collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91714 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #25 Gepost op: 14 november 2009, 16:14:54 »
tja dat dachten wij dus ook maar we hebben hem nu gereserveerd dus mogen we hem dan hebben voor de prijs waarvoor je we hem nu hebben besproken.........tenminste zo staat dat op het papier wat we hebben gekregen vandaag met de post.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #26 Gepost op: 15 november 2009, 14:10:20 »
@ suusje leuk dat jullie dat al geregeld hebben, ben je niet bang dat ie over 1,5 jaar misschien goedkoper is? (denk dat lalalala dat ook bedoelde).

@ Helen haha jah dan heb je een mooi gemiddelde! Mijn vriend is als we trouwen 28 en ik ben dan dus net 27.
Ik vind het allemaal toch wel erg spannend hoor, wij gaan het vandaag of over 2 weekjes vertellen aan de familie... dat mijn vriend mij een aanzoek heeft gedaan en dat
we in jan 2011 gaan trouwen.. maar maken er niet echt iets bijzonders van hoor want denk toch dat ze echt niet zo enthousiast zullen zijn als dat we natuurlijk zelf zijn.
(onze ouders en vrienden enzo weten het al wel) Wij vinden het zelf namelijk helemaal te gek, en denk er werkelijk elke dag aan, maar je kunt natuurlijk niet verwachten van je familie (ooms en tantes) dat zij er net zo over denken.Ze zullen het wel leuk vinden, maar dan houdt het zeg maar op, en dat snap ik best hoor.

Hebben jullie dat nou ook weleens dat mensen er maar lauwtjes op reageren??? je krijgt zowieso vaak de opmerking owhh dan pas...

Kreeg eergisteren nog te horen van een klant (werk bij een bakkerij) owhh in een jaar tijd kan IK veel doen hoor, dan kan ik jou nog veroveren ahhahaha ik moest er echt om lachen en zei nou dat gaat je niet lukken , al is het nog wel leuk om te weten dat je nog goed in de markt ligt haha mijn ego was weer gestreeld.

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #27 Gepost op: 15 november 2009, 20:51:51 »
hoihoi

@suusje, leuk joh, wat voor auto hebben jullie?? Wij trouwen in januari 2011, maar ik heb er nooit aan gedacht dat je dan met het uitzoeken van een auto ook een beetje rekening moet houden met t weer ....gheghe, echt iets voor mij om dat soort dingen gewoon links te laten liggen. Zo blijkt dat er in sommige auto's niet eens verwarming zit :-p en afzien met foto's maken....tsja het zijt zo....maar om nou de hele tijd in steenkoude auto te zitten....

@sincerity...idd best herkenbaar dat lauwtjes reageren :sad: bij sommige mensen ook beetje het gevoel dat het met afgunst te maken heeft als we vertellen wat we precies willen. En ook die reacties van owhhh dan pas!!! grrrrrr.....maar ja kan me ook wel voorstellen dat het voor ons veel specialer is dan voor "buitenstaanders".

Ik ben er ook erg veel mee bezig, boekjes, online, beurzen.....ik vind t iig heerlijk :-)

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #28 Gepost op: 16 november 2009, 10:29:09 »
@ Suusje.. Ik ben ook erg benieuwd naar de auto!

@ Sincerity.. Ik ben er zelfs 3 vriendinnen door kwijtgeraakt!  (naja, weet niet of het alleen daardoor komt, maar enthousiast waren ze niet.. :sad: Alsof ik daarna ineens niet meer uit zou kunnen gaan? Dat was wel erg jammer, maar ben wel blij dat ik nu weet hoe ze zijn :) ) Maar ook andere familieleden vonden het raar dat we nog zo lang wilden wachten..

Ik ben er zelf ook elke dag wel mee bezig! trouwforum, jurken, koetsen, locatie, bedankjes, kaarten, datum..

Ik vind het nu ook nog wel erg lang duren.. :sad: Misschien toch een jaartje eerder.. (Kan ik nu tenminste alles al regelen :tongue: )

Gastenlijst vind ik ook nog erg moeilijk.. Alleen een kleine groep, of ook meer vrienden/familie die iets verder weg staan..? Ik wil wel een groot feest, dus dan misschien toch leuker met meer mensen.. En een ceremoniemeester.. Geen idee wie ik daarvoor wil gaan vragen.. Wie hebben jullie daarvoor gevraagd?
« Laatst bewerkt op: 16 november 2009, 10:29:33 door Helen »

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #29 Gepost op: 16 november 2009, 13:41:22 »
hey meiden,

we hebben een citroën traction avant. een mooie witte. met een dak erop. dus dat scheelt. hou niet zo van regen namelijk.

@ de prijs. tja we zien het wel. je moet ook de benzinestijging meerekenen enzo he. dus ach. en voor die prijs (nog geen 500 euro) ga ik niet nog langer wachten of dat ie asjeblieft goedkoper wordt haha.

liefs suus

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #30 Gepost op: 16 november 2009, 17:01:33 »
Nee, en zeker als je op zo'n populaire dag trouwt! Nu hebben jullie tenminste een auto! :biggrin: Ik wil eigenlijk wel graag een koetsje.. Dat wil m'n vriend dan ook wel, maar welke is nou echt mooi.. En kan een koets ook keren of achteruit? Als hij me bij m'n ouders op wil komen halen, moet hij een doodlopende straat in..  :unsure:

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #31 Gepost op: 16 november 2009, 21:33:17 »
Heej heej!

Dat is idd niet heel duur voor een auto met chauffeur, leuk hoor!
En tsjah een koetsje dat vind ik ook wel heel gaaf, maar ik wil wel een beetje binnen
een bepaald budget blijven en als ik al dat soort dingen wil dan ben ik bang dat we niet binnen budget blijven haha.
Ik wil heeel graag een Mini cooper bmw als trouwauto , maar ik heb vriendlief gezegd dat hij mag kiezen en ik me laat verrassen!

Ik heb dat gelukkig niet met vriendinnen, zij zijn allemaal wel enthousiast.
Ga 1 vriendin die ik langer ken als mijn aanstaande.. ook als getuige vragen, en jah een ceremoniemeester daar hebben wij eigenlijk nog niet echt
over nagedacht, denk dat het alleen makkelijker is op de dag zelf, verder ben ik zelf een echte regeltante.
Maar dat zien we dan wel.

Jurken kijken is echt verslavend he! Ik vind de jurken van Sincerity erg mooi en daar wil ik ook voor gaan...

Hebben jullie al nagedacht over een bruidboeket?

Gr Chantal

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #32 Gepost op: 17 november 2009, 10:26:27 »
Jep, al nagedacht over het boeket en bij welke bloemist ik dat wil... Ik heb allerlei voorbeeldjes verzameld van wat ik wel wil en ook van wat ik absoluut niet wil... Heeft de bloemist straks een goed beeld...

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #33 Gepost op: 18 november 2009, 07:48:02 »
Nee, een bruidsboeket heb ik me nog helemaal niet mee bezig gehouden. Dat is een van de dingen die ik pas op het laatste ga doen. Ik vind het ook niet zo speciaal. Dit hoeft toch ook niet zo lang van te voren al?

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #34 Gepost op: 18 november 2009, 14:14:44 »
[quote name=\'lalalalala\' post=\'283120\' date=\'14 November 2009, 10:47\'][quote name=\'suusje24\' post=\'282526\' date=\'11 November 2009, 21:07\']jaja vandaag over twee jaar is onze grote dag!! we zijn nu een beetje begonnen met offertes aanvragen van leuke autootjes!![/quote]

Daar zou ik nog maar even mee wachten, de prijs van een offerte nu zal vast anders zijn dan een offerte over 1,5 / 2 jaar!
[/quote]


Tenzij je overeen kan komen tegen de prijzen van 2009 de auto in 2011 te huren...
Ik ben iets soortgelijks overeengekomen met oa. de fotograaf, de locatie (dranken- en hapjesprijzen), de dj en de chocofontein.

Mogelijkheden om te onderhandelen! :)

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #35 Gepost op: 22 november 2009, 11:59:05 »
ggggrrrr dachten we de dj ook al te hebben (vriend van mijn broertje die ook dj is) maar helaas........ben best een beetje boos nu eerlijk gezegd. hebben het al wat vaker met hem daarover gehad en hij wist dat we hem graag wilde inhuren voor ons feestje. vond ie allemaal leuk en hij zou mijn broertje erbij betrekken want die twee kunnen er samen een leuk feestje van maken. kei leuk natuurlijk en zo. en nu krijg ik via hyves ineens een berichtje dat hij een vervelende mededeling heeft want vanaf 2010 gaat hij het rustigger aandoen en in 2011 helemaal stoppen. en bedankt...........gggrrrrr. dus nu kunnen we weer gaan kijken voor iemand anders die ook mijn broertje er een beetje in wil betrekken. (willen namelijk niet de hele avond mijn broertje omdat hij ook mee kan feesten natuurlijk)

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #36 Gepost op: 23 november 2009, 13:01:23 »
hmm.. dat is wel balen! En hij wil daarbij ook niet 1 uitzonderling maken? Misschien kennen hij of je broertje nog andere DJ's?

Christina23

  • Gast
2011!
« Reactie #37 Gepost op: 26 november 2009, 12:37:29 »
Hoi meiden
Ik kom me ook aanmelden in dit topic. Ook ik trouw in 2011!! Namelijk: 14-10-2011!
Het duurt bij ons nog zo lang, omdat ik nog studeer, dus we hebben de tijd nodig om te sparen. Ik ben trouwens
23 jaar.
We hebben waarschijnlijk DE feestlocatie al gevonden. Het is echt super mooi, met een glazen dak.
Op internet heb ik ook al veel rondgeneusd en ik weet ook al wel wat voor jurk ik mooi vind.
Wel vind ik het een beetje jammer dat het nog 2 jaar duurt..maar er zit niets anders op!

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #38 Gepost op: 26 november 2009, 15:02:19 »
hey christina!

welkom hier! haha wij moeten zelf toch nog even wat langer wachten dan jullie. wij hebben het in onze kop gehaald om op 11-11-2011 te gaan trouwen om 11 uur. haha als ik er zo over nadenk moet ik steeds lachen.

hebben jullie al wat dingen geregeld? of leuk gefantaseerd?

liefs suus

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #39 Gepost op: 30 november 2009, 15:07:50 »
Hoi Christina!

Ook welkom! Gezellig :)  

Ik heb even jullie hulp nodig.. Ik zit er toch aan te denken om misschien dit jaar (mei, juni 2010) al te trouwen.. Ik heb nu toch alles wel in mn hoofd zitten hoe ik het wil..! Maar dan moet ik wel ineens nu alles gaan regelen.. Wat vinden jullie daarvan?

De reden is trouwens dat ik het in 2011 eigenlijk al best druk ga krijgen.. En ik er nu al zoveel tijd aan besteed, zonder dat ik er nog echt iets mee kan.. Ik ga zaterdag jurken passen, maar ik denk dat ik mijn droomjurk al heb gevonden.. dus die kan ik al snel kopen als het moet.

Wat zal ik doen?

gidpris

  • Gast
2011!
« Reactie #40 Gepost op: 30 november 2009, 20:59:01 »
Hier nog iemand die in 2011 gaat trouwen, namelijk op 01-07-2011.

Een paar redenen om het dan pas te doen:
* Ik ga vanaf april na een studie werken en ga dan lekker centjes verdienen, waarmee we goed kunnen sparen voor een bruiloft.
* Mijn vriend en ik verschillen altijd heel erg van mening en hebben ook zeker de tijd nodig om samen uit te vogelen wat we leuk vinden.
* 01-07-2011 zijn wij 10 jaar een stel, leek ons een leuke combinatie.

Nog niets geregeld. Ik heb zelf een hele hoop ideeen, maar daar moeten we dus nog over gaan brainstormen. Ik verwacht dat we begin het nieuwe jaar daar echt mee van start gaan.

Lieve

  • Gast
2011!
« Reactie #41 Gepost op: 1 december 2009, 09:33:56 »
Hoi, wij gaan ook trouwen op 11-11-11 om 11 uur. Lokatie is al vastgelegd, verder nog niets geregeld! Dus heb nog een hoop te doen :wink:

Groetjes! Lieve

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #42 Gepost op: 1 december 2009, 19:04:19 »
Toch best wat mensen die in 2011 trouwen! Leuk hoor!!

Ik ga over 2 weken (di 15 dec) jurken passen en ik heb er echt heeel veel zin in, al ben ik ook wel
een beetje nerveus en vind ik het eng... heb een maatje meer en ben daar dan toch wat onzeker over!
Het zal vast goedkomen hoor maar ach.....

Wij hebben verder nog steeds niks geregeld, willen in januari pas gaan kijken naar locaties e.d!
Ook moeten we nog ff kijken naar de gastenlijst, en wat we precies willen.
Vriendlief wilt eigenlijk geen feestje, maar ik weer wel!
een lange borrel / receptie lijkt me ook leuk, maar vraag me dan af of het wel gezellig wordt, want een avond lang alleen maar kletsen...
a.s ziet het ook wel zitten om met iedereen uiteten te gaan,maar dan zouden we met 80-90 man gaan eten en dat vind ik dan weer te gek!
Kortom we zijn er dus nog helemaal niet uit!

Gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken!!!

@ gidpris -> ook wij trouwen als we precies 10 jaar samen zijn, vonden wij heel speciaal!

@Helen -> Als je het nu allemaal nog kunt regelen en het allemaal mogelijk is dan zou ik het gewoon in 2010 doen hoor!
Wij moeten gewoon nog even sparen , dus daarom lukt het ons niet nu al! en natuurlijk het feit van de speciale datum!
Lekker doen wat je zelf wilt!!! Suc-6! ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
« Laatst bewerkt op: 1 december 2009, 19:11:37 door Sincerity »

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #43 Gepost op: 2 december 2009, 11:43:58 »
wwwhhaaa wat leuk!! nog iemand die op 11-11-2011 om 11 uur gaat trouwen.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #44 Gepost op: 5 december 2009, 06:11:54 »
Nog maar 11 daagjes en dan jurken passen!! Ben toch een beetje zenuwachtig hoor......

mylene

  • Gast
2011!
« Reactie #45 Gepost op: 6 december 2009, 11:42:28 »
Wij trouwen ook in de zomer van 2011! We hebben nog geen definitieve datum, daar denken we nog even overna.

Maar misschien een domme vraag, als je nu bijv. een locatie wilt vastleggen, is het dan gebruikelijk dat je nu al een aanbetaling doet?!?

groetjes mylene

Helen

  • Gast
2011!
« Reactie #46 Gepost op: 7 december 2009, 12:32:01 »
:applaus: :biggrin: We hebben de knoop doorgehakt! Het wordt 2010! Om precies te zijn: 2 juli 2010! Ik heb afgelopen zaterdag mijn droomjurk gekocht en ik wilde hem niet nog 1,5 jaar in de kast laten hangen hihi! Dus vanmorgen stadhuis gebeld en feestlocatie en is nu allemaal geregeld! Nu heb ik echt een datum waar ik dingen voor kan regelen en niet bij offertes enzo: "waarschijnlijk half juni" invullen, maar een echte datum!

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #47 Gepost op: 8 december 2009, 18:14:37 »
Lieve forummers,

Ik heb net een aanzoek gekregen (zie http://www.trouwforum.nl/forum/index.php?showtopic=14384) en we hebben ook een datum gekozen, het wordt 24 juli 2011 :wub: Het duurt nog even, maar nu hebben we alle tijd om te sparen en dingen goed voor te bereiden! Dat is vooral nodig omdat we in Frankrijk wonen maar in Nederland willen trouwen. Hopelijk komt het met deze datum in ieder geval goed met het weer! :wink:

Kittybride

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #48 Gepost op: 8 december 2009, 18:33:01 »
heej Kittybride!

Leuk hoor! ik zag je aanzoek staan! LEKKER!!!
Wij wisten ook al dat we wilden gaan trouwen en wisten de datum ook al (zijn we 10 jaat samen).
Toch wilde ik wel graag officieel gevraagd worden en hij wilde dat ook graag.
Hij heeft mijn neefje een romper aangetrokken met de tekst tante Chantal? wil je met oom Bas trouwen?? en Mijn a.s die stond in de woonkamer
straks in pak met een mooie ring! Dus dat was ook erg lief.

Veel plan plezier !!!

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #49 Gepost op: 12 december 2009, 19:16:29 »
Dat is ook lief! Zeker met je neefje, schattig! :floating:

Onze datum is in de tussentijd verplaatst van 24 juli naar 21 september 2011 vanwege praktische redenen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards