collapse

Auteur Topic: Strakkere Trouwjurk  (gelezen 8753 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Gepost op: 11 november 2009, 15:51:37 »
Dag dames,

mijn zusje wil graag een wat strakkere trouwjurk. Dus ook geen wijduitlopende rok.
Heeft iemand een idee of er een merk is dat dit wat meer dan gemiddels in de collectie heeft?
We kunnen het niet zo goed vinden, er zijn niet zo heel veel van dit soort jurken.

Misschien dat jullie ons (haar) verder kunnen helpen?

Ratatosk

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2009, 16:07:40 »
Ik denk meteen aan Cymbeline.

Kippie

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2009, 16:17:49 »
Denkt ze eerder aan fishtail jurken? Of aan een emperor(waist) jurk? Dat zijn twee modellen waarbij je geen (hele) wijd uitlopende rok hebt.

Misschien moet ze gewoon op internet eens wat collecties bekijken?
Ik weet dat Pronovias nog wel eens wat emperor jurken heeft.

Ik denk bij Cymbeline aan witte tule rokken, niet echt smal dus... :)

Tiesje

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2009, 16:50:22 »
Hoi!

Ik ben inderdaad ook op zoek naar een strakker model jurk. Zelf heb ik deze jurk van Ian Stuart gepast. Vond hem helemaal geweldig (dan wel zonder de bolero) maar helaas te duur.

http://www.weddingdaysofcheltenham.co.uk/b...rt/Muse_051.gif  

Succes!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2009, 19:07:05 »
Wauw Tiesje, prachtig! Helemaal mijn smaak!

Ann.

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2009, 19:12:11 »
Bij "de bruidswereld" in nieuwegein zeggen ze dat ze iedere jurk na maken voor 650,-
misschien is dat iets.

Ratatosk

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #6 Gepost op: 11 november 2009, 20:20:06 »
Cymbeline heeft wel strakke jurken hoor: http://www.thecollectionbridal.com/_includ...s/cymbeline.htm
Maar niet zo stijlvol als die jurk die hierboven geshowt wordt. Tenminste dat is mijn mening.

Kikki79

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2009, 22:06:10 »
[quote name=\'Tiesje\' post=\'282444\' date=\'11 November 2009, 16:50\']Hoi!

Ik ben inderdaad ook op zoek naar een strakker model jurk. Zelf heb ik deze jurk van Ian Stuart gepast. Vond hem helemaal geweldig (dan wel zonder de bolero) maar helaas te duur.

http://www.weddingdaysofcheltenham.co.uk/b...rt/Muse_051.gif  

Succes![/quote]


Hi ik heb bij dahlia bruidsmode ook zo'n soort model gezien, model eefje vind ik ook erg mooi hoor zo'n model! Ben alleen bang dat ik er niet meer kan lopen :biggrin:


www.dahliabruidsmode.nl

Kippie

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2009, 23:13:35 »
Dat valt allemaal reuze mee! In een fishtail jurk kan je nog steeds goed bewegen hoor! Vaak zijn de jurken die modellen aan hebben extra strak afgespeld.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #9 Gepost op: 12 november 2009, 09:21:41 »
Dag dames,

Bedankt voor jullie suggesties.
Ik ga ze doorgeven!

Als er nog meer suggesties zijn, dan graag!

Tiesje

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #10 Gepost op: 12 november 2009, 09:40:19 »
[quote name=\'Inx\' post=\'282480\' date=\'11 November 2009, 19:07\']Wauw Tiesje, prachtig! Helemaal mijn smaak![/quote]

Dank je! Ben er zelf ook helemaal weg van. Moet zeggen dat hij me ook erg mooi stond. Echt het veelbesproken WOW-gevoel! Helaas kost ie rond de 2600 euro. En dat is me toch echt te gortig!

juudske

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #11 Gepost op: 12 november 2009, 09:43:22 »
Ik had zelf een jurk van Rembo Styling, heb daar ook veel strakke(re) modellen van gezien

Kylie

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #12 Gepost op: 12 november 2009, 09:46:48 »
Linea Raffaelli, maar volgens mij heeft ieder merk wel een aantal fishtail jurken in de collectie.

@Tiesje. Wow! ik vind dat ook een ontzettend gave jurk. Ik had voor mezelf ook een wat strakker model jurk in gedachten, maar stond me totaal niet. Daarom raad ik iedereen echt aan om te passen, ik heb uiteindelijk toch een heel ander model gekozen.

edit: Tiesje, je kan ook de jurk laten namaken, oa bij anastasi in nieuwegein of door By Boes in giethoorn. Misschien een idee?
« Laatst bewerkt op: 12 november 2009, 09:48:46 door Kylie »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #13 Gepost op: 12 november 2009, 11:51:39 »
Nou is fishtail nog steeds niet helemaal wat ze zoekt...
ze wil dat de rok ook aan de onderkant recht en strak loopt (wel zo dat ze er nog in kan lopen natuurlijk :wink: )

Ik ga de andere ook ff bekijken, bedankt!

Tiesje

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #14 Gepost op: 12 november 2009, 13:15:45 »
[quote name=\'Kylie\' post=\'282593\' date=\'12 November 2009, 09:46\']Linea Raffaelli, maar volgens mij heeft ieder merk wel een aantal fishtail jurken in de collectie.

@Tiesje. Wow! ik vind dat ook een ontzettend gave jurk. Ik had voor mezelf ook een wat strakker model jurk in gedachten, maar stond me totaal niet. Daarom raad ik iedereen echt aan om te passen, ik heb uiteindelijk toch een heel ander model gekozen.

edit: Tiesje, je kan ook de jurk laten namaken, oa bij anastasi in nieuwegein of door By Boes in giethoorn. Misschien een idee?[/quote]

Bedenkt voor de tip! Ik ga inderdaad even kijken wat zij eventueel voor mij kunnen betekenen. Ben alleen bang dan Anastasi al afvalt aangezien er een rits/knoopsluiting in de jurk zit en dat wil ik ook graag zo houden. Heb begrepen dat Anastasi alleen rijgsluitingen in de collectie heeft. Maar ik hoop zeker dat By Boes een optie is. Ga haar gelijk even mailen!

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #15 Gepost op: 12 november 2009, 14:21:19 »
Ik heb een jurk die rechtoe rechtaan naar beneden loopt. Hij is van Mariees de Paris, dit is een Frans merk, en goedkoper dan gemiddeld. Ik wilde ook geen wijde onderkant en ik kwam uit bij Pronovias, maar vond hem te duur. Heb mijn jurk van de Witte Markies in Alkmaar.

Kippie

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #16 Gepost op: 12 november 2009, 14:39:32 »
[quote name=\'@nniek\' post=\'282663\' date=\'12 November 2009, 11:51\']Nou is fishtail nog steeds niet helemaal wat ze zoekt...
ze wil dat de rok ook aan de onderkant recht en strak loopt (wel zo dat ze er nog in kan lopen natuurlijk :wink: )[/quote]

Ik denk dat ze het beste gewoon wat verschillende jurken kan passen. Misschien een grote bruidsmode zaak uitzoeken met een uitgebreide collectie.

Zoals eerder ook al gezegd kan je pas zien wat je mooi staat als je het aan hebt gepast. Het belangrijkste bij een trouwjurk is niet dat het de jurk is die je vantevoren in gedachten had, maar dat het een jurk is die je prachtig staat en die (als het even kan) je beste features accentueert.

Ik dacht zelf dat zo'n jurk als je voor je zus omschrijft mij ook fantastisch zou staan, maar uiteindelijk waren die jurken erg eenvoudig en ze hadden gewoon niet de wauw factor.

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #17 Gepost op: 12 november 2009, 15:21:24 »
De vraag naar/om een strakkere trouwjurk is juist ontstaan tijdens een passessie in een grote trouwjurkenwinkel (...)
Ze heeft van alles gepast en kwam uit op een strakkere jurk. Het staat haar goed, maar wat ze aan had was het toch nét niet ofzo.

Marieba

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #18 Gepost op: 13 november 2009, 17:50:08 »
Ja, dat had ik ook! Ik heb allemaal prachtige jurken met een wijd uitlopende rok aangehad, maar het was het toch allemaal net niet. Toen ik een fishtail model aantrok dacht ik meteen "Yes!, dit is het". Ik heb twee jurken van Benjamin Roberts aangehad (twijfel nog steeds welke het gaat worden, ik vind ze allebei prachtig) en een van Maggi Sottero (model Carla, dat was bij De Witte Markies in Alkmaar).

marieke2010

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #19 Gepost op: 17 november 2009, 09:43:20 »
Hi,

Ik weet dat ze bij Dahlia bruidsmode ook strakkere en rechte modellen jurken verkopen. Als je op zoek bent naar en bepaald model en deze staat niet op de site gaat ze de collectie voor je doorzoeken. Ze hebben onwijs veel modellen jurken en ze kan niet allemaal op de site plaatsen. Een vriendin van mij vriendin kon namelijk geen jurk vinden op de site die helemaal aan haar wens voldeed. De eigenaresse heeft toen verschillende modellen opgezocht en foto's gemaild die dus niet op haar site stonden maar wel besteld konden worden. Uiteindelijke heeft die vriendin een jurk gevonden(die dus wel al op de site stond haha) :laugh: Mijn eigen jurk komt hier ook vandaan.

Succes!


Liefs,
Marieke

aman

  • Gast
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2009, 20:01:49 »
Hoi Hoi,

Ik heb bij het passen ook een aantal wat strakkere jurken aangehad. Erg mooi alleen leken mij heupen er helaas echt ENORM in. Maar waar ik mijn jurk heb gekocht "(bij Parels & Satijn) hadden ze er wel een aantal van hangen. Ook hadden sommige een afneembare sluier. Als die eraf wad had je dan een mooie "slanke jurk. Ook waren de jurken daar niet zo verschrikkelijk duur. Nou wie weet heb je wat aan mijn tip.

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Strakkere Trouwjurk
« Reactie #21 Gepost op: 24 november 2009, 21:30:17 »
Linea Raffaelli heeft strakke modellen. Jesus Peiro (oa. bij Sana van Rooij) heeft hele mooie strakkere modellen en anders laten maken? Denk Anastasi of Victor's wedding design?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards