collapse

Auteur Topic: Verlovingsring / Trouwring  (gelezen 22065 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #25 Gepost op: 15 februari 2010, 20:36:00 »
[quote name=\'m-a-n-d-y\' post=\'307348\' date=\'15 February 2010, 19:59\']Mijn AS heeft mij gevraagd zonder ring.
We dragen al bijna 8 jaar beiden dezelfde ringen met elkaars naam en datum erin van het begin van onze relatie.
Vond zijn vraag veel belangrijker dan een ring.[/quote]

Hier sluit ik me helemaal bij aan! Gisteren gevraagd door mijn vriend en we dragen al jaren vriendschapsringen (denk ook wel een jaar of 8/9) en vond het belangrijker dat hij me op een leuke manier vroeg dan dat hij me met een ring verraste. Ik heb nu dus geen ring en ben alsnog helemaal in de wolken op de manier hoe hij me gevraagd heeft.

lydia

  • Gast
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #26 Gepost op: 16 februari 2010, 23:17:12 »
gefeliciteerd!!
ik heb een nachtmerrie gehad na het zien van de verlovingsring van mijn schoonzusje.. echt! was ik ff blij dat ik niet zo'n gedrocht van een ring (met een grote steen) heb gekregen!

patatje

  • Gast
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #27 Gepost op: 25 februari 2011, 13:06:06 »
Wat wil zij?

Traditionally, the engagement ring comes with a diamond. The wedding band is plain. So it makes sense for the engagement ring to be more expensive.

Als mij vriend kan niet een OK-size (min 0.3 carat) diamant kopen, persoonlijk, liever ik een ring zonder steen. That's just me. I want to see a diamond, not squint at it or get annoyed by all the flaws in it (like a cloudy diamond etc.). A simple, plain band is fine by me too but not something in between.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #28 Gepost op: 25 februari 2011, 13:19:29 »
Ik heb ook nooit een verlovingsring gekregen.. wel een hele moie amrband met allemaal symbolische bedeltjes eraan.. super lief en creatief van hem! En paste perfect bij mij!
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2011, 13:19:37 door Jnine89 »

syrae

  • Gast
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #29 Gepost op: 26 februari 2011, 12:13:52 »
Ik heb een fantastische verlovingsring! Precies wat ik mooi vindt. Een rozetje van kleine diamantjes op een simpel gouden ringetje. Elegant en klassiek maar niet overdreven. Precies wat ik mooi vindt!

anna23

  • Gast
Verlovingsring / Trouwring
« Reactie #30 Gepost op: 26 februari 2011, 15:15:31 »
Ik heb wel een ring gekregen toen lief op z'n knieƫn ging, maar geen standaard ring hoor. Daar houd ik niet van en ik zou het dan maar max een jaar dragen....heb een ring van swarovksi gekregen, super kitch en huge maar i love it :biggrin: maar idd het gaat om het gebaar!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards