collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #675 Gepost op: 1 mei 2010, 13:27:51 »
hey,

oh samenfreek dat is wel balen als het een rustig feestje wordt! ik ben beetje hetzelfde type, lekker iets actiefs!
hopelijk pakt het wel goed uit! en is het idd geen sieraden maken.. houd ik ook niet zo van!
volgende week zaterdag wordt ik voor schut gezet! dan is mijn vf. ben erg benieuwd!!

mn makup is geweldig! ze luisterde ook fijn naar me!
tis een beetje grijs met paars ook onder mijn wenkbrauwen. wat foundation en glitterss
en mooie lippenstift met wat paarstint er in! helemaal blij er mee:)
jammer dat ik zo nog weg moet anders kon ik het er gewoon op laten zitten! :):)
de mevrouw van de makup wilde zelfs op de dag zelf nog ff langskomen! om voor de kerk nog ff te poederen!
ideaal! hoef ik dat zelf niet te doen!

nu nog opzoek naar iemand die mijn nagels mooi kan maken.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #676 Gepost op: 1 mei 2010, 16:57:29 »
@ samenfreek...int ziekenhuis...kort verblijf, ideaal:D alle weekenden vrij;)
@ miss happy, fijn dat je er positief naar kan kijken en je zo gelukkig voelt:D heb je wel verdiend!
@ grob...foto's??


jelle is vanmorgen opgehaald..we waren aant kussen, hele horde jongens voor de deur:O haha...hij moest zo'n oranje tuinbroek aan met een knal roze jasje eroverheen...ben benieuwd wat ze aant doen zijn (stiekem vind ik et maar nix;))

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #677 Gepost op: 1 mei 2010, 19:15:25 »
meiden, ff een vraagje...foto's maken met/van familie enzo? doen jullie dat allemaal met jullie erbij op?
w8, ben misschien niet helemaal duidelijk. Ik kom uit een gezin van 8, en wil per familie ook een foto maken...maar weet niet zo goed of we nou bij iedereen erop moeten of niet...hmm volgensmij ben ik n beetje vaag;)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #678 Gepost op: 1 mei 2010, 19:35:10 »
Ik snap je vraag :tongue:

Wij laten ze wel vastleggen, maar zonder ons.
Na de voltrekking willen we wel een foto op de trappen maken met alle gasten en 1 met wederzijdse ouders.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #679 Gepost op: 1 mei 2010, 22:57:52 »
wat ik nog ff wou zeggen..... :applaus:[size="5"]HET IS MEI!!![/size]  :hail:

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #680 Gepost op: 1 mei 2010, 23:03:37 »
Nog maar 9 dagen voordat de eerst hier trouwt :)

10 mei: seolram
12 mei: Muisje
12 mei: Grobegni
14 mei: w-janssen
14 mei: MissHappy1980
21 mei: Within
21 mei: Linda 81
21 mei: Shanna28
25 mei: Samenfreek
28 mei: Ranniej
28 mei: Zusje
28 mei: Zonnebloem
28 mei: Kippie

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #681 Gepost op: 2 mei 2010, 10:43:24 »
Jaaaaa het is mei!!!!!!! Nog 12 nachtjes en dan ga ik trouwen!!!!!!!!

Gister dus mijn vrijgezellenfeestje en wat was die leuk!!!!!

Mijn beste vriendinnetje had me van te voren ingelicht dat het 1 mei zou zijn zodat ik kon zorgen dat ik van te voren extra rust kon pakken, maar ze had niet verteld hoe of wat en wanneer, dus dat was nog wel spannend. Verder wist niemand dat ik het wist zodat ik wel een "echte" overval zou krijgen.
Mijn moeder was ingezet om te zorgen dat ik thuis was dus die was op bezoek bij me toen mijn huiskamer ineens vol stond met elf van mijn liefste vriendinnetjes!
Het was de bedoeling dat we naar het park zouden gaan om daar met z'n allen te gaan picknicken, maar door het slechte weer werd mijn huiskamer verbouwd en gingen we hier gezellig met z'n allen eten. Iedereen had wel wat meegenomen dus er was meer dan genoeg en zo lekker allemaal!
Ook hadden ze allemaal een cadeautje bij zich voor me. Dit was op 1 hoop gegooid en ik moest raden van wie welk cadeautje was. Ik wist er twee niet maar de rest wel dus dat was geen slechte score!
Na de lunch gingen we allemaal in de auto op naar de volgende locatie.
We kwamen in een oud krakerspand en ik had echt geen flauw idee wat we daar gingen doen, maar dat werd me gelukkig snel verteld.
We kregen een heuse glamourfotoshoot! Er waren kappers en visagisten die ons haar en makeup deden en toen volgde de fotoshoot. Eerst hadden we allemaal een individuele fotoshoot en als laatste een groepsfoto. Omdat we natuurlijk met z'n twaalven waren nam het behoorlijk wat tijd in beslag en stonden we ook regelmatig te wachten. Ze hadden er voor gezorgd dat er voor mij een heerlijke bank stond zodat ik kon zitten en liggen om mijn energie op te sparen. Zo lief!
De fotoshoot was echt heel leuk en denk dat er wel een paar leuke foto's bij zitten. Zodra ik ze heb zal ik ze showen hier, maar dat kan wel even duren want ze moeten nu nog allemaal bewerkt worden.
Na de fotoshoot gingen we naar een huis van een vriendin van me waren we heerlijk gingen eten met z'n allen. Ook hiervoor had iedereen iets meegenomen. Dus we hadden heerlijke pasta's, salade's en een overheerlijke chocoladetaart als toetje. Echt genieten dus.
Na weer even gerust te zijn, zijn we nog even de stad ingegaan. Ik kreeg een kroontje en een stafje zoals elke prinses heeft op en een button waar no. 1 Hen! Opstond. Helaas hield ik dit nauwelijks vol, dus nadat ik op de bar gestaan had omdat ik tenslotte de "hen" was ben ik naar huis gebracht en helemaal gesloopt naar bed gegaan.

Het heeft me heel veel energie gekost en ik ben benieuwd hoe ik mijn middagje werken vandaag door ga komen, maar het was me meer dan waard!
Ben zo ontzettend blij met al mijn vriendinnetjes. Iedereen had zo zijn best gedaan!!!!

Ben benieuwd hoe jullie vrijgezellenfeestjes zullen zijn!!!!!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #682 Gepost op: 2 mei 2010, 16:33:54 »
Even een snelle vraag tussendoor; ik ben nog op zoek naar kousen.
Mijn moeder heeft van die kniekousjes gekocht, maar die vind ik niet echt ideaal.
Ik heb weleens kousen aan gehad met hold-up. Maar ik krijg steeds uitslag van de plakrand.
Dus ik denk dat ik van die andere lange kousen wil hebben, maar eigenlijk geen idee waar ik die kan halen.
Iemand enig idee?

Ik zal vandaag/morgen/overmorgen even netjes op iedereen reageren, weinig tijd vandaag
xSam

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #683 Gepost op: 2 mei 2010, 16:45:47 »
Klonk als een heel erg gave VF misshappy! Ik moet nog 2 weken wachten :tongue:

@samenfreek; Die zonder plakrand moet je meestal omhoog houden door jarretels.. of dat prettig is, ik vind persoonlijk van niet.
Ik draag overigens een witte legging met een kanten randje onder mijn jurk. Wel een doorschijnende, niet zon hele dikke :tongue: Gezien mijn schoeisel de beste optie :)


Mijn vorderingen van vandaag; daar is ie dan!

« Laatst bewerkt op: 2 mei 2010, 16:52:26 door Within »

Tinty

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #684 Gepost op: 2 mei 2010, 19:50:48 »
Je hebt ook kousen die je door een touwtje omhoog kunt houden. weet alleen niet waar ze die verkopen.
Geniet er allemaal van deze maand. Wij trouwen 21 mei.

groetjes Tinty

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #685 Gepost op: 3 mei 2010, 07:40:26 »
O Het is mei.. en niet 1 of 2.. waar je dan nog 10 dagen bij opkon tellen:o 9 dAGEN TE GAAN!!!

vanmiddag sollicitatie,vanavond naar de dj, morgenochtend naar het gemeentehuis, morgen mag as een monument onhullen tijdens de 4 mei dodenherdenking hierzo,overmorgen naar de stad om toch echt curlies te gaan zoeken die ik WEL leuk vind,woensdagavond voor t laatst naar de locatie, donderdag de fotograaf op bezoek en dus naar de fotolocaties, en dan hopen we... dat we alles klaar hebben........

Ohja, dat wilde ik ook nog vertellen:
Vervolg op het koninginnedaggeheim van de vriendengroep..... het was gewoon.. niets..  ik ben van nature nogal nieuwsgierig... echt HEEL nieuwsgierig... dus we kwamen in nette kleren  (hadden ze gezegd zo van: ze lopen er eigenlijk toch altijd netjes bij, dus wat maakt het uit wat we doen) zeggen ze: ik verwacht dat er bij Nick onder de jas ook gewoon een mooie blouse zit, en ik denk dat julie het al hadden geraden wat er zou gebeuren.. we gaan gezamenlijk even lunchen met zn allen..

gemeen he:P hahaha we hebben er wel om kunnen lachen hoor.! heerlijk geluncht en genoten van de optocht, het feest op het plein en de bbq..ohja en de 'dscotheek' waar we daarna naar toe gingen;)

Ohja..: KAMPIOENENN!!!!!! (gister in de Grolsch Veste het meest meegemaakt: zo leuk!!)

Diny; wij zijn zaterdagavond bij zus geweest om het draaiboek echt met tijden vast te leggen, nu gaat zij het verder voor zich uit werken..heb gemerkt dat er nogal wat verassingen/dingenzijn die we nog niet weten.!!! erg leuk!:biggrin: heb er ontzettend veel zinin!!

Samenfreek ; Ik heb holdup panty's en kniekousen >als de holdups pijn doen, wissel ik ze met de kniekousen.. en anders zou je inderdaad met jarretels moeten gebruiken, lijkt mij niet handig.. maar er zou toch een oplossing gevonden moeten oworden denk ik..

miss: klinkt inderdaad als een geslaagd vrijgzellenfeest! superzeg! zo'n fotoshoot.!!!
Zusje; wij/ik gaan in bijna alle mogelijke combinaties op de foto;) dus met pa en ma samen,en alleen , met ons gezin,met zus en vriend en kindje, met andere zus man en kindje, met de beide oma's met 1 oma..etc... daar is dus nogal een lijstje van.. maar cm is wel duidelijk daarin : het is belangrijk dat het dan snel door gerold kan worden.. Nick en ik met oma 1, nick en ik met oma 1 en 2 nick en ik met oma 2..zo;)

En de auto is geregeld.. als we eerlijk zijn zijn we er niet helemaal blij mee.. maar dat is nogal zielig eigenlijk.. het is een Porsche Boxter (hoe kunnen we daar nou niet blij mee zijn)... we vinden het een echt TE Dure auto voor het mooie wat we er aan vinden..maar we krijgen m van zn oom (300 euro.. minimaal)..lief zit nu alsnog beetje naar auto's te kijken.. we zijn een beetje teleurgesteld.. dat is misschien het goede woord.. er was ons een aston martin(nieuw type) bmw (7 serie..net nieuw) porsche carrera, bentley, crysler crossfire cabrio.. nouja er was van alles beloofd.. en we konden van een vriend een audi tt lenen.. nick heb het nu wel met zn vader besproken maat die kapte het meteen af: je vind de auto wel mooi..

o

nouja ik ga ff naar bed!:) moet wel beetje fris bij zitten bij de solli!:biggrin:

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #686 Gepost op: 3 mei 2010, 08:09:56 »
Hey!
Wat een leuk vf, Miss happy! Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Zullen vast op jullie bruiloft getoont worden!

Oef ik zat/zit een beetje met een dillemma..

Zaterdag begon relaxt, 9 uur eruit,10 uur visagist tot 12.
Twas gezellig en ze advizeerde goed. Ik zag wel dat ze wat goedkopere makeup had, mr het was best mooi! Ik doe het haar niet na..

Om half 2 had ik met m'n vriendin afgesproken om weer Es' bij te kletsen, ze was op vakantie geweest, dus genoeg gespreksstof.. maar rond 2 uur kwam m'n zusje, even later m'n zus en ik had nog niet echt wat door.
Ik moestnog wat mensen bellen en m'n vriendin wilde daar wel ff bij helpen.:) ik had nog niet iets van..

ik was ff naar boven gelopen vr dat belletje en eenmaal weer beneden stond m'n zwager met een camera (uit DEN haag)
huh?? En er zaten allemaal mensen in de bank.. Huh huh?

m'n vf begon! Ipv volgende week.
We zijn nr m'n ouders huis gereden en daar stond een mevrouw met allemaal makeup spullen! Erg veel en
tzag er duur uit. Met haar advies mochten we ons zelf opmaken smokey eyes en 2 kleuren over laten lopen..
Erg gaaf! Alleen ik vond het mooier dan vannochtend.. Aii en nu..
ik heb haar gebeld, de visagist, mr nam niet op..
Vandaag mr weer proberen!

Daarna foto's gemaakt in de tuin, erg gaaf die tuin.
Oh en moest een oranje pakje aan boa, bril, kroon, t-shirt met de tekst: psst..12 mei stopt mijn jongensjacht!

Toen opweg naar de 5sprong, een restaurant. We kwamen zingend binnen en dat werd door het personeel niet
echt op prijs gesteld. Want toen we boven zaten werd meteen gezegd/ gevraagd of we rustig aan wilde
 doen, er waren nog meer gasten.. Haha en demannen achter ons schudden nee
we deden wel wat gek, mr waren best rustig voor de andere gasten.

rond half 11 de kroeg in gegaan, lekker zuipen!! En gek doen!
grobegni verstaat onder zuipen 4 bier

Ik had wel wat gekker verwacht van mn zussen, maar makuppen vind ik ook erg leuk, dus wel geslaagd!!

groetjes!
.
------------------------------------------
Ik was ook net aan het typen muis! Toevallig
 succes met de sollicitatie! Waar solliciteer je voor?
Haha en wat een grap op koninginnedag..
Hopelijk vinden jullie nog een auto die bij jullie past!
En ook nog ff eenweek vol afspraken.. En daarna ist klaar!
Heerlijk heerlijk! Van al dat geregel af..

Heb ff nr de vooruitzichten gekeken.. Niet zo best! Gauw weer weggeklikt..

Ik heb jaretels zitten comfortabel, als je ze maar niet te strak doet!
En m'n kousen hebben plakranden, beetje dubbel op.

Straks als ik uit bed ben zal ik ff wat foto's sturen! Ook van m'n schoenen, hihi zo gaaf!

Doei!
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2010, 08:31:49 door grobegnii »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #687 Gepost op: 3 mei 2010, 09:17:09 »
nog 1 week!! Over precies een week ben ik mijn haar aan het doen en is waarschijnlijk net de taart bezorgd...
Ook ik hou de weerberichten nauwlettend in de gaten, maar dan voor Venetie... enneh... daar is het niet veel beter dan hier! Alleen precies voor maandag worden wat opklaringen voorspeld, maar 19 graden...bwah!
was hier vorige week beter!

Donderdag kwam mijn taartschep binnen enneh... :wub:

ondertussen heeft zich een parasiet op mijn voorhoofd genesteld... een puist met de omvang van de Vesuvius en is nog niet klaar met groeien....misschien toch nog maar een sluier aanschaffen? :ph34r:

ik wacht nog op de alcoholvrije bubbel en het cadeau voor a.s. die vandaag toch maar naar werk is gegaan voor goeie overdracht... hoop dat ie echt alleen de ochtend blijft. Verder heb ik vanmiddag nog een groot overleg en dan morgen nog werken en aan het einde van de dag haasten naar coupeuse... wat een gedoe!
Zal blij zijn als het woensdag is, paar daagjes uitslapen nog voor we gaan!

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #688 Gepost op: 3 mei 2010, 09:26:22 »
de makeup van mn vf:)

mn paarse schoenen :) onze thema kleur is paars.
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2010, 09:27:26 door grobegnii »

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #689 Gepost op: 3 mei 2010, 09:47:34 »
Goedemorgen!

Gave schoenen en super mooie make-up, grobegnii!!

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #690 Gepost op: 3 mei 2010, 11:30:52 »
Mooi Grobegni!! Ons thema kleur is ook paars!

Mijn moeder heeft echt een ontzettend mooie enveloppendoos gemaakt en een ringenkussentje! Ben er zo blij mee!
Ik wou het eerst zelf maken, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan had moeten halen!

Ben niet veel online geweest, dus ik moet even gaan bijlezen zo, maar we zijn er vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben!! Niet gepland, maar natuurlijk wel gewenst! We wilden na de bruiloft er weer voor gaan!Ik ben nu ongeveer 5 weken, dus het gaat allemaal gelukkig wel passen met mijn jurk haha!
Hoop alleen niet dat ik 21 mei misselijk ben of zo!

Gaat nu echt opschieten voor iedereen! De eerste zijn al bijna aan de beurt! Spannend!!!!!
Hier is alles wel al geregeld. Ik moet alleen nog even een draaiboek in elkaar gaan zetten! Iemand nog tips toevallig??

Nou ik ga nu eerst even bijlezen!!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #691 Gepost op: 3 mei 2010, 11:36:38 »
shanna gefeliciteerd! Wat gaaf! Enne 21 mei moet vast nog wel lukken, dan ben je dus 8 weken ongeveer? Hoeveel kids heb je al?

Enne wat leuk Grobegnil en shanna dat jullie ook kleur thema paars hebben! Wij ook!
Wat hebben jullie zelf voor paars aan? Bij mij komt een bloem op mijn jurk waarvan ze een paar blaadjes paars zou maken, ook de kraaltjes die er op de tule wordt gemaakt zou je een enkele paars maken en ik ben nog opzoek naar paarse sieraadjes, maar die zoektocht wil nog niet zo lukken, zou het lieft iets met amethist willen.

Spannend he meiden, tis bijna zover!

10 mei: seolram
12 mei: Muisje
12 mei: Grobegni
14 mei: w-janssen
14 mei: MissHappy1980
21 mei: Within
21 mei: Linda 81
21 mei: Shanna28
21 mei: Tinty
25 mei: Samenfreek
28 mei: Ranniej
28 mei: Zusje
28 mei: Zonnebloem
28 mei: Kippie

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #692 Gepost op: 3 mei 2010, 11:40:21 »
@shanna28: gefeliciteerd!!! Das wel even een andere manier van je bruiloft ingaan ineens, maar wel heel leuk!

@muisje, ik zat nog een beetje over die auto na te denken, tja, ik kan het me wel voorstellen hoor, dat jullie teleurgesteld zijn... je hebt gewoon een bepaald beeld in je hoofd en dat moet je dan ineens bijstellen en ouders hebben dat beeld niet zoals jullie, dus die zijn al sneller 'tevreden' met wat er voor jullie geregeld is!

Waarom gingen de auto's die jullie beloofd waren van te voren allemaal niet door dan?

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #693 Gepost op: 3 mei 2010, 11:56:03 »
Soerlam, ik lig in een scheur > vesuvius!! en wat wordt er lekker gekletst hier!!

de vraag over solli: ik heb zometeen een diploma voor SAW, maar zag nu ondertussen een vacature hier in de buurt voor koerier (autoonderdelen) dus ga daar eerst werken (als ik aangenomen word),en dan ondertussen mn ogen open houden voor vacatures die wel bij me passsen,,, er zijn gewoon nu in de zorg veel vakantievacatures,en dan mag je in de zomer geen vrij.. en dat wil ik wel.!!

Shanna!! wat leuk!! Gefeliciteerd.!!! en ikduim voor je mee voor ee misselijkvrije dag!

wij hebben verder geen themakleur op de bruiloft, gebruiken veel roze/grijze/wit/rood.. maar dat is niet onze themakleur!!

ik ga deze week trouwens ook toch nog even die odorex ophalen, en rode hartbalonnen.. bij de fotograaf zagen we dat hij uit een foto alle kleuren had weggehaald behalve van het bruidspaar (alles zwart-wit dus behalve het bruidspaar) dat vonden we toen al erg gaaf er uit zien,.. maar nu willen we dan ook nog rode balonnen:P die dan rood blijven;)

Uuuuuuuuuuh grobegnii, gave schoenen en erg mooie makeup!!!!:biggrin: heel stoer.!!!Ohja! over de auto's...kzal er ff plaatjes bij doen... maakt het wat duidelijker/erger :wink:  

Aston Martin Vantage = verkocht
bmw 7 serie.. ech een wauw auto = net een 4 weken in belgie geimporteerd en moet nu een half jaar in belgie blijvenrijden..
Porsche 991 = in belgie kun je op 1 naam laten verzekeren, dat is dan goedkoper.. nouja dat is dus met deze..
Crysler Crossfire = GEEN IDEE.. hebben we niks meer over gehord..

en die bentley wisten we het type nog niet van..maar Bentley is sowieso ZO mooi... dus vandaar het balen:S
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2010, 11:49:38 door Muisje »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #694 Gepost op: 3 mei 2010, 13:25:27 »
Ik zit wel steeds te denken: precies over een week zijn we... net klaar met de gondel en meren we aan bij het hotel om even op te frissen....

poeh over 5 minuten grote vergadering in, blech!

shanna28

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #695 Gepost op: 3 mei 2010, 13:48:15 »
Linda, het wordt onze tweede! We hebben al een dochter van bijna 3.
wat ik wel leuk vind is dat we nu eigenlijk toch wel al met z'n vieren trouwen haha!

Ik heb zelf niet heel veel paars. Er zitten een paar paarse bloemen in mijn boeket. En bij mijn dochter in haar polsboeket ook.
Mijn a.s. heeft wel paars in zijn pak (meer krijg ik niet te horen haha).
Verder heb ik voor het feest wel paarse oorbellen, ketting en armband.

Ook hebben we paars en witte ballonnen en de enveloppendoos, ringenkussentje en uitnodigingen waren ook wit/paars!

Seolram... voor jou gaat het echt opschieten nu! Spannend!!

Muisje.. ik snap het helemaal! En een Bentley is idd heel mooi (die hebben wij misschien)Wij hebben of een hele oude mercedes cabrio of een bentley.... De oude baas van mijn a.s. die regeld het.
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2010, 13:49:55 door shanna28 »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #696 Gepost op: 3 mei 2010, 15:44:54 »
gaar!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #697 Gepost op: 3 mei 2010, 17:22:12 »
Gefeliciteerd Shanna28!

@muisje: wij trouwen in een Bentley uit 1965! Waren jullie op zoek naar een moderne of een klassieke?

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #698 Gepost op: 3 mei 2010, 21:47:28 »
heb vnaaf mn proefmakeup gehad, helemaal leuk! weet alleen nogsteeds niet hoe ik foto's moet verkleinen dus krijg ze hier er niet op:$
de BABS belde. volgende week vrijdag komt ze langs, ben benieuwd!

vandaag nog even het gemeentehuis gebeld, kunnen maar 8 auto's parkeren bij het gemeentehuis...hoe prop je 53 daggasten in 8 auto's ?! daar nog maar eens even een oplossing voor verzinnen!

balen muis van de auto..
shanna, gefeliciteerd! super joh:D
seolram...moet je zo'n sos stick van garnier kopen, werkt bij mij altijd wel goed! probeer eraf te blijven (weet het is moeilijk) dan is tie het snelste weg!
grob, je schoenen echt super! make-up is ook mooi, al hou ik zelf niet zo van heel veel zeg maar...tmoet gewoon bij jou passen:)

heb ik alles gehad?:wink:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #699 Gepost op: 4 mei 2010, 07:38:15 »
Een moderne Bentley Within.! vriendlief is sowieso niet zo van de klassiekers..:S jammer genoeg;) haha maar ik vind moderne auto's ook minstens zo mooi hoor.! ik kom straks denk nog wel even weer.!: over een uurtje zitten we zbij de babs!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards