collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91849 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #325 Gepost op: 31 oktober 2010, 08:56:15 »
@ bride77 Ik heb volgens de kapper heel fijn haar, maar wel heel veel haar.
Inmiddels heb ik besloten dat een collega mijn haar mag doen, heb haar ook gevraagd en ze wilde het wel doen!
Zij heeft 2 weken geleden bij mij een kapsel gemaakt met een krultang (eentje die je op temperatuur kunt instellen) en dat zat echt helemaal super!
Het fijne er van is dat als mijn haar voor het feest al minder mooi zit dan wilt zij wel iets eerder komen om mijn haar bij te werken :-)
Mak up heb ik nu ook geregeld, ik ben nu 60 euro kwijt voor proef en op de dag zelf.
Mijn collega wilt er niets voor hebben, dus dat scheelt ook weer! Neem haar na de bruiloft lekker mee uiteten!

@drachten Lekker om na de aanzoek al zo snel te gaan trouwen! leuke gedachte erachter ook!
Wij trouwen op een donderdag en dat was voor mijn vader ook al de vraag.. waarom op een donderdag?? maar jah precies wat jij zegt de mensen die echt om je geven, die komen toch wel! en hebben ze gelijk een heeeeeel lang weekend haha!

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #326 Gepost op: 31 oktober 2010, 10:16:19 »
Ook even weer een update:
Mijn aanstaande is vrijdag geslaagd voor zijn pak  :biggrin:
Maar wat het is weet ik niet, als het goed is matcht het wel met mijn jurk. Mijn schoonmoeder heeft de verkoper ingefluisterd wat ik heb.

Nou nog wachten tot 17 maart tot dat ik hem mag bewonderen.

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #327 Gepost op: 31 oktober 2010, 13:04:38 »
hallo allemaal

ik trouw volgend jaar 1 juli 2011 wij hebben wel wat dingen geregeld.
zoals : het gemeentenhuis , feestlocatie , muziek en ik heb mij jurk twee weken geleden gevonden bij de sluier in arnhem.
 mijn haar is geen probleem omdat ik zelf kapster ben word alles in de kapsalon gedaan door mijn bazin en de stagaire doet de make-up want die doet daar een opleiding voor.
 de gastenlijst heb ik al aardig klaar en ik weet ook al een beetje hoe ik mijn bruidsboeket wil.

ik weet alleen nog niet welke trouwkaarten we willen maar daar hebben we nog even de tijd voor.

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #328 Gepost op: 31 oktober 2010, 18:13:19 »
@ sincerity: wij trouwen ook op een donderdag! Op vrijdagen was de locatie al volgeboekt nou ja, dan maar op een andere dag! Maakt me niet zoveel uit. We hebben al save the dates verstuurd dus iedereen is ruim vantevoren ingelicht  :wink:.

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #329 Gepost op: 31 oktober 2010, 18:43:23 »
@Sincerity en Bride-77: Wij trouwen ook op een donderdag :) We hebben ons er nooit zorgen over gemaakt of het niet in een weekend moest, want ook wij denken dat de genodigden toch wel komen als ze dat willen. En de mensen die er niet bij zijn waren op een 'betere' dag dan dus eigenlijk alleen gekomen voor het eten/drinken... dus who cares? :tongue: (Natuurlijk hebben we het liefst iedereen erbij die we uitnodigen!)

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #330 Gepost op: 1 november 2010, 20:45:37 »
Hoihoi!

Ik kom ook weer ff vertellen hoe het ervoor staat :) Het komt "akelig" dichtbij nu!!!
Nog maar 2,5 maand en dan is het al zover! Uitnodigingen gaan deze week in bestelling en dan zsm de post op. Volgende week afspraak voor taart, zie het helemaal zitten! Was vorige week bij een banketbakker en dan zou de taart ongveer 10 eurp per persoon kosten!!!!!!! Mennn daar koop ik een taart pp voor!

Ringen zijn geregeld, kleding van hubbie2b en mezelf ook. Eind van de maand voor kleding van onze kleine dame kijken. Dan eind november komen mijn schoenen en jurk binnen....spannnunnndd.

Verder alleen nog decoratie en wat dingen knutselen zoals enveloppendoos, menukaarten etc.

@b-aukkii; Ik heb mijn jurk ook bij de sluier gekocht :) heb jij ook een sincerity?

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #331 Gepost op: 3 november 2010, 16:06:51 »
@ bride2be ja ik heb ook sincerity een jurk van de nieuwe collectie die had ze toen net pas binnen.

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #332 Gepost op: 3 november 2010, 19:01:53 »
Ik heb er een uit de plus collectie, zag dat er op de site een aantal jurken weg zijn, uit de collectie. Mijne staat er nog wel op :) Ben helemaal happy ermee.

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #333 Gepost op: 3 november 2010, 21:33:56 »
mag ik vragen welke het is van de plus collectie?
mijn jurk staat er ook op alleen komt hij niet zo over als in het echt.
als ik het op plaatje had moeten uitzoeken had ik hem niet genomen denk ik.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #334 Gepost op: 4 november 2010, 23:41:04 »
@ b-aukii Ik ken het... mijn jurk had ik zeker van het plaatje niet uitgezocht.. maar in het echt ben ik helemaal in luv!
Ook mijn jurk komt uit de plus collectie van Sincerity!

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #335 Gepost op: 5 november 2010, 20:52:41 »
hoi Sincerity ik heb mijn jurk niet van de plus collectie maar  van de nieuwe.
ik kan hem pas weer eind maart weer passen dat duurt echt lang:S
 maar welke heb jij of staat die niet op de website?

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #336 Gepost op: 6 november 2010, 20:54:40 »
De jurk die ik nu heb was de jurk die ik in eerste instantie heeeeeeeeel graag wilde passen. Alleen hadden ze hem niet en toen paste ik een ander jurk die ik ook geweldig vond! Die heb ik toen vast laten leggen. Ivm afvallen nog niet besteld. Later kreeg ik toch ernstige twijfels en had ik steeds een "wat als" gevoel als ik plaatjes van die andere jurk zag! Ik heb toen toch de stoute schoenen aangetrokken en gebeld of ik asjeblieft nog een andere jurk mocht passen en eventueel switchen.

Gelukkig kon dat en ben ik dus op het laatste moment (moest echt gaan bestellen) nog van jurk veranderd. het is de 4508 :):):)

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #337 Gepost op: 7 november 2010, 12:02:13 »
@bride2be mooie jurk ik kon hem op de site niet vinden maar heb ff gegoogled hahaha ik heb 3616.
wanneer ga jij trouwen?

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #338 Gepost op: 7 november 2010, 15:27:55 »
Wij trouwen op 14 januari! Al bijna dus :-)

Heb even gezocht op 3616! Mooi! Aparte halslijn zeg! Zou er zelf denk ik niet voor kiezen maar vind het wel anders dan anders :-) Ben je iig niet het 13e bruidje in het dozijn ;-) De sleep lijkt op de jurk die ik eerst had, kan je deze er ook af "scheuren"??

Wanneer trouw jij?

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #339 Gepost op: 8 november 2010, 10:55:19 »
Hallo allemaal,

Weer even een update, vanmiddag gaan we naar de drukker. Ik ben benieuwd wat ze van mn zelfontworpen kaart kunnen maken.
Verder heb ik mijn kapper / visasiste gevonden: een vriendin van mn zusje die beide is doet het gratuit!  :biggrin:  

Ondertussen is de helft van de tijd tussen het aanzoek en het daadwerkelijke trouwen alweer voorbij. Wat gaat de tijd snel! En we moeten nog zoveel regelen...

b-aukii

  • Gast
2011!
« Reactie #340 Gepost op: 8 november 2010, 14:27:58 »
Wij trouwen op 14 januari! Al bijna dus :-)

Heb even gezocht op 3616! Mooi! Aparte halslijn zeg! Zou er zelf denk ik niet voor kiezen maar vind het wel anders dan anders :-) Ben je iig niet het 13e bruidje in het dozijn ;-) De sleep lijkt op de jurk die ik eerst had, kan je deze er ook af "scheuren"??

Wanneer trouw jij?

jah die kan je er afscheuren en dan is die nog bewerkt met kraaltjes enzo. net als op de sleep.
ik was ook helemaal niet op zoek na die halslijn want ik vind die kraagjes die je op kan zetten leuk maar dat stond niet mooi.
en door die apparte halslijn madat hij doorloopt slankt die jurk mooi af.
 wij trouwen 1 juli

bij jullie schiet het zeker al op spannend allemaal

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #341 Gepost op: 8 november 2010, 22:35:01 »
Ja superspannend!!! Nog 67 dagen volgens mijn tikker....whhaaaaaaaaaaaa

Morgen gaan we onze proefdrukken van de uitnodigingen bekijken en indien nodig aanpassen. Dan duurt het ca 2 dagen voor de "de echte" hebben. Hopelijk dus in het weekend de uitnodigingen op de post :) Dusssss moet ik nog ff snel onze trouwsite afmaken want die staat op de kaart vermeld! We hebben noodgedwongen dus ook EIN-DE-LIJK onze gastenlijst af!!! We hadden gegokt op ca 100 avondgasten. We komen nu op 137. Daarvan vallen er naar verwachting minstens 20 af ivm werk/zwangerschap etc. Iets meer avondgasten dus dan gepland maar das wel ok.

Woensdag taart uitzoeken en proeven :) leuk leuk leuk.

Carlijno

  • Gast
2011!
« Reactie #342 Gepost op: 9 november 2010, 21:33:58 »
Snik
We krijgen het niet rond om op 31-12 te trouwen.
Dan wordt het toch 23 december.
Toch in de winter en dan zijn we 11 jaar en 11 maanden samen.
Toch ook bijzonder voor ons dan.
Nu nog alles gaan regelen voor die datum...

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #343 Gepost op: 9 november 2010, 23:29:02 »
Hoi,

Bride-to-be: het komt langzaamaan steeds dichterbij, ben je al dagen aan het afkruizen op de kalender???

Mijn dochter van 4 vroeg me hoeveel nachtjes het nog slapen is totdat 'wij' gaan trouwen  :rolleyes:. Nou....250 ofzo....gelukkig kent ze nog niet zoveel besef van tijd.. :cool:

Nog even een update:
-zaterdag a.s. kunnen we onze ringen ophalen;
-vandaag fotograaf op visite gehad, en we zijn er erg over te spreken, dus ik denk dat het
  wel goed gaat komen!
-ik ben druk op zoek geweest naar een kapster/visagiste (heb het liefste 1 persoon die beide verzorgd en bij mij thuis komt op de dag). Ik heb er nu 1 gevonden, die ook qua prijs nog binnen budget ligt (€ 160,- voor proefkapsel+visagie in salon, en op de dag zelf aan huis, inclusief haarstylen van m'n zoontje+dochtertje (krullen/vlechten). Maar ik heb verder geen ervaring met deze salon dus ik denk dat ik eerst maar eens een keer langs ga voor een proef.

Oja, nog dik 4 weken en dan is m'n jurk al klaar en kan ik eindelijk zien hoe hij er in het echt uitziet! (Anastasi-creatie).
« Laatst bewerkt op: 9 november 2010, 23:34:39 door Bride-77 »

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #344 Gepost op: 13 november 2010, 22:38:20 »
Hallo allemaal,

Weer even een upate, we hebben de proefdrukken opgehaald en we zijn erg tevreden. Dit weekend maken we de gastenlijst af zodat we het aantal kaarten kunnen bepalen.

Enig minpuntje is dat de drukker een beetje 'raar' is. Vaak moet je iets twee keer uitleggen voordat hij het snapt. Uiteindelijk komt het wel goed, maar het is een vermoeiende man.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #345 Gepost op: 24 november 2010, 08:47:46 »
Hallo allemaal!

Het wordt wel erg rustig hier!

@ Drachten, heb je een foto van de proefdruk? Wij hebben inmiddels al 2 weken de kaarten op de post!
En tot nu toe al wel een aatal reacties gehad!

Langzaam maar zeker komt het nu dichterbij... nog maar 50 dagen en dan is het zover! WOEHOEWWW
Gelukkig alleen nog maar kleine dingetjes regelen!

Hoe staat het met iedereen hier?

Groetjes Chantal

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #346 Gepost op: 24 november 2010, 09:04:52 »
Wij hebben alweer eventjes geleden de save-the-dates op de post gedaan. We hebben wel een aantal reacties ontvangen, maar niet zoveel als ik had gedacht. Is dat normaal voor de save-the-dates?
Ik ben pas mn jurk weer wezen passen, dat was erg leuk :) Ik begin nu ook definitieve keuzes te maken over mn accessoires, dus dat maakt het nog leuker :)
In januari willen we bij onze locatie langsgaan om daar dingen te bespreken met betrekking tot het eten, de aankleding, de muziek en ??? Daar heb ik nu al zin in!

Maewyn

  • Gast
2011!
« Reactie #347 Gepost op: 24 november 2010, 09:11:19 »
Ja hoor, weinig reacties op je save the date is niet zo gek :). Die hadden wij ook niet echt, maar iedereen is wel enthousiast als ik ze spreek!

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #348 Gepost op: 24 november 2010, 16:45:22 »
Hoi!

Wij hadden ook niet veel directe reacties op onze save-the-dates hoor. Wel via m'n ouders die laatst een familie-dag hadden veel leuke reacties gehad van mensen die zeker komen!

Ik denk dat het toch ook nog een beetje onbekend is allemaal, die save-the-dates zo ver van te voren (vooral bij het wat oudere publiek zeg maar).

tja, het is inderdaad rustig hier laatste tijd, bij ons staat de bruiloft momenteel ook op een zeer laag pitje. Denk dat het in januari wel weer komt, eerst druk met verjaardag van onze dochter, haar 1e feestje, alle visites en dan volgende week natuurlijk Sinterklaas, dan nog kerst en dan in Januari is eindelijk alles weer normaal.

Oja, we hebben wel intussen een fotograaf vastgelegd!

Marretje

  • Gast
2011!
« Reactie #349 Gepost op: 24 november 2010, 17:39:52 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bekend was met Save the Day kaartjes.
Pas  hierop het forum kwam ik erachter dat zoiets bestond.

Wij hebben dus geen STD kaartjes  verstuurd.
Maar als je in een periode trouwt dat bijvoorbeeld veel mensen op vakantie zijn, dan is het een goede oplossing .

Lief en ik trouwen 15 april en wij hebben net onze trouwkaarten bij de drukker vandaan..
Eind februari gaan ze de post op , maar bijna iedereen die een kaart  krijgt weet ook al een poosje dat we gaan trouwen . dus ik neem aan dat ze de vrijdag vrij houden..

Ben wel benieuwd naar de reacties die we op onze trouwkaart gaan krijgen...

Marina
« Laatst bewerkt op: 24 november 2010, 18:05:43 door Marretje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards