collapse

Auteur Topic: 25-06-2010, Iemand?  (gelezen 70704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2010bruidje

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #100 Gepost op: 10 maart 2010, 13:02:21 »
Ik ben gelukkig al bijna klaar.
Mijn aanstaande gaat volgende week zaterdag pak kijken en mis ook schoenen.

Zodra ik uit het gips ben ga ik schoenen kopen.
Afspraak proefkapsel nog maken.
Boeket is al besteld aantal corsages nog doorgeven na 20 mei.
Antennelintjes bij nader in zien toch maar bestellen!
hartensnoepjes in zakjes proppen en kaartje eraan

Wachten op de uitnodigingen en dan snel verzenden!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #101 Gepost op: 18 maart 2010, 11:49:18 »
Nog 3 maanden en 1 week zie ik :) het begint hier meer vorm te krijgen, gister de kapper gebeld en leuk nieuws, ze rekenen dus niets extra omdat het voor een bruiloft is, gewoon 25 euro voor het opsteken :) (en natuurlijk 25 voor proefkapsel) lekker :biggrin: heb gelijk voor 7 personen gereserveerd.

Gister nog geprobeerd vriendlief mee te laten denken maar het lijkt toch echt wel dat de details bij mij vandaan moeten komen, hij vind het allemaal hartstikke leuk maar is niet zo van de kleine dingen regelen. Ik heb me erbij neergelegd, ik weet dat als hij iets echt niet leuk vind hij dit wel zegd. Alleen wel aangegeven dat we vanavond ECHT samen de tekst gaan klaar maken voor de kaart, deze moeten nl snel klaar zijn omdat we ook uitnodigingen naar het buitenland gaan sturen. De bedankjes moeten we nog maken en ik heb bedacht dat ik toch graag iets van een klein boekje in vorm en stijl van onze kaart wil maken met een berichtje voor onze daggasten als ze aankomen en op ons moeten wachten, we laten hen nl niet naar ons huis komen maar rechtstreeks naar de locatie. Een kleine persoonlijke noot en misschien wat leuke weetjes over ons. Erg leuk maar als je er zon 50 moet maken...mogen we wel opschieten :biggrin: mijn nichtje wil graag helpen dus ik denk dat ik haar een weekendje uitnodig :biggrin:

ik zag zelfs dat we doordat we veel regelen en zelf maken/doen we ons best aan het budget houden, volgens mij gaan we niet over onze magische 10.000euro heen, pfff toch een hoop geld he zelfs als je het heel snel zegt.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #102 Gepost op: 26 maart 2010, 13:11:35 »
Hallo allemaal!!

Ook weer een berichtje van mij, te lang gelden  :dry:
De tijd gaat ook zo ontzettend snel, nog maar 3 maanden!! (nahja, gisteren dan  :) )

Hier gaat alles goed. Voorbereidingen lopen ook aardig op schema. Afgelopen zaterdag heb ik mijn jurk weer gepast, hij is nog steeds super super gaaf! 24 april kan ik hem ophalen, die dag ga ik meteen met de kapper een paar kapsels proberen. Schoenen heb ik afgelopen zaterdag ook meteen gekocht. Vandaag haalt mijn vriend zijn pak op. De grootste dingen zijn wel zo goed als rond dus (locatie, kleding, ringen, auto, fotograaf, bloemen uitgekozen etc), nu komen de details  :wink: Het enige wat nog niet rond is is de trouwkaart. Daar is een vriend van ons hard mee bezig en ik hoop dat we deze week een schets ontvangen. Wanneer doen jullie de kaarten op de post? Ik denk toch wel eerste week van mei?

Huwelijksreis hebben we inmiddels ook geboekt; 4 weken australie & fiji in november! Helemaal top. Niet meteen na de bruiloft ivm het weer in australie (omgekeerde seizoenen dan hier). Plus dan kunnen we nog ff een paar maandjes sparen. Heerlijk, veel leuke dingen om naar uit te kijken!

Over 3 weekjes gaan we op vrijdag in ondertrouw. Dat hele weekend houden we lekker voor onszelf en gaan alleen maar leuke dingen doen. Volgens mij zijn de meesten van jullie al in ondertrouw gegaan of niet?

Maart, ik zie dat je binnenkort de uitslag van het dna onderzoek krijgt?? Jeetje, echt spannend man...ik duim dat het goed is!!

Nou meiden, succes met alle voorbereidingen!
Ik ben zooo blij dat de lente is begonnen, dat betekent dat het echt dichtbij komt!!

Groetjes!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #103 Gepost op: 29 maart 2010, 12:37:13 »
wij zijn ook nog niet in ondertrouw en hebben het nog niet besproken ook, we zijn zo druk geweest dat er weinig van de trouwplannen is gekomen nog. Ik heb steeds gezegd vanaf april... de tekst voor de kaart moeten we nog oppimpen, de eerste opzet is er nu nog de laatste hand. Gister is vriendlief begonnen met het snijden van de kaarten, een precies werkje want uit die grote stukken kartoen hoe krijg je het in hemelsnaam allemaal recht soms vraag ik me af waar we aan zijn begonnen met dat hele "we maken de kaart leuk zelf" ;-)
minder dan 3 maanden :) heb er onwijs zin in!  pas gehoord dat ik de eerste week van juni nog een weekje naar Mexico ga voor mn werk... uitkijken voor het verbranden daar, met mn rooie haar en witte huid... anders ga ik wel een "mooi" contrast krijgen met mn strapless jurk ;-)

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #104 Gepost op: 29 maart 2010, 19:40:42 »
Nog 87 dagen.....  :applaus:

Tijger79: wat leuk dat je naar Mexico gaat met je werk, ik zal als ik jouw was maar wat strapless topjes aanschaffen!

Vandaag hebben we het resultaat van onze uitnodiging mogen bewonderen! En wat is ie mooi geworden  :wub:
Het is een zelf ontworpen boekje geworden, als ik de proefdruk binnen heb zal ik even een foto posten.

Verder zijn we momenteel niet zo heel druk met de bruiloft maar wel met de dagelijkse dingen (moet nog belasting aangifte doen :dry: )

Ik kan niet meer wachten.......

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #105 Gepost op: 29 maart 2010, 20:23:37 »
He Tijger, jullie ook bezig met de tekst :-) Ik heb net ook een opzetje gemaakt, voor daggasten en avondgasten. Best lastig nog, maar denk dat ik nu wel een goede opzet heb. Wij zijn nog op onze vriend aan het wachten voor de eerste schets van onze trouwkaart. Ik hoop echt dat het snel klaar is. Alles is eigenlijk op rolletjes gegaan, zelfs jurk uitzoeken was nog makkelijker dan dit haha.

Leuk joh eerste week van juni naar Mexico! Wat doe je voor werk?
Idd oppassen met je lichte huid, flink smeren! En oppassen dat je geen witte strepen krijgt, zou toch zonde zijn :-)

Ja joh, het gaat hard! Mijn zussen zijn ook bezig met het vrijgezellenfeest, ik ben erg benieuwd wat ze in petto hebben. Voor m'n vriend zijn ze ook al bezig. M'n moeder versprak zich al een beetje waardoor we waarschijnlijk op dezelfde dag het feest hebben. We zullen zien :-)

Fijne avond!

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #106 Gepost op: 29 maart 2010, 23:15:04 »
hoi dames!
is alweer ff geleden dat ik op het forum was, veel gezeik met de pc... Zit nu ziek thuis dus even tijd voor een bezoekje!
we hebben alweer veel vorderingen gemaakt, ik heb gelukkig eindelijk te horen gekregen dat mijn contract verlengd wordt! het was even spannend wat de gemeente ging doen, maar de grote bazen staan gelukkig vierkant achter mij en mijn project. Meteen daarna de huwelijksreis geboekt nu we weten dat we financieel goed zitten, we gaan naar de dominicaanse republiek voor 16 dagen! lekker luxe hotel met alles erop en eraan!
Ook de uitnodigingen zijn klaar, we hebben deze tekst:

op 25 juni 2010,
houden wij onze verloving voor gezien.
Op deze dag gaan wij elkaar het ja woord geven,
en hopen samen met jullie een mooie dag te beleven.

De huwelijksvoltrekking op het gemeentehuis zal in gesloten kring plaats vinden. U bent van harte welkom bij de kerkelijke inzegening om 11.45 in de ....
Graag nodigen wij je uit voor ons trouwfeest dat we in rock & roll thema zullen vieren. wij zouden het leuk vinden als je in sixties stijl verkleed komt.

aanvang:
plaats:
etc etc.

Ook het ontwerp is helemaal klaar en kan naar mijn zwager die ze zal drukken.
Vorige week zijn we nog naar de band gaan kijken, ze zijn echt te gaaf! ze zijn mega enthousiast dat ze op de bruiloft komen spelen en kijken er erg naar uit. We werden nog even op de dansvloer geroepen.
8 april ga ik mijn jurk weer passen! Spannend!

Dit weekend zijn we met de fam naar Roermond geweest. papa is pas 65 geworden. We zijn weer naar een voorstelling geweest van het groot niet te vermijden, een theatergroep waar ik helemaal fan van ben. Na afloop heb ik nog een tijd met de mannen gesproken, toen mijn zus trouwde hebben we een stukje van hun nagedaan; de fanfare. Ik had dat filmpje opgestuurd en ze vonden het helemaal geweldig en knap dat we dat zo hebben gedaan. Had niet gedacht dat ze het echt gezien hadden! Mijn weekend kon niet meer stuk!

@heidi: wat gaaf dat je naar mexico gaat! inderdaad wel uitkijken met de zon, maar het is ook wel fijn als je een lekker kleurtje hebt de 25e!

ik ben al zoveel mensen tegen gekomen die dezelfde dag gaan trouwen als wij! hebben jullie dat ook?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #107 Gepost op: 30 maart 2010, 10:43:32 »
@ Maart: ik zie dat jullie naar de Dominicaanse Republiek gaan! Wij waarschijnlijk ook! Wanneer vertrekken jullie? Misschien komen we elkaar nog wel tegen.  :biggrin:

Ik ben benieuwd naar jullie uitnodigingen, zijn er dames die al een foto hebben?

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #108 Gepost op: 30 maart 2010, 15:59:30 »
hai hai!

Hier onze uitnodiging, mijn vriendin en ik hebben hem samen ontworpen. de foto op de voorkant is van de verloving, ik ben ten huwelijk gevraagd bij max koot, een fotograaf uit Den Haag. De binnenkant is rock & roll-ish, omdat we 's avonds een rock & rollfeest geven met een swingende band. We hopen dat de meeste mensen ook verkleed komen.

@ marjolein: Wij vliegen 27 juni naar de dominicaanse republiek! we gaan naar punta cana, hotel bavaro princess resort! we hebben er zin in! Wanneer gaan jullie?
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2010, 16:03:31 door maart »

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #109 Gepost op: 30 maart 2010, 21:34:43 »
hai hai!

Hier onze uitnodiging, mijn vriendin en ik hebben hem samen ontworpen. de foto op de voorkant is van de verloving, ik ben ten huwelijk gevraagd bij max koot, een fotograaf uit Den Haag. De binnenkant is rock & roll-ish, omdat we 's avonds een rock & rollfeest geven met een swingende band. We hopen dat de meeste mensen ook verkleed komen.

@ marjolein: Wij vliegen 27 juni naar de dominicaanse republiek! we gaan naar punta cana, hotel bavaro princess resort! we hebben er zin in! Wanneer gaan jullie?


gave uitnodiging Maart echt tof!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #110 Gepost op: 31 maart 2010, 11:35:10 »
@ Maart: Wat een onwijs gave trouwkaart! Leuke tekst ook.
Wij hebben nog niet geboekt, maar wij willen ook op 27 juni gaan vliegen! Ik houd je op de hoogte.... Zal wel heel toevallig zijn. :tongue:

Ik verwacht vandaag de proefdruk van onze trouwkaart in de brievenbus, dus dan zal ik deze z.s.m. hier showen.

Lismans

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #111 Gepost op: 31 maart 2010, 14:39:15 »
Wat een onwijs gave trouwkaart Maart!!!
Wij hebben gister een mail gehad van die vriend die onze kaart aan het ontwerpen is. Hij heeft 3 foto's van ons gebruikt en het wordt een hippe kaart. Ik ben helemaal blij, ben zooo benieuwd naar de eerste schets! Hopelijk schiet ie op, ik kan niet meer wachten :-)

Grappig dat jullie allebei van plan zijn om naar de Domenicaanse te gaan. Heerlijk vooruitzicht!
Wij moeten nog even wachten na het trouwen, vertrekken pas eind okt. Maar dan wel 4 weken Australie en Fiji, mega gaaf!

Daag meiden!

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #112 Gepost op: 2 april 2010, 09:18:53 »
Hey Meiden,

Ik heb helaas nog niet mijn proefdruk binnen van onze trouwkaart..... :sad:

Ik ga vandaag wel even een afspraak maken om al het bloemwerk (doet mijn moeder, ze is bloemist) te bespreken.
Ook erg leuk natuurlijk en tja, voorlopig weet ik even niet wat ik moet doen, wel jammer.

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #113 Gepost op: 3 april 2010, 18:49:42 »
heej allemaal,
al een hele tijd niet meer gereageerd hier wel nog meegelezen. maar best druk gehad.

6 maart mocht ik mn jurk weer passen... eerst flink stressen want de jurk die ik aankreeg ging met geen mogelijkheid dicht! tot ze erachter kwam dat het mijn jurk niet was! ze had hem verwisseld met een andere jurk, 4 maten kleiner! gelukkig was mijn jurk wel goed, nog een paar aanpassingen, maar dat is altijd. 4 mei is hij klaar en mag ik m in principe meenemen, maar ik laat m voor de zekerheid maar hangen tot twee weken van te voren.
die dag ook nog een Tiara bij claire's gekocht. dus dat is ook klaar.

vorige week onze ringen uitgezocht, was een actie in kaatsheuvel de herenring gratis. worden matgeelgouden ringen met bij mij 3 rijen van 3 diamantjes.

ipv van huwelijksreis nemen we een abo op de efteling, is met de kleine toch iets waar we meer aanhebben.

verder nog druk bezig met de uitnodigingen. we willen een foto als tekening op de voorkant. en dan de tekst nog.
maken jullie 3 verschillende kaarten of doen jullie er losse kaartjes bij? en wanneer versturen jullie? begin mei zoiets?


dat was alles wel weer!
gr!
drieke

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #114 Gepost op: 4 april 2010, 23:04:49 »
Hoi Dames,
jeetje, wat vliegt de tijd snel voorbij he! nog maar 2 maanden en 21 dagen! dankjewel voor alle leuke reacties over onze kaart. Ik was erg benieuwd wat jullie ervan vonden, vooral omdat we hem samen met een vriendin zelf gemaakt hebben. Het was even spannend of het wel wat ging worden.
@ drieke: wij doen er apart briefjes bij, bij de uitnodiging. Wij houden geen receptie, dus we hoeven maar bij een paar mensen een apart briefje te maken dat ze 's ochtends al verwacht worden bij het huis van mijn ouders.

Ik heb helaas een wat minder leuk weekend achter de rug, afgelopen vrijdag kreeg ik te horen, 2 dagen nadat mijn contract is verlopen, dat ik geen 36- maar 20 uur contract krijg. 2 weken terug hadden ze me nog beloofd dat ik wél een fulltime contract zou krijgen. En dit alles door bezuinigingen vanuit de gemeente. Ik baal er stevig van, het kwam nogal koud op mijn dak dus heb ook nog geen idee wat ik ga doen. Het werk zal ook niet meer hetzelfde zijn. Ik heb 2 jaar terug een project opgezet wat super goed loopt met geweldige resultaten, nu wordt het project gehalveerd. Er zullen dus veel kleine, arme kittens zijn die we niet mogen of kunnen opnemen. Dit gaat zo tegen mijn principe in dat ik nog niet zeker weet of ik hier wel aan mee wil werken. We hadden expres nog gewacht met het boeken van de huwelijksreis omdat we nog geen zekerheid hadden, toen ik te horen kreeg dat het wel doorging ben ik gelijk naar het reisbureau gerend. Waarom moet dit nu gebeuren, 2,5 maand voordat we gaan trouwen.....
Maar we laten onze dag er natuurlijk niet door verpesten, ik kan het ook positief zien, ik heb meer tijd voor de voorbereidingen!

donderdag mag ik mijn jurk gaan passen, ik ben rete benieuwd! ik moet ook nog schoenen en lingerie kopen. Dinsdag eerst nog even naar de stad om te kijken of ze nog leuke witte zomerschoentjes hebben, anders koop ik ze bij de bruidswinkel.

een abo op de efteling is ook een leuk idee Drieke! daar heb je ook nog langer plezier van ook! Woon je zelf ook in Kaatsheuvel? en trouw je daar ook? Dan woon je nog vlakbij mij ook! Ik had er eerst nog aan gedacht om foto's te maken in de efteling, maar dat is helaas nog best een eindje van de trouwlocatie af, dus helaas... Hebben ze leuke tiara's bij claires? Ik heb voor overdag een sluier, maar het leek me ook wel erg leuk om 's avonds een tiara op te zetten, van die sluier heb je dan toch alleen maar last.

Hoe gaat het met de andere dames? worden we al zenuwachtig?

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #115 Gepost op: 5 april 2010, 22:09:42 »
Hoi dames!

De stress slaat hier zo nu en dan nog wel eens toe hoor, 2 maanden 20 dagen t gaat zo snel... we moeten nog kei veel regelen, en ik heb soms moeite om AS aan te sporen om ook echt vaart te maken, sommige dingen moeten we samen doen en hij lijkt het allemaal wel ok te vinden, we zouden wat hem betreft zo daar heen kunnen en trouwen zonder voorbereidingen... morgenavond gaan we de tekst afmaken en dan kijken of we deze zelf printen (laser printer) of laten drukken. Omdat we dit zelf doen maken we inderdaad verschillende tekst kaartjes Drieke even goed puzzelen dat we de juiste kaartjes in de juiste kaart doen zodat we niet dag en avond gasten wisselen ;-) , Onze CM hebben al gevraagd of ze ergens bij kunnen helpen maar dat is lastig de meeste dingen wil je toch echt in eigen hand houden hebben jullie dat ook?

Mijn jurk hangt al bij een vriendin, die laat ik 4 wkn van te voren op maat maken. Met mijn schildklier is het toch afwachten wat mn gewicht doet, soms scheelt het echt een paar kg in een paar wekend tijd. (ik hoop natuurlijk kg naar beneden :wink:

Ik werk trouwens in een sales team en we hebben een wereld sales meeting/training 1 keer per jaar  en dit jaar is die in Mexico. Ik heb een hekel aan winkelen dus ik ben een beetje online aan het zoeken naar die bloesjes achtige strapless tops helaas nog niks gevonden maar ik heb nog even. Het wordt een drukke mei maand dus hopelijk krijgen we in april veel gedaan.

Gaan jullie trouwens nog thuis eea versieren? ik zit hierover nog een beetje te denken...we wonen zelf op een flat, niet een heel mooi gebouw. Het gaat ook alleen om het aanbellen...
 
Maart wat vervelend van je contract! is er nog kans dat het gaat veranderen? je AS werkt toch bij hetzelfde pension? is het voor hem nu ook veranderd? Ik hoop dat het mee gaat vallen en dat je van je voorbereiding en reis kunt genieten!

ik ga nog even verder mijn lijstje nakijken, morgen in ieder geval de kaarten maken en vrijdag ringen uitzoeken, 16 april hopelijk ondertrouw (morgen regelen) en 18 april naar Beverwijk om een jurkje voor ons bruidsmeisje te halen... we zijn op gang!

groetjes en tot snel weer!



 


drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #116 Gepost op: 5 april 2010, 23:09:12 »
@maart: nee ik woon niet in kaatsheuvel, wij wonen in de buurt van breda, maar mn AS vond het wel leuk om ze daar te halen om een beetje in het sprookjes thema te blijven..
vervelend van je werk zeg! succes met bedenken wat je nu wilt...

vandaag nog voor bloemen gekeken, we nemen houten rozen als corsages en in het bruidsboeket, en zoals we nu bedacht hebben ook als bedankjes, maar dat wijzigd nog regelmatig. wat doen jullie als bedankje?
de uitnodiging wordt nog wat, AS had een keileuk idee, maar ziet een beetje op tegen het werk om t te maken, hij wil nu liever een kaart uit een boek kiezen, maar nu ik zijn idee heb gehoord vind ik dat daar geen
'standaard'kaart aan kan tippen, dat wordt dus nog ff werken..:biggrin:
fijne werkweek dames!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #117 Gepost op: 6 april 2010, 10:13:27 »
@ drieke ik ben toch wel benieuwd naar zijn idee :) wil je t hier delen?


maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #118 Gepost op: 10 april 2010, 11:35:46 »
hoi bruidjes,
jeetje wat komt het toch snel dichterbij he! het begint steeds spannender te worden! Zijn jullie al zenuwachtig? Mijn aanstaande zegt steeds dat ik zo gestrest ben hihihi. Ik vind zelf van niet, ik wil gewoon alles goed geregeld hebben. Hij is elke keer zo laat met dingen regelen, soms echt irritant! Hij denkt; ach dat komt allemaal wel.
Donderdag heb ik mijn jurk mogen passen, ik voelde me weer net een prinsesje. Ook de schoenen paste er mooi bij, die had ik 2 dagen eerder gekocht. Heb wel hele degelijke lingerie, maar goed, het moet wel lekker zitten natuurlijk! Gisteren ben ik met de fotograaf op stap geweest, hij weet nu gelukkig zeker dat hij het wil doen. We hebben leuke plekjes uitgezocht om foto's te maken. Vandaag ga ik naar de schoonmoeder van mijn zus, die maakt het bruidsboeket, hebben jullie al iets uitgezocht? ik wil het vrij eenvoudig met felrode roosjes.
Ik zit alleen nog erg in mijn maag met onze 2e band. Die zouden niet zoveel vragen, alleen wat reiskosten. Nu kost het toch zo'n 600 euro en ik moet misschien nog geluid bij huren. Dat was anders geen probleem geweest, maar nu ik er dus 600 euro per maand op achteruit ga, is het wel even moeilijk. Misschien wordt het dus toch een DJ naast de rock&roll band. Ik zou dat zelf niet zo erg vinden omdat ik denk dat het allemaal iets teveel is. Ik wil gewoon zekerheid, zodat ik op tijd iets anders kan regelen.
@drieke; ik ben ook wel benieuwd naar het idee! en houten roosjes, dat is wel heel leuk!
@heidi: ik trouw vanuit het huis van mijn ouders. Er komen bloemetjes aan de trap en waarschijnlijk staat er een grote boog voor de deur met ballonnen. (aangezien ze dat bij mijn zussen ook hebben gemaakt) Misschien maken ze ook iets voor in de kerk. Mijn familie zit vol verassingen dus ik ben benieuwd!
Ook het vrijgezellenfeest wordt intussen geregeld, ik ben erg benieuwd wat ze allemaal van plan zijn! Ik hoop niet dat ik straks in een konijnenpak moet gaan rondlopen ofzo hahaha.

drieke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 986
  • Geslacht: Vrouw
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #119 Gepost op: 11 april 2010, 20:11:02 »
hee
het idee is eigenlijk heel simpel
een mooie foto van ons zoontje die we dan 'getekend' op de voorkant zetten...
hebben toevallig vanavond foto's gemaakt en zijn nu aan t photoshoppen..

wij hebben rood en goud als decokleuren..

volgend weekend met de bruidsmeisjes op jurkenjacht, wordt nog leuk, heb ze op internet al wat jurkjes laten zien en ze wilden alledrie de knalroze...:s ...

gr.!

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #120 Gepost op: 11 april 2010, 20:56:41 »
Wij hebben een onwijs leuk weekend achter de rug, helaas zit het er alweer bijna op!
Vrijdagavond ringen gaan kijken bij een juwelier hier in de buurt, helaas kwamen we met ons kleine budget niet heel ver en was onze "enige" optie op dat moment een setje ringen wat door een ander paar was uitgezocht een aanbetaald, maar die uiteindelijk niet gingen trouwen.... op zich mooie ringen, van 1395 voor 895..Toch vond ik dat nog best veel geld, voor ringen waar ik niet eens voor liep te springen. Zaterdag ochtend naar een andere juwelier, waar de herenring gratis was en daar hebben we hele mooie gevonden. We houden allebei van het ouderwetse soort, dus afgerond, en niet al te breed. Die van AS is helemaal glad goud, op de mijne zitten 3 kleine diamandjes maar niet op 1 lijn, ze zijn er als het ware als druppels opgevallen, echt zo schattig en mooie stevige ringen voor 714 euro, wat was ik blij dat we niet direct voor die andere waren gegaan!

smiddag langs de kapper en een proefkapsel voor 21 mei afgesproken. Ze heeft 2 uur neergezet om lekker wat dingen te kunnen proberen. Ook gelijk afgesproken dat we op de dag zelf om 9 uur terecht kunnen met zijn 7en dus dat zal me een gezellige boel worden :)
vandaag de kaarten verder gaan maken, tekst in orde gemaakt, nu alleen nog de vertaling naar het engels in orde maken. Het komt dichterbij dus dat is hartstikke lekker, maar ook wel spannend, ik hoop dat we alles samen kunnen krijgen zodat het een geheel wordt.

Ik wil heel graag tafeldecoratie maken voor tijdens het diner, we hebben 5 tafels waar 12 pers aan zitten. Het lijkt me leuk om de tafels allemaal hetzelfde aan te kleden, in onze stijl en kleuren maar blijf bang dat het voor de eigenaar van de locatie misschien te veel zal zijn. kan me voorstellen dat zon dag al druk genoeg is zonder in de weg te lopen. Aan de andere kant het zou onze nederlands/canadese dag wel afmaken... dit is de kamer waar we ons diner gaan hebben met de daggasten, de sta tafels worden door gewone tafels als achterin vervangen.

@ maart tjee toch nog een hoop geld voor de extra band kan me voorstellen dat je dan even na moet denken, kun je niet de rock n roll band de hele avond laten spelen? waarschijnlijk maken die er al een goed feest van?

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #121 Gepost op: 11 april 2010, 21:59:16 »
@heidi: dat ziet er echt super romantisch en gezellig uit meid! wel leuk dat jullie het canadese er ook in terug laten komen!
de rock&roll band neemt af en toe pauze, dat doen bijna alle bands wel. ze spelen steeds 40 minuten en nemen dan 15 minuten pauze zoiets. Ik ben bang dat het feest een beetje inzakt als ze pauze nemen, ik hoop dat we gewoon lekker met een DJ aan de slag kunnen.
wat fijn dat je toch een ander mooi paar ringen hebt kunnen vinden waar je blij mee bent, die dingen zijn erg duur, wij hebben zelf erg dure ringen. achteraf wel wat spijt, maar ze zijn wel helemaal naar onze zin.
@drieke: wat een ontzettend leuk idee van die foto! met photoshop kun je inderdaad veel mooie dingen maken, vooral met die filters die erop zitten. ook leuk dat die kids allemaal roze jurkjes willen! wij gaan 17 april zoeken naar bruidsmeisjes-jurkjes!

over een week heb ik examens, ben zo blij als die voorbij zijn! kan ik me echt helemaal op de bruiloft storten! werk nu toch nog maar 20 uur dus tijd zat hihihihi

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #122 Gepost op: 12 april 2010, 10:12:28 »
Hoi dames,

willen jullie eens meekijken, we hebben de (nederlandse) tekst voor de kaartjes gemaakt, alleen het gedichtje van AS staat in het engels maar dat kun je gewoon niet vertalen... wat vinden jullie ervan? hebben jullie nog verbeter ideeetjes tips? we vonden het je/jij/jullie/u gebruik moeilijk, we spreken niemand aan met U, dus willen dat ook niet op de kaart maar je als je een stelletje uitnodigd of jullie als iemand alleen komt... blijft lastig!

veel succes met studeren maart! nog 1 weekje!


volgens mij is het nu gelukt!!
« Laatst bewerkt op: 12 april 2010, 22:03:45 door tijger79 »

maart

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #123 Gepost op: 12 april 2010, 12:58:21 »
hoi heidi!
ziet er super uit meid! en wat uitgebreid ook! Volgens mij is de tekst hartstikke goed, het gedicht is werkelijk prachtig! erg leuk dat je zo schrijft; een bijzondere dag... bijzondere mensen..
alleen op de eerste pagina staat je adres nog, misschien moet je die even weghalen voor hier op het forum.
« Laatst bewerkt op: 13 april 2010, 16:59:40 door maart »

tijger79

  • Gast
25-06-2010, Iemand?
« Reactie #124 Gepost op: 12 april 2010, 21:58:08 »
ships ik kan de bijlagen niet verwijderen :sad: wilde mn adres weghalen, ook het bericht deleten lukt niet maar even wachten op een mod die me komt helpen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards