collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Gepost op: 5 november 2009, 22:33:24 »
Hallo allemaal!
is er iemand die op 25 juni 2010 trouwt?

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2009, 11:57:07 »
[quote name=\'maart\' post=\'281030\' date=\'05 November 2009, 22:33\']Hallo allemaal!
is er iemand die op 25 juni 2010 trouwt?[/quote]

jep!
wij trouwen 25 juni 2010!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2009, 13:14:55 »
Jaaaaaaaaa wij trouwen ook op 25 juni 2010!
De tijd vliegt, voor je het weer zitten we aan de bubbels met oud & nieuw en dan nog maar 6 maandjes wachten  :biggrin:

Wat hebben jullie zoal geregeld?
Wij hebben de grote dingen al geregeld, zoals locatie, jazz trio tijdens de ceremonie & borrel, dj, jurk (yeah), ondertrouw (16 april, zijn we 5 jaar samen) en de huwelijksnacht. M'n vriend gaat in het nieuwe jaar voor pakken kijken. De verdere details komen tzt wel. We zijn wel mondjesmaat naar ringen aan het kijken maar daar hebben we ook al een aardig idee over.

Groetjes!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2009, 17:31:14 »
aaaaaaaaah gezellie! zijn we niet de enige de 25e! waar trouwen jullie?
Ik trouw in Oisterwijk, we wonen wel in Tilburg maar ik heb eigenlijk heel mijn leven in Oistewijk gewoond. Ook hebben ze daar een prachtig trouwlaantje waar je overheen loopt naar het gemeentehuis.

Ik ben pas 2 weken verloofd, maar we hebben al veel geregeld, 9 december gaan we in ondertrouw, dan wordt ik ook 27.
de kerk staat vast, het gemeentehuis, en we hebben een optie op een gospelkoor en een band voor s avonds en voor de locatie 's avonds. overdag vieren we het ergens anders, daar is mijn moeder mee bezig. Ook regelt mijn moeder waarschijnlijk de huwelijksnacht (of ten minste, waar we gaan overnachten, de rest regelen we zelf wel die nacht hahaha)
een vriendin van ons gaat filmen en een vriend fotograferen.
donderdagavond ga ik jurken kijken met mijn zussen en moeder.

Voor de rest hou ik me nog een beetje in, anders heb ik alles al binnen een maand geregeld, ook zo zonde toch.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #4 Gepost op: 8 november 2009, 21:34:08 »
haha, net 2 weken verloofd en nu al zoveel geregeld  :biggrin: leuk man.
ik ben 28 juni, op mijn verjaardag, ten huwelijk gevraagd. dus wij zijn al ff verder met de "voorbereidingpret"

wij trouwen vlakbij deventer. we wonen nu in de polder, maar we komen allebei uit het oosten. daar hebben we toch meer binding mee als het om trouwen gaat.

de fotograaf hebben wij trouwens ook al geregeld en mijn broer + schoonzus gaan filmen incl. een trouwdvd (hebben wij voor hen gedaan).
en ohja, getuigen ehbben wij ook al. jullie? bij ons zijn mijn ouders, m'n vriends vader en zijn beste vriend getuigen. ceremoniemeesters zijn mijn oom en tante, hebben we een bijzondere band mee.

spannend zeg, donderdag jurken kijken! heb je al een idee wat je wilt?
ik had mijn jurk op internet gezien en dat was hem meteen. ik heb die dag wel 10 tot 15 andere jurken aan gehad maar vond deze echt het mooist.

en ach, gewoon verder gaan met regelen hoor. wij kijken ook al voor ringen, veelste vroeg maar wel leuk!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2009, 09:32:38 »
Wij gaan ook op 25 juni 2010 trouwen!  We hebben als locatie herberg de hoeve in Huissen, we houden alles op 1 locatie, we hebben wat mensen die geen vervoer hebben, vrienden en familie uit het buitenland, dan is 1 locatie wel ideaal. De band hebben we ook geregeld, het is looking for clues geworden, echt een hele gave band vinden we zelf. De jurk heb ik ook al gevonden en ben er helemaal gelukkig mee!

Het lijkt nog ver weg maar inderdaad na oud en nieuw nog 6 maandjes… :biggrin:

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #6 Gepost op: 9 november 2009, 10:23:34 »
nou oud en nieuw? op 1e kerstdag nog precies 6 maanden!:biggrin:
wij hebben van het weekend de locatie en de band vastgelegd.
van de week eens bellen voor fotograaf en vervoer
kerk ligt ook al vast...
er begint wat te komen!

gr!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #7 Gepost op: 9 november 2009, 21:18:56 »
Beter tijger dat jullie alles op 1 locatie hebben, daar hebben wij ook voor gekozen. Het is dan enkel de bedoeling dat iedereen verzamelt bij mijn ouders en vanuit daar naar de locatie. wij hebben boode in bathmen.

en ja, 1e kerstdag nog 6 maand! de tijd gaat hard zeg, volgende week komt sinterklaas aan dus voor je het weet is het 5 dec en dan mogen we de kerstmuziek alweer uit de kast halen.

drieke, is jullie kindje thymo te vroeg geboren? omdat je oktober/november hebt doorgestreepd...
jullie zijn al een tijdje verloofd zie ik!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #8 Gepost op: 10 november 2009, 18:09:29 »
1 locatie is inderdaad wel ideaal. Ik wilde sowieso graag voor de kerk trouwen, en in oisterwijk moet je gewoon over het trouwlaantje heen lopen naar het gemeentehuis. dat is bijna traditie.
in eerste instantie zouden we het overdag bij mijn zus in de tuin vieren. Maar daar zijn we een beetje van terug gekomen omdat dan heel de familie steeds bezig is met opruimen en het verzorgen van de gasten. Mijn moeder stelde voor om het overdag op een rustige plek in oisterwijk te vieren, zij betalen dit dan ook. Omdat we echt een gave band en een echt dansfeest willen is het plein in udenhout erg geschikt! het licht en geluid is ook erg goed daar en is inbegrepen in de prijs.
 Ik zit er wel aan te denken om bijv een bus te huren, zo'n oude engelse bus, of een oude schoolbus. daar kunnen de daggasten dan in meerijden.

Gisteren nog een grote verassing gehad! ik had mijn moeder aan de telefoon en die vroeg of ik al gepint had, ik snapte er geen reet van maar ging later internetbankieren en toen hadden mijn ouders 2500 euri gestort! heb dus gelijk het gospelkoor vast laten leggen hahaha

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #9 Gepost op: 10 november 2009, 21:11:04 »
Zo, je boft maar met dat geld! Lekker hoor, kan je dat ook weer afstrepen  :biggrin:
A.s. donderdag ga je toch jurken kijken? Heb je al een idee wat je wilt?

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #10 Gepost op: 11 november 2009, 00:08:13 »
ja precies! dat was een hele opluchting aangezien we al een beetje over het budget heen zouden gaan.

donderdag ga ik inderdaad jurken passen! heb er al helemaal zin in. Ik heb een boek liggen van het merk ladybird, daar staan echt een paar geweldige jurken in. Ik vind strapless erg mooi, dus even kijken of het me staat. Verder moet het echt een prinsessenjurk zijn, liefst met hier en daar een glitter en een wijd uitlopende rok. niet al te glanzend.
Ik ben erg benieuwd, straks wordt het totaal iets anders!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #11 Gepost op: 11 november 2009, 19:57:34 »
Spannend hoor, jurken passen. Met wie ga je?
Ik ben alleen met m'n moeder gegaan. De ouders van m'n vriend zijn gescheiden (voor mijn tijd) en sindsdien is er geen contact meer met de moeder (hoop gedoe geweest, maar allemaal achter de rug, nu is er rust). Het was in ieder geval heerlijk om een dagje met moeders op stap te zijn. Jij gaat dus voor een echte prinsessenjurk? Dat is absoluut niet mijn smaak, maar goed, we zijn allemaal anders natuurlijk  :biggrin: Mijn jurk is in iedergeval wel wit. Meer vertel ik maar niet, anders leest vriendlief dit ook nog haha.

Wij moeten binnenkort ook met een vriend rond de tafel voor de trouwkaart. Die vriend gaat de kaart ontwerpen maar we hebben allebei echt geeeeen idee wat we willen. Best moeilijk!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #12 Gepost op: 12 november 2009, 08:59:33 »
Heeeel veel plezier vandaag Maartje met het passen van je jurken! het is echt ontzettend leuke ervaring, je gaat je echt een prinsesje voelen ;-)

Ik was zelf onwijs zenuwachtig voor het passen van jurken, achteraf totaal onnodig! Heb een schildklierziekte en ben op dit moment niet helemaal goed ingesteld nog qua medicijnen en afvallen gaat erg moeizaam, ik had toch gehoopt om met een kleiner maatje te kunnen gaan shoppen. Toch wilde een vriendin heel graag mee als ik de eerste keer zou gaan passen en aangezien ze over een aantal weken is uitgerekend van haar eerste kindje moest ik er toch al snel aan geloven. We zouden alleen kijken, de eerste keer beetje orienteren en dan de keer erna zou ik met mn moeder gaan.... nou ik was eigenlijk direct verkocht! het was ook een aanbieding dus helemaal mooi meegenomen. Nog wel met mn moeder terug gegaan natuurlijk om de definitieve keuze te maken (had er 2 weggehangen) en aangezien ze er 1 totaal niet mooi vond (was even schrikken, later lachen gieren brullen hahaha) en de ander met tranen in haar ogen bekeek...zo leuk!! en het fijnste was dat ik m ook mooi vond zoals ik nu ben, met een maatje groter dan ik zou willen zijn zou ik zo morgen trouwen! alles wat ik nog kwijtraak is dan allemaal mooi meegenomen, er is daarmee een enorme druk van me afgevallen, super!

1e kerstdag nog maar 6 maanden ja! ik hoop dat mijn vriend het zo lang met me volhoud...ik krijg een beetje het idee dat ie niet zo goed snapt dat ik voor zijn gevoel alweer op internet zit rond te neuzen naar leuke ideeetjes... hoe is dat bij jullie? regelen jullie veel zelf of zijn de mannen er ook bij betrokken? Wij nemen beslissingen wel samen maar ik doe echt wel al het voorwerk, incl soms een beeeetje be-werken....  :wub:

groetjes allemaal!
Heidi

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #13 Gepost op: 12 november 2009, 17:38:17 »
[quote name=\'Lismans\' post=\'281902\' date=\'09 November 2009, 21:18\']drieke, is jullie kindje thymo te vroeg geboren? omdat je oktober/november hebt doorgestreepd...
jullie zijn al een tijdje verloofd zie ik![/quote]

Ja idd, Thymo was 15 weken te vroeg maar nu is alles alweer prima !  Wij zijn eigenlijk vorig jaar al voor de wet getrouwd, maar ik wilde niet zwanger voor de kerk trouwen. dus dit jaar gaan we uitpakken.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #14 Gepost op: 12 november 2009, 22:08:41 »
En, Maartje heb je DE jurk gevonden??????
Ben erg benieuwd  :biggrin:

Vervelend zeg Tijger dat je een schildklierziekte hebt. Al lang?
En ja, afvallen is volgens mij beter dan aankomen ivm de jurk. Fijn dat je je prettig voelt in de jurk, dat is toch wel het belangrijkste!

Wat leuk drieke dat jullie volgend jaar nog een x uitpakken! Zelfde jurk weer aan?
Schrikken zeker toen jullie kindje te vroeg werd geboren! Gelukkig gaat het nu goed. Heb je veel complicaties gehad tijdens de zwangerschap?

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #15 Gepost op: 13 november 2009, 00:27:56 »
hey dames!!!!!
jaja, ik heb de jurk van mijn dromen gevonden hoor! heb het hele verhaal net opgeschreven bij de topic:kleding: strapless dress, doen of niet?

Ik had mijn moeder en mijn 2 zusjes meegenomen. daar heb ik ook niet lang over hoeven nadenken.
Ik heb een beetje hetzelfde probleem met mijn schoonouders. de vader van mijn vriend heb ik nog nooit gezien, hij wil ook absoluut  niet dat hij komt op de bruiloft. Vroeger als kind zijnde heeft mijn vriend zoveel meegemaakt, dat hij uiteindelijk het contact met zijn vader heeft verbroken. ik moet zeggen dat ik hem ook echt niet moet tegenkomen want dan zal hij verder bal-loos door het leven moeten.
Zijn moeder zien we misschien 1 keer per jaar. ze komt wel op de bruiloft maar ik had er echt geen behoefte aan dat ze ook mee zou gaan met de jurk uitzoeken. Mijn vriend heeft ook helemaal geen moeder-gevoel bij haar.

wat vervelend dat je een schildklierprobleem hebt heidi, ik kan me goed voorstellen dat je daar nu veel mee bezig bent. Maar ik heb je prachtige jurk gezien op foto en meid, je ziet er echt geweldig uit hoor! je bent echt een plaatje!
maar het gaat er natuurlijk om hoe jij je voelt. stel dat je nog gaat afvallen, zal dat echt geen probleem zijn wat je jurk betreft. Ik heb het er zelf vandaag ook over gehad. Ik ben door medicijnen 3 jaar geleden 25 kilo aangekomen. 2 maanden terug ben ik gestopt, ben al iets afgevallen maar ook nog niet echt naar mijn zin. Maandag ga ik naar een dieetist, niet zozeer om af te vallen, maar ik heb een soort van eetstoornis. Ik moet echt gezonder gaan leven want ik eet echt bijzonder beroerd. het zit grootendeels wel tussen de oortjes hoor!
Maar toen ik vandaag de jurk aan had, had ik eigenlijk niet zo'n probleem met mijn gewicht. ik heb ook tegen mezelf gezegd; als het niet lukt om gewicht kwijt te raken dan zal ik mezelf nog mooi voelen op de trouwdag! ook zei de vrouw van de winkel dat als ik afval ik de jurk ook zeker nog zal passen. Ze maken dan gewoon wat aanpassingen.

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #16 Gepost op: 13 november 2009, 10:23:29 »
[quote name=\'Lismans\' post=\'282849\' date=\'12 November 2009, 22:08\']Wat leuk drieke dat jullie volgend jaar nog een x uitpakken! Zelfde jurk weer aan?
Schrikken zeker toen jullie kindje te vroeg werd geboren! Gelukkig gaat het nu goed. Heb je veel complicaties gehad tijdens de zwangerschap?[/quote]

hee
nee niet dezelfde jurk, mn moeder had voor de wet mn jurk gemaakt (handig vanwege zwangerschap) nu gaan we voor een 'echte'!
was idd wel schrikken in t topic Thymo's verhaal kun je t lezen, ik had verder eigenlijk een probleemloze zwangerschap.

@maart: leuk dat je je jurk gevonden hebt! weer iets om af te strepen.

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #17 Gepost op: 13 november 2009, 11:29:39 »
Wat een super mooie jurk heb je uitgezocht maartje! Echt helemaal mijn smaak wow!! Lekker he weer iets van het lijstje afgestreept!

Wij zijn gisteravond naar een winkel geweest waar je allerlei schilder benodigheden kunt kopen en dus ook verschillende soorten papier en dergelijke erg leuk. We hebben kleuren uitgezocht voor onze kaart, papier nog niet helemaal wat we zochten maar om een idee te maken wel leuk. We denken zelf aan een bruine kaart met lichte ivoorkleur binnenkaartjes. Het enige waar ik nog niet over uit ben is het envelop gebeuren, je eigen kaart maken is leuk maar de envelop moet er ook bij/om passen..we gaan dus nog even rondkijken….

Ik heb nu zon 4 jaar last van mn schildklier en net mijn 2e radioactief behandeling achter de rug. Ben in die tijd best veel aangekomen, zon 18kg. Ik sport nu 2 keer per week en let heel goed op mijn eten en toch zit echt afvallen er niet in. Ik blijf doorgaan, zwaarder wil/kan ik niet worden de rest is meegenomen :biggrin:

Groetjes Heidi

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #18 Gepost op: 14 november 2009, 18:26:36 »
Zo, wat een verhaal over Thymo zeg. Heftige tijd of niet? Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn met z'n allen. Thymo groeit goed?

Cool Maartje dat je je jurk hebt gevonden! Foto bekeken, ziet er mooi uit!
En ja, ook al zou je wat kilo's kwijt willen, als je je zo prettig voelt in de jurk dan maakt dat eigenlijk niks uit. Ik zou ook wel wat kilo's kwijt willen (ongeveer 5), maar toen ik ging passen had ik echt zoiets van 'nee, niet nodig, ik ben mooi zo'  :biggrin: Heerlijk gevoel is dat!

Trouwens Tijger, je vroeg nog hoe het bij ons gaat, wat betreft initiatief nemen. Bij ons neem ik ook wel het meeste initiatief. De locatie was bijvoorbeeld mij idee, het jazz trio die we hebben mijn idee. Maar op zich speurt mijn vriend ook wel heel veel op internet. Hij heeft bijvoorbeeld weer de dj gevonden (na aaaaavonden zoeken, vergelijken, pfff). We zitten in ieder geval wel op 1 lijn, dat is fijn.  

Fijne avond dames!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #19 Gepost op: 14 november 2009, 22:43:01 »
[quote name=\'tijger79\' post=\'282949\' date=\'13 November 2009, 11:29\']Wat een super mooie jurk heb je uitgezocht maartje! Echt helemaal mijn smaak wow!! Lekker he weer iets van het lijstje afgestreept!

Wij zijn gisteravond naar een winkel geweest waar je allerlei schilder benodigheden kunt kopen en dus ook verschillende soorten papier en dergelijke erg leuk. We hebben kleuren uitgezocht voor onze kaart, papier nog niet helemaal wat we zochten maar om een idee te maken wel leuk. We denken zelf aan een bruine kaart met lichte ivoorkleur binnenkaartjes. Het enige waar ik nog niet over uit ben is het envelop gebeuren, je eigen kaart maken is leuk maar de envelop moet er ook bij/om passen..we gaan dus nog even rondkijken….

Ik heb nu zon 4 jaar last van mn schildklier en net mijn 2e radioactief behandeling achter de rug. Ben in die tijd best veel aangekomen, zon 18kg. Ik sport nu 2 keer per week en let heel goed op mijn eten en toch zit echt afvallen er niet in. Ik blijf doorgaan, zwaarder wil/kan ik niet worden de rest is meegenomen :biggrin:

Groetjes Heidi[/quote]

hey heidi wat gaaf dat je de uitnodigingen zelf gaat maken! ga je dat helemaal met de hand doen? of ook via de computer? Wij gaan dinsdag naar den haag de foto's ophalen van het aanzoek, we willen die gebruiken voor onze uitnodigingen. Mijn zwager werkt op een bedrijf waar hij ze als kaarten kan afdrukken.

Jeetje heftig zeg, dat je al 4 jaar last hebt van je schildklier. zo'n behandeling lijkt me erg zwaar. knap dat je 2 keer in de week sport! ik zou het niet kunnen hoor, respect dame!

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2009, 12:49:50 »
Ja cool zeg dat je ze zelf gaat maken! Als je nu begint is er ook tijd zat en hoef je niet te stressen. Ik wou dat ik zo creatief was..wij laten de kaart ontwerpen door een vriend maar zijn allebei nog inspiratieloos...ik denk dat het een zwart-witte barok-achtige kaart wordt..denk ik (haha).

Trouwens, vannacht weer over de bruiloft gedroomd..Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ik al regelmatig..vannacht droomde ik dat we een 'proefhuwelijk' hadden. Bij één andere mooie locatie, iedereen was er, ik in jurk, vriend in pak. En het was letterlijk proeftrouwen...vreemd toch! Net als een proefkapsel, maar dan het huwelijk.
Op zich ben ik best een nuchter type en geen stresserige 'bride from hell', maar kennelijk ben ik er onbewust best druk mee bezig haha.

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #21 Gepost op: 15 november 2009, 20:18:35 »
Trouwens, vannacht weer over de bruiloft gedroomd..Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Ik al regelmatig..vannacht droomde ik dat we een 'proefhuwelijk' hadden. Bij één andere mooie locatie, iedereen was er, ik in jurk, vriend in pak. En het was letterlijk proeftrouwen...vreemd toch! Net als een proefkapsel, maar dan het huwelijk.
Op zich ben ik best een nuchter type en geen stresserige 'bride from hell', maar kennelijk ben ik er onbewust best druk mee bezig haha.
[/quote]


ooh ik heb vannacht zo'n rare droom gehad!!!! heel de dag liep verkeerd! ik had mijn jurk al aan bij de ondertrouw, en we waren allemaal dingen vergeten te regelen, en ik had mijn winterjas over mijn jurk aan. en er zaten allemaal vreemden in het gemeentehuis hahaha heel raar!
maar de andere keren droom ik over een hele mooie dag gelukkig! vooral nu ik ook weet hoe ik eruit ga zien die dag.

vandaag ben ik naar de kerk geweest waar we straks ook trouwen. er was een mis voor mijn overleden oom die vandaag jarig zou zijn geweest. Heb gelijk de nieuwe diaken gezien die ons gaat trouwen, lijkt me echt een hele aardige man! heb niet echt opgelet bij de mis, was alleen maar aan het denken; straks zit ik daar, en loop ik hier met mijn vader naar het altaar enz enz.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #22 Gepost op: 15 november 2009, 21:19:31 »
hahahahaha, zo'n droom heb ik ook al eens gehad! Dat ik een half ingestort kapsel had, geen boeket, helft van de gasten waren maar uitgenodigd...hahaha, best grappig eigenlijk!

nare dag vandaag zeker, ivm je oom! is hij plotseling overleden vorig jaar?
wel fijn dat je al een goed beeld hebt van de locatie. wij zijn nog maar 1x geweest. maar dat komt volgend jaar nog wel, dan moeten we er nog een x heen

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #23 Gepost op: 16 november 2009, 00:07:45 »
erg he, die dromen! hahaha gelukkig droom ik ook vaak dat alles wel goed gaat.

Mijn oom is 7 jaar geleden al overleden, we hebben ieder jaar een mis. Het was wel een hele speciale oom, een soort van 2e vader. Hij is zelf nooit getrouwd geweest maar heeft heel zijn leven voor mijn oma gezorgd, die is 94 geworden. Oma was nog geen jaar dood en toen stierf mijn oom aan kanker. Hij heeft dus nooit meer kunnen genieten van het feit dat hij ongebonden was. Ze woonden allebei naast ons en hij had samen met mijn vader een eigen timmerbedrijf wat weer achter ons huis stond. we hebben nogal een hechte familie. Mijn oom is heel goed geweest voor veel mensen, heeft veel stichtingen gesteund en opgezet voor arme mensen. Vorig jaar is er zelfs een 'huis' voor mantelzorgers naar hem vernoemd. Het was een hele bijzondere man, daarom trouw ik ook graag in 'zijn'  kerk. heb ik toch een beetje het idee dat hij erbij is.

Vandaag wel veel aan hem gedacht, het was erg fijn met de fam.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #24 Gepost op: 16 november 2009, 19:55:39 »
Dat is een mooie gedachte inderdaad, trouwen in 'zijn kerk'.
Sneu hoe dingen soms lopen, vorig jaar overleed mijn tante echt heel plotseling. Ook kanker, nare ziekte.

Maar goed, happy thoughts! Vandaag bij de huwelijksvoltrekking van een collega geweest, erg leuk! In werk in Almere en daar trouwde ze vandaag. Dus de hele zaal zat vol met collega's, erg leuk! Kan niet wachten totdat we zelf kunnen volgend jaar!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards