collapse

Auteur Topic: Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar  (gelezen 2347 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Gepost op: 21 oktober 2009, 18:00:04 »
Wij trouwen pas in 2011. Maar gaan dit weekend de fotograaf ontmoeten. Vooral om eens te kijken of het klikt.

Maar we wilden hem een doc. met wat info over onszelf en wat fotootjes meegeven en vooral een lijstje wat we wel en niet willen... Ik weet nl. niet of hij nogmaals de moeite neemt voor een (hernieuwde) kennismaking vlak voor het trouwen. En wellicht is het sowieso handig, hij ziet nl. nogal wat bruidsparen, zo kan hij ons en al onze eigenaardigheden onthouden.

Hebben meer mensen dit gedaan? En bijv. ook voor de ambtenaar van de BS of hebben jullie allen het vertrouwen gehad dat de ambtenaren en fotografen een goed geheugen hadden...

...
Of ben ik nu gewoon echt aan het overdrijven met mijn blije "dit zijn wij"-documentje.... :tongue:

Trouwring

  • Gast
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2009, 19:11:56 »
Wij hebben dit niet gedaan, maar zowel onze fotograaf als onze Babs schreef dingen op tijdens het kennismakingsgesprek. Dus daar had ik wel vertrouwen in (en is ook positief uitgepakt gelukkig :)) Maar als het jou een goed gevoel geeft moet je het gewoon meenemen en aanbieden. Desnoods zeg je dat je vast wat dingen op een rij hebt gezet die je toch nog wilde bespreken, of je geeft het na het gesprek als je die behoefte nog voelt.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2009, 22:28:14 »
Bedacht me later dat het idd. handig is om dat even af te wachten, ik kan altijd later nog een documentje nasturen mocht ik toch twijfelen aan de geheugencapaciteit van bijv. de fotograaf...

Je hebt helemaal gelijk, dank voor het meedenken... :)
« Laatst bewerkt op: 21 oktober 2009, 22:30:36 door stimpy »

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2009, 11:16:45 »
Als ik zelf een kennismakingsgesprek voer voor fotografie, dan vind ik het programma en de speciale momenten belangrijk. Hoe een persoon is, dat maakt eigenlijk niet uit, omdat een fotograaf zijn stijl niet elke keer aan kan passen aan al die stellen. Speciale verzoekjes vraag ik altijd 1 a 2 weken vantevoren nog naar.

MaFo

  • Gast
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2009, 12:10:56 »
Laat je lijstje maar, hoe goedbedoeld ook  :tongue: . O.a. jullie fotograaf behoort zijn aantekeningen te maken...
Als hij/ zij dat niet doet, zegt dat meer over hem/haar als over jullie.....

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2009, 19:49:36 »
Fotograaf is langsgeweest voor een kennismaking...
Had van tevoren geen documentje gemaakt, hij heeft idd. van alles opgeschreven maar gaf aan een documentje toch erg op prijs te stellen omdat zijn sterke punt vooral fotograferen was, niet dingen onthouden en omdat de datum nog erg ver weg is...

Medio 2010 stuur ik hem een kort documentje met vooral daarin een aantal (groepsfoto's) die ik van de trouwdag zeker wil en een kleine inventarisatie van de gasten (er zijn maar 8 gasten in totaal dus dat kan makkelijk).

:)
Ben blij, heb zijn werk nog eens goed bekeken, voorwaarden besproken, prijs/kwaliteit -> in orde en het klikt, dat vind ik toch ook wel belangrijk...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #6 Gepost op: 2 november 2009, 17:05:10 »
Onze fotograaf is een goudvis (blub), een keertje de kom rond en dan alweer van alles vergeten. Ik kreeg vandaag een mail dat hij niet meer wist hoe mijn lief heette... Haha, gelukkig fotografeert hij beter dan hij dingen onthoudt...

Heb derhalve wel inmiddels mijn "wie zijn wij documentje" met foto's van de getuigen enzo klaargemaakt, hij wilde dat toch wel hebben en gezien de mail van vandaag is dat geen overbodige luxe...

Zie er overigens de humor wel van in... :)

Kippie

  • Gast
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #7 Gepost op: 2 november 2009, 17:09:07 »
Haha... zolang hij natuurlijk niet vergeet wanneer jullie trouwen of waar hij moet zijn op de dag zelf.  :wink:

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Info Over Jezelf Verstrekken Aan Bijv. Fotograaf En Ambtenaar
« Reactie #8 Gepost op: 2 november 2009, 17:22:33 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'279881\' date=\'02 November 2009, 17:09\']Haha... zolang hij natuurlijk niet vergeet wanneer jullie trouwen of waar hij moet zijn op de dag zelf.  :wink:[/quote]

 :blink:  Heuh... Daar zou ik de humor inderdaad minder van inzien... :laugh:  Wel de aansprakelijkheid ivm. wanprestatie...  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards