collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185073 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #625 Gepost op: 25 april 2010, 12:07:40 »
Ik heb inderdaad nog véél meer zin om te trouwen dan ik hiervoor al had. Maar veel details van de bruiloft kunnen me eigenlijk niet zoveel meer boeien. Het gaat er uiteindelijk gewoon om dat we straks getrouwd zijn!

We hebben echt een drukke dag gepland, hij komt me al om kwart voor 9 ophalen en we hebben na de ceremonies een receptie en een feest tot half 2 gepland. Het is altijd de planning geweest om als laatste weg te gaan, maar als mijn vent om half 11 te moe is, dan gaan we gewoon naar het hotel. Daar kan ik me echt niet druk om maken.
Ook wilden we eigenlijk gewoon lekker de stad in lopen, maar dat gaan we gewoon skippen. Dan maar met auto de stad in, dat bespaart hem weer energie.
Ik hoop zo dat de huwelijksreis wel door kan gaan, maar ik betwijfel het.

Ik vind het super knap dat je zo positief bent, MissHappy1980, het is toch niet niks wat je zo op je bord krijgt geschoven.

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #626 Gepost op: 25 april 2010, 13:29:49 »
@kippie
Snap wat je bedoelt. Details zijn niet belangrijk meer. Heb ook veel uit handen gegeven. Ook wij hebben aanpassingen moet maken voor onze dag
We trekken overal wat mee tijd voor uit, dus als ik tussendoor een halfuurtje plat wil dan kan dat. Hebben zelfs geregeld dat de slaapwagen meegaat met de trein (we zijn allebei vrijwilliger bij de veluwsche stoomtrein maatschappij en hebben het diner op "onze" trein). Ik moet dan ook echt even een uurtje gaan slapen.
Verder is het inderdaad ook als ik er 's avonds genoeg van heb dan gaan we, jammer dan. We zouden direct de volegnde dag een weekje center parcs doen. Nu vertrekken we pas maandag en gaan we een midweekje zodat ik twee dagen heb om bij te komen, wat ik helaas ook nodig zal hebben.
Maar het belooft wel een topdag te worden en ga zeker van elke seconde genieten!
Geloof me als ik zeg dat ik eerst niet zo positief was hoor. Mijn vader is aan dezelfde hartkwaal overleden en ik dacht echt dat ik hem heel snel weer zou zien. Maar op een gegeven moment knopje omgezet en besloten om te gaan genieten en te gaan leven zoveel als ik kan, zodat als ik jong mocht overlijden ik nergens spijt van heb en geen kostbare tijd heb weggooid.

Maar goed maar weer over leuke dingen. Ben er stiekem achter gekomen dat ik volgende week zaterdag mijn vrijgezellenfeestje heb!!!! Ben best benieuwd wat ze gepland hebben!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #627 Gepost op: 25 april 2010, 19:04:25 »
Hoi meiden!

als ff niet geweest, welkom terug misshappy:D fijn dat je het toch weer n beetje kunt oppakken na alle ellende!

@kip, jeetje wat heftig joh! spannende tijd voor jullie! hopelijk kun je ondanks alles nog wel n beetje genieten van je voorbereidingen!


druk weekje weer voor de boeg..helaas heeft mn moeder een zweepslag opgelopen en zit dus met dr pootje omhoog. ze deed best wel veel in huis (schilderwerk) maar dat lukt nu dus niet met als gevolg dat ik het zelf moet doen;) deze week ook nog mn eindpresentatie voor mn opleiding..thuis schiet al aardig op hoor, maar nu zijn het de kleine dingetjes en die houden voor je gevoel zo heerlijk op! 10 en 11 mei komen ze stofferen, ben echt benieuwd hoe het dan wordt!

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #628 Gepost op: 27 april 2010, 09:46:43 »
Jongens, wat is het hier rustig! Iedereen zo druk bezig met laatste voorbereidingen dat niemand hier meer aan toe komt?

druk weekendje Valencia gehad en a.s. druk geweest met regeldingen, zoveel dat ie zondagavond kleine break down had... is nu wel weer beter hoor.

Morgen gaat mijn jurk vermaakt worden, op de valreep, en hopelijk komen vandaag de ringen dus aan...(ze zijn wel al in NL zag ik op de track-site) en misschien ook de taartschep...

gisteren huwelijksgeschenk voor a.s. besteld en de alcoholvrije bubbel voor de zwangere vriendinnetjes en de BOB's die toch mee willen toasten. Hopelijk wordt dat ook op tijd bezorgd.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #629 Gepost op: 27 april 2010, 11:45:31 »
Pff midden in een drukke week!

Gisteren weer naar Within Temptation geweest, in Carré dit keer. Vorige week nog in Utrecht :tongue: Komt Ruud (gitarist) op ons aflopen. "wanneer was de bruiloft ook alweer?" Over 3 weken dus :tongue:

Donderdag nog naar Antwerpen voor de fanclub, en dan hebben we ons laatste concert voor de bruiloft gehad :blink:

Heb net de eet/receptie locatie doorgegeven wat we willen eten, en moeten een afspraak maken om alles langs te komen brengen en nog door te spreken. Kerkdienst is klaar, cadeau's zijn binnen, mijn jurk hangt nu thuis op me te wachten!

Jelle moet alleen nog een stropdas  :laugh:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #630 Gepost op: 27 april 2010, 11:57:36 »
Heeeeeeey neeeee we zijn er nog wel!

Mijn boeket is geregeld ik ga hem even opzoeken>laten zien Bruidswerk
hijs minder gek dan ik had gedacht; maar ik vind al te gek gewoon niet staan bij mezelf:P ik vind hem wel heel bijzonder.. dat is dan weer wat anders:D de corsages zouden we met een aparte roos doen,maar wordt net niet mooi met het boeket(nick krijgt wel een boeket in de zelfde kleur als wat ik dan heb)

de jurk hangt nu nog bij de stomerij,daar ga ik eind deze week evenv oor bellen,maar laat hem dan daar nog wel hangen, daar hebben ze meer ruimte als bij die dan ook thuis, dus lijkt ons verstandiger omhet daar te laten hangen tot de maandag voordat we trouwen! schoenen ga ik misschien toch morgen even een dagje op lopen, ik weet het: ze zijn al in gelopen, maar ik wil wel zeker weten dat ik in ieder geval driekwart van de dag er op kan blijven lopen...

We gaan maandag naar de BABS, als het goed is komt maandagavond de fotograaf om 8 uur ofzo, en de dj om half 7 :) lekker allemaal op 1 dag, hebben we dat ineen keer weer geregeld..

Verder komt mijn lief aanstaande week EINDELIJK voor het laatst voor de bruiloft thuis, hij moet dan nog 1 weekje werken ofzo, en is dan echt vrij! vanaf donderdag gaan we dagelijks even (openings)dansen! Ein de lijk;) nu moet ik zeggen >ik heb op stijldansen gezeten.. maar lief leert het erg snel!!

zo:P lang genoeg gekletst! ik ga eten!

Seorlam; ik zie dat jij ook nog wel druk bent met het regelen enzo! ik merkte pas vrij laat dat het ook ECHT dichtbij gaat komen;dankzij de ticker!haha Moest de jurk nog in omvang vermaakt worde? of een verandering??

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #631 Gepost op: 27 april 2010, 12:05:45 »
jurk zat aan twee kanten net onder de borst te wijd. Hadden we bij de laatste pas voor ie naar de coupeuse ging al gezegd, maar toen ik 'm ging afpassen had ik het idee dat ie nog net zo zat... zei ik dus tegen haar, en toen zei zij: nee, dat ligt aan je ondergoed (ik had gewoon mijn torselet er onder aan) en je moet hem ook gewoon een keer echt goed aan doen en er een beetje aan trekken en dan zit ie wel goed.

Ja, weet ik veel, ik naai niet, dus ze zal het wel weten dacht ik.

Dus ik thuis nog met vriendinnetje gepast, om het zeker te weten, goed rechtgetrokken, nope, bobbels zaten er nog steeds, dus ik met andere strepless bh geprobeerd: nope, nog steeds zelfde bollinkjes, zonder bh... nee, zelfde effect. Dus vriendinnetje zegt: spijt me maar je moet er ECHT mee terug!

Ikke bellen... het kon afgelopen vrijdag pas gedaan worden, maar ja, toen zat ik in Valencia... dus de eerste mogelijkheid was voor morgen...  :frustrated:

dus, zenzen... het komt goed! Moet het wel direct morgen klaar zijn, want ik heb echt geen tijd om nog een keer op en neer te gaan!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #632 Gepost op: 27 april 2010, 12:37:50 »
Pfff stress seolram!

Hopen dat het allemaal nog op tijd lukt!
Ik zit me elke keer te bedenken of ik echt niks vergeet, omdat ik me niet voor kan stellen dat we al klaar zijn.. (en dat noemt zich weddingplanner :laugh:)

O ja; Heb nog een foto van de proefshoot vorige week!

« Laatst bewerkt op: 27 april 2010, 12:41:39 door Within »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #633 Gepost op: 27 april 2010, 13:36:26 »
@within: leukleuk, lekker in het zonnetje!
tsja, ik heb steeds juist het idee dat er maar dingen blijven bijkomen...
als die ringen er zijn, de taartschep is binnen, het bestelde horloge als bruidsgeschenk voor a.s. en die flessen alcoholvrije bubbel zijn aangekomen...ach wel nee, wie hou ik voor de gek, ook dan ben ik nog niet rustig, gok ik, dan heb ik wel iets nieuws verzonnen om me druk over te maken... aard van het beestje :blush:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #634 Gepost op: 27 april 2010, 13:40:18 »
haha ik heb hetzeflde als Within: volgens mij kan dit het nog neit zijn: er zijn toch nog wel meer dingen waar ik nog niet aan heb gedacht?? ik heb nog niet alles binnen, dat is wat anders: moet nog ringenknuffel halen, en dan is dat gelijk het bedankje voor het bruidsmeisje die de ringen brengt, maar we hebben 2 bruidsmeisjes dus moet ik 2 knuffels halen.. :wink:

Within: heb je trouwens je trouwschoenen daaraan?? vraag ik me ineens af?? hele mooi foto! mooie locatie ook!!

nu ga ik even proberen een boekje te maken: 101 redenen waarom ik van jou hou!!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #635 Gepost op: 27 april 2010, 14:07:17 »
Haha nou ik heb hetzelfde als Seolram; heb alleen maar het idee dat er dingen bij komen, waarvan ik denk, oja moet ik ook nog even regelen.

Wat een gave locatie within!

Leuk zo'n boekje muisje!

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #636 Gepost op: 27 april 2010, 14:16:41 »
@zusje: heb je een tijdje niet voorbij zien komen... ben nog benieuwd of de odorex ook bij jou werkt...?

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #637 Gepost op: 27 april 2010, 17:17:53 »
Klopt Muisje! Ik ben ze al flink aan het inlopen :biggrin:

De locatie is trouwens het Theekoepeltje in Driebergen :) Is een speciale locatie voor ons ook, Het is een locatie waar WT ook een shoot gedaan heeft in 1998 :tongue: Fotograaf stelde het voor en daar hoefden we dus niet lang over na te denken
« Laatst bewerkt op: 27 april 2010, 17:20:04 door Within »

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #638 Gepost op: 27 april 2010, 18:20:39 »
Vandaag de laatste pas van de jurk gehad. Hij is echt super!!!!! Ze gaan hem nu nog stomen daar en dan twee dagen voor ons huwelijk haal ik hem op. Was best grappig trouwens, want heb ook "les" gehad in hoe ik het beste kan gaan zitten, hoe ik een trap moet op en af lopen en het belangrijkste hoe ik zo zelfstandig mogelijk naar het toilet kan gaan! Hihi.

Verder vandaag contact gehad met de verpleegkundige. We hebben al heel ver van te voren een verpleegkundige geregeld via de thuiszorg voor mijn beide oma's. Haar pakket is nu iets uitgebreid, ze zal er nl ook op letten dat ik op tijd al mijn medicijnen inneem (en erbij eet :tongue:), maar ook dat ik rust neem. Verder hebben ze me geholpen met het invullen van alle papieren en omdat ik nu zelf ook hulp nodig heb word alles vergoed door de verzekering. Mag zelfs het eten van haar declareren!

Ook weer opgelost!

@Seolram: Het schiet nu lekker op voor je! Wanneer vertrek je?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #639 Gepost op: 27 april 2010, 20:12:13 »
(ik heb he gevoel nu ik hier ga reageren, dat iedereen hier ff kijkt... *zwaaizwaai* )

Dames..ik heb zin om mijn biezen van dit forum te pakken.. nadat ik EINDELIJK een topic ging openen over iets wat me dwars zat, bleek dat toch geen goed idee te zijn, en ik te schppen tegen iedereens schenen.. ik heb de vraag: hebben jullie hyves?? zullen we daar dan lekker verder kletsen?? als je me pb't met je eigen hyves,of nouja ik kan dan ook mijn eigen hyves wel geven.. maar.. ik vind jullie allemaal erg aardig en gezellig om mee te kletsen..maar het forum/onderdelen binnen het forum bevalt me niet zo.. en staat me steeds meer tegen!!!

Ik hoop dat we snel op Hyves elkaar tegenkomen:D

Liefs..!!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschienkom ik nog wel weer..maar dan moet ik eerst dit even laten bezinken,en me er over heen zetten dat ik me elke keer weer wat zal ergeren

trouwens voor de genen die denken waar HEB je het over > zie topic het topic waar eigenlijk al een topic over is..

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2010
« Reactie #640 Gepost op: 27 april 2010, 21:20:51 »
Okee, doeiii!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #641 Gepost op: 27 april 2010, 22:14:23 »
ben idd mega druk seloram:P odorex werkt opzich wel...maar laat het nu ff voor wat het is want gistr begon het zoooo te jeuken!! haha...niet handig:P

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #642 Gepost op: 28 april 2010, 12:06:16 »
Gisteren was freek jarig, de laatste verjaardag voordat we straks getrouwd zijn en samen wonen.
Toch wel een beetje vreemd, zoveel dingen die je dan anders zou doen.
Maar mijn ontbijt is nu wel appeltaart :)

Muisje: ik heb je gepd'd. Ik vind het iig een leuk boeket.
Within: mooie foto!
Seolram: ik ben benieuwd hoe het gaat met je jurk vermaken. Ik hoop dat je er niet al te lang moet wachten.
zusje: hoe bedoel je ik laat het nu zoals het is, je probeert de odorex wel voor de bruiloft?
misshappy: fijn dat de zorg zo geregeld is, scheelt weer een hoop stress denk ik. En mooi dat het eten voor haar ook vergoed wordt!

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #643 Gepost op: 28 april 2010, 12:15:21 »
Over een maand zijn we nu aan het trouwen .... wieeeeeehiiiiieeee!  :biggrin:

Verder: 4 mei in ondertrouw, 5 mei m'n 2e pas en hopelijk mijn jurk ophalen. Ik heb het gevoel dat ik sinds mijn laatste pas ben afgevallen en ik ben bang dat mijn jurk weer niet past :sad: Nu ben ik echt vet veel aan het snacken en snoepen, maar ik vraag me af of dat nog gaat helpen...
« Laatst bewerkt op: 28 april 2010, 12:15:54 door Kippie »

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #644 Gepost op: 28 april 2010, 12:42:32 »
Gaan ze je jurk afspelden of hebben ze dat al gedaan?
Bij mij werd er bij de 2e pas - pas afgespeld. Eerste pas noem ik dan jurk kopen, en wachten op besteltijd.

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #645 Gepost op: 28 april 2010, 12:49:30 »
Daar ben ik weer is een keertje!! Jeetje wat een drukke tijd is dit zeg, en dan besteed ik nog mijn minste tijd aan de bruiloft pfff.. Maar idd Kippie volgende maand zijn we aan het trouwen! Als het dan ook zulk mooi weer is ben ik helemaal tevreden:)

Natasja ben je al een beetje in de trouw mood gekomen?? Ik hoop het wel na wat je hebt mee gemaakt!

Whitin wat jammer dat je vader niet komt. Ik zou er niet aan moeten denken maar dat ligt denk ik aan de relatie die je met je vader hebt. En lopen je schoenen al lekker??

Seolram zijn al je spulletjes al binnen? Je houd het wel spannend voor jezelf hé!

Er zijn zoveel reacties geweest sinds ik ben geweest dat het een beetje teveel is om overal op te reageren, dus sorry meiden maar ik denk ook aan jullie :)

Hier eindelijk weer een dag van voorbereidingen. Ik ga straks de kerkboekjes en de kaartjes voor de bedankjes laten drukken. Vanavond moeten we naar de BABS. Zij belde vorige week om een afspraak te maken en dit was nogal een gedoe. Wij hebben het zelf aardig druk in de avond uren en werken overdag gewoon allebei. Nu is zij er de 2e en 3e week van mei niet dus eigenlijk moest het zo snel mogelijk. Enige optie: vandaag om 18.00 uur haha.. Ben benieuwd hoe zij is..

Ga van de week ook nog even bij mijn jurk spieken die hangt bij een vriendinnetje :) En 6 mei ga ik voor mijn proef make-up :)

Als ik op mijn lijstje kijk ik verder alles geregeld alleen nog kado's voor 2 getuige's (schoonzussen) en voor de cm maar daar moet ik nog heel lang over denken denk ik haha..

Zo naar de tandarts om mijn tanden mooi te laten blinken voor de grote dag. Liefde is vanochtend geweest en dat zag en weer mooi wit uit :)

Ga proberen om weer wat vaker te posten!

Liefs X

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #646 Gepost op: 28 april 2010, 13:13:00 »
Gaan ze je jurk afspelden of hebben ze dat al gedaan?
Bij mij werd er bij de 2e pas - pas afgespeld. Eerste pas noem ik dan jurk kopen, en wachten op besteltijd.

Haha... ik noem de eerste keer dat ik mijn eigen jurk heb gepast mijn eerte pas. Die heb ik dus al gehad en toen hebben ze m'n jurk afgespeld. Volgens mij hebben ze gewoon een maat te groot besteld en er moest ook ongeveer een maat worden ingenomen.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #647 Gepost op: 28 april 2010, 15:05:59 »
ik heb teveel bijgelezen dus weet niet meer waar op wie en hoe ik moet reageren:P haha

over de odorex...de 1e 3 keer ging goed, maar eersgistr enorme jeuk...dus volgende week doe ik een nieuwe poging...gaat het dan op dezelfde manier gebruik ik em dus wel maar weet ik dat ik et maar 2 of 3 keer moet gebruiken, snap je:P haha

whaaa idd...over een maand zijn we aant trouwen!

loop op et moment n beetje op mn tandvlees...morgen heb ik mn eindpresentatie, dan is er iig weer wat op mn lijstje afgevinkt:D vandaag nog even een planning voor ons huis gemaakt, misschien geeft me dat wat meer rust (aangezien ik die op het moment niet heb;))

ehm heb ik verder nog wat zinnigs te melden...geloof et niet:P

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #648 Gepost op: 28 april 2010, 17:12:00 »
Over een maand ben ik al getrouwd  :blink:

(overigens ben ik het wel met muisje eens, andere discussie :happy:)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #649 Gepost op: 28 april 2010, 18:32:58 »
over 2 weken ben ik al getrouwd  :blink:  :laugh:  :wink:  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 28 april 2010, 18:33:18 door Muisje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards