collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185065 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #525 Gepost op: 6 april 2010, 17:50:00 »
heel leuk inderdaad within!

@kippie; ik zag iets staan over je as die terug moest naar het zh. Hoe is het nu?

Ga mezelf maar eens klaar maken voor het werken, moet over 30 minuten daar zijn en heb geen zin :sad:

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #526 Gepost op: 6 april 2010, 21:51:26 »
Hij ligt in het ziekenhuis en ze zijn nog aan het onderzoeken wat hij precies heeft. Of wat de flink verstoorde nierfunctie precies veroorzaakt, en hoe het kan worden aangepakt.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #527 Gepost op: 7 april 2010, 08:28:23 »
hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen kip, spannend!

Zijn er al meiden die hun vrijgezellenfeest hebben gehad? Ik heb zo'n vermoeden dat tie van ons (sowiso van a.s.) 17 april is. Al z'n vrienden gaan opeens een weekend weg..heel bijzonder..hij heeft dan ook geen wedstrijd, de enige vrij zaterdag voor onze bruiloft. gistr belde mn zus op of ik 16 april kon oppassen, dan kon ik wel blijven slapen....ja ja  :blink: haha vind het toch wel erg leuk allemaal hoor dat gedoe achter je rug om..

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #528 Gepost op: 7 april 2010, 09:59:44 »
Hee meiden!

Nou Kip ik hoop dat jullie snel wat uitslagen krijgen van de onderzoeken! Is wel fijn om nou een beetje duidelijkheid te krijgen toch!!

Muisje we hebben voor de corsages voor een gerbera gekozen.. Ik hou zo van die bloem, net ook weer een bosje gehaald :) Voor alle meiden hebben we een polscorsage en voor de mannen gewoon die je op je jasje/blouse etc kan doen met een magneet. Mijn liefde wil geen gat in z'n pak haha..

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar het bruidsboeket maar het wel een idee wat hij heeft gekozen want mijn liefde weet wel precies van wat voorn bloemen ik hou. Voor in de kerk hebben we twee grote vazen met rozen en voor op de feestlocatie hebben we tulpen besteld om leuk neer te zetten.

Whitin leuke bedankjes! Wat zit er in het tasje?? :) Edit: Heb even goed gekeken, leuk thee zakjes!!

Op dit moment ben ik bijna het zenuwachtigst voor mijn vrijgezellefeest. Veel mensen om ons heen doen heel mysterieus en het word ons bijna verboden om onaangekondigd ergens langs te gaan.. Dus gaan we dat nu extra vaak doen haha.. Mijn liefde en ik proberen telkens te bedenken wat we gaan doen en op welke manier we worden gelokt haha.. Ik denk dat die van ons een paar weken van te voren is... Als het zover is geweest laat ik het natuurlijk weten.

Vanvond mijn jurk passen! Ik ben zo benieuwd.. Als ik hem pas neem ik hem gelijk mee kan ik er idd ook extra vaak naar gaan kijken bij mijn ouders..

X
« Laatst bewerkt op: 7 april 2010, 10:01:34 door Ranniej »

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #529 Gepost op: 7 april 2010, 10:18:48 »
Ja het vrijgezellenfeest houdt je toch bezig.
Het regelen van die van a.s is in volle gang, aangezien afgelopen week nogmaals werd gevraagd wie hij mee wilde nemen.
We hebben beiden bijna dezelfde vriendengroep, maar dat zijn praktisch allemaal mannen  :blink:
Ik heb even snel zitten rekenen en hun zitten op bijna 20 man en bij mijzelf zijn het er rond de 10.

veel plezier met passen ranniej
@ Zusje, ja dat lijkt er wel erg op idd
@ kippie, sterkte! ik hoop dat er snel een uitslag bekend is.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #530 Gepost op: 7 april 2010, 11:12:36 »
:angered: Hey!! *nog even 5 minuten voor ik keihard aan mn laatste dingen ga werken voor mn stageplek*

Ik werd GEK en soms nog steeds WORD ik gek van mn vrijgezellenfeest.. mn zus(L) en een vriendin(A) regelen het,(vriend van vriendin regelt het grotendeels voor vriendlief) wilden graag de namen van wie ik mee wilde hebben en daar de emailadressen van.. dus dat heb ik gedaan:) vriend van vriendin(R)wilde ook graag van vriend een lijst met namen en emailadressen/telefoonnummers! Dit omdat er gewoon een aantal mensen uit het westen enzo moeten komen, maar dat maakt verder niet uit..vriendlief wilde ook graag de vaders mee.. toen zei ik: maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook de moeders mee moet nemen?? want daar had ik eigenlijk niet zon zin in (moeders zijn 50 en 52, de oudste verder die meegaat is 25..dus wilde ik het eigenlijk zo laten dat de ouders niet mee gingen.. zei vriendlief: tuurlijk niet, jij bent toch niet verplicht om het zelfde rijtje te doen als ik??

DAT HAD JE GEDACHT............. :blink:  :ph34r:  :gek:  :angered:  :disbelief:  :doh:  :fight: en dan vooral  :frustrated:  :furious:

Sorry voor de vele emoticons die vorige week bij mij pasten.. Ik had duidelijk gezegd nadat al 3 keer de lijst bij mij terug was geweest, en er heel veel vragen over het vrijgezellenfeest waren gesteld: Jullie willen iets regelen voor mij.. dan moet je niet hele tijd bij me komen, want eigenlijk wil ik er verder dus niets mee te maken hebben.. Oké had organisatie begrepen dus dat was verde ook niet eenprobleem.. de mail was de deur uit,en kwam terug *denk ik;)*

Belde mn zus nou bijna hysterisch op.. er waren troubles.. ik zo:?!?! waarover... nouja zegt mn zus.. ik weet dat je het er niet over wilt hebben, maar je sm is erg boos.... ik: ?!?!?!?!?!  :frustrated:  want ik ken mijn sm na bijna 5 jaar ERG goed, en ik weet dat als haar man iets mag, dat zij het ook wil...    
en ik weet het hoor:
ze is tot nu toe bij de bruiloft niet met mij mee geweest jurk kijken (ik zag mijn mening de kop al ingedrukt worden...)
ze is niet meegeweest met mijn lief zn pak uitkiezen(hij wilde alleen getuigen en cm mee)
ze is dus geen getuige (bijmijn gezin heeft iedereen een ''taak'' zus is cm,papa geeft me weg, zus en moeder zijn getuige,nichtjes zijn bruidsmeisjes..zwagers doen allerlei dingen op de dag zelf>bloemen ophalen etc.etc.)
en haar dochter gaat dus wel mee met het vrijgezellenfeest (die is 20...)

Mn zus vroeg dus.. wat ze hiermee aan moest, omdat zwager (broer van lief)gezegd zou hebben tegen sm ,dat ze wel uitgenodig zou worden.. dat ze gewoon even moest bellen... ( :frustrated: ) Ik ben dus even lekker op mn strepen gaan staan: Er word Niks veranderd: ze gaat dus niet mee....ik heb besloten, me er niks van aan te trekken en als zij problemen heeft, dat ze bij mij moet komen... vorige keer deed ze toen ze niet met de jurk mee was gewest ook toen ik haar belde dat ik geslaagd was met de jurken dat ik fotos had,ook ineens: toch had ik wel heel graag mee gewild hoor...ik vind hetniet erg leuk dat ik niet mee mocht....  Terwijl het al 3 weken duidelijk zou zijn dat ik die datum een jurk zou passen: lekker achteraf gel*l.. niet eerlijk vind ik

Nu is lief er dit weekend keer geweest, toen had moeder niks gezegd.. nu waren we 2e paasdag even bij hun... ook lekker sacherijnig tegen mij gedaan...

Sorry voor het lange verhaal, was flink  :frustrated:  :tongue:

Overigens heb ik wel heel veel zin in het vrijgezellenfeest. wat waarsch op 17 april plaats gaat vinden;) (verpraten is nogal een hobby van sommige mensen)
« Laatst bewerkt op: 7 april 2010, 11:15:03 door Muisje »

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #531 Gepost op: 7 april 2010, 12:05:30 »
Jeetje muisje dat is ook niet leuk!!
Geeft toch een bepaalde domper.

Ik weet helemaal niks van mijn vrijgezellenfeest. Mijn vriend heeft het afgelopen weekend gehad! was een geslaagde dag gahad! Ik heb een vermoeden dat ik komende zaterdag aan de beurt ben. Dit denk ik omdat er niet veel zaterdagen overblijven haha. Het kan ook nog zijn dat het 1 mei is, maar dat denk ik niet, omdat een vriendin van mij begin mei is uitgerekend. We wachten maar af!!

Volgende week gaan we lekker taart proeven! ik ben zo benieuwd!
Donderdag gaan we op pad voor de versiering voor de feestlocatie!

Dus we blijven lekker bezig!!

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #532 Gepost op: 7 april 2010, 13:19:14 »
Jeetje Muis wat een gedoe zeg met je sm! Er is aan mij alleen gevraagd of ik wil dat mijn moeder mee gaat en verder weet ik verder helemaal niet wie er allemaal mee gaat. Mijn moeder vind ik wel leuk en kent ook al mijn vriendinnen. Ik het nogal een jonge moeder 41.. Mijn sm is vorig jaar overleden, maar als ze nog zou leven zou ik ook niet weten of ik haar mee zou willen hebben, ze was ook al wat ouder..

Verder heb ik net als shanna geen idee wat er allemaal word geregeld, maar ben wel aan het denken welke datums er allemaal vrij zijn en dat zijn er niet echt veel haha..

Ik ga nu even lekker sporten..!

Succes muis met je laatste ding voor je stageplek!

X

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #533 Gepost op: 7 april 2010, 14:35:18 »
ow muis, wat erg zeg!! sm :blink:  

Ik heb mn jurk binnen!! :rolleyes:  werd weer absoluut niet leuk geholpen, maar hij zit goed en hangt bij mn zus dus ik ben blij!
Heb net n boze mail gestuurd naar de zaak waar ik mn 1e hoepelrok had gekocht (bleek een zelf in elkaar geflansde hoepel met ijzer uit de bouwmarkt wat je zo dubbel kan vouwen) ben benieuwd of ik er wat van hoor!


heerlijk he die zon!! :biggrin:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #534 Gepost op: 7 april 2010, 20:18:56 »
Wat een gezeur muis :sad: je zou bijna op een tropisch eiland gaan trouwen met zijn tweetjes..

Ik heb vanmiddag mijn proefkapsel gehad :biggrin: Diny heeft krullen  :applaus:
Krijg foto's van de kapster, dan post ik die wel even! Helemaal blij ^^

Leuke is, mijn sluier was nog niet binnen.. Dus ik balen.. maar andere oplossing gevonden met de kapster omdat hij er nu nog steeds niet was.. krijg ik vanmorgen een mailtje "hij is er morgen"
Precies een dag te laat  :rolleyes:

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #535 Gepost op: 8 april 2010, 11:44:45 »
:)Wat waardeloos dat mensen zich zelf toch zo te kort gedaan voelen! Waarom ziet niet iedereen in dat dit jullie dag is en jullie vrijgezellenfeest???

Hier gaat alles gelukkig vlekkenloos, bij mijn vrijgezellenfeest nodig ik wel mijn moeder uit, niet mijn schoonmoeder, maar geloof echt niet dat ze daar een probleem mee heeft. Vriendlief nodigt geen vaders uit, ook geen probleem.
Hier mijn moeder wel mee geweest jurk zoeken (zij betaald hem ook)mijn schoonmoeder niet, ben wel gelijk de foto laten zien, dit vond ze eigenlijk gewoon al een hele eer dat ze dat mocht zien :)

Yes het is bijna gelukt met de uitnodigingen, zodra ze helemaal af zijn, zal ik er één showen

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #536 Gepost op: 8 april 2010, 20:51:26 »
Hey meiden,

zo wat was het weer lekker weer vandaag! me as :wink: is op mijn wiellerfiets ff aan het fietsen en ik heb ff geskeelerd! laat de zomer maar komen..

@ muisje: Wij slapen idd onze eerste nacht in ons huis! we vinden het speciaal om dit te bewaren voor na ons huwelijk. haha maar ik vind het ook wel spannend!
vrijdag wordt ons vet mooie bed bezorgd! zinin! hihi nu nog een grote Roze strik kopen zodat we er nog niet in slapen kunnen, iemand een idee waar je
die kunt kopen?

na 2 nachten gaan we op huwelijksreis! ook zinin!

@samenfreek: jullie hebben ook een nieuw huis? wonen jullie er ook al?
@within: wat een leuk bedankje! past goed bij jullie kaart:D ik ben wel benieuwd naar je kapsel!!
@ linda: ik ben benieuwd naar jullie uitnodigingen!

wat een gedoe zeg muisje over het vrijgezellenfeest! verschrikkelijk als sommige mensen dingen willen bepalen..
idd het is jullie feest jullie dag, dus jullie bepalen..

hihi mn schoonzusje vroeg pas waarom mijn zus haar had aangemeld op hyves
haha ze had haar nog nooit gezien enzo.. blabla en mn vriend: miss voor het vrijgezellenfeest?? oooh zei ze toen. hihi lekkere druif!

ik hoop dat we niet iets sufs gaan doen hihi zoals servies beschilderen..
ik weet verder ook van niets dus ben ook erg benieuwd!!

bij ons gaat het allemaal redelijk, zolang we niet teveel vertellen kunnen mensen ook niet echt een mening geven (goed bedoelt, met een achter
liggende gedachte..) hebben wij op den duur wel geleerd!

vrijdag afspraak met de videovrouw :wink: zaterdag met de boemist en volgende week 2e afspraak met de fotograaf.
( we hebben er heel  euries afgepraat door de bedankfoto's digitaal te sturen/brengen naar plaatselijke fotograaf! )

om het lijstje nog wat langer te maken:

12 mei: Muisje
12 mei: Grobegni
14 mei: w-janssen
21 mei: Within
21 mei: Linda 81
21 mei: Shanna28
25 mei: Samenfreek
28 mei: Ranniej
28 mei: Zusje
28 mei: Zonnebloem

@ kippie: hopelijk goede berichten voor jullie!!
« Laatst bewerkt op: 8 april 2010, 20:52:06 door grobegnii »

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #537 Gepost op: 8 april 2010, 21:56:45 »
gedsie...hoor net dat degene die we als optie 3 hadden bedacht om te filmen niet kan...heeft al n boeking...echt balen!

nu moeten we weer iemand anders vragen, maar die vraagt er geld voor. geen idee hoeveel...wat is redelijk hiervoor? heb eigenlijk niet zoveel zin om veel geld hiervoor te betalen..

kaarten deze week de deur uit ging ws niet lukken hoorde ik van mn cm...:sad: nja...dan maandag!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #538 Gepost op: 9 april 2010, 16:03:16 »
Mijn sluier is binnen :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #539 Gepost op: 9 april 2010, 16:07:00 »
Wieeeeeeej voor Within!!!:biggrin:

vriendliefs vrijgezellenfeest is volgende week,dat wist ik al! belde vanochtend lief op: ik ga maandag weer op oefening..voor 2 weken..komt dat uit?

ik zo: om eerlijk te zijn niet.. (hij begrijp tdan wel dat dat in verband staat met vf..)

Nu heeft hij waarschijnlijk weekendverlof geregeld..maar dat hoor ik zo! anders hebtie groot probleem:P is er een vf zonder hem:P

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #540 Gepost op: 9 april 2010, 16:14:39 »
Ai dat is lastig! Hopen dat hij dan inderdaad verlof kan krijgen..

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #541 Gepost op: 9 april 2010, 17:08:46 »
vanochtend voor een proefkapsel geweest, dat ik daar zat vond ik het al niet mooi. komt ze aan met gewoon bruine klemmetjes om het haar
mee vast te zetten, toen zei ik al tegen haar dit wil ik er niet in. ze wist niet eens hoe ze mijn tiara vast moest zetten. ik wilde krullen met half opgestoken haar en mijn tiara erin. het is dus echt niet wat ik verwachtte! er zitten nu 4 klemmetjes in en de tiara, en de krullen, die alweer na (3 uur) helemaal pluizig zijn en het is gewoon echt super simpel! ik hou van simpel maar er mag wel iets met het haar gedaan worden hoor.

nu zei ze dat ze voor de dag zelf even speltjes zou halen, en ze er dan natuurlijk veel meer lak in doet, en het bovenop meer omhooggaat zetten zoals ik wil. maar.... ik ben bang dat het gewoon echt niet mooi wordt. ze zou ook mijn makeup doen op de dag zelf.

vriendlief vind het ook lelijk! dus hij zei al zoek maar een andere kapster. maarja, ze heeft wel gezegt het de volgende keer anders te doen. en hoe ze het liet zien wordt het wel mooi. maar nu die krullen al helemaal uitgezakt zijn ben ik bang dat het op de dag zelf ook zo uitzakt.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #542 Gepost op: 9 april 2010, 17:59:16 »
Als ik jou was zou ik toch een andere kapster zoeken.

Je moet wel weten waar je aan toe bent die dag. Mijn haar was woensdag gewoon opgestoken met krullen, zoals het die dag ook word. Alleen heeft ze de krultang gebruikt en niet de rollers, en andere haarlak. Maar het is wel zoals het word op de dag zelf!

Als jij blijft twijfelen of ze het wel doet zoals je wilt, blijf je onzeker en dat kan je op je dag zelf niet hebben!

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #543 Gepost op: 9 april 2010, 22:53:17 »
Hi ladies.
Allemaal druk met de voorbereidingen?
Hier weinig verandering. M'n vriend ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze weten nog steeds niet wat het is. Ze zijn wel begonnen met "blind" behandelen met Prednison via infuus. Ik hoop dat hij snel weer helemaal opknapt :sad:

Om het lijstje aan te vullen: 28 mei
« Laatst bewerkt op: 9 april 2010, 22:54:43 door Kippie »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #544 Gepost op: 9 april 2010, 23:34:07 »
Sterkte kippie!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #545 Gepost op: 10 april 2010, 04:00:55 »
sterkte Kippie!!!

Wbt de kapster, zou haar zeggen, dat je dit echt niet mooi vind (maar dat heb je volgens mij al gedaan) nu ze zegt dat het dan anders zit, zou ik haar voorstellen het heel snel nog eens over te doen, met hoe het wel zou gaan worden en anders naar een ander toe gaan!Onze uitnodigingen:


kleine uitleg wat er op de voorkant staat:
Dit is bloemstuk wat mijn moeder ons gegeven heeft voor de ondertrouw, de grote bloemen symboliseren fer en mij en de kleine 2 roosjes onze twee kids. Van dit bloemstuk heeft een vriend vanons een lamp gemaakt (waar we ook het feest houden, dit is in een verlichingsatelier, waar hij zijn lampen normaal verkoopt)

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #546 Gepost op: 10 april 2010, 15:19:12 »
Even weer een snel bericht tussendoor;
Ik hoop dat ik niemand vergeet.

@Linda - Mooie kaart. heb je alleen maar daggasten of haal je bij andere kaarten het eerste zinnetje eruit?
@ Kippie - sterkte met je as. Sorry nou komt even mijn zorgkant aangezet; ze hebben hopelijk wel gezegd dat je van de prednison iets aan kan komen en dat je dat weer af moeten bouwen? Nou weet ik niet hoeveel je as krijgt, maar als het een behoorlijke hoeveelheid is, kun je dat niet zomaar stoppen.
@ grob - ja wij hebben ook een huis gekocht. We wonen er nog niet in (kan ook niet met al dat verbouwen), we hopen dat het huis 25 mei klaar is. gelukkig schiet het nu eindelijk een stuk op.
@ within; fijn dat de sluier binnen is.
@ zonnebloem - ik denk toch dat ik ook een andere kapper uit zou zoeken. Of ze zou nogmaals een proefkapsel moeten maken. Als je geen vertrouwen hebt, kun je ook niet rustig toeleven naar de bruiloft. Dan maak je die dag alleen maar zorgen om je haar.
@ muisje - gelukkig maar dat hij dan overlegd, zou wat zijn een vf zonder bruidegom.

Onze kaarten zijn gelukkig toch op tijd binnen. Ik had dinsdag gebeld en toen zou het nog een week duren. dus ik was aardig gestresst. Gisteren was toevallig mijn telefoon leeg en mijn as en ik waren in de stad om trouwringen te bestellen. Toen ik 's avonds mijn telefoon weer aanzette had ik dus voicemail van jos de laat, waren de kaarten die dag binnen gekomen. We hebben gewoon aan de overkant gestaan toen we de gall en gall binnen gingen. We hadden het er toen ook over maar we gingen uit van dinsdag.
Nu is 1 van de cm hier voor de kaarten, hij doet zijn brief erin en mijn as en ik gaan ze hier in de buurt rondbrengen. Hopelijk vanavond!
Even terug op de ringen, die zijn nu besteld en als het goed is al volgende week binnen; ik krijg een sms als ze binnen zijn. Ik heb een 4punts en 2x2punts briljanten erin  :biggrin:
Had ik nou al een kaart laten zien?
Gisteren bij de dominee geweest en hij was tevreden over de opzet van het kerkboekje. Hij zet er nog een aantal psalmen bij en dan werk ik het uit.
oops ik herinner me dat ik hem nog moest mailen voor een opwekkingslied. Snel even doen dan!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #547 Gepost op: 10 april 2010, 17:05:52 »
Wat fijn dat jullie ringen en uitnodigingen ook zijn gelukt samenfreek!

Nee de tekst voor receptie en feest gasten is anders die is:
(receptie)
Wij trouwen op 21 mei 2010 om 12:00 uur in de Lambertuskerk te raamsdonk.

U bent van harte welkom deze huwelijksvoltrekking bij te wonen.
Aansluitend bent u uitgenodigd om een drankje te nuttigen op ons huwelijk,
in verlichtingsatelier Willem Simonis (en dan adres)

(feest)
Wij trouwen op 21 mei 2010 om 12:00 uur in de Lambertuskerk te raamsdonk.

U bent van harte welkom deze huwelijksvoltrekking bij te wonen.
Aansluitend bent u uitgenodigd om een drankje te nuttigen op ons huwelijk,
in verlichtingsatelier Willem Simonis.

Om deze dag feestelijk voort te zetten bent u uiteraard ook welkom om
20:30 uur bij verlichtingsatelier Willem Simonis.

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #548 Gepost op: 11 april 2010, 16:01:03 »
Thanks girls.  :)

@ Kippie - sterkte met je as. Sorry nou komt even mijn zorgkant aangezet; ze hebben hopelijk wel gezegd dat je van de prednison iets aan kan komen en dat je dat weer af moeten bouwen? Nou weet ik niet hoeveel je as krijgt, maar als het een behoorlijke hoeveelheid is, kun je dat niet zomaar stoppen.

Ze hebben gezegd dat je van Prednison een dikke kop kan krijgen (letterlijke quote), maar dat wisten we al wel, mijn vader heeft ook Prednison gehad. Mijn vriend heeft nu drie dagen Prednison via het infuus gehad, een stootdosis, en nu gaan ze verder met Pretnison in tablet vorm. Als het maar helpt!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #549 Gepost op: 11 april 2010, 16:12:04 »
Je hoeft er niet perse dik van te worden; Mijn moeder heeft ook prednison geslikt en die viel er juist van af...

Hier hebben we gisteren weer even geshopt; Een kado voor de CM gevonden (een fotolijst in boekvorm) en een fles jenever voor mijn Opa omdat hij me weggeeft. De rest bestellen we wel via internet..

Jelle wilde ook Dr. Martens kopen, maar hij heeft maat 50.. Die kunnen ze wel bestellen maar dat zou 2 maanden duren. Dan zijn we al getrouwd :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards