collapse

Auteur Topic: Jajajaj Mijn Jurk Gevonden!  (gelezen 2325 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joan

  • Gast
Jajajaj Mijn Jurk Gevonden!
« Gepost op: 6 november 2009, 21:30:35 »
Jajaja ik heb hem! MIJN jurk...
zo mooi, zo apart, zo bling blin maar ook weer niet té!

Ben zo blij...

mijn verhaal in het kort

Ben bij desiree in geleen geweest daar had ik 2 jurken aan die ik wel mooi vond maar toch wel aan de prijs {toen wist ik nog niet beter}
maar het was niet dé jruk! dit kwam allemaal mede omdat ze daar kei veel maatje 36 hebben en dat gaat niet passen {40/42}
Ik vond de jurken niet bling bling genoeg en de laatste, een white one, heel mooi maar niet mijn kleur...

Gisteren met mijn moeder in eindhoven geweest bij rianne, hele mooie jurken, 2 waarbij ik een wauw gevoel had en die ook kei goed paste!
daarna nog fff naar de outlet. omdat rianne tot 5 open zou zijn ben ik ernaar terug gelopen en wat bleek; DICHT terwijl ze ht me 2 uur eerder nog beloofde om tot 17 uur open te zijn! mam en ik waren behoorlijk pissig.
Daarop heb ik 1888 gebeld en me laten doorverbinden met een zaak in maasbree en ben hierheen gegaan...
en of het voorbestemd was;
ik deed de eerste jurk aan en  :biggrin: DAT IS HEM, ik heb er nog een aantal aangehad maar daar keurde ik vanalles aan af!
Heb dus de eerste jurk gekocht!
SLIK het was wel een behoorlijke prijs maar was wel inclusief vermaken!!!! ben er egr blij me...
hij is van het merk BRIDE, het zegt me helemal geen drol dat vind ik juist extra leuk!

Tuurlijk twijfel ik nog een beetje of ik de juiste keuze gemaakt heb omdat ik ook 2 super super gave bij rianne aangehad heb maar ik hou er niet van dat ze al meteen op dag 1 hun afspraken niet nakomen!! Daar was ook niet inclusief vermaken wat ik ook een nadeel vond!

nee ben super blij!!!!!


als iemand mij kan helpen aan een internet site met jurken van BRIDE, héél graag!

gr Joan

Trouwring

  • Gast
Jajajaj Mijn Jurk Gevonden!
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2009, 21:37:29 »
Fijn zeg :biggrin: Gefeliciteerd met je aankoop! Mocht 'ie al gelijk mee naar huis :) ?

joan

  • Gast
Jajajaj Mijn Jurk Gevonden!
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2009, 10:18:29 »
:) nee hij mocht niet meteen mee... ofja was zo ovrdonderd dat ik het niete ens gevraagd heb hihi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards