collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91867 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samantha22

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 291
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #175 Gepost op: 2 juli 2010, 20:35:17 »
Jurken zijn idd wel in te nemen maar niet meer dan 1 maat.... ik zelf ga pas in de lente van 2011 opzoek...nou ja opzoek...ik weet al wat ik wil en waar...maar dan worden mijn maten opgenomen en wordt de jurk op maat aangeleverd....aangezien ik een plus maatje ben (maat 44 heupen maar een flinke boezem die neigt naar maat 50/52)vond ik dat de meest logische optie....

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #176 Gepost op: 3 juli 2010, 00:17:48 »
Ik ben ook aan het lijnen! Wil proberen om er minimaal 20 kilo vanaf te krijgen! Dus is het mezelf voorgenomen pas in februari - maart te gaan kijken voor een jurk! Dan heb ik nog tijd zat!

Natalie

  • Gast
2011!
« Reactie #177 Gepost op: 3 juli 2010, 20:18:43 »
Ik ga in september kijken, dan komt ook de nieuwe collectie binnen en beginnen de bruidshow's en beurzen.

1979

  • Gast
2011!
« Reactie #178 Gepost op: 4 juli 2010, 20:44:42 »
Ik trouw ook in 2011 en waarschijnlijk op 3 juni; deze datum ligt nog niet vast, maar staat ons wel het meeste aan tot nu toe.
We hebben een eerste gesprek gehad bij een mogelijke locatie, waar dan alles plaatsvindt. Van het trouwen tot aan het feest 's avonds. Verder hebben we nog niet zo veel geregeld, daar beginnen we net mee eigenlijk. Het wordt een redelijk kleine bruiloft, dat weten we al.

vitani

  • Gast
2011!
« Reactie #179 Gepost op: 4 juli 2010, 21:03:51 »
@ 1979 Welkom op het forum en gefeliciteerd met jullie  voorgenomen huwelijk

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #180 Gepost op: 4 juli 2010, 21:12:52 »
@1979 Welkom en gefeliciteerd. Veel plezier met de voorbereidingen!

Bruid2be

  • Gast
2011!
« Reactie #181 Gepost op: 5 juli 2010, 10:03:28 »
Ik ben ook aan het lijnen! Wil proberen om er minimaal 20 kilo vanaf te krijgen! Dus is het mezelf voorgenomen pas in februari - maart te gaan kijken voor een jurk! Dan heb ik nog tijd zat!

Ik wil er tien kilo af (heb nu 42/44, laatste tijd meer 44..). Of 2 maten minder. Net wat eerder komt  :biggrin:
Wanneer ga jij trouwen? Ik twijfel hoe lang van te voren ik moet gaan kijken. Aan de andere kant: je kunt natuurlijk wel gaan kijken wat je mooi vind. Maar... als je lichaam verandert dan zit de gekozen jurk misschien niet meer zo mooi.

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #182 Gepost op: 5 juli 2010, 19:14:56 »


Ik wil er tien kilo af (heb nu 42/44, laatste tijd meer 44..). Of 2 maten minder. Net wat eerder komt  :biggrin:
Wanneer ga jij trouwen? Ik twijfel hoe lang van te voren ik moet gaan kijken. Aan de andere kant: je kunt natuurlijk wel gaan kijken wat je mooi vind. Maar... als je lichaam verandert dan zit de gekozen jurk misschien niet meer zo mooi.


Ik ga pas 8 oktober 2011 trouwen! Ik had altijd maatje 42, maar door medicijnen ben ik gegroeid naar 48 en nu weer op 46 (heel af en toe nog 48). Ik denk dat een half jaar nog ruim van te voren is om op zoek te gaan naar een jurk. Wat nu niet mooi staat, kan straks misschien wel goed staan. En op internet kijk ik al rond naar wat ik mooi vind!

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #183 Gepost op: 6 juli 2010, 06:54:52 »
Heej Kastanjaa....
Zie dat je uit Arnhem komt! Waar gaan jullie trouwen?
Wij trouwen gewoon in het stadshuis en gaan foto's maken in in ieder geval Sonsbeek... wil wel graag nog een extra fotolocatie uitzoeken!
Uiteindelijk komen wij in Huissen terecht voor ons bruidstaart/diner en feest!

@ iedereen die aan het lijnen is.. ook ik ben bezig en ik heb maat 48-50 , heb al jurken gepast en het staat echt ontzettend mooi!
Eigenlijk zou ik niet eens meer moeten afvallen omdat de jurk al prachtig staat, maar puur voor mezelf vind ik het fijner als er iets af gaat!
Dus maak je geen zorgen als het niet lukt, het staat toch al heeeeeel mooi!

Ik mag 20 juli weer :biggrin: !!!

Bruid2be

  • Gast
2011!
« Reactie #184 Gepost op: 7 juli 2010, 18:56:39 »
Ik lijn ook omdat ik mijzelf dan fijner voel. Het lukt alleen nog niet zo..

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #185 Gepost op: 9 juli 2010, 16:56:52 »
Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar ik heb een hyves voor bruidjes in 2011 aangemaakt: http://bruidje2011.hyves.nl/  

Natuurlijk blijf ik hier ook komen hoor, vond het alleen leuk om er ook een hyves van te maken!

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #186 Gepost op: 10 juli 2010, 13:01:16 »
Erg leuk idee! Ik heb me al aangemeld!  :laugh:

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #187 Gepost op: 12 juli 2010, 15:27:00 »
Heej Kastanjaa....
Zie dat je uit Arnhem komt! Waar gaan jullie trouwen?
Wij trouwen gewoon in het stadshuis en gaan foto's maken in in ieder geval Sonsbeek... wil wel graag nog een extra fotolocatie uitzoeken!
Uiteindelijk komen wij in Huissen terecht voor ons bruidstaart/diner en feest!

@ iedereen die aan het lijnen is.. ook ik ben bezig en ik heb maat 48-50 , heb al jurken gepast en het staat echt ontzettend mooi!
Eigenlijk zou ik niet eens meer moeten afvallen omdat de jurk al prachtig staat, maar puur voor mezelf vind ik het fijner als er iets af gaat!
Dus maak je geen zorgen als het niet lukt, het staat toch al heeeeeel mooi!

Ik mag 20 juli weer :biggrin: !!!

Hey Sincerity,

Wij trouwen niet in Arnhem. Wij gaan met naaste familie en vrienden een weekend weg en trouwen daar. Sonsbeek is geweldig mooi voor foto's! Vergeet ook zypendaal niet en openlucht museum vind ik ook geweldig mooi! Ligt er maar aan hoeveel tijd je hebt!

Wanneer trouw je en heb je fotograaf uit Arnhem?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #188 Gepost op: 12 juli 2010, 19:52:11 »
Nog 4 nachtjes slapen en dan gaan we in ondertrouw. Daarna gaan we, denk ik, even over de Tilburgse kermis lopen en dan spullen inpakken voor een nachtje weg. En de volgende dag helaas weer werken.

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #189 Gepost op: 13 juli 2010, 22:55:27 »
Ik ga vrijdag de papieren naar de gemeente Lochem brengen. Dan krijgen we als het goed is direct toestemming en staat ons huwelijk defenitief vast! Leuk hoor... duurt nog veel te lang allemaal :S

vitani

  • Gast
2011!
« Reactie #190 Gepost op: 14 juli 2010, 06:45:01 »
@ kastanjaa Ik vind ook dat het nog erg lang duurt. Mede omdat ik alles al geregelt heb wat je van tevoren kan regelen. Moet nu echt wachten totdat ik weet welke maat ik precies nodig ga hebben en welke maat me bruidsmeisje nodig gaat hebben en catering taart en bloemen zijn zo goed als geregelt heb al afspraken staan om dat definitief te maken. Dus kan nu niks tot weinig meer doen en dan duurt wachten helemaal lang !!!

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #191 Gepost op: 14 juli 2010, 09:14:10 »
@vitani jeetje dan ben je al een stuk verder dan dat wij zijn. Wij hebben alleen nog maar de locatie voor het hele weekend vastgelegd. Nu dus bijna definitief dat we hier ook kunnen trouwen. Trouwambtenaar al wel gevraagd en die kan en wil ons trouwen. Dan wil ik volgende maand een fotograaf regelen en verder ga ik volgend jaar pas aan de slag. Taart, bloemen etc moet ik allemaal daar regelen. Catering hoef ik niet te regelen, we doen zelf boodschappen. En de jurk... tsja... pas in april kijken. Dan hoop ik zeker 15 kilo kwijt te zijn en het liefst 20!

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #192 Gepost op: 15 juli 2010, 20:48:59 »
@ Kastanjaa! owh haha jullie trouwen alleen in Arnhem :biggrin: wonen er dus niet ...
Trouw je in het stadhuis of op locatie?

Wij trouwen 13 januari 2011 in het stadhuis van Arnhem en gaan foto's maken in in ieder geval Sonsbeek... en wil nog een andere fotolocatie zoeken!
Wij hebben www.fotogea.nl als fotograve! Gebruikt hele mooie albums , en haar manier van fotograveren spreekt ons aan!

Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor Arnhem hebt gekozen ?

Yadah

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2312
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #193 Gepost op: 18 juli 2010, 13:11:24 »
nog maar 2 daagjes en dan ga ik eindelijk trouwjurken passen, heb er zo veel zin in :biggrin:

vitani

  • Gast
2011!
« Reactie #194 Gepost op: 18 juli 2010, 13:34:51 »
@ Yadah maak me maar jaloers hoor ik moet nog 6 wk wachten :sad:

Veel plezier hoor :)

@ kastanjaa voor andere lijkt het alsof we veel hebben geregelt voor me gevoel absoluut nog niet. Daarbij trouw ik ook paar maanden eerder dan jou dus is het wel de bedoeling dat ik alles eerder geregelt heb :tongue:
Moet ook nog wel heel veel hoor alleen sommige dingen waren bij ons snel geregelt zoals de fotograaf. We hebben aan me schoonvader gevraagd of hij een fotoreportage wil maken als wij voor het bruidspaar zorgen op die manier hebben we hem verteld dat we gingen trouwen.
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2010, 13:37:56 door vitani »

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #195 Gepost op: 18 juli 2010, 15:18:16 »
haha Sincerity, je moet wel lezen hoor *pats... weg van die roze wolk*

Ik woon WEL in ARNHEM, maar trouw in Lochem! We gaan een weekendje naar Lochem :tongue:

Ik ben een geboren en getogen Arnhems Meisje, werk zelfs bij de Gemeente Arnhem haha.

Ik ga eens kijken naar jullie fotograaf! (heb je een indicatieprijs voor me?)

@ Vitani, klopt wel ja. Zou wat zijn als je het nog niet geregeld had voor je ging trouwen :tongue:
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2010, 15:19:43 door Kastanjaa »

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #196 Gepost op: 18 juli 2010, 21:05:38 »
Hallo allemaal,

Onze trouwdatum is 17-03-2011

Bruid2be

  • Gast
2011!
« Reactie #197 Gepost op: 19 juli 2010, 09:50:51 »
Ik heb nog niet eens de locatie geregeld. We zijn nu aan het kijken .Verwacht met een paar weken een keuze gemaakt te hebben. Trouw op 18 maart.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #198 Gepost op: 19 juli 2010, 19:42:03 »
whaha kastanjaa ik heb een rode wolk :biggrin: (rood thema)

Uhm tsjah een indicatie uhm wij betalen €1495 en wij krijgen daar voor:

Fotograve van pakweg 11.00 tot 16.00 / 16.30
Album van Palazzo (verka) met onze foto's ;-)
bedankt foto's (60stuks)
alle foto's (bewerkt en onbewerkt) op DVD (met palazzo hoesje)
2 ouder boekjes ter grootte van dvd hoesje ook palazzo

Ons sprak vooral haar manier van collage maken... en het album is echt van super goede kwaliteit.
(je kunt googlen op verka albums)

Niet heel goedkoop, maar we hebben er wel een goed gevoel over.

Maarre leuk joh in Lochem trouwen! Hoe kom je daar dan bij?
Ik ben ook een echt Arnhems meisje.... en mijn vriend komt ook uit Arnhem, daarom willen wij juist wel in Arnhem trouwen.
Wil ook kijken of wij eventueel foto's kunnen maken bij burgers zoo en misschien in Huissen (feestlocatie) bij een kwekerij ofzo!Lijkt me zo gaaf!!

Morgen jurken passen!!! heb er zo'n zin in!!! schoentjes erbij en de rest van de accessoires! maar eerst om 03.00 opstaan om te werken bij de vierdaagse :sad:
Wel gezellig hoor, maar zo vroeg ......

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #199 Gepost op: 19 juli 2010, 19:57:05 »
@Sincerity

Hoe oud ben je eigenlijk? En waar in Arnhem ben je opgegroeid? Misschien ken ik je wel... of je vriend?

Mijn vriend is een Fries haha... op z'n 12e naar Bemmel verhuisd en daarna in Arnhem op zichzelf gegaan.

Wij trouwen in Lochem omdat we een trouwweekend hebben. Beetje vreemd om dan in Arnhem te trouwen, dan wil iedereen thuis slapen...

Wilden eerst in België trouwen (ceremonie tijdens weekend, voor de wet gewoon in ned.) maar konden geen geschikte locatie vinden :biggrin:

Succes met werken morgen... vriendinnetje van mij loopt mee dus ik ga vrijdag naar Nimwegen!

Ps ben je al lid van de bruidjes 2011 hyves?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards