collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #250 Gepost op: 28 augustus 2010, 09:50:28 »
[font="Arial"]Hoe ver van te voren kun je eigenlijk een jurk uitzoeken? [/font]

Je moet rekening houden met besteltijd. De mijne duurt namelijk 4 maanden voordat hij binnen is en daarna moet hij nog wat vermaakt worden etc. dus moet je nog zeker 2x terug komen om hem te passen. Dus ik zou een maand of 5 a 6 wel aanhouden.Ik zou liever de tijd te ruim nemen als te krap.

Jolanda

  • Gast
2011!
« Reactie #251 Gepost op: 28 augustus 2010, 10:49:42 »
Yoehoe! Over precies 9 maanden trouw ik!  :biggrin:  Ben nu al zenuwachtig!  :) Herkenbaar, zo lang van te voren?
Ondertussen hebben wij donderdag onze fotograaf geregeld!  :)

juf77

  • Gast
2011!
« Reactie #252 Gepost op: 28 augustus 2010, 16:04:48 »
Hoi allemaal, intussen even lekker met vakantie geweest, kan nu weer uitgerust verder met alle plannen.
We hebben al best wat geregeld, maar moet nog een heleboel.
Locatie ligt vast, feestlocatie ook, getuigen en voorlopige gastenlijst. Jurk is geregeld. Band in optie staan en afspraak gemaakt met fotograaf die het hoogstwaarschijnlijk gaat worden. Ondertussen het forum lekker doorspitten voor leuke ideeën. Zo leuk om alles te plannen. Heb nog even voordat het 10 juni is, van stress is nog geen sprake. Was gisteren met een van mijn Australische familieleden aan het chatten en hij wil met zijn vrouw en kinderen naar mijn bruiloft komen, als hij het allemaal geregeld krijgt. Dat zou echt super zijn. Het liefst heb ik ze er allemaal bij ( van mijn vaders kant woont de helft daar) maar dat gaat niet lukken,helaas.  Liefs Ingrid
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2010, 16:05:50 door juf77 »

Dianne

  • Gast
2011!
« Reactie #253 Gepost op: 30 augustus 2010, 17:14:06 »
Hoi allemaal, intussen even lekker met vakantie geweest, kan nu weer uitgerust verder met alle plannen.
We hebben al best wat geregeld, maar moet nog een heleboel.
Locatie ligt vast, feestlocatie ook, getuigen en voorlopige gastenlijst. Jurk is geregeld. Band in optie staan en afspraak gemaakt met fotograaf die het hoogstwaarschijnlijk gaat worden. Ondertussen het forum lekker doorspitten voor leuke ideeën. Zo leuk om alles te plannen. Heb nog even voordat het 10 juni is, van stress is nog geen sprake. Was gisteren met een van mijn Australische familieleden aan het chatten en hij wil met zijn vrouw en kinderen naar mijn bruiloft komen, als hij het allemaal geregeld krijgt. Dat zou echt super zijn. Het liefst heb ik ze er allemaal bij ( van mijn vaders kant woont de helft daar) maar dat gaat niet lukken,helaas.  Liefs Ingrid

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #254 Gepost op: 3 september 2010, 08:47:45 »
Dit zijn vragen die je kan stellen:
Worden de foto's bewerkt?
Krijgen we alle rechten van de foto's?
Is er een album bij inbegrepen?
Zo ja, hoe lang duurt dat voor het klaar is?
Heb je hier zelf inspraak in of maakt de fotograaf zelf het album?
Wat als de fotograaf op jouw trouwdag ziek is?
Wanneer moet je aanbetalen en hoeveel?
Is er een vast bedrag? (per uur/dagdeel?)
Wat als je bv er 30 minuten overheen gaat?
Zijn reiskosten inbegrepen?
Wat verwacht je van de fotograaf?
Neemt hij een dekentje mee voor de fotoshoot (voor als je op een bankje/grond of boomstam zit, zodat je kleding niet vies wordt)
Wat is er allemaal mogelijk? Sepia/kleur/zwart/wit?

Tips:
Laat de fotograaf zoveel mogelijk van zijn werk meenemen!
Lees zijn site goed door! Zo kom je ook op vragen.
Er moet een klik zijn!
Ga op je gevoel af!

Succes! Hoop dat je wat aan mijn informatie hebt!  :)

Thnx... wij zijn langs geweest en het was echt een super fotograaf, alleen onwijs duur!!! 1500 euro incl. album maar als we ook de foto's erbij wilden dan moesten we nog eens 300 euro betalen. We kijken nog ff verder..zaterdag weer een fotograaf bezoeken.

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #255 Gepost op: 4 september 2010, 18:10:01 »
Ik ben vandaag geslaagd voor een jurk! Het is een jurk geworden die ik op de hanger totaal niet mooi vond en op plaatjes geen aandacht aan besteed heb. Niets voor mij zei ik. Ik hou niet van toeters en bellen. Maar toen ik hem aan had.... Wow!

Laat ik even beginnen bij het begin.
Vanmorgen moesten wij om half 10 in Kampen zijn bij Bruidshuis Dokter - de Graaf. We kwamen 5 minuutjes te laat aan (ben niet bekend in Kampen en alles is éénrichting! pffff) maar werden hartelijk opgewacht door de eigenaresse. Mijn eerste indruk was dat het wel erg klein was, ik ben vorige jaar voor mn zus bij De Bruidstuin in Elburg geweest dus het was wel een wereld van verschil  Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Mevrouw vroeg wat ik zocht, ik had geen flauw idee dus ze begon wat jurken uit de rekken te trekken om het aan ons te laten zien. Veel konden mijn goedkeuring niet echt wegdragen maar we besloten gewoon om de jurken aan te zien. Dan kon ik me er een heel ander beeld van krijgen.

De eerste vond ik erg mooi, ik had hem op een plaatje op haar site gezien. Eenmaal aan had ik het gevoel dat ik naar een ander zat te kijken, vond het zo niet bij mij passen! De 2e was net zo, ik vond het allemaal wat te tam.. De derde jurk (Benjamin Roberts) vond ik niets eigenlijk, aparte kleur en ontzettend veel bling bling en tule. Normaal gesproken hou ik daar dus echt niet van! Eenmaal aan stond hij echt helemaal geweldig! Hij legt het accent op de juiste plekken en maakt me erg slank. De kleur bleek precies bij mijn bleke huidje te passen. De kleur is geloof ik gold/ivoor. Goed, omdat ik hem wel erg mooi vond maar niet meteen het WOW gevoel had, besloot ik nog wat jurken te passen. Na nog 2 jurken gepast te hebben, na één met band om mn nek die mij zo leuk leek maar absoluut niet mooi stond, kreeg ik een ivoor witte van Cosmobella aan. Deze stond ook helemaal geweldig. Ik was dus helemaal in 2-strijd. Ik kan tenslotte maar 1 jurk aan .

Mijn "publiek" was allemaal voor de jurk van Benjamin Roberts, maar ik twijfelde zo! Mevrouw stelde mij voor om alle 2 nog een keer aan te passen en daarna een keuze te maken. Na een aantal keren jurk aan en jurk uit heb ik dan toch de knoop door gehakt. Ondanks dat in beide jurken een prijs verschil zat, heb ik dat niet in mn keuze laten meewegen.

Ik heb gekozen voor de Benjamin Roberts. Waarom: Ten eerste omdat deze het accent op de juiste plekke legt, de kleur is apart, de hele jurk is apart en ik stráál erin! Ik weet zeker dat men dit niet bij mijn verwacht. Zeker mijn vriend niet, hij is er heilig van overtuigd dat ik met een jurk zonder poespas thuiskom. Omdat ik er simpelweg niet van hou.. Maar hij staat zo mooi!

Mijn jurk wordt besteld (hij was iets te kort) en over 4 maanden kan ik hem voor de eerste keer passen. Kijk er nou alweer naar uit!

Aan iedereen die uit de omgeving Zwolle komt raad ik Bruidshuis Dokter de Graaf aan. Ze weet precies wat je staat, ze heeft alle tijd voor je, geeft haar eigen mening en geeft goede raad en tips. En ze wil je niets aansmeren. Ze vond het helemaal niet erg dat ik de schoenen, onderjurk, kousen, sieraden etc. van mijn zus mee had en die graag wilde gebruiken.

Al met al een heel verhaal, maar ben echt blij dat ik wat gevonden heb. Ik ben niet zo makkelijk met kleding. Ik heb nogal een eigen mening en ben erg lang, 1.86m. Maar zo zie je maar weer, voor iedereen is er wat moois te vinden

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #256 Gepost op: 5 september 2010, 10:40:41 »
Willempie: Wat fijn dat je jurk hebt gevonden. En leuk dat je je ervaring hebt opgeschreven. Haha wel een beetje het bekende verhaal thuis komen met de jurk waarvan je dacht dat die niets was.

Ik heb mijn jurk ook al, wist heel goed wat ik wel en niet wilde. En er stond een jurk op de paspop wel mooi maar niet mijn smaak. En haha je raadt het al die is het geworden, hoe langer ik hem aan had hoe mooier hij begon te worden. 13 januari mag ik hem weer aan  :rolleyes:

Dinsdag gaan we onze trouwringen ophalen en dan kunnen ze voor ruim een half jaar de kast in.

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #257 Gepost op: 5 september 2010, 12:06:32 »
Klinkt goed willempie!
Vind het leuk om ervaringen te lezen, omdat je zelf ook die spanningen en twijfels hebt!

@ Siske... Wat een mooie dag om je jurk weer aan te mogen hebben...! Wij trouwen 13-01-2011 dus ook ik mag die dag de jurk aan doen..Maar dan de hele dag!

Hier geen vorderingen verder nog! Ik wil wel heel graag naar de L&M beurs in Utrecht!

Senneke

  • Gast
2011!
« Reactie #258 Gepost op: 5 september 2010, 20:43:50 »
En hier nog een 2011 bruidje!

14-01-2011 wordt onze dag!

Geen speciale reden voor deze dag, maar in januari 2011 krijg ik mijn diploma, willen we gaan verhuizen en we willen niet te lang meer wachten!

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #259 Gepost op: 6 september 2010, 20:30:23 »
Wij hebben een fotograaf gevonden! Er was een klik, hij maakt mooie foto's en je krijgt veel waar voor je geld. Het voelt een stuk beter dan die andere fotograaf!

Voor degene die nog een fotograaf zoeken.... www.bsfoto.nl
Als je trouwt voor maart 2011 én twittert (of gaat twitteren) kun je ook nog eens kans maken op 25% korting. http://www.bsfoto.nl/index.php/ja/twitter-trouwactie/

Verder gaan wij begin volgend jaar pas verder kijken. De belangrijkste zaken staan nu vast (Locatie, Babs, DJ en Fotograaf), rest komt later wel!
« Laatst bewerkt op: 6 september 2010, 20:30:55 door Kastanjaa »

shimmy

  • Gast
2011!
« Reactie #260 Gepost op: 9 september 2010, 19:59:37 »
19 maart 2011 mag ik!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #261 Gepost op: 15 september 2010, 10:58:59 »
ja eindelijk het duurt nog minder dan een jaar haha!!!
Mijn tellertje kan eindelijk mee gaan aftellen :)

We hebben niet veel meer geregeld.
Ik heb kaartjes gewonnen voor de love and marriage beurs in Utrecht!!!
Mijn schoonzusje gaat met me mee aangezien zij in mei trouwt:)
Ik hoop dat het niet te veel om jurken draait want die hebben we allebei al.
Eigenlijk zou ik het leuk vinden als ik daar dingetjes zou kunnen vinden als ringenkussen en een tiara en een kousenband enzo.
We shall see :)

Heb er iig wel veel zin in!!!
Gaan er meer meiden van het forum???

Nou de ringen hebben we wel uitgezocht. We zijn naar ee juwelier in de buurt gegaan en hebben dus allebei een andere ring gekozen die uiteindelijk als set toch nog wel mooi bij elkaar past. Kosten 2200 euro zonder de aanschuifringen die ik er eigenlijk nog bij wou hebben.
Nou heb ik met een meneer uit friesland gebeld en die kan ze me maken voor 1295!
Dusssss 6 november gaan we naar Friesland om daar alles door te nemen.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #262 Gepost op: 15 september 2010, 11:12:23 »
Ik ben al 2 keer naar de beurs geweest, maar vond het wel een beetje tegenvallen. Ik had meer stands verwacht eigenlijk. Mn moeder wilde graag ook een keer, daarom ben ik nog een keer gegaan. De show is wel erg gaaf hoor.. maar ik had ook al een jurk. Ik heb er weinig nieuwe ideetjes op kunnen doen helaas. Ik heb nog een terugkomkaart eventueel voor een liefhebber!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #263 Gepost op: 15 september 2010, 11:13:15 »
ow das wel jammer...
Ik hoop dat het dit jaar een beetje leuk is want ik laat er een hondenshow voor liggen...

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #264 Gepost op: 15 september 2010, 11:19:23 »
Het was wel leuk om heen te gaan hoor.. maar veel nieuwe dingen heb ik er helaas niet gezien. Nou komt dat misschien wel doordat ik heel internet al afgestruind had net als alle tijdschriften  :wink:

Maewyn

  • Gast
2011!
« Reactie #265 Gepost op: 15 september 2010, 11:22:25 »
Voor welke van de L&M beurzen heb jij een kaart Jnine? Wij willen naar die in oktober in Rotterdam, en ik zou 'm eventueel wel van je willen overnemen!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #266 Gepost op: 15 september 2010, 11:23:06 »
De kaart is voor allemaal te gebruiken :)

Als je je adres naar me pm't kan ik hem naar je opsturen
« Laatst bewerkt op: 15 september 2010, 11:23:48 door Jnine89 »

Maewyn

  • Gast
2011!
« Reactie #267 Gepost op: 15 september 2010, 17:44:13 »
Super Jnine, je hebt een PM!!

Bride 2 b

  • Gast
2011!
« Reactie #268 Gepost op: 15 september 2010, 20:55:35 »
hoihoi,

ik kom ook weer even bijkletsen. Nog 4 maandjes!!!!!! :-) :-) Ik heb er zoooo zin in,wordt gek van mezelf ;-) Ben er in mijn hoofd de hele dag mee bezig. Ik heb een roze map (past geheel in kleurenthema) waarin draaiboek, budget, offertes etc zitten. Ook heb ik daarin een hoofdstuk aangelegd met mooie kleuren, kleding, ringen, lingerie, bedankjes, haar, make-up, bruidsmeisjes etc etc. Ik heb veel plaatjes uitgeknipt en daarin geplakt. Map zeul ik gewoon overal mee naartoe om duidelijk te maken wat we willen ;-)

Wij hebben nu geregeld; Datum uiteraard, locatie waar we de hele dag zijn en ook gaan trouwen, fotografen zijn geregeld (2 want ze werken als duo), dj (skyfly) vastgelegd, ons dochtertje van 4 is ons bruidsmeisje, we hebben een leuke auto op het oog die we gratis :) mogen lenen mits er niet gestrooid is (dus best een reele kans in januari!), ceremoniemeesters en getuigen, draaiboek ligt klaar, kleurenthema gekozen, deel van de bedankjes zijn besteld.

Nu bezig met as vertellen wat voor soort pakken ik mooi vind ;-) schoenen scoren, bedenken in hoeverre we de themakleuren door kunnen voeren, accessoires/decoratie/versiering zoeken. Volgende maand gaan we in ondertrouw, we moeten nog ringen scoren, binnenkort naar een fotograaf voor onze uitnodigingsfoto's, drukwerk ontwerpen en laten drukken, taarten proeven :-p, kleding voor onze kleine dame uitzoeken ehhh en nog heeeel veel kleine dingen. Ik moet nog flink aan de bak dus ;-)

En nu hoofdstuk jurk.....*zucht* .... ik had in februari mijn eerste pasafspraak. Op dat moment nog 11 maanden te gaan dus. Afspraak was eigenlijk ter orientatie. Met mijn gevolg (met mij erbij 5) gingen we gespannen maar opgetogen naar de bruidsmodezaak. Ik was bewapend met een lijstje jurken die ik graag wilde passen. Helaas waren een aantal jurken er niet, waaronder mijn nummer 1 jurk. Toen begon het grote passen...ik heb 8 jurken gepast en bij de een na laatste had ik een AAAHHHHHH gevoel. Ik was "in llluuuuuuffff" :) De jurk zoals ik die in mijn hoofd had als klein meisje al!! Strak lijfje met bling, wijde rok met bling onderaan, een lange sleep, vetersluiting op de rug, sluier erbij en klaar was het prinsesje. Direct die avond besloten de jurk te nemen en dus ook aanbetaald, ivm afvallen besloen we wel nog even te wachten met bestellen.

En toen....begon het grote twijfelen!!! Ik zal even vertellen hoe het ongeveer in zijn werk ging;  Mijn nummer 1 jurk zat nog in mijn kop. Telkens wanneer ik een plaatje zag dacht ik..."owhh wat als...??". En wil de volwassen ik die jurk uit mijn meisjesdromen nog wel? Uiteindelijk kon ik het gevoel niet meer uit mijn hoofd zetten en heb ik met lood in mijn schoenen de bruidsmodezaak gebeld. Ik ben teruggegaan om nog eens te passen. Gelukkig konden ze de jurk die me wakker hield een dagje lenen. Ik zag hem op de hanger en kreeg kriebels. Toen ik hem aanhad dacht ik......"owh god wat nu!!" ik was weer verliefd. Iedereen heeft het over "HET" gevoel bij een jurk en net ik heb dat gevoel bij meerdere jurken!!. Iedereen die me in de jurk zag reageerde ongeveer als; "oohhhh mooi!!!!". Uiteindelijk ben ik dus veranderd van jurk!

Het was veel wakker liggen, piekeren en twijfelen maar ik ben erg blij dat ik geswitcht ben!! Telkens wanneer ik nu de jurk zie denk ik.....owh yeah, owh yeah, mijn jurk, mijn jurk, ik wordt gewoon een stralend bruidje!!

Gheghe lang verhaal, hoop dat jullie me een beetje volgen! Iedereen nog heel veel plezier met voorbereiden!

XX

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #269 Gepost op: 16 september 2010, 10:08:40 »
Bride 2 b: 4 maanden dan begint het inderdaad te korten. Goed dat je naar je gevoel geluisterd heb en toch voor de andere jurk gegaan bent.

Voor mij is het vanaf vrijdag nog 6 maanden wat vliegt de tijd toch. Wij hebben het eventjes rustig hier. Al heel veel geregeld en mijn studie is ook weer begonnen dus daar gaat even de aandacht naar toe. Wel hebben we besloten 17/01/2011 in ondertrouw te gaan dan zijn we 7 jaar samen.
Mijn aanstaande is laatst weg geweest voor een pak maar is niet geslaagd ( hij vind dat niet alleen de bruid mag stralen  :biggrin: typisch mijn mannetje )

De ringen zijn door mijn vader, en schoonouders al bewonderd en die vonden ze mooi en ook echt ons haha. Mijn moeder heb ik ze via de site laten zien op de volgende manier: van die serie alle foto's laten zien en zij mocht zeggen welke we hadden gekozen. Wat denk je kiest ze ook echt onze ringen ( hoezo kent ze me goed  :laugh: ) Maar mijn moeders moeten ze nog in het echt zien. En dan verdwijnen ze echt achter slot en grendel voor de rest.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #270 Gepost op: 16 september 2010, 10:15:34 »
hallo allemaal

Na een tijdje zoeken heb ik een bruidsboeket gevonden wat ik echt heel mooi vindt.
Mijn vriend gaat het samen met zijn moeder uitzoeken maar ik mocht wel een foto geven van een boeket dat ik heel mooi vindt.
Ik had er een aantal ook met kleurtjes, maar mijn vriend van de witte het mooist.

Zoiets gaat het dus worden, maar ik krijg het pas te zien op de dag zelf.


Vlammetje80

  • Gast
2011!
« Reactie #271 Gepost op: 16 september 2010, 23:23:43 »
Hallo allemaal,

Ook mij as en ik trouwen in 2011, 26 augustus om precies te zijn. De datum heeft verder geen speciale betekenis,we willen graag wat meer kans op mooi weer en juni was ivm sparen toch wel heel dichtbij...En dan komen de kindervakanties en is het alweer september. September klonk voor mijn as echt te ver weg (hij bvindt deze datum eigenlijk al heel lang duren, lief he?!) Dus het compromis is het einde van de kindervakantie gworden, kunnen de mensen met kinderen toch gewoon nog weg.

Wat hebben wij geregeld:

Trouwlocatie, ligt ook vast bij de gemeente
Feestlocatie,erg leuke zaal met meekleurend plafond naar aan leiding van het uur van de dag.
overnachting voor ons en de daggasten die willen blijven,gezellig met zijn allen nog ontbijten napraten
Band staat in optie, 3 oktober gaan we ze live beluisteren.
Fotograaf in optie,28 september de afspraak
Trouwauto geregeld, een roze cadillac,wens van mijn as en acht ik vind het ook leuk.
Jurk,sluier,tiara,schoenen
Uitnodigingen gemaakt, benodigdheden daarvoor besteld,wij maken een dvd.
Bloemist uitgezocht
Bedankjes gekocht
Gastenlijst dus gemaakt
Draaiboek is al een groot deel gevorderd
Huwelijksreis uitgezocht
Cm's geregeld
Babs gevraagd, is handig als je er zelf ook een bent, heb je ze voor het uitzoeken :-)
Visagie geregeld
Haar nog even vragen maar komt denk ik wel goed
Vriendlief heeft een website gemaakt, erg handig voor de rsvp en met een lejuke quiz die we een paar keer gaan vernieuwen,kunnen ze nog wat winnen
decoratie kerkje uitgezocht
ringen worden gemaakt door een vriend
 en ik heb het idee dat er nog wel meer is,maar goed tot zover onze opsomming :-)

Na het regelen van de locaties kwam de rust, tot die tijd voornamelijk veel stress, ivm met prijzen en ideeen ed.
En ongelooflijk hoeveel dingen je goedkoper kunt regelen als je doorzoekt!

Mochten jullie nog tips hebben....altijd welkom. Erg leuk om te lezen hoe ver iedereen al is! Ik blijf jullie verhalen volgen en idd foto's van jurken zijn altijd welkom... :-)

groetjes Jacqueline

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #272 Gepost op: 17 september 2010, 10:04:41 »
Ik merk dat ook dat als je maar niet meteen alles koopt en de tijd ervoor hebt je heel veel zaken voor veel minder kunt uithalen.
Dan kun je weer wat meer uitgeven aan dingen die je wat belangrijker vindt....

Zoiets als bloemen bv. Ik was al eens aant kijken naar bloemenzaken en toen viel me in dat ik een keer met mijn moeder en vriendinnen naar een bloemschikcursus was geweest. Die vrouw gebeld en ze vond het hardstikke leuk!

max 35 euro voor boeket max 50 euro voor bloemstuk op de auto en iets van 4 euro voor een corsage?
(even uit het hoofd) het scheelde iig enorm met de andere bloemzaken.

Dus dat is eventueel nog een tip?
(ik heb haar stukken gezien en ze zijn echt gewoon PRACHTIG!!!!

(een tip misschien voor mensen in het zuiden google op nels bloemdecoratie.
Op de site staat maar een deel van wat ze kan en het is echt een hele aardige vrouw.

anna23

  • Gast
2011!
« Reactie #273 Gepost op: 22 september 2010, 11:55:28 »
Hey hey!

Ook ik ga in 2011 trouwen! Op 20 augustus zeggen mijn vriend en ik het ja-woord  :)
En in het buitenland hebben we ook een feest, op 2 juli 2011 (voor de familie die niet meer kon naar nederland). Dus twee keer feest dus!!

Alleen moet ik nog zoooo veeeeeeeeeel regelen! Ik heb voor in NL de locatie en de cateraar, verder nog niets. Voor buitenland heb ik waarschijnlijk ook al een lokatie (ik ga in nov 2010 nog een keertje kijken) en muziek etc. en eten. Dus ik moet nog super veel.

Gelukkig weet ik wel wat ik wil, dus dat maakt t iets makkelijker  :biggrin:

Ik houd jullie op de hoogte!

Oh en de data zijn niet helemaal random...2 juli omdat mijn vriend en ik dan 5 jaar bij elkaar zijn en 20 augustus omdat ik het in augustus wilde trouwen en mijn vriend is 21 augustus jarig. Vonden we een mooie datum.

kuskus

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #274 Gepost op: 22 september 2010, 14:31:17 »
Vandaag de datum vast gelegd voor de ondertrouw.
Wij gaan 17-01-2011 in ondertrouw in Kaatsheuvel om 11:00 uur.

Yes weer iets geregeld  :wub:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards