwagers/nichtjes langsgeweest om de eerste kaarten weg te brengen! ze waren allemaal positief:D erg leuk! Morgen geef ik mijn verjaardag dus dan gaan er ook heel wat kaarten weg! vond het natuurlijk wel leuk om eerst de ouders/zussen de kaarten te geven voor ik ze naar de vrienden doe!(hebben alleen een inieminifoutje in de kaart gezien..:S nouja.. ik ga me er niet mer druk om maken.!!)

Wat betreft de tas, mijn zus is cm, en rijdt diedag in onze auto..in die auto gaat gewoon een (flinke) tas, met panty's,geurtje,make up,tandenborstel/pasta,mondwater en mondspray (het lijkt me afschuwelijk dat je voelt da je uit je mond ruikt terwijl er mensen je staan te feliciteren) slippers,portemonnee (ik zit te denken als het mooi weer is de 12e, en we zijn vroeg klaar met foto's maken een ijsje te gaan halen met de daggasten bij de meest bekende softijsbar hier in de buurt, zit toch op de weg naar het gemeentehuis, en ik denk dat dat wel gezellig is om even te doen! als er tenminste tijd voor is!

Wat betreft deo.. Ik heb een tip (Hiephoi:P) ik had zelf altijd het probleem dat ik dacht na 10 minuten nadat ik deo op had gespoten: wat ruik ik absoluut niet naar mezelf, en na 2 uur na het spuiten: ik mag wel weeeeeeer deo gebruiken... Ik heb HET ideale gevonden... Therme anti transpirant creme.. zit in een tube, je zweet nog wel, maar je ruikt echt niks ervan! Ik vind het een stuk fijner dan deo, want als je daarbij zweet, en dat gebeurt meestal toch wel, dan komt er zoon.. gore lucht (sorry....(A)) dus als je iets nieuws wilt proberen of je denkt: wat zou ik toch meoten doen.. Of anders: odorex... maar daar krijgk zelf altijd van die prikoksels van.. die je savonds opdoet, sochtends af wast en dan niet meer zweet, het zweet moet er toch uit dus dan gaat het naar je voeten of iets:O

Vrijgezellenfeest is voorons waarsch op 17 april! ik ben erg benieuwd wat we gaan doen, eerst zag ik er als een berg tegenop maar dat zakt langzaam af!

En oooooohja, ik heb hier ooooooit op het forum neer gezet dat ik een bloemschikcursus volg (5x in het jaar, ERG leuk!)nu heeft die man me aangboden (12 mei is die cursus ook) om mijn bruidsboeket in elkaar te zetten!! dat is toch werkelijk geweldig he!!!:biggrin::D hij wilde er alleen fotos van de trouwdag hebben, en een stukje op zijn site schrijven... nou ik zeg maar zo: GEEN probleem!:tongue:

zo:P nu even opzoeken wie mn kapsel nog even wilde zien, en da weer verder met de buitenkant van het huis schoonmaken!!

Groetjes!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #433 Gepost op: 20 maart 2010, 14:30:25 »
Rannie; ik vraag me ineens af of jij toevallig al weer wat je van je jurk hebt gehoord???

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #434 Gepost op: 20 maart 2010, 18:42:28 »
Hee meiden!

Ben lang niet meer geweest hier zeg.. druk druk druk.. Heb geprobeerd om alles terug te lezen maar dat zijn toch aardig wat berichten :)

@ Seolram hoop dat je toch een leuke dag gaat krijgen ondanks al het gezeur van alles en iedereen. Ik zou er denk ik ook mee klaar zijn als iedereen zo aan het zeiken was.

@ Muisje heb inmiddels een nieuwe leverdatum gekregen en dat is 30 maart. Heb veel met haar geemaild en heb uiteindelijk gedreigt met een aangetekende brief zoals in de algemene voorwaarden staan en toen kreeg ik een mail terug dat de leverdatum 30 maart is geworden. Dus ben benieuwd haha..

Hier is het nu eindelijk weer een beetje rustiger. We hebben druk geklust aan de badkamer die nog steeds niet af was. Nu alleen nog de wc erin en dan is die helemaal klaar!
Vandaag alle enevelopen geschreven en ga ze volgende weekend op de bus doen. Gister is onze CM gekomen om alles even door te spreken want dinsdagavond gaan we naar de feestlocatie om alles te bespreken dus was wel handig om het met elkaar al even op een rijtje te hebben. Mijn liefde is geslaagd voor z'n pak.. Ben zo nieuwschierig!
Heb zelf een boekje in elkaar moeten zetten voor de kerkdienst en het is me gelukt. Gelukkig mocht ik wel over typen uit andere boekjes van de pastoor maar was toch nog een hoop werk.

Van de week de taart bestellen en nu toch ook maar eens op pad gaan voor de corsages.. Bruidsboeket mag mijn liefde regelen dus dat moet hij maar alleen doen haha..

Ik ga nu het kadotje voor mijn getuige maken. Is ook mijn beste vriendin en overal waar we komen of als er een feestje is maken we een foto met alleen onze hoofden erop.. Zijn er inmiddels best veel haha. Deze ga ik op een canvasdoek laten afdrukken.. NU nog even leuk erop proberen te zetten.

ZO dit was het weer even.. Ga weer proberen of ik wat actiever kan mee kletsen!

Fijn weekend nog!

X

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #435 Gepost op: 22 maart 2010, 09:28:14 »
@nenz79: welkom! We hebben dezelfde trouwdatum!

Gisteren naar Alice in Wonderland geweest, loveloveloved it!

Zaten een aantal prachtige oneliners in die ik de aankomende anderhalve maand echt nog wel ga gebruiken:
- It's MY dream, so i'll decide the path! (tegen al die mensen die mij willen vertellen hoe we het eigenlijk allemaal moeten doen)
- If it's proper to wear a cod on your head, would you do it? (tegen al die mensen die me de hele tijd vertellen hoe het eigenlijk hoort...)
- You've lost your muchness. (tegen mezelf als ik weer eens niet voor mezelf op kom!)
- Have I gone of the bin? I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are. (weer tegen mezelf als ik weer dingen bedenk die 'niet horen' )
- Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast.(tegen de mensen die continu beweren dat wat ik wil echt niet kan)
dan de white queen die Alice vertelt dat ze haar leven voor zichzelf leeft of de catterpillar: 'Nothing was ever won with tears!'

Dus : schouders er maar weer onder!
Zaterdag pen voor het ondertekenen aangeschaft, maar die moet nog even gegraveerd worden.
Wel bericht over ringen: we moeten 3 a 4 weken wachten voor ze ze opsturen ipv 3 dagen.... wordt wel wat krapjes zo!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #436 Gepost op: 22 maart 2010, 17:19:15 »
Wij hebben voor onze getuigen glazen kroontjespennen gekocht met inkt, mogen ze het helaas niet mee ondertekenen :tongue: (moet er ook niet aan denken dat er inktvlekken op de akte komen! of erger.. op kleding.. brrr!)
Moeten nog een tekst verzinnen die we erbij doen om ze te bedanken.. En nog een cadeau voor mijn broertje en de CM..

Deze week mogen wij de bedankjes ophalen! Ben heel benieuwd hoe ze zijn geworden!

En we hebben gisteren een hotel geboekt voor de huwelijksnacht.. Het Hilton! Met kingsize bed :cool: Als dat niet lekker slaapt..

(leuke tip! www.hotelspecials.nl)

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #437 Gepost op: 22 maart 2010, 18:09:10 »
meiden, ff een vraagje...

doen jullie nog n routebeschrijving bij de kaart? eerlijk gezegd vind ik het n beetje onzin in deze tijd;)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #438 Gepost op: 22 maart 2010, 18:57:25 »
Wij hebben dat niet gedaan. We hebben alle routebeschrijvingen op onze site gezet.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #439 Gepost op: 22 maart 2010, 20:32:02 »
Ook wij hebben dat niet gedaan, iedereen die komt weet mn ouders wel te wonen, en vanaf daar zullen we toch zo'n beetje met elkaar mee rijden.. onze lokatie is DIRECT naast ons huis, dus we verwachten dat iedereen het wel kan vinden;)

within heb je nu al het ultieme idee gevonden hoe je broertje de ringen kan brengen??

groetjes!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #440 Gepost op: 22 maart 2010, 22:13:27 »
Ik heb wel een idee ja.

We willen hem toch ook een klein cadeau geven. Omdat hij daarin ook niet makkelijk is, wilde ik hem een zilveren ketting geven met een mooie hanger.

Nu zat ik er aan te denken hem de ringen aan de ketting te laten hangen tot hij ze geeft (kan hij ze ook niet kwijtraken :tongue:) en dan bij het diner hem de hanger geven voor aan die ketting.

Alleen dat vind Jelle dan weer niks..
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2010, 22:14:53 door Within »

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #441 Gepost op: 23 maart 2010, 12:41:04 »
Ook wij hebben geen routebeschrijving op de kaart, de meeste van de daggasten rijden toch met ons mee aangezien wij voor vervoer hebben geregeld.
Mijn zus de CM rijdt iig geval niet mee en ik verwacht van een vriendin dat ook, maar dat komt omdat ze met een baby zitten.

Ik hoop dat de teksten helpen within!
Is het hotel dichtbij?

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #442 Gepost op: 23 maart 2010, 13:03:20 »
Ik ga een kaartje maken voor overdag, zodat de gasten duidelijk is op welke locaties we gaan zijn. (En waar ze het beste hun auto kunnen parkeren)

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #443 Gepost op: 23 maart 2010, 13:33:48 »
Grappig! Toevallig dacht ik vandaag eens, laat ik de site van Within eens bekijken.
En zie ik zomaar staan dat jullie ook ingeschreven stonden op gratistrouwen.nl  :laugh: :laugh:   Wij vielen er helaas net buiten, maar het moet een leuk feest geweest zijn.
Ik verder lezen, stadhuis Ridderkerk.. Hmmz dat klinkt bekend, mijn zus en een vriendin zijn daar getrouwd. En ik werk in Ridderkerk :biggrin:
Love&Marriage beurs, ik vond het leuk. Hoe vonden jullie het?
Maar ik begrijp het even niet, ondertrouw was in Ridderkerk, maar je trouwt in Hilversum. Woon je soms in Ridderkerk?
Wow super, zo'n optie, klik even aan of je wel of niet komt.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #444 Gepost op: 23 maart 2010, 13:53:52 »
ja is handig, hebben wij ook... die rsvp-lijst op onze website (www.bartenmarloes.onzebruiloftsite.nl ),

ik had 'm alleen al iets te vroeg 'aangezet', voor we de kaarten verstuurden, met als gevolg dat allerlei mensen zich gingen inschrijven voor dingen waar ze niet voor waren uitgenodigd... en sommige mensen zien dat als het gastenboek ofzo, dus die blijven zich 'inschrijven'  iedere keer als ze weer iets bedenken: zo van "oja, ik was ook nog vegetarisch' en ' oja, ik kom waarschijnlijk iets later' etc.

Enfin, daar leren we weer van!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #445 Gepost op: 23 maart 2010, 14:17:52 »
Wij hebben een tekst op de kaart gezet:
Wilt u zo vriendelijk zijn voor 4 mei te laten weten of u aanwezig zult zijn? U kunt terecht bij de ceremoniemeesters.
en dan de tel nrs van de ceremoniemeesters en hun samen gemaakte emailadres

En je bent bij mij in Dordt geweest :)
Heb je nog wat met jos de laat gedaan? die zit ook hier
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2010, 14:28:18 door Samenfreek »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #446 Gepost op: 23 maart 2010, 14:54:50 »

En je bent bij mij in Dordt geweest :)
Heb je nog wat met jos de laat gedaan? die zit ook hier

Was wel de planning, maar ze waren een aantal kostenposten vergeten te noemen en de communicatie ging om op z'n lichtst gezegd niet heel voorspeodig, dus hebben we de bestelling gecancelled en uiteindelijk zelf de kaart ontworpen via vistaprint, waren we uiteindelijk toch ook wel heel blij mee!
Ook jurk uit Dordt!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #447 Gepost op: 23 maart 2010, 15:04:18 »
Ik was eigenwijs en ben bij de Honeymoonshop geweest.
Vreemd eigenlijk, want had net zo goed hier kunnen gaan. Gooi het maar op mijn eigen stad  :tongue:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #448 Gepost op: 23 maart 2010, 20:39:33 »
Grappig! Toevallig dacht ik vandaag eens, laat ik de site van Within eens bekijken.
En zie ik zomaar staan dat jullie ook ingeschreven stonden op gratistrouwen.nl  :laugh: :laugh:   Wij vielen er helaas net buiten, maar het moet een leuk feest geweest zijn.
Ik verder lezen, stadhuis Ridderkerk.. Hmmz dat klinkt bekend, mijn zus en een vriendin zijn daar getrouwd. En ik werk in Ridderkerk :biggrin:
Love&Marriage beurs, ik vond het leuk. Hoe vonden jullie het?
Maar ik begrijp het even niet, ondertrouw was in Ridderkerk, maar je trouwt in Hilversum. Woon je soms in Ridderkerk?
Wow super, zo'n optie, klik even aan of je wel of niet komt.

Ik woon in Ridderkerk ja :tongue: al 12 jaar, eerst in Bolnes, daarna Slikkerveer en sinds 3 weken in Centrum-west :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #449 Gepost op: 23 maart 2010, 22:38:46 »
Hmmmmmmmmmm bij de cursus bloemschikken die ik volg, heeft de cursusleraar aangeboden op 12 mei mn boeket te maken.. en nu is het probleem: hij kan heel wat exclusiever..en dat wil ik dus nu ook.. MAAR IK KAN HET NIET VINDENNNN!!!  :mad:  :dry:   heb de hele tijd beetje lopen stoken dat ik vond dat hij mijn boeket wel kon gaan maken..nu heb ik het voor elkaar, kan ik niet vinden wat ik wil...(tips????)
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2010, 22:39:46 door Muisje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards