collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91863 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidjess

  • Gast
2011!
« Reactie #225 Gepost op: 15 augustus 2010, 22:57:47 »
hee allemaal,

hier nog een 2011 bruidje, 10 juni om precies te zijn, wat hebben jullie al veel geregeld!
dinsdag hebben we een afspraak met een fotograaf die niet heeeeel duur is, we hadden er 1 die 2300 euro vroeg en dat is niet echt passend binnen ons budget!
locatie zijn we nog naar op zoek, we zoeken iets kleins, we kennen beide onze familie niet hahaha stom he! alleen onze gezinnen en zijn oom, dus de rest zijn vrienden en collega's.
Dus ff zoeken naar een gezellig knus zaaltje in de buurd van harderwijk.
Een jurk heb ik nog niet, mijn schoonmoeder zou mee maar die is erg ziek en zal  niet snel het ziekenhuis verlaten dus ik neem mijn moeder mee en maak gewoon van elke jurk die ik pas foto's, kan ze toch een beetje meedenken.

wie hebben jullie meegehad met het passen?

datum en locatie staan wel vast gelukkig, hebben we toch iets geregeld haha

hee groetjes

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #226 Gepost op: 17 augustus 2010, 20:23:00 »
@ Bruidjess Lief dat je aan je schoonmoeder denkt! maar hou er rekening mee dat je bij de meeste
bruidszaken geen foto's mag nemen, behalve van de jurk die het uiteindelijk gaat worden!
Veel plezier met het regelen en plannen :biggrin:

Steef

  • Gast
2011!
« Reactie #227 Gepost op: 18 augustus 2010, 19:37:28 »
Hoi allemaal!

We weten al wel dat we in september of oktober 2011 willen trouwen, maar hoe kom je nou aan een datum?
De een zegt dat je eerst bij het gemeentehuis moet vragen welke data en vrij zijn,
de ander zegt dat je juist eerst de locatie moet hebben geregeld. Maar voordat we een echt een locatie hebben,
duurt het nog wel eventjes (we moeten eigenlijk alles nog opstarten). Maar eigenlijk willen we nu al wel een datum.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #228 Gepost op: 18 augustus 2010, 20:58:28 »
Wij hebben eerst zelf gekeken op welke datum we wilden trouwen, daarna zijn we naar de locatie gaan kijken. Pas later hebben we de gemeente gebeld.

bruidjess

  • Gast
2011!
« Reactie #229 Gepost op: 18 augustus 2010, 22:21:46 »
@ Bruidjess Lief dat je aan je schoonmoeder denkt! maar hou er rekening mee dat je bij de meeste
bruidszaken geen foto's mag nemen, behalve van de jurk die het uiteindelijk gaat worden!
Veel plezier met het regelen en plannen :biggrin:

sincerity,

oke bedankt voor de tip, dat wist ik dus niet hmmm, maar heb al wel een afspraak haha 3 sept. mag ik passen!spannend, ben helemaal geen jurk type!


verder....

vandaag kennis gemaakt met een mogelijke fotograaf, vond hem raar.....heel senuwachtig en hij kwam al te laat bij zijn  studio en was ook nog eens de papieren met onze gegevens vergeten en wat we nu hebben afgesproken???? niets alleen de datum en ons adres! die zeggen we mooi af en we hebben al een ander op het oog!
hopen dat die mee vertrouwen geeft hahaha

volgorde, nou wij hebben eerst de datum vast laten leggen, nu zijn we nog op zoek, tja de datum bij het gemeentehuis kun je ook later nog verschuiven, je zit er nog niet aan vast!

groetjes

Tanja84

  • Gast
2011!
« Reactie #230 Gepost op: 19 augustus 2010, 14:55:19 »
Wij gaan 2 september trouwen. Dan hebben we 3,5 jaar samen en we vonden dat wel een mooie datum. De trouwlocatie is geregeld, nu alleen nog de gemeente ambtenaar regelen. 25 September ga ik jurken passen, best vroeg op zich, maar heb er wel al enorme zin in!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2010, 14:56:18 door Tanja84 »

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #231 Gepost op: 21 augustus 2010, 10:41:19 »
Wij hebben eerst de datum gekozen (28 mei 2011, dan zijn we 7,5 jaar bij elkaar en ik wilde ook een lente-bruid zijn). Toen de locatie gekozen (in het najaar van 2009 al, ze moesten toen trouwens al kijken of onze datum nog vrij was!!!  :blink:, gelukkig was dit zo). Toen mijn jurk (outfit) uitgekozen en nu zijn we bezig met een fotograaf. Aan de late kant, wilde we al in mei geregeld hebben, maar zat toen net zonder baan en wisten dus niet of we het geld hadden voor een professionele.
Gaan binnen nu en 2 maanden een draaiboek maken, definitieve gastenlijst samenstellen en kijken naar kaarten.
Getuigen en ceremoniemeester hebben we al sinds januari 2009.

Steef

  • Gast
2011!
« Reactie #232 Gepost op: 24 augustus 2010, 07:44:04 »
Bedankt voor de reacties! We hebben een datum!!! 16 september 2011!! T duurt nog even maar k heb er al helemaal zin in!! :)

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #233 Gepost op: 24 augustus 2010, 20:01:10 »
Wij gaan zaterdag bij een fotograaf kijken!! Iemand nog tips... (wat we moeten vragen en waar we op kunnen letten)
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2010, 20:01:29 door Kastanjaa »

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #234 Gepost op: 24 augustus 2010, 21:30:47 »
Wij gaan zaterdag bij een fotograaf kijken!! Iemand nog tips... (wat we moeten vragen en waar we op kunnen letten)
Dit zijn vragen die je kan stellen:
Worden de foto's bewerkt?
Krijgen we alle rechten van de foto's?
Is er een album bij inbegrepen?
Zo ja, hoe lang duurt dat voor het klaar is?
Heb je hier zelf inspraak in of maakt de fotograaf zelf het album?
Wat als de fotograaf op jouw trouwdag ziek is?
Wanneer moet je aanbetalen en hoeveel?
Is er een vast bedrag? (per uur/dagdeel?)
Wat als je bv er 30 minuten overheen gaat?
Zijn reiskosten inbegrepen?
Wat verwacht je van de fotograaf?
Neemt hij een dekentje mee voor de fotoshoot (voor als je op een bankje/grond of boomstam zit, zodat je kleding niet vies wordt)
Wat is er allemaal mogelijk? Sepia/kleur/zwart/wit?

Tips:
Laat de fotograaf zoveel mogelijk van zijn werk meenemen!
Lees zijn site goed door! Zo kom je ook op vragen.
Er moet een klik zijn!
Ga op je gevoel af!

Succes! Hoop dat je wat aan mijn informatie hebt!  :)

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #235 Gepost op: 25 augustus 2010, 10:14:18 »
Hoi dames,
Leuk er komen er steeds meer bij voor 2011.

Ík ben gisteren met vriendlief fotolocatie's gaan kijken. Erg leuk en zie me daar dan ook al helemaal staan in mijn prachtige jurk en mijn aanstaande in zijn pak. We hebben leuke en geschikte locaties gevonden voor binnen en voor buiten. En waar je ook wat grappige foto's kunt maken.

Verder zijn we nu al aan het rondkijken voor trouwringen maar pff zoveel keuze erg moeilijk.

Haha hebben jullie dat nu ook dat aanstaande je allerlei vragen stelt over DE jurk. Gek word ik er af en toe van.
Over twee weken gaat hij met zijn mama kijken voor zijn pak ben benieuwd. En hoop zo dat hij wel matcht met mijn jurk
( sorry ben een regelkont en zou dat het liefst zelf willen regelen )

En mijn lief heeft ook al een auto op het oog dus ben benieuwd waar hij 17 maart mee aan komt zetten. Heb al gezegd als ik er niet in pas ik bij mama in stap haha.

joyce1982

  • Gast
2011!
« Reactie #236 Gepost op: 25 augustus 2010, 12:04:15 »
hallo allemaal,

ik wil me ook graag bij jullie clubje voegen.. na een jaar of 2 verloofd te zijn geweest, hebben we eindelijk een datum weten te prikken 25-06-2011..
we zijn nu alles een beetje aan het bekijken... het meeste zin heb ik in de jurk...
Onze bruiloft word een beetje een budget bruiloft, maar ik vind het super leuk om alles zo goed mogenlijk te vergelijken enzo.. je word er best handig in :-)

ik ga me is even inlezen

grtjs Joyce

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #237 Gepost op: 25 augustus 2010, 12:09:19 »
Meiden na al een tijdje (vooral in het begin van 2011 topic) mee te hebben gekletst wil ik even zeggen dat ik rond 11 uur vanochtend door mn vriend ben gevraagd om te trouwen. Ookal hadden we alles al vast staan (gemeentehuis, kerk en al die dingen) wilde hij me toch een aanzoek doen......en dat heeft vanochtend plaatsgevonden.

Om 11 uur ( de tijd dat we op 11-11-2011) gaan trouwen) stond er een bloemenman voor de deur met een supergroot bloemstuk in de vorm van een hard. Met allemaal rode rozen. Er zat een kaartje bij dus ik dat lezen..

lieve suus wil je over 444 dagen met me trouwen?

en ik heb me toch staan janken haha......

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #238 Gepost op: 25 augustus 2010, 12:21:19 »
@ Joyce. Gefeliciteerd en succes met de voorbereidingen.

@suusje24. Wauw wat romantisch! Mooi bloemstuk zeg.

doortje1

  • Gast
2011!
« Reactie #239 Gepost op: 25 augustus 2010, 16:34:43 »
Suusje 24, wat ontzettend leuk zeg!! En erg mooi bloemstuk...
Ook wij gaan in 2011 trouwen en wel op 27-05-2011. Mijn vriend heeft me begin mei ten huwelijk gevraagd.
de trouwlocatie en feestlocatie staan vast, ook fotograaf en videograaf staan vast. ook hebben we de band al geboekt.
dus in grote lijnen al veel geregeld, nu dus even rustig aan en op internet rondneuzen naar mooie ringen, uitnodigingen, bloemen en natuurlijk....DE JURK!
ga eind oktober denk ik passen, eerst begin oktober paar beurzen bezoeken. Heb er al super veel zin in.
Geniet allemaal van de voorbereidingen en de voorpret!!!!

Maewyn

  • Gast
2011!
« Reactie #240 Gepost op: 25 augustus 2010, 16:57:50 »
Suusje, ik heb al gezegd, maar nogmaals: echt super!

Ik ben inmiddels trouwjurken aan het passen en ik geloof dat ik 'm gevonden heb - 6 september terug, spannend!!

Verder wat strubbelingen met CM en schoonfamilie, maar we hebben ook leuke dingen om naar te kijken want de eerste delen van de bedankjes en de enveloppendoos zijn in huis! Ook hebben we besloten wat we willen voor het receptieboek én is de hele planning van zowel voorbereiding als trouwdag nog eens goed doorgenomen en goedgekeurd.

Mijn AS heeft besloten dat hij een paars overhemd onder zijn groene pak wil ; ik krijg hem er niet vanaf, dus ipv een rozeboeket e.d., wordt mijn boeket paars, mijn bril paars (maar dat is hij al) en mijn schoenen paars. Ach ja, wat al niet over hebt voor je aanstaande... :wink:

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #241 Gepost op: 25 augustus 2010, 19:42:00 »
Yes vandaag geslaagd voor de ringen  :tongue:
Ben er super blij mee nog twee weken en dan mogen ze in huis een half jaar liggen haha.

31-12-2011

  • Gast
2011!
« Reactie #242 Gepost op: 26 augustus 2010, 14:39:41 »
Wij (Sven en Carlijn) gaan trouwen op 31 december 2011.
Een oudejaarsfeest en bruiloft ineen.
Nu nog alles regelen, maar we hebben nog even...

Dominique

  • Gast
2011!
« Reactie #243 Gepost op: 26 augustus 2010, 15:33:37 »
Wij trouwen op 11-11-2011 :biggrin:

suusje24

  • Gast
2011!
« Reactie #244 Gepost op: 26 augustus 2010, 18:37:41 »
Hey dominique wat grappig! wij namelijk ook. en dan ook nog eens om 11 uur haha. :biggrin:

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #245 Gepost op: 26 augustus 2010, 21:02:05 »
@ Suus!! Wat leuk helemaal geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Lekker gevoel he?

Hier gaat alles goed! We hebben inmiddels de kaarten gevonden die we beide mooi vinden (en dat was heel lastig haha)
Verder staan we een beetje stil.... van mij mag het snel winter worden!
als het september is danh nog maar 4 maandjes woehoeeeeeeee!!

Gefeliciteerd allemaal die gaan trouwen!

Tot snel! (ff mijn caafje z'n kooi schoonmaken ;-) )

tomaat

  • Gast
2011!
« Reactie #246 Gepost op: 27 augustus 2010, 15:11:34 »
[font="Comic Sans MS"]ik kom me hier ook melden.

mijn naam is petra en ga trouwen met Andy op 6-5-11. Ik heb Andy 27 juli 2007 leren kennen en het jaar erna is onze oudste dochter geboren. Het jaar daarna onze jongste dochter. We hebben dus geen tijd gehad om eerder te trouwen  :biggrin:
ik ben verleden week ten huwelijk gevraagd en heb nu al een heleboel klaar.

de locatie is besproken
de gemeente
de getuigen gevraagd
bruidsboeket
en de dagplanning is zo'n beetje rond

we doen smorgens op het gemak aankleden etc en foto's maken en dan vanaf 13 uur met de koets/paardentram naar de locatie
daar brunchen
dan de plechtigeheid
dan borrelen en proosten en bruidstaart eten op een rondvaartboot
dan het diner
en dan naar een andere locatie voor het feest[/font]
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2010, 15:13:13 door tomaat »

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #247 Gepost op: 27 augustus 2010, 15:20:11 »
Zo, heb je dat allemaal binnen een week geregeld?  :blink:

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #248 Gepost op: 27 augustus 2010, 16:23:04 »
[font="Arial"]Wij gaan 6 mei 2011 om 16:00 trouwen.
We hebben eigenlijk nog niet zo heel veel geregeld, we zouden eerst op 20 mei trouwen, maar door een miscommunicatie met de zaal hebben we hem vervroegd..

Hoe ver van te voren kun je eigenlijk een jurk uitzoeken? [/font]

tomaat

  • Gast
2011!
« Reactie #249 Gepost op: 27 augustus 2010, 17:00:04 »
Zo, heb je dat allemaal binnen een week geregeld?  :blink:

ja, alles is zo geregeld.
Eerst gekeken of de lokatie vrij was. toen de gemeente gebeld en die hebben papieren opgestuurd,
die hebben we de dag erna weer ingeleverd. een paar dagen later een afspraak gemaakt met de lokatie waar we gaan brunchen (in de serre)
trouwen (in de zaal)
borrelen (op de boot)
dineren( in de zaal)

hoeveel bruidsmeisjes neemt iedereen?
wij hebben zelf 2 dochters van dan bijna 3 en bijna 2, maar weet nog niet goed of we ons petekind ook vragen, ik neig naar niet
[font="Arial"]Wij gaan 6 mei 2011 om 16:00 trouwen.
We hebben eigenlijk nog niet zo heel veel geregeld, we zouden eerst op 20 mei trouwen, maar door een miscommunicatie met de zaal hebben we hem vervroegd..

Hoe ver van te voren kun je eigenlijk een jurk uitzoeken? [/font]

ligt er den ik ook een beetje aan of je schommelt met je gewicht of niet

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards