collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #700 Gepost op: 4 mei 2010, 08:38:38 »
de vesuvius heeft besloten zich terug te trekken in mijn voorhoofd.... geen idee, denk dat het maskertje van zondag avond toch z'n werk heeft gedaan...

maareh, die sosstick ga ik toch morgen maar even kopen... just in case! (net zoals de hoesttabletten en neusspray ook al in de bagage zitten aangezien 3/4 van het bedrijf aan het snotteren is...ik (nog) niet!)

laatste werkdag! a.s. is al thuis. vanavond hopelijk een complete en goed gerepareerde jurk ophalen

oja en ik post zo even de webcam info...(het heeft wat voeten in de aarde maar dan heb je ook wat!)
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2010, 08:48:18 door Seolram »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #701 Gepost op: 4 mei 2010, 10:08:52 »
Maandag 10 mei 2010 om 11:30 via
                http://www2.comune.venezia.it/matrimonionline

gebruiksaanwijzing:

       Een paar minuten voor aanvang wordt het videoschermpje op de pagina groter. (Je moet, als het nog niet groot is, even op het knopje 'refresh' van de webpagina drukken).

- Ben er op tijd bij, het kan dat de ceremonie een paar minuutjes te vroeg begint.

- Zet je geluid goed hard, want het geluid is niet optimaal.

- Klik met je rechtermuisknop in het videoschermpje: bij Volume kun je het geluid nog wat aanpassen.

- Eveneens in dit menuutje (rechtermuisknop in schermpje) kun je op 'Zoom' drukken en dan kun je 'Full screen' kijken

Na de ceremonie kun je de boel terugkijken of downloaden via:
http://88.36.199.85/archivio/Corver.wmv

en natuurlijk is alles ook terug te vinden op onze website:
www.bartenmarloes.onzebruiloftsite.nl
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2010, 10:17:15 door Seolram »

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #702 Gepost op: 4 mei 2010, 10:08:59 »
gefeliciteerd shanna! wat geweldig nieuws.. lijkt me erg bijzonder, zwanger zijn!!
zusje ,foto's kun je plakken naar paint en dan opslaan als een JPEG bestand. ( zo doe ikhet iig)
oef pfuw gelukkig seloram, dat je vesuvius zich terug heeft getrokken!
muusje, hoe ging je sollicitatie?? beetje tevreden? en SAW wat is da?

thnks voor alle complimenten! ben er ook super blij mee, alleen nu nog contact hebben met de visagist.. ze was zaterdag 2 uur bezig!
maar de andere makeup van mn vf vind ik mooier! heb die makeup ook besteld en komt vrijdag!!
ik heb voor paarse schoenen gekozen omdat ik het zonde vind om veel geld aan schoenen kwijt te zijn terwijl je er maar 1 dag op loopt en daarna
noooit weer!
bij de bloemen zit ook wat paars, we hebben paase ballonnen en de schuur wordt ook met wat paarse ass. verder niets in mn jurk, die was al heul mooi!

deze week gaan we bezig met de schuur inrichten! vind het best spannend omdat ik er geen ervaring mee heb! maar heb er wel zin in!!

zijn jullie ook zenuwachtig?? ik nog helemaal niet, misschien dat dat nog komt?

hoe nemen jullie alle tutspullen mee voor op de grote dag?? Ik wil geen tasje en denk erover om een tas door mn CM mee te laten nemen..

fijne dag! heerlijk vakantie te hebben, zo relaxt wordt je daarvan!

______________

wat geweldig seloram, ben er erg benieuwd naar!!
en  wat een site! dat was vast veel werk.
doen jullie ook een openingsdans?? en de andere meiden??

wij gaan de engelse wals doen, we hebben 14 lessen gehad en 7 dansen geleerd,
best gaaf om te doen :)
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2010, 10:16:25 door grobegnii »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #703 Gepost op: 4 mei 2010, 11:51:36 »
Zenuwen beginnen wel een beetje te komen nu! (en dan moet ik nog 2,5 week!)

@muisje: ik weet wel een Audi A4 Cabrio te huur.. Of een Chrysler 300C
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2010, 11:53:47 door Within »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #704 Gepost op: 4 mei 2010, 13:25:28 »
@grobegnii: thanks! de website is gewoon een beetje aangegroeid.
we hebben niet echt een dansfeestje, dus geen openingsdans... heb wel eerder dansdemonstraties gegeven op bruiloften (argentijnse tango (met a.s.) maar ook Latin- demo's (met oude danspartner) en Flamenco (met een groep/gitarist))was wel altijd heel leuk om te doen...

ik denk ook dat als we wel een feest met dansen zouden geven, dat een van mijn grootste frustraties zou zijn: ik ben nogal fanatiek en a.s. niet bepaald... hij vindt oefenen stomvervelend en vindt dat het maar vanzelf moet gaan. Bij bruiloft van mijn tante waren we  het 'piece de resistance', hadden een prachtige choreografie gemaakt op una musica brutal van Gotanproject, op het moment supreme kwam ie niet verder dan een herhaling van de eerste 6 passen na de intro... had ie daarna zelf ook goed de pest over in en zegt ie' de volgende keer gaan we veel meer oefenen'... euh... welke volgende keer?
ach joh, de gasten vonden het allemaal prachtig...

maar ben heel benieuwd naar al jullie dansescapades!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #705 Gepost op: 4 mei 2010, 18:41:41 »
leuk seolram, ga zeker kijken (waarschijnlijk terug kijken;))

within...ben ook al n beetje zenuwachtig hoor..maar ook meer benieuwd wat me straks allemaal te wachten staat!

wij zitten al sinds december op dansles...we openen met een cha-cha op marco borsato!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #706 Gepost op: 4 mei 2010, 18:58:53 »
Leuk seoram, ga zeker kijken (inderdaad waarschijnlijk de herhaling want moet die dag gewoon werken)

Wij doen geen echte openingsdans, ja we zeggen tegen de gasten dat we de quickstep gaan doen en komen dan op een step binnen steppen, haha

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #707 Gepost op: 4 mei 2010, 22:56:20 »
Hoi chickas,

Gaaf die link Seolram, dat zal de familie thuis vast wel leuk vinden. :)
Gefeliciteerd Shanna!! Hopelijk krijg je er geen last van. Wel een leuk idee inderdaad dat je die dag met z'n viertjes bent.
Wat leuk inderdaad al die dansplannen. Wij waren ook van plan een openingsdans te doen, maar dat moeten we nu nog even heroverwegen. Hangt allemaal een beetje van de conditie van mijn vent af.

Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan, we zijn bij de Lutherse kerk geweest en we hebben onze persoonlijke ceremonie doorgesproken. 's Avonds zijn we lekker uit eten geweest en we hebben nog wat spulletjes gekocht die we nodig hadden. Al met al een erg productieve dag.

En ik ben super happy de peppy... maar daar kan ik pas na de bruiloft meer over vertellen.  :cool:

grobegnii

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #708 Gepost op: 5 mei 2010, 09:24:28 »
haha linda! dat zou echt een lacher zijn.. hihi op een step heul snel binnenkomen.

wij beginnen met een engelse wals
http://www.youtube.com/watch?v=f0TXOAeu6Gc
 en daarna een quickstep of een cha cha. net waar we zin in hebben.
en afhankelijk van het aantal mensen op de dansvloer laat de dj nog wat liedjes horen.

zusje, welk liedje hebben jullie van Marco borsato?

oei oei nog maar een week!! ben nu bezig met de corsages voor de kinderen uit mn klas.
en volgende week ga ik nog cakejes bakken ofzo. of heeft iemand anders nog ideeën?

fijne dag vandaag meiden :)
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2010, 09:25:38 door grobegnii »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #709 Gepost op: 5 mei 2010, 10:18:28 »
Ik ben dus een giga sukkel! Trekt de krater op mnijn hoofd zich terug, knal ik keihard met mijn hoofd tegen de tafel met als gevolg een blauwe bult op mijn voorhoofd... hoe dom kun je zijn?!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #710 Gepost op: 5 mei 2010, 10:42:06 »
ing! heeeeeeeel mooi gemaakt!! echt supergaaf!
Seorlam: Ik kan er wel om lachen hahaha sorry..dat hiort natuurlijk niet omdat het al bijna zo ver is!

We zijn nu in de tuin bezig! ales netjes maken!!:)

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #711 Gepost op: 5 mei 2010, 11:12:23 »
Wauw wat ontzettend mooi grobegnii!
Seolram; probeer gauw nog die blauwe tube van VSM volgens mij het die arniflore, maar hij is in iedergeval blauw met groene zalf erin, die werkt onwijs goed tegen blauwe plekken en bulten

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #712 Gepost op: 5 mei 2010, 15:44:38 »
@linda: *rent even naar kruidvat om de hoek nu de winkels toch open zijn*

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #713 Gepost op: 5 mei 2010, 15:47:56 »
Okay, dat was dus even stress de afgelopen dagen. UPC besloot er tijdelijk tussenuit te knijpen bij ons, met gevolg dat internet, telefoon en tv niet werkte. Nou was de tv natuurlijk wel jammer, maar geen internet en telefoon was echt een ramp!
Ik regel best veel vanuit mijn huisje met telefoon en computer momenteel en nu kon ik dus niet meer. Nou heb ik wel wat meer energie, maar die gebruik ik nu voornamelijk om het werken weer op te pakken. Je kan je wel voorstellen dat ik dus helemaal in de stress zat!
Meerdere malen met UPC zitten bellen (mobiel dus ben als de dood voor mijn telefoonrekening!) en echt alles geprobeerd. Ben lief geweest, heb uitgelegd waarom we op dit moment echt telefoon en internet nodig hebben, ben zelfs boos geweest, maar het hielp niets. Ik moet maar wachten tot er een monteur tijd heeft. Gister belde de monteur, hij komt vrijdagmiddag langs. Word ik vanochtend wakker, doet internet en telefoon het ineens!!!! Snap er niets van! Maar je hoort me niet klagen hoor, wacht het even af of alles blijft werken en als dat zo is dan bel ik morgen de monteur af.

Verder wel opgeschoten de afgelopen dagen. Hebben alle bedankjes af, een afspraak gemaakt met de BABS, gastenboek gekocht, zijn er bijna klaar voor, hahaha.

Nog 9 nachtjes slapen en dan is het zover, heb er zin in!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #714 Gepost op: 5 mei 2010, 17:25:59 »
@ kip, je maakt me nieuwsgierig!
@ grob, stapel op jou (een liedje van ons toen we net verkering hadden) engelse wals is echt niet onze dans:P na ongeveer 25 lessen komen we nu eindelijk eens de hoeken door:P super leuk die corsage!!
@seolram...ow balen!echt zo'n actie die je nu niet kan gebruiken!
@misshappy, UPC, nja...telefoonmaatschappijen...zolang ze het doen is het fijn, maar zodra iets het niet doet:S


vandaag de hele dag weer aan de klus geweest..nu is echt bijna alles af!!:biggrin: ga er vanavond nog even heen..en dan morgen en vrijdagavond schoonmaken..maandag komen ze stofferen en dan kunnen we heerlijk in gaan richten en aftellen naar de bruiloft!!

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #715 Gepost op: 5 mei 2010, 21:33:23 »
Heb net besloten dat ik morgen, als Martijn met een vriend van ons een purschuim fotolijst gaat maken, ik voor iedereen lasagna ga maken.
Deed ik eerder al tijd koken voor grote groepen maar nu dus al heel lang gedaan en morgen ga ik dus koken voor in totaal 8 man... Maar voor lasagna gekozen, kan ik niet zoveel aan verknallen, hahaha.
Merk de laatste dagen dat meer energie krijg. De dokter gaf aan dat het omdat ik iets leuks heb om naar toe te leven. Nu dus meteen iets leuks vinden om naar toe te leven na ons trouwen zodat ik deze energie vast kan houden! Hihi.

Hoe gaat het Seolram, al zenuwachtig?

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #716 Gepost op: 5 mei 2010, 23:13:37 »
Alles is klaar!!

Vandaag nog even wezen shoppen bij de winkels die wel open waren (hilversum was de helft open, de helft dicht)
Dus heb nu mijn make-up gekocht. Gewoon waterproof mascara, nagellak (parelmour/wit) en oogschaduw in paarstinten (smokey eye effect)
Jelle heeft eindelijk zijn stropdas!
Ook heb ik het laatste VIP cadeau gekocht, alles ingepakt en een persoonlijk briefje erbij gestopt.

We hebben cadeautasjes van de Xenos gekocht, ook inpakpapier met rozen van de xenos en daar alles in ingepakt. Ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf!

De laatste mailtjes naar de dominee en de receptielocatie zijn er uit, nu alleen de BABS nog, maar daar hoeven wij niks voor te doen :tongue:

Nu is het aftellen! Nog 16 dagen!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #717 Gepost op: 6 mei 2010, 07:21:56 »
Zo! de tuin is netjes :biggrin: zo blij om! moeders had vorige week een kraan(tjes)verhuurbedrijf voor ons opg ebeld, zodat de voortuin nog even omgegooid kan worden! dat is dus gistermorgen gebeurt!! daarna zijn er wat planten die achterthuis overbodig waren naar voren verhuist, hebben we nieuwe schutting gekocht, zodat onze achtertuin en voortuin afgesloten zijn nu,beukenheggetje ingeplant en maandag of dinsdag komen de grasrollen:) worden die nog even neergelegd, en dan ist klaar!!:biggrin: doen lief en ik maandag niet meer, dan zijn we woensdag nog smerig.. dat is niet de bedoeling.. dus vader en zwager komen leggen :)

we hebben gister de bedankjes BIJNA allemaal afgekregen, de inkt van de printer raakte op:S dus zaterdag even nieuwe inkt halen *kan niet int dorp dus heb auto nodig!* Verder ging de solli mwah.. ik vind echt dat iki te weinig zou verdienen daar.. gesprek was wel leuk, maar voor 4.80 ga ik niet werken...

vanavond gesprek met de fotograaf!! ben benieuwd wat ie wat de plekken vind die we hebben uitgekozen :)

heb trouwens verschrikkelijk veel last van mn hooikoorts..gister werd ik er grieperig van.. ik hoop dat het vandaag bter gaat!! evolgende week woensdag al helemaal :ohmy:

Kippie: je maat mij ook RAZEND nieuwsgierig..!!!!
seorlam: hoe gaat t met de bult?? wanneer vertrekken jullie? of zijn jullie al vertrokken??
Happy: kan me indenken dat je daar meer energie van krijgt.. dus elke keer ene nieuw project kiezen he;) of je trouwt gewoon 1 keer per jaar.!
Zusje: fijn dat het huis zo lekker op schiet..!!!!

en nu ga i knog heeeeeeeeeeeel even mn oogjes dichtdoen...Welterusten!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #718 Gepost op: 6 mei 2010, 10:56:03 »
Goeiemorgen!

Net weer 3 afspraken gepland..

Komende zaterdag eerst naar mijn vader toe.. *best zenuwachtig daarvoor*
Dan in de avond met CM en fotograaf om de tafel om alles door te spreken
En Woensdag voor de bruiloft met de receptielocatie om alles door te spreken! :biggrin:

MissHappy1980

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #719 Gepost op: 6 mei 2010, 18:08:58 »
@muisje Elk jaar trouwen lijkt mij wel een goed plan, mijn bank begint alleen wel te piepen bij het idee... hahaha

@within Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor het gesprek met je vader. Gaat vast goedkomen, gewoon zeggen wat je voelt, dan begrijpt hij het vast wel! Succes!

NU snel naar vrienden toen voor het maken van de fotolijst!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #720 Gepost op: 6 mei 2010, 18:21:13 »
Onze BABS komt dinsdag langs! :biggrin:

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #721 Gepost op: 6 mei 2010, 19:52:43 »
We zijn aant wachten op de fotograaf die er om half 8 zou zijn.......................... dit betekend niet zo veel goeds als hij altijd zo met tijd om gaat... :S

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #722 Gepost op: 6 mei 2010, 19:54:14 »
Onze BABS komt zaterdag langs.. spannend!!

gister bij de locatie langsgeweest en alles nog even besproken.
oppas voor de hond is geregeld, die gaat lekker met degene die hem wel eens uitlaat als we er niet zijn,
mee naar huis dus die zal het vast gezellig hebben zonder ons hhihi.
afspraak gemaakt voor mijn nagels. proefmake up gehad. helaas geen foto's.
tjah.. ik zou zeggen laat het maar 28 mei worden!! heeel veel zin in.

Seolram: waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar je weet het niet... geniet ervan. ik wens jullie een prachige dag!!
Within: spannend, gesprek met je vader, maar dat komt vast goed! maak je niet te druk.
Muisje: fijn dat de tuin bijna klaar is!

Wie heeft al met zijn BABS aan de koffie gezetten? ben benieuwd wat voor vragen ze stelde...

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #723 Gepost op: 6 mei 2010, 19:59:01 »
onze BABS:
1. waarom ga je trouwen?
2. OMschrijf hem
3. Omschrijf haar
4. Wie is de cm?
5. WAarom heb je gekozen voor de getuigen die je hebt gekozen
6. Hoe heet je na het trouwen bij je achternaam
7. Noem je gezinsleden *+ opa's en oma's*
8. Hoe hebben jullie elkaar ontmoet
9. Zijn er speciale gasten (vb tante uit canada)

Dit waren zo ongveer onze vragen!

en voor de rest volgens mij beetje vragen die standaard zijn: geboortedatum datum van ondertrouw etcetc.

Within: spannend bij je pa op bezoek! hoopt dat het meevalt!
Zonnebloem: Fyn dat he tgeregeld is met de hond! bij mijnn ouders volgens mij nog niet.. mar daar ga ik me niet helemaal druk om maken dacht ik :)

Tinty

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #724 Gepost op: 6 mei 2010, 21:27:15 »
Onze BABS komt dinsdag langs! :biggrin:

hoi within,

ik trouw ook in Hilversum op dezelfde datum maar heb nog niets van de ambtenaar gehoord. Zal morgen maar even bellen denk ik  :biggrin:

Wordt nu idd wel erg spannend.  :unsure:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards