collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185064 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #550 Gepost op: 11 april 2010, 16:56:35 »
Ik vond het wel grappig, omdat ik altijd als hij chips oid eet zeg dat hij z'n dikke kop wel zal houden... :wink:
Ik maak me ook niet zo druk over dikker worden... Als hij maar beter wordt! Hij is trouwens de afgelopen 3-4 weken ook al 6 kg afgevallen.

Sorry dat ik nu niet echt inhoudelijk op jullie reageer, meiden, maar m'n hoofd zit een beetje vol. Ik hoop dat jullie plannender wijs goed bezig zijn! :)

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #551 Gepost op: 12 april 2010, 09:31:59 »
Kippie, heel veel sterkte nogmaals en natuurlijk begrijpen we dat je met je hoofd ergens anders zit!

Nou ik had gelijk hoor, ik heb zaterdagdag mijn vrijgezellenfeest gehad!!!
Het was echt ontzettend leuk en gezellig!!

Om het even kort samen te vatten:

Ik werd opgewacht in een lunchroom (mijn moeder had me daar naar toe gelokt haha) waar we lekker een broodje hadden gegeten.
Daarna stond er een lesauto op me te wachten voor mijn eerste rijles (wat ik dus echt niet leuk vond, maar toch maar heb gedaan om de dag niet te verpesten)
Daarna kregen we salsa en merengue les! Dat was echt leuk!
Toen gingen we naar Crazy Piano's in scheveningen waar we een workshop cocktails maken kregen! ook errug leuk!
Daarnahebben we daar lekker gegeten en daarna lekker gedanst!

Al met al was het een hele leuke dag en ik heb onwijs genoten! Mijn vriendinnen hebben me alleen echt flink voor schut laten lopen en om eerlijk te zijn vond ik het wel te veel!

Het begon met dat ik me om moest kleden. Ze hadden een heel leuk t-shirt met erop de tekst "Last change, getting married". Dat vond ik wel leuk! Daarna kreeg ik een hawaiiaanse rok met een bikini topje met bloemen erop en een hele grote hawaiiaanse krans om. Dit was al behoorlijk vond ik. En na het eten kreeg ik 2 roze boa's en een mega roze zonnebril met glitters!

Maar goed! Ik heb het vast gehad en nu jullie nog haha!!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #552 Gepost op: 12 april 2010, 09:46:17 »
Kippie sterke meis! Enne dat je nu niet inhoudelijk op ons reageerd, snappen we allemaal!!!

Shanna, klinkt als een leuke dag, jammer dat ze je zo voor lul hebben laten lopen! Vond je dit erg vervelend?

Ben erg benieuwd wanneer mijn vrijgezellenfeest gaat plaats vinden, heb werkelijk geen idee! We dachten even 1 mei, aangezien, op ferry's werk er ineens vrij was gevraagd voor hem op die dag en wij ons beide niks konden herinneren voor die dag dat hij daarvoor vrij moest hebben, maar toen vroeg gisteren onze cm om het telefoonnummer van zijn baas, dus of ze spelen het spel goed, of het is dus niet 1 mei.erg off topic, maar vond dit zo'n heerlijke foto van onze jongste, wilde hem even met jullie delen:

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #553 Gepost op: 12 april 2010, 11:38:10 »
@Kippie: jullie krijgen het wel behoorlijk voor de kiezen zeg!Slaat het al een beetje aan?

@Shanna: jammer wel dat je dan toch maar dingen gaat doen 'om de dag niet te verpesten'...
Heb ook afgelopen zaterdag 'mijn'  vf gehad, hoewel het denk ik meer het feestje van de organisatie was dan van mij (het was nogal tam, maar goed bedoeld)

@within: jammer dat ie dat niet eerder had bedacht van die schoenen...

@muisje: ik heb nu eindelijk pas wat info gehad van de heren die vf voor a.s. organiseren. Wel handig hoor dat jouw a.s. even heeft overlegd en dat de organisatoren je op de hoogte hebben gehouden...
 A.S. is, net als ik, archeoloog en staat nu net 2 weken op een hele zware opgraving buiten... hij rijdt wel steeds op en neer, gaat deze keer niet 'intern' (hij blijft dus niet daar slapen), maar is daardoor wel steeds heel laat thuis en moet zich dan weer haasten voor drumles, band, sport etc. Ik ben dus bang dat ie een beetje gesloopt gaat zijn dit weekend... maar goed, als ik de heren mag geloven kan ie iig op zaterdag uitslapen en hopelijk is ie zelf verstandig genoeg om niet een nacht door te halen daarna, want die week er op gaat nog vermoeiend genoeg zijn...

@zonnebloem: hoe staat het met kapper?

Ik heb vrijdag mijn kapsel weer gedaan en ik ben er helemaal uit, gaat goedkomen! Ik neem geen krulset mee, heb een hele goeie manier van papillotten zetten gevonden die super goed houdt, dus dat scheelt weer ruimte in de bagage!

Ik heb vrijdag ook onze teken-pen met inscriptie opgehaald: helemaal mooi!
Ik ga 28 april terug naar coupeuse met jurk.

En oja: ik kwam idd eerst in het rijtje: 10 mei

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #554 Gepost op: 12 april 2010, 15:06:32 »
Linda, wat een ontzettend leuke foto!!

Seolram, heb je wel een leuke dag gehad met je vrijgezellenfeest??
Ik was de les gauw vergeten hoor, want daarna was alles super leuk!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #555 Gepost op: 12 april 2010, 16:42:45 »
Leuke foto :biggrin:

Mijn vrijgezellenfeest is 14 mei.. en die van AS 15 mei :tongue: druk weekend voor onze vrienden dus :tongue:

Ik heb de foto's van mijn proefkapsel;


Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #556 Gepost op: 12 april 2010, 20:12:25 »
:) Thanks!

Wauw gaaf kapsel!!Jammer Seolram dat het niet was wat je er van verwacht had

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #557 Gepost op: 13 april 2010, 08:50:11 »
even beetje nuanceren: ik vond het heel leuk dat mensen speciaal uit het hele land voor mij waren afgereisd en tijd voor me vrij hadden gemaakt! En daarnaast waren het ook vriendinnetjes die a) zwanger zijn of :cool: nog man en kind(eren) thuis hebben zitten, dus is allemaal best logisch dat men op tijd naar huis wilde en zo.

@within: ik heb ook met krullen en verder groot deel los hangen! Blijven de krullen goed zitten?

@linda81: wow, dat ze ook vrij voor hem vragen, echt leuk vind ik zoiets!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #558 Gepost op: 13 april 2010, 09:01:48 »
ja ik kan niet anders zeggen als dat we echt top mensen om ons heen hebben :rolleyes:

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #559 Gepost op: 13 april 2010, 09:49:29 »
@within woww mooi kapsel, echt mijn smaak!

@Seolram heb je een foto van je kapsel? ben erg benieuwd!

@shanna28 klinkt als een geslaagde dag! idd jammer dat ze je zo voor lul lieten lopen.

@linda81 wat een super foto zeg! opsturen naar de Nutella hahah

met de kapper ben ik er helemaal uit, het was gewoon niet wat ik wilde dus helaas! ik heb een afspraak gemaakt voor a.s. zaterdag bij
een kapsalon bij mijn ouders in het dorp waar ik die dag ook ben. en die vroeg ook gelijk of ik een foto van de jurk mee wilde nemen zodat ze kon
zien wat erbij past, dat gaf wel een goed gevoel!. de prijs viel me ook echt 100% mee. dus ik ben erg benieuwd.
het moeilijkste komt nog.. mijn eigen kapster afzeggen brrrr kijk er nu al tegenop maar goed, ik zal het toch één deze dagen moeten doen.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #560 Gepost op: 13 april 2010, 10:24:09 »
even beetje nuanceren: ik vond het heel leuk dat mensen speciaal uit het hele land voor mij waren afgereisd en tijd voor me vrij hadden gemaakt! En daarnaast waren het ook vriendinnetjes die a) zwanger zijn of :cool: nog man en kind(eren) thuis hebben zitten, dus is allemaal best logisch dat men op tijd naar huis wilde en zo.

@within: ik heb ook met krullen en verder groot deel los hangen! Blijven de krullen goed zitten?

@linda81: wow, dat ze ook vrij voor hem vragen, echt leuk vind ik zoiets!

ze bleven goed zitten ja! Al had ik nog wel glad haar door de cremespoeling.. Mijn sluier komt er nog wel in maar die was er toen toch niet

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #561 Gepost op: 13 april 2010, 11:22:48 »
bwahaha zie nu pas dat mijn 'punt B'  een smiley is geworden...wat voor smiley is dat eigenlijk? Mannetje met zonnenbril? hmmm....dat slaat in die context echt nergens op... ik ben echt een wiz met compu, blijkt wel weer!
« Laatst bewerkt op: 13 april 2010, 11:22:57 door Seolram »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #562 Gepost op: 13 april 2010, 15:46:04 »
Ben mezelf helemaal mesjogge aan het maken...
Onze ringen konden binnen 21-28 dagen geleverd worden, was al later dan gepland, maar er waren problemen met goud- toevoer... nou goed, ok, als ze er voor 8 mei zijn is het niet zo erg (ze moeten vanuit Engeland komen)
Ben natuurlijk wel direct hier in NL gaan navragen hoe lang iets zou duren om te vergroten, verkleinen of eventueel nog inscriptie er in zetten...
Maar goed, we zitten dus nu op 22 dagen... ik zag net dat ze nog niet verstuurd zijn, heb mail gestuurd naar die handelaar, maar nog niets teruggehoord en toen... zag ik allerlei horrorverhalen over pakketjes die nooit aankomen uit Engeland, of er 2  maanden over doen en...ik word gek!!
« Laatst bewerkt op: 13 april 2010, 15:46:15 door Seolram »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #563 Gepost op: 13 april 2010, 16:50:30 »
Adem in, Adem uit! Kan me voorstellen dat het stress oplevert maar maak jezelf niet gek!

Over die smiley; B ) (zonder spatie ertussen) word  :cool:

wij hebben vandaag nog wat boodschapjes gedaan en de bloemen geregeld! boeket + 15 corsages voor 100 euro :) Dat scheelt een stuk op onze begroting!
« Laatst bewerkt op: 13 april 2010, 16:50:56 door Within »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #564 Gepost op: 13 april 2010, 19:18:48 »
Goed bezig, dames! :)

Goed nieuws hier: Ik heb vanmorgen mijn vriend uit het ziekenhuis mogen meenemen. Morgen zou hij er twee weken liggen. Het is nog niet bekend wat hij nou precies heeft, maar ze hebben een groep ziektes uitgesloten waarbij directe behandeling aan het infuus nodig is. We kunnen inmiddels een pillenwinkel beginnen, hij mag er dagelijks 10 innemen.  
We zullen ook (allebei) moeten wennen aan een eiwit- en natrium-arm dieet. Maar... hij is in ieder geval weer thuis :) Hopelijk gaan ze snel een oorzaak-gerichte behandeling kunnen beginnen.

Nu kan ik het trouwplannen weer een klein beetje oppakken. We moeten nog wat enveloppen schrijven en dan snel versturen!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #565 Gepost op: 13 april 2010, 22:37:25 »
wauw wat een super nieuws Kippie, al blijft het wel klote dat ze de oorzaak niet hebben kunnen vinden, gaan ze dat nu verder na jullie huwelijk uitzoeken?
En hoe voelt hij zich nu?

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #566 Gepost op: 13 april 2010, 22:40:13 »
Oh wat fijn om te horen!! :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #567 Gepost op: 13 april 2010, 22:49:57 »
Spuit 11:

Super Kippie, maar zoals je in het wat houd je bezig topic al beschrijft: onzekerheid is natuurlijk alsnog niet fijn..Hopenlijk krijgen jullie snel meer bericht!

de rest heb ik wel gelezen.. maar moet ik even over nadenken!
Ohja! vf's Jammer dat het niet zo super ging op het ene vrijgezellenfeest (vereten om wie het ging..) jammer dat mensen zich niet aan je wensen houden...

Ik heb gister de leraar van bloemschikken gemaild over de bloemen die ik mooi vind, vind het erg lastig om te zeggen welk boeket ik gewoon in het geheel mooi vind..:S al heb ik 100000 plaatjes gezien ondertussen.. Verder heb ik gister visagist geregeld en schrik niet: 35 euro voor proef en dag zelf! dus dat is wel lekker:D dacht ik zo.. toch? (via oriflame,dus kan er wel van uit gaan dat ze goede producten gebruikt!)

donderdag komt ze al voor de proef makeup te doen!!

Verder trouwt vrijdag mn nicht..en iedereen van de familie heeft de hele tijd gezegd: Oeh! je trouwt vlak na je nicht he!

en nu denk ik:O we trouwen al bijna!!!  :laugh:

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #568 Gepost op: 13 april 2010, 22:54:16 »
Thanks ladies :)

Het is inderdaad erg fijn dat hij weer thuis is. Nu maar hopen dat het makkelijk te behandelen is. En dat de gevolgen op de lange termijn meevallen. De kans op een chronische aandoening is best groot (dat schijnt vaak zo te zijn met nierziekten) en het is nog onzeker of het eiwit-arme en natrium-arme dieet tijdelijk zijn.
Ugh, dat gaat voor ons allebei nog wel moeilijk worden, want zo'n dieetvoorschrift heeft ook invloed op mijn maaltijden. Ik ga niet met zout strooien als hij het ook niet mag hebben.

Maar goed, laat ik me eerst maar eens concentreren op het feit dat ik vanavond voor het eerst in twee weken niet alleen naar bed hoef!  :)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #569 Gepost op: 13 april 2010, 22:56:10 »
kruip maar lekker tegen m aan kippie  :wink:

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #570 Gepost op: 14 april 2010, 11:31:32 »
Woehoe voor kippie!!! fijn!

om 12:30 wordt met webcam een bruiloft van een Duits stel op stadhuis Venetie uitgezonden. Ik hoop dat het dan ook werkt op mijn compu, want dan ben ik eindelijk gerustgesteld op dat vlak!  :ashamed:

a.s. heeft het met werk op het moment megadruk, hoofd loopt om, met als gevolg dat (terwijl ik vandaag ook nog waarneem voor iemand op het werk, naast eigen werkzaamheden) alle huishoudelijke taken, regeltaken maar ook alle bruidsdingen helemaal op mij neerkomen en ik merk dat ik lichtelijk de weg begin kwijt te raken...
Daarbij werd 'm gisteren ineens meegedeeld dat ie deze of volgende week zaterdag een open dag moet organiseren... euhj... ze hebben zijn vf voor volgende week zaterdag gepland (weet hij nog niet) en die zaterdag erop zit ik in buitenland (weten we al heel lang) en er moeten dan nog wat zaken geregeld en opgehaald worden voor de bruiloft...
Ben benieuwd hoe we dat recht breien...

maar: on the upside: heb het tel.nr. gevonden van de wijnwinkel die onze bubbbel verkoopt in Venetie, dat heeft me maanden gekost! :applaus:
« Laatst bewerkt op: 14 april 2010, 11:32:26 door Seolram »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #571 Gepost op: 14 april 2010, 12:53:54 »
Het komt wel nauw! Ik heb idd net het filmpje van de bruiloft kunnen zien, maar ze begonnen 2 minuten te vroeg en dan moet je dus eigenlijk nog uitzoeken hoe je het het beste kunt zien. De hele ceremonie duurde 14 minuten (bij ons wel langer denk ik!) en toen ging het beeld dus op zwart!

ik denk dat het daar de vorige keer misging, ben gewoon te laat gaan kijken... maar wel suf, dat ze voor dat geld niet even een loop-je maken dat je het filmpje nog een aantal keer kunt zien!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #572 Gepost op: 14 april 2010, 16:45:07 »
zo, daar was ik weer eens;) erg druk met huis, school en de bruiloft...

@shanna, leuk je vf! dat heb je weer gehad;)
@linda, wat een heerlijk kind heb je zeg:D snap dat je die wil delen:P
@within, leuk kapsel!
@zonnebloem, goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt...verstandige keuze als ik het zo hoor!
@seoloram, spannend van je ringen! kun je wel n beetje genieten van je voorbereidingen? naar mijn idee verloopt het allesmaal vrij stressvol..
@kip, heerlijk je mannetje weer thuis! idd nog ff spannend, maar hij is lekker bij je iig:D
@muis, herkenbaar...a.s. gaat morgen met zn vader voor de bloemen...ben benieuwd!

onze kaarten zijn maandag de deur uit gegaan, allemaal leuke reacties gekregen, er leuk!

zo nu ga ik richting de zonnestudio...ben toch maar begonnen;)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #573 Gepost op: 14 april 2010, 19:23:20 »
Vandaag mn bestelling binnen gekregen van ondergoed link !:biggrin: http://www.otto.nl/product/5551292?c=lingerie-dames-lingerie-ondermode-bruidslingerie&itemId=4007909047(het hele setje!)
ik ga het zometeen ff passen, maar het lijkt de juiste maat te zijn!! vind het erg sjiek/sexy/leuk voor de bruiloft!:biggrin:

(ik ben het type die gewoon lekker basic altijd rondloopt:P en waarvan vriendlief dat ook totaal niet erg vind

Ik ga avnavond ook nog even zonnebanken! vind me zelf nog niet bruin genoeg.!:) Morgen komt als goed is de visagist, maar haar auto was morgen al in gebruik eigenlijk, en ze woont 40 km verderop! nu is ze dus druk aan het regelen..! ook ik heb geen auto namelijk!

seorlam; hebben die vrienden AS dit niet via bedrijf van As geregeld? dat ze hem daar komen verassen ofzo?? en is er anders al een oplossing?? en kijken er mensen bij jullie mee via de webcam?? Wat leuk!

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #574 Gepost op: 15 april 2010, 09:13:16 »
@zusje: ach... er gaat idd behoorlijk veel mis, maar ik tel gewoon mijn zegeningen en probeer mijzelf zo een boost te geven. BV.: gisteren is eindelijk de laatste fles bubbels aangekomen die nagestuurd zou worden, dus geregeld! En en en... de mantel die mijn zusje voor me gemaakt heeft bij de jurk is gisteren aangekomen en is super!! Daarnaast blijft a.s. roepen: een slechte generale is een goeie voorstelling... ok, daar houd ik 'm aan  :wink:

@muisje... de otto-site is down denk ik... kan 'm niet zien... ik probeer het later nog een keer...Ik heb torselet voor onder jurk (of strepless/seemless huidkleurig setje, ga 28 april kijken wat het beste werkt bij coupeuse) en dan voor 's avonds een heel leuk setje wat niet onder jurk past en ik wil eigenlijk ook voor na het feestje in NL nog een mooi setje...dus ik ben heel benieuwd wat jij hebt!

Vrienden van a.s. zijn niet zo heel goed in regelen (ik geloof dat ze tot vorige week nog niet wisten wat ze gingen doen...) en ik denk ook niet dat ze weten dat dit soort dingen kunnen spelen, hoewel ik dat wel eerder had aangekaart. Ik heb zijn broertje op de hoogte gebracht en ik hoop vandaag iets meer te horen van a.s.

En: zonnebanken gelukt? Ik zit volgend weekend in Valencia en ik verbrand echt supersnel, dus ik ga me mooi met factor 50 insmeren, ieder uur en van die soepjurken dragen ofzo, want ik ga echt niet met van die T-shirtstrepen in mijn jurk!

Oja, dat met die webcam... leek me beetje compromis voor al die familieleden die het niet leuk vinden dat we 'helemaal daar'  trouwen...
« Laatst bewerkt op: 15 april 2010, 09:14:15 door Seolram »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards