collapse

Auteur Topic: Trouwjurk Door Coupeuse In Den Haag  (gelezen 4966 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wil

  • Gast
Trouwjurk Door Coupeuse In Den Haag
« Gepost op: 30 oktober 2009, 12:17:12 »
Hallo allemaal,

Regelmatig komt hier op het forum de naam van bruidsatelier Anasati uit Nieuwegein voorbij. Zelf laat ik mijn jurk maken door Shahla uit Den Haag. Zij is een ervaren coupeuse die trouwkleding en avondkleding maakt. Daarnaast werkt 2 dagen in een bruidswinkel. Op dit moment is zij druk doende met het maken van een website. Als die klaar is hoop ik dat ze heel veel klanten zal krijgen.

Ik had een leuke jurk gezien van Linea Rafaelli voor 1300 euro. Een donkerrode zijde jurk tot op de knie met een bolero. Dat vond ik een beetje te gek voor een trouwerij in stilte (zonder feest of receptie etc). Er kwamen dan ook nog vermaakkosten etc. bij. Dus ik heb de jurk in mijn hoofd geprent, op papier gezet en ben op zoek gegaan naar een coupeuse. Ik kwam uit bij Shahla. Zij heeft het ontwerp grotendeels overgenomen, precies zoals ik wenste.

Ik heb uit haar stoffenboek een prachtige wijnrode zijde uitgezocht. Zij heeft de stof besteld in Engeland en inmiddels heb ik vorige week een keer gepast. Vanmiddag ga ik voor de 2e pas. Van deze jurk is er dus maar 1. Er is een meter extra stof besteld voor een stropdas voor de bruidegom. Daarnaast maakt ze ook nog een stropdas voor mijn zoontje. Uiteindelijk gaat het zo'n 1000 euro kosten maar daarvoor heb ik wel iets unieks want van deze jurk is er maar 1 en ik heb 2 op maat gemaakt zijden stropdassen.

Natuurlijk is het nog een hoop geld, maar deze jurk kan ik nog wel vaker aan bijvoorbeeld op het 50-jrig huwelijk van mijn ouders. En het voordeel van Shahla is dat ik niet helemaal naar Nieuwegein hoef omdat ik in de regio Den Haag woon.

Na mijn trouwdag (31 december, nog 9 weken - 1 dag!!!!!) zal ik zeker een foto plaatsen van het resultaat.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwjurk Door Coupeuse In Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2009, 13:08:06 »
Wat fijn dat je zo'n goede coupeuse hebt gevonden! En ook heel fijn voor alle (toekomstige) bruidjes uit jouw regio. Ik laat zelf mijn bruidsjurk ook hier in de buurt maken door by Boes in Giethoorn (ik woon zelf in Meppel). Nieuwegein is nogal een eind rijden, maar Anastasi heeft natuurlijk wel het voordeel dat het centraal in Nederland ligt. Bovendien hebben veel bruiden wel een reisje over voor de jurk van hun dromen :)

Plaats je nog wel een keer een foto van de jurk?

PS: Misschien is dit bericht beter op z'n plek in het "post hier je ervaringen"-topic. :)

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Trouwjurk Door Coupeuse In Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2009, 19:55:33 »
Ik heb zojuist eenzelfde topic gesloten. Gelieve geen dubbele topics aan te maken. Daarnaast vond ik vanmiddag al dat bovenstaand verhaal een tikkeltje naar reclame smaakte. Met zo'n dubbel topic gaan mijn haren dan alleen maar meer overeind staan. Ik laat hem voorlopig staan, maar houd het topic wel in de gaten.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwjurk Door Coupeuse In Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2009, 20:42:23 »
Hm Lyanna, dat weet ik niet zeker. Dubbel topic is inderdaad een beetje overdreven, maar mijn lofzang over By Boes riekt dan ongetwijfeld ook naar reclame... (al heb ik die in het juiste topic geplaatst). Wil heeft ook 'gewone' posts geplaatst dus het zal wel goed zijn denk ik dan.
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2009, 20:44:45 door Inx »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards