collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 91886 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #300 Gepost op: 29 september 2010, 10:46:43 »
Hallo allemaal,

Leuk om te lezen dat iedereen zo druk bezig is met van alles. Ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden vanaf hier. Alleen dat ik het wel grappig vind dat mijn aanstaande al 5 winkels heeft gehad en nog steeds zijn pak niet gevonden heeft. Want ja "niet alleen de bruid mag stralen" haha typisch mijn aanstaande. Dus dat zal wel een handgemaakt pak worden.

Donderdag ga ik naar de kapper en kan ik gelijk vragen of ze mijn haar en make-up wil doen voor de grote dag. En natuurlijk mijn proefkapsel en make-up vast laten leggen samen met mijn 1ste pas van De Jurk.

Succes allemaal

C8-7-11R

  • Gast
2011!
« Reactie #301 Gepost op: 2 oktober 2010, 15:55:07 »
Wij gaan ook in 2011 trouwen.. en wel op 8 juli.
Dit is 5 jaar nadat we verkering kregem:P
Wij hebben de grote dingen al vast staan. trouw/diner/receptie locatie, en sinds pas ook de ondertrouw datum. Dit doen we op 14-2-11.
Ben nu druk bezig met fotografen te benaderen, en ga over 2 weken waarschijnlijk kijken voor een jurk.

Verder was in het begin de gastenlijst wel moeilijk, vooral omdat mijn as een grote familie heeft, maar daar zijn we nu uit hoe we het allemaal gaan doen.
Alleen kan ik nu ook al weer een aantal mensen van de lijst schrappen, maar ja heb nog wel even voordat we de definitieve lijst moeten hebben.

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #302 Gepost op: 3 oktober 2010, 21:28:37 »
Hoi mede-bruidjes!

Gisteren voor het eerst op trouwjurk-jacht geweest en ja: meteen geslaagd! Dus 1e winkel in en binnen 2,5 uur stonden we al weer buiten :rolleyes:.

Ik had van te voren voor mezelf opgeschreven wat ik wel en niet leuk vond en ja hoor, uiteindelijk een jurk gekocht die toch heel anders is en heel veel punten (meer details) heeft die ik dus aanvankelijk niet wilde  :cool:. Maar goed, zo zie je maar weer dat je echt moet passen want wat ik dacht dat me totaal niet zou staan bleek juist best wel leuk te staan! Ik heb een stuk of 12 jurken gepast, en in heel wat verschillende kleuren (want dat wilde ik graag): groen, wit, champagne, ivoor, paars, rood, zwart etc. Qua modellen ging mijn voorkeur vooraf uit naar Creations of Leijten en Linea Raffaelli en iets in kleur en ik kan wel alvast verklappen dat het dus een Linea Raffaelli is geworden. Hij is van de 2011 collectie dus vers van de pers.

Toch wel apart, ik lees hier vaak dat je meteen voelt dat het 'de' jurk is, nou dat was in mijn geval dus niet zo. Ik had na een stuk of 2, 3 toch een hele mooi aan, die ik direct  zelf al mooi vond qua kleur e.d. maar mijn moeder en zus en vriend vonden toch dat ik ook de anderen nog moest passen. Toch kwamen we steeds weer op die 3e uit. Eigenlijk toen we min of meer al klaar waren vroeg ik nog naar een model, die ze niet hadden hangen maar toen kwam ze nog met een andere aan, waarvan ik dacht, neh...dat staat me toch niet. Maar toch maar aan gedaan en wow...hij zat wel heel mooi. Hoe langer ik hem aan had hoe mooier ik hem vond staan en nu achteraf ben ik toch blij dat ik nog 'geswitched' ben op het laatst. Ik heb ze beide wel op foto maar moet ze nog ff bewerken want wil het nog wel ff geheim houden voor rest van de bekenden  :wink:.

Maar dat er zelfs voor mij (ben nl. erg klein en wit) er 'zomaar' een jurk te krijgen was viel me al 100% mee. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het wel een mission impossible zou worden.

Wedding2011

  • Gast
2011!
« Reactie #303 Gepost op: 3 oktober 2010, 22:47:36 »
Wat leuk voor je! Ik hoop dat het bij mij ook zo gaat! Ik ga 20 november passen.
Waar ben je geweest?Nog even over de gastenlijst...
Als je iemand uitnodigt die alleen is, is het dan normaal dat diegene ook iemand mee mag nemen (echt bij de ceremonie)? Wij willen namelijk een kleine ceremonie, maar het is dan niet de bedoeling dat iemand die alleen is iemand mee neemt. Hoe maak je dit duidelijk? Tevens heb ik een vriendin met een vriend sinds een paar maanden, maar ik nog nooit heb gezien. Zit er dan ook niet op te wachten dat diegene bij mijn ceremonie is. Voor het feest heb ik er geen problemen mee...
Zo heb ik ook nog een andere vriendin met een vriend, maar die vriend zie ik praktisch nooit en heb ik ook niet echt een klik mee..
Lastig!! Iemand tips?

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #304 Gepost op: 4 oktober 2010, 10:44:50 »
Dat zijn idd lastige dingen wedding2011!
Als iemand single is dan is het niet de bedoeling dat ie iemand mee neemt, en dat kun je duidelijk maken door op de envelop alleen zijn naam neer te zetten.
Misschien kun je die vriendin ook dan beter alleen in de avond uitnodigen, want je kunt het eigenlijk niet maken om die vriend niet bij ceremonie uit te nodigen maar wel bij feest.
Hoop dat je er zo uitkomt.

Wedding2011

  • Gast
2011!
« Reactie #305 Gepost op: 4 oktober 2010, 13:09:20 »
Bedankt voor je reactie, Sincerity
We zullen er nog eens goed over nadenken. We hebben gelukkig nog even!

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #306 Gepost op: 4 oktober 2010, 20:52:31 »
In mijn beleving is de gastenlijst een van de lastigste dingen van een bruiloft regelen! En wij doen niet eens aan dag- en avondgasten...
Succes Wedding2011!

Kastanjaa

  • Gast
2011!
« Reactie #307 Gepost op: 8 oktober 2010, 01:04:17 »
Woei.... vandaag over een jaar ben ik aan de beurt!! Dan gaan wij trouwen!

jacqw78

  • Gast
2011!
« Reactie #308 Gepost op: 8 oktober 2010, 09:23:51 »
Zijn er al bruidjes voor 2011?
Wij trouwen in de zomer van 2011, nu al een beetje aan het kijken naar mooie locaties enzo!

Ben benieuwd of er meer zijn die nu al weten dat ze in 2011 gaan trouwen!



jaaa wij gaan ook trouwen op 09-07-2011!!

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #309 Gepost op: 8 oktober 2010, 12:14:47 »
Ik heb er weer leuk nieuws bij. Mijn eigen kapster gaat mijn haren doen op "DE" dag helemaal zin.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #310 Gepost op: 15 oktober 2010, 14:37:04 »
Hallo allemaal,

Ik heb me al eens voorgesteld in het voorstel forum, maar dit is mijn eerste ' echte' post. Mijn AS heeft me afgelopen septemnber ten huwelijk gevraagd. Op het strand echt super geweldig. Wij gaan nu dus trouwen in 2011. Waarschijnlijk gaan we trouwen in oktober. Helemaal eruit zijn we nog niet. Best lastg i.v.m. dat ik toch wel graag dingen echt wil regelen. Echter meestal is de eerste vraag bij zaken: 'wanneer is de datum?', met name bij trouw/feestlocaties willen ze geen info verschaffen als je nog geen datum hebt vast staan :S
Wij hebben niet echt een 'belangrijke' datum, alleen dat ik graag in de herfst wil trouwen, scheelt wel met het uitzoeken van een datum qua locatie regelen, je bent dan natuurlijk iets flexibeler :tongue:.

Leuk om al die enthousiaste mensen te 'zien' en te ontmoeten op het forum. Bij ons (nou ja bij mij eigenlijk meer) in de familie/vriendenkring is er behoorlijk lauw gereageerd op het nieuws dat we gaan trouwen. Af en toe best frustrerend en kwetsend. Heb de afgelopen maand vooral naar het vertellen toegeleefd. We hebben het ook best op een 'speciale' manier aan onze ouders en zussen verteld.  Helaas door een aantal lauwe reacties wel een beetje teleurgesteld en getemperd in mijn eigen enthousiasme.

In elk geval komende zondag naar de bruidshow bij Doorwerth, ben benieuwd of dat een beetje leuk is. Volgende week ga ik met mijn zus en moeder naar de L&M beurs in rotterdam. Heb er tot nu toe bij vrienden die getrouwd zijn nog niet zo veel leuke dingen over gehoord, maar lees hier allemaal leuke reacties erover, dus ben wel heel erg benieuwd hoe dat is. We gaan in elk geval na de beurs wat meer mee aan de slag, wil toch wel echt actief op zoek naar een band(je) en een locatie :wink:
Hopelijk wordt het gevoel van enthousiasme na de komende 2 weekenden weer wat groter :wink:


Hey Ladies!
dit is geloof ik mijn 1ste post...ik ga volgend jaar 10 juni trouwen, low-budget maar wel met styl (hoop ik!)...We hebben niet veel gasten, ong 60, dus alleen fam & hele goeie vrienden. Ons thema wordt Black/White Lounge, strak modern dus.

Ik plan alles zelf dus ben de komende tijd nog wel even bezig. Alles is in principe geregeld, trouwlocatie, feestlocatie, muziek, jurk, zelfs de kapper, enz enz. Ik zit alleen nog met aankleding vd trouwlocatie zelf. Uiteraard heb ik daar de dag zelf echt geen tijd voor en wil liever mijn vrienden en familie er niet mee belasten. En een professionele wedding planner of ceremoniemeester zit helaas buiten ons budget. Tijdens het surfen ben ik een paar styling buro's tegengekomen die de locatie kunnen versieren. Ik heb een paar mailtjes uitgestuurd maar nog niks terug gehoord.

Nu komt mijn vraag: heeft 1 van jullie ervaring met styling buro's of iets dergelijks?? Ik heb zelf heel veel ideetjes en kan veel dingen vantevoren in elkaar knutselen maar er moet wel iemand zijn die de spullen kunt brengen, de locatie aankleden enz. Aangezien ik best pietje precies ben, wordt dat best moeilijk.
Dus als je wat weet of hoort laat mij dan even weten....

BEDANKT!!!!!!

Waarom past een ceremoniemeester niet binnen je budget? Die betaal je toch niet. Meestal is dit een vriend(in) of een familielid (broer/zus) die kunnen toch prima helpen door op de dag zelf jouw regelzaken uit handen te nemen?  En waarom zou je niet iemand van de familie of vrienden vragen als ceremoniemeester, voor de meeste mensen is het een enorme eer om gevraagd te worden. Met een persoonlijk bedankje hoef je niet duur uit te zijn en heb je die persoon toch prettig bedankt. (als is het voor veel mensen al een enorme eer dat ze gevraagd worden)

Groetjes Jolanda
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2010, 14:39:51 door Jof »

june102011

  • Gast
2011!
« Reactie #311 Gepost op: 15 oktober 2010, 14:42:09 »
Hi Jolanda.
heb ik ook aangedacht. Maar we kunnen de locatie pas 2 of 3 uur vantevoren aankleden. En dat gaat niet aangezien iedereen dan tegen die tijd bij ons moet zijn voor in het gemeentehuis. We hebben slechts 60 gasten, allemaal familie en hele goeie vrienden. Mijn probleem is echt alleen de aankleding vd locatie. Gedurende de dag heb ik zat mensen om me heen die kunnen assiteren.

Ben ondertussen wel in onderhandeling met een decoratie bedrijf die dit voor een redelijk bedrag wilt doen. Bedankt voor het meedenken!!

gigilazlo

  • Gast
2011!
« Reactie #312 Gepost op: 22 oktober 2010, 12:20:09 »
9 JULI 2011  :biggrin:

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #313 Gepost op: 22 oktober 2010, 12:45:51 »
Welkom en congratz! :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #314 Gepost op: 24 oktober 2010, 17:10:54 »
Hi Jolanda.
heb ik ook aangedacht. Maar we kunnen de locatie pas 2 of 3 uur vantevoren aankleden. En dat gaat niet aangezien iedereen dan tegen die tijd bij ons moet zijn voor in het gemeentehuis. We hebben slechts 60 gasten, allemaal familie en hele goeie vrienden. Mijn probleem is echt alleen de aankleding vd locatie. Gedurende de dag heb ik zat mensen om me heen die kunnen assiteren.

Ben ondertussen wel in onderhandeling met een decoratie bedrijf die dit voor een redelijk bedrag wilt doen. Bedankt voor het meedenken!!

Zo kort van te voren idd wel redelijk lastig. Een vriendin van me heeft het wel voor elkaar gekregen als cm zijnde. Ze was cm bij haar zus, dus aan de ene kant jammer, ze heeft een paar dingetjes niet helemaal meegekregen aan de andere kant heeft ze er van genoten om cm te zijn. Maar snap helemaal je punt!
Hopelijk is zo'n bedrijf een beetje te betalen en willen ze het op jouw manier doen! Succes ermee! (Ben wel nieuwsgerig welk bedrijf je gevonden hebt:))

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #315 Gepost op: 24 oktober 2010, 22:49:17 »
Nou hier zijn de volgende updates:

* mijn eigen kapster doet mijn haren ( doet even een vreugde sprongetje )
* 9 mei heb ik mijn proef make-up
* ik ben bezig voor een ringkussentje
* Mijn kousenband word speciaal voor mij gemaakt
* En waarschijnlijk zijn we eruit welke trouwkaart en tekst we willen.

Zo dit was het voor nu.

Ow,ja vrijdag gaat mijn aanstaande weer kijken voor een trouwpak spannend  :rolleyes:

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #316 Gepost op: 24 oktober 2010, 23:46:25 »
@ Siske: ik begrijp dat jij niet mee gaat a.s. vrijdag? Spannend.

@ june102011: dat is wel erg kort van te voren zeg. Is er dan een ander feest nog vooraf aan jullie feest?? En kan het personeel van de locatie eventueel niet een beetje helpen met dingen klaar zetten e.d.?
Op onze locatie hoeft gelukkig niks gedecoreerd te worden, het mag wel maar het is  in principe niet echt nodig, misschien dat we nog wat kleine kleur-accenten doorvoeren maar daar denken we nog even over.

Verder een update:
-Heb m'n jurk in dezelfde week dat ik hem kocht ook weer afbesteld;
-Heb inmiddels een andere en 12-12 mag ik weer heen om te passen;
-Heb ook al schoenen (met hak) en torselet erbij gevonden;
-Onlangs liepen we toevallig tegen een mooie set trouwringen aan, direct maar gekocht. De juwelier heeft al gebeld  
 dat ze al klaar zijn (erg op tijd dus).
-Heb afgelopen week 2 leuke strooi-mandjes gevonden voor m'n kids, ga ze zelf nog bekleden en decoreren;
-onze save-the-date kaartjes zijn de deur uit gegaan en we hebben al wat leuke reacties erop gehad.

Nu druk zoekende naar geschikte kapper en iemand die m'n make-up gaat doen. Ik wil echt dat ze aan huis komen op de dag, ook ivm de kinderen, dat is allemaal al druk genoeg 's ochtends lijkt me  :cool:. Dus als iemand nog tips heeft, regio Midden-NL/Gelderland, graag!

Siske

  • Gast
2011!
« Reactie #317 Gepost op: 25 oktober 2010, 17:08:41 »
Bride-77: dat heb je goed gelezen ik ga niet mee. Ik laat me lekker verassen, hij weet ook niet hoe mijn jurk eruit ziet wel zo eerlijk.

Jij hebt ook al leuke dingen mee gemaakt. Mag ik vragen waarom jij je jurk weer afbesteld hebt?? Kapper en make-up is ook heel belangrijk gelukkig heb ik die nu gevonden. En de ringen haha die liggen bij jullie ook lang in huis. Bij ons liggen ze straks een half jaar in huis en stiekem kijk ik er eventjes na.

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #318 Gepost op: 25 oktober 2010, 17:28:43 »
Hier ook wat updates :)

De Jurk, sluier en birdcage veil zijn geregeld, de schoenen en het torselet hopelijk ook (nog even passen).
De fotograaf is langsgeweest en dat was erg gezellig, dus daar zijn we blij mee!
In november gaat mijn AS opzoek naar een pak, ik ga waarschijnlijk mee :)
De ringen zijn klaar, de maten kloppen en de gravering ook.
Enige tegenvaller tot nu toe was de kapper die ik in gedachten had. Ik wilde graag iemand van Kinki kappers, want in Utrecht heb ik daar al jaren goede ervaringen mee. Maar omdat ik nu ergens anders woon had ik een afspraak gemaakt bij de Kinki kappers in Arnhem. Helaas is het niet goed bevallen, het resultaat is zodanig anders dan wat ik had gevraagd en de afwerking was niet goed dat ik heb besloten om hen niet te vragen voor mijn kapsel. Dus ik ben (weer) opzoek naar een goede kapster, en ook voor mn make-up ben ik er nog niet uit. Als iemand een tip heeft in de omgeving van Arnhem hoor ik het graag :)

Iedereen succes en veel plezier met alle voorbereidingen!

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #319 Gepost op: 25 oktober 2010, 22:52:20 »
Tja, die ringen dat was wel apart. We gingen de stad in voor een kindercadeautje, liepen toevallig langs een juwelier die had een actie-poster mbt trouwringen op het raam hangen dus maar even naar binnen gelopen om te kijken, en we wezen beide gelijk dezelfde ringen aan, nog e.e.a. gepast maar kwamen toch op deze set uit. Dus rond gemaakt en klaar. 2e ring was gratis dus mooie meevaller dan mogen ze best een dik half jaar voor in de kast liggen  :wink:.

En de jurk, dat was er 1 van Linea Raffaelli, erg mooi. Maar nog in diezelfde week zag ik hem elders maar ruim € 300 goedkoper. Pff..een keer € 100 vind ik niet zo erg, aangezien de service van het bruidshuis zeer goed was maar € 300 vind ik toch echt te veel verschil voor dezelfde jurk. Ik heb ze eerst gebeld en mijn dilemma voorgelegd, ze konden helaas niks van de prijs af doen, dat begrijp ik ergens ook wel maar ik zat nog in de ruilings-periode van 8 dagen en heb hem dus toch maar afbesteld. Ik had al heel veel over Anastasi's atelier gelezen en heel wat leuke jurken van haar gezien, een buurvrouw die ook  haar jurk daar heeft laten maken en zag er super uit en voor een mooie prijs. Dus ik heb haar toch maar even gebeld en toen kon ik al 2 dagen later gelijk komen. Heb plaatjes meegenomen op m'n laptop met linea-modellen wat ik mooi vind en aan de hand daarvan hebben we samen een jurk samengesteld. Best eng, want het uiteindelijke resultaat weet ik dus nog niet. Maar de jurken die in haar atelier staan die waren zo mooi en zo goed afgewerkt dat ik er wel vertrouwen in heb.

Kittybride jij gaat dus wel mee waarschijnlijk voor het pak? Ik ook, hij heeft mij ook al gezien dus dat is dan wel zo eerlijk heh?  :cool:

En wat jammer zeg dat de kapper zo tegenviel! Hebben jullie dan nu al proefkapsels laten maken? Meestal doen ze dat toch pas een week of 6 van te voren? Lijkt me ook wel fijn om het wat eerder te doen, want wat als ik niet tevreden ben, dan heb je nog maar zo kort de tijd om een ander te zoeken. Mijn eigen kapper is onlangs ermee gestopt, zo jammer. En ja, verder hier in de buurt ben ik dus nog nooit bij een andere kapper geweest, en om dan ineens zo'n wildvreemde kapper dan juist zo'n 'belangrijk' kapsel te laten maken dat vind ik toch best 'eng'. Mijn haar moet ook nog wel even hard groeien dus om nou elke 4 weken naar de kapper te gaan dat is ook niet echt de bedoeling  :rolleyes: .

Marretje

  • Gast
2011!
« Reactie #320 Gepost op: 25 oktober 2010, 23:48:34 »
Ik trouw 15 april 2011.. lief en ik zijn 12 mei in ondertrouw gegaan.

Hier is ook al veel geregeld...
Gemeentehuis, kerk, feestlocatie,dj , fotograaf, trouwauto ,ringen en DE jurk.

Ik heb een trouwjurk van Marylise..
Liefde op het eerste gezicht .
Ik zag deze jurk in de etalage bij Ann & John in Eindhoven en was toen eigenlijk al verkocht en  2 weken later een pasafspraak gemaakt.
Samen met mijn drie zusjes  naar Ann & John toe. Erg gezellig hahaha.
Toen ik mijn jurk aan had, Ja toen wist ik het meteen..Mijn gevoel was goed..ik straalde
Voor de lol nog wel 4 andere jurken aangehad maar niet een bruidsjurk kon meer tippen aan de Marylise.


Groetjes Marina..
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2010, 08:56:23 door Marretje »

Sincerity

  • Gast
2011!
« Reactie #321 Gepost op: 26 oktober 2010, 07:32:15 »
Al een tijdje niets geschreven hier!
Voor ons is het nog maar 2,5 maand en begin langzaam maar zeker wel beetje zenuwachtig te worden hoor!
Gelukkig hebben we bijna alles al wel geregeld! Donderdag dan krijgen we proefdruk van de kaarten te zien en als ze goed zijn dan worden ze gedrukt en hebben we ze zaterdag! De eerste week van november willen we ze de deur uit hebben dus dat wordt dan vant weekend enveloppen schrijven haha!

Ik ben nog wel op zoek naar een kapper/visagist! wat zijn sommige schandalig duur zeg echt niet normaal!
Ik heb al wel een proefkapsel gehad bij een kapper, maar die beviel me totaal niet, afgezegd en op zoek gegaan naar een nieuwe, nu had ik er eentje gevonden en daar zou ik 190 euro voor kwijt zijn.. ok best veel maar dacht toe maar het is niet anders.. kreeg ik te horen dat dat een uurtarief is dus als ik boven het uur zou komen (wat zo zou zijn omdat een cramenset niet pakt bij mij en ik wil krullen)dan zou ik nog eens 1 euro per minuut extra kwijt zijn... is t zo gek dat ik denk doe ff lekker normaal!!!!!

Bloemen moeten nog geregeld worden,taarttopper,kousenband en dat was het wel zo'n beetje! ow jah moet ook nog aantal adressen verzamelen!!

Alles goed met iedereen verder?

Kittybride

  • Gast
2011!
« Reactie #322 Gepost op: 26 oktober 2010, 10:06:26 »
@Bride77: Ik weet nog niet of ik mee ga pakken kijken, als het lukt wel maar als het niet uitkomt dan niet. Lijkt me wel leuk trouwens :) We'll see. Wat de kapper betreft, ik had nog geen proefkapsel laten maken, het was 'gewoon' een afspraak maar ik had er wel bijgezegd dat ik misschien ook een bruidskapsel zou willen later. Dan verwacht je dat ze goed hun best doen, maar inplaats daarvan maken ze fouten... nouja, weg vertrouwen dus en verder zoeken :sad:

Bride-77

  • Gast
2011!
« Reactie #323 Gepost op: 26 oktober 2010, 11:01:54 »
Marretje: super zeg dat je gelijk je droomjurk te pakken had!

Sincerity: poeh, 2,5 maand nog maar...met de feestdagen nog eerst in aantocht dan zijn die zo voorbij lijkt me! Maar balen dat jou kapper ook niet beviel! Maar die je had was ook wel 'rete-duur' zeg als dat alleen een uur-tarief is! Mag ik vragen wat voor haar je hebt dat de Carmen-set niet pakt? En hoe kunnen ze anders dan krullen maken die de hele dag blijven zitten? Ik heb zelf namelijk super-super-stijl en ook nog eens slap haar maar volgens de kapper die ik altijd had was dat geen probleem. Maar als ik het hier zo allemaal lees denk ik dat ik toch maar eens op tijd moet gaan zoeken en wat kapsels uitproberen.

Ik ga straks maar eens even met de gemeente bellen voor afspraak mbt ondertrouw. Het kan hier alleen maar op dinsdag en dat is jammer want ik wilde mijn a.s en kids verrassen op een paar daagjes weg aansluitend op de ondertrouw. Gezellig vlak voor kerst naar Duitsland, lekker in een hotel, kerstmarkten in overvloed dus qua sfeer moet dat goedkomen.

Drachten

  • Gast
2011!
« Reactie #324 Gepost op: 26 oktober 2010, 15:06:52 »
hallo allemaal,

Ook wij gaan trouwen in 2011 namelijk op 22 maart. Mijn vriend heeft mij 12 september ten huwelijk gevraagd.  :wub: Daarna hebben we gekeken wanneer we wilden trouwen. We hebben gekozen voor een trouwdatum die dicht bij ons ligt en bij onze ouders. Zijn ouders zijn namelijk op 22 mei getrouwd en mijn ouders op 22 december. Dan ligt maart mooi in het midden. Dat deze dag op een dinsdag is maakt ons niet uit, wij zijn van mening dat de mensen die willen komen toch komen en het niet uitmaakt wat voor dag het is. Ik heb ook al van veel een reactie gehad dat ze de volgende dag vrij nemen.  :laugh:

Op zich hebben we al best veel geregeld voor onze dag. Gemeentehuis, ondertrouw, ontwerp uitnodiging, feestlocatie, bruidsjurk, dj, auto (= gratis!), voorlopige gastenlijst, en nog een paar dingen waar ik zo even niet op kan komen.

Op dit moment zijn we bezig met een drukker te vinden voor onze uitnodigingen.

Ik heb er onwijs veel zin in.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards