collapse

Auteur Topic: Vandaag!  (gelezen 12786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Gepost op: 14 november 2009, 11:45:37 »
Vandaag is mijn feestje! :biggrin: Ik weet niks, behalve dat m'n vriendinnetje Femmeke dat bij mij geslapen heeft vannacht zegt dat ik moet opschieten haha! Dus ik word straks opgehaald ofzo! Ik ben heel erg benieuwd :biggrin: Later meer...

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2009, 11:47:07 »
Leuk leuk leuk! Veel plezier vandaag Hakkie!! Geniet ervan!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2009, 11:53:28 »
Haha! Femmeke zei net: "Je raadt nooit wat ik nu ga doen." Dus ik zo: "Nee." Zij: "Ik ga weg!" dus nu is ze weg en zit ik hier in m'n eetje te wachten haha!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2009, 11:54:15 »
Spannend Hak!

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2009, 11:54:46 »
Spannend!! Mijn vriend heeft hem ook vandaag en kan ieder moment opgehaald worden, voel de spanning :laugh:
Die van mij is over 2 weken!

Veel plezier vandaag enne, hoor daarna graag het verhaal!!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #5 Gepost op: 14 november 2009, 12:07:32 »
spannend Hakkie! Veel plezier en ik hoop dat ze iets bedacht hebben dat jíj leuk vindt, niet alleen zíj;)

hartje

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #6 Gepost op: 14 november 2009, 12:39:17 »
Spannend zeg! Veel plezier vandaag!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #7 Gepost op: 14 november 2009, 12:48:34 »
Hihi wat leuk zoveel spanning al vooraf.
Hele fijne dag vandaag

Kippie

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #8 Gepost op: 14 november 2009, 20:40:13 »
Oh wat spannend!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.  :biggrin:

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #9 Gepost op: 14 november 2009, 23:52:43 »
Oh zo benieuwd!!! :biggrin:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #10 Gepost op: 15 november 2009, 00:58:57 »
Daar ben ik weer! Lekker vroeg thuis! Het was een geweldige dag! Ik ga meteen een verslag schrijven nu het nog vers in m'n geheugen zit.

***10 minuten later*** Hier is het verslag! Let op, lang overenthousiast verhaal!

Van vrijdag op zaterdag sliep vriendinnetje Femmeke bij me. Vrijdagavond hebben we lekker Sneeuwwitje zitten kijken. We verbaasden ons nog dat zij zo ontzettend hoog zong in die film en deden het lekker na (met als gevolg dat de bovenburen heel hard op de verwarmingsbuizen ramden). Ik zei nog tegen Femmeke dat het al weer zo lang geleden was dat ik gezongen had en dat ik dat graag weer eens zou doen. Ik moest eens weten wat er de volgende dag zou gebeuren…
Na een goede nachtrust hebben Femmeke en ik relaxt zitten ontbijten. Maar ineens kreeg ze haast! Dus ik snel m’n haren gedaan enzo. Om 11.45 uur zat ik helemaal klaar op de bank en ineens zei ze: “Je raadt nooit wat ik ga doen. Ik ga weg!” en ze ging! Haha. Dus ik zat daar echt zo van: nou, wat nu? Om iets over twaalven belde Eefje aan. “Ben je klaar? Ik neem je mee!” zei ze. Dus ik ging mee. We liepen naar haar huis (bij elke straathoek was ik achterdochtig, ik dacht dat er wel een vriendin zou staan ofzo!) en daar gingen we eten. Er gebeurde nog steeds niks met overvallen en weet ik veel wat! Na het eten zei Eefje: “We gaan!” en toverde een motorpak voor me tevoorschijn! Het was mijn moeders motorpak, wat Zegert dus al eerder naar Eefje gesmokkeld had. We gingen motorrijden! Heerlijk! We reden een toeristische route van Zeist naar Nieuwegein. En daar eenmaal aangekomen stonden alle meiden met hawaiislingers om op ons te wachten. Ik kreeg een kaart van Heleen waarop stond:  “Je bent een ster! Welkom op je vrijgezellenfeestje! We hopen dat het een geslaagde dag gaat worden waar je nog heel lang met warme gevoelens aan terug zult denken. Laat je vandaag maar eens flink in de watten leggen. Vandaag laten we ons leiden door het thema: Hanneke is een ster!! Geniet ervan enneh… Sterallures mogen vandaag! –xxx- van ons allemaal!”
We waren aangekomen bij een huis. We gingen naar binnen en ik wist nog steeds niet waar we waren. Ik mocht me omkleden met een roze rokje, petticoat, witte naaldhakken, roze pruik + veren en een witte boa.
We begonnen met een mini high tea terwijl ene Peter een studio opbouwde! Ik zag de microfoons en ik wist het: WE GINGEN ZINGEN! :biggrin: Ja hoor. Het is helemaal geweldig geregeld. Mijn lieve zus Heleen en mijn lieve broer Maurice hebben op de volgende melodie: http://www.youtube.com/watch?v=ddGJEKJk7v4 een tekst geschreven.
En een complete demo naar alle dames opgestuurd zodat zij konden oefenen en die single gingen wij opnemen! Met solo’s en al in een echte studio! Het was ZO fantastisch! Echt helemaal geweldig! Ik heb ZO genoten van het zingen met elkaar en die tekst was zo geweldig! :biggrin: Ik vond het echt fantastisch.
Daarna hebben we nog ‘Who do you think you are’ van de Spice Girls ingezongen :biggrin: Ik heb zo genoten van het zingen! Daarna heeft iedereen haar solopartijtje ingezongen boven in een aparte studiokamer.
Hierna gingen we met de tram naar Utrecht en kreeg ik twee cadeautjes: een roze prinsessenMEGApen en een roze prinsessennotitieboekje. Met daarin opdrachten! Opdracht 1 mocht ik meteen hardop voorlezen: “Als aanstaande bruid moet je goed voorbereid zijn o peen everlasting huwelijk. Vraag aan minstens 7 echtparen om tips voor een lang en gelukkig huwelijk! Succes!” Dus ik ging meteen op pad en heb uiteindelijk 7 tips weten te bemachtigen. Toen kwamen we alweer aan bij de Oude Muntkelder waar we lekker pannenkoeken hebben gegeten.  Aan het einde van het eten mocht ik de tweede opdracht gaan uitvoeren: minstens 10 mannelijke fans verzamelen en met hen op de foto gaan. In het pannenkoekenrestaurant zag ik al een bekende van me, dus ik ging als eerste met hem en zijn vrienden op de foto. Ook de andere fans verzamelen ging me prima af. Ik was een echte diva vandaag! :biggrin: Hihi.
Daarna was het alweer tijd voor de volgende activiteit: in het kader van ‘sterren’ gingen we naar Sterrenwacht de Sonnenborgh (ik moest meteen aan Iris en Sander denken, die zijn daar getrouwd!). Het was heel leuk. We waren vet te laat, maar ja, sterallures he. Eerst kregen we een presentatie over de soorten planeten enzo en daarna een rondleiding door het museum. Helaas konden we geen sterren bekijken want het was bewolkt :sad: Ook in het museum heb ik nog een aantal mannelijke fans verzameld die met me op de foto wilden!
Na het museum gingen we nog wat drinken in de binnenstad en kreeg ik de derde opdracht :Deel aan minstens 7 mannen jouw handtekening uit. En toen (HAHA!) kwamen we nog een ander vrijgezellenfeest tegen! HAHA! Een jongen, die over 1,5 week ging trouwen, uitgedost als Heidi, moest kussen van dames verzamelen. Dus we hebben elkaar geholpen. Hij kreeg een kus én een handtekening van mij. Het was heel gezellig en grappig! Hij zei nog dat als het niks werd met onze huwelijken… :wink: de rest kun je zelf wel invullen. In het kroegje kwam ik trouwens ook nog mijn bazin tegen! Haha! Dus ook nog even met haar gekletst en op de foto gegaan. Zo grappig.
En toen waren we allemaal moe. Het was mooi geweest! We hebben nog rustig wat gedronken, foto’s gekeken en bijgekletst en toen zijn we allemaal naar huis gegaan. Ik heb met Jolanda samen de bus gepakt, zij woont bij mij in de flat, dus gelukkig hoefde ik niet alleen naar huis te reizen.
Ik heb zó enorm genoten van vandaag! Mijn lieve vriendinnen, die allemaal de demo van het liedje op repeat hebben gehad de afgelopen dagen, die allemaal zo’n moeite hebben gedaan om vandaag bij mij te zijn en me de dag van m’n leven te bezorgen! Het was een fantastische dag die zó goed bij mij paste en waar ik zo ontzettend blij van werd! Ik heb echt enorm genoten van deze superdag en denk zeker met warme gevoelens er aan terug!

De tekst van het liedje:

STRALEND NIEUW COUPLET            Onderstreept: gelijktijdig zingen

KOOR
Hanneke
Lieve meid
We kennen jou
Al geruime tijd              

Met jou toen op school    MALKA   
Of dat A-B-C      JOANNE
Motorrijles       EEFJE   
Stad aan zee      NYNKE   

Lieve zus         HELEEN
En mijn vriennicht      KARIN
Aan ons hart      
Lig jij zo dicht      

Festivals         RACHEL
Carcassonne erbij      SABRINA
De studentenflat      JOLANDA
Een logeerpartij      FEMMEKE

De tijd         
Ging door         
En nu zingen wij in koor
Dat jij gaat beginnen met
Een stralend nieuw couplet
Want nu begint
Een hoofdstuk dat straks Zegert en jou verbindt
Dat nu wordt ingezet
Een stralend nieuw couplet

Muziek: 22 seconden instrumentaal

Hij en jij
En dan zijn ook wij
Vast en zeker bij
Jullie trouwerij

‘AMBTENAAR VAN DE BURGERLIJKE STAND’ (gesproken)
Beste familie en vrienden, we zijn hier vandaag, 19 december 2009, bijeengekomen om het huwelijk te bezegelen tussen *volledige naam Z* en *volledige naam H*.

ALLEN
<Geklap, gejoel en gejuich.>                                                    

SOLO
Hoe zou dat straks gaan
Dan sta je naast hem
Jij neemt zijn hand
Hij hoort jouw stem
         
HANNEKE
Zegert ik beloof oprecht  
Ik heb het je al vaak gezegd
Niemand van wie ik zoveel hou
Ik verklaar je nou
Dat ik kies voor jou


KOOR                  HANNEKE
Want nu                   
Want nu
Getrouwd            
                  Getrouwd
In Zeist is jullie
Nieuwe thuis gebouwd                             Nieuwe thuis gebouwd
Jullie flat
                  Oh, Zegert   
Een stralend nieuw couplet             Stralend nieuw couplet
   
                  Ja nu
Weet dat                   Ik weet
Die liefde                  dat liefde         
Eeuwig duurt en in deze wetenschap         Eeuwig duurt en in deze wetenschap
Die stap    
                  De stap
Ge-zeeeeeeeet                Gezet, zoals in een duet
Als een stralend nieuw
                  Stralend nieuw
Couplet                  Couplet

      
Stralend nieuw couplet…


‘AMBTENAAR VAN DE BURGERLIJKE STAND’ (gesproken)
*volledige naam H*, verklaart u aan te nemen tot uw wettige echtgenoot, *volledige naam Z*, en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen, die door de Wet aan de huwelijkse staat worden verbonden?
Wat is daarop uw antwoord?

HANNEKE:
 <Ja, ik wil!>

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #11 Gepost op: 15 november 2009, 02:16:19 »
Morgen ga ik fotoi uploaden! Nu lekker naar bed!

Annemiek1975

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #12 Gepost op: 15 november 2009, 08:58:52 »
Wat klint dat super Hakkie! Echt geweldig.
Ik geloof goed dat je daar van genoten hebt.
En ik ben benieuwd naar de foto.
Liefs Annemiek

Kippie

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #13 Gepost op: 15 november 2009, 09:20:03 »
Wat een super leuke dag! En wat gaaf dat ze iets hebbengekozen wat zo goed bij je past! :)

Ratatosk

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #14 Gepost op: 15 november 2009, 10:23:10 »
Wat gaaaf!! Dat zijn nou echte vriendinnen :biggrin:.
Ik ben erg benieuwd naar je foto's en naar de tips die je verzameld hebt hahaha! Ga je die met ons delen?

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2009, 10:56:54 »
dat klinkt als een superdag!!! Wat een lieve vriendinnen heb jij!!! Ben benieuwd naar de foto's :)

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #16 Gepost op: 15 november 2009, 11:56:48 »
Fotoi!

Samen zingen




Opnameleider Peter


In vol ornaat wachten op de tram


Op de foto met fans


In de Sterrenwacht


Nóg meer pruiken!


Heidi van het andere vrijgezellenfeest :biggrin:


Handtekening uitdelen aan een fan
« Laatst bewerkt op: 15 november 2009, 11:59:09 door Hakkie »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #17 Gepost op: 15 november 2009, 12:05:57 »
Super zeg!! Krijg helemaal een warm gevoel van binnen! Leuk!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #18 Gepost op: 15 november 2009, 12:47:53 »
leuk verslag en foto's! Wat fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad en wat een lieve dingen hebben je vriendinnetjes bedacht (hoewel ze bij mij niet met dat soort outfits en opdrachten hoeven aan te komen:P).

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #19 Gepost op: 15 november 2009, 13:05:35 »
Heerlijke dag en heerlijk omschreven! :biggrin: Wat geweldig dat je de avond van tevoren nog tegen je vriendin zei dat je wel weer eens wilde zingen. :wink:

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Vandaag!
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2009, 13:57:05 »
Ik word altijd emo als het om muziek gaat, dus nu ook :wink: Wat een geweldig idee! Kon je zingen zonder dat je teveel weg moest slikken? En dan ook nog op een liedje van Avenue Q, echt te gek! Het klinkt echt als een geweldige dag. :)

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #21 Gepost op: 15 november 2009, 15:41:19 »
Haha! Nou AL, ik moest wel aardig slikken toen ik de muziek hoorde en de lieve tekst las :biggrin: Gelukkig gingen de dames eerst nog even oefenen en kon ik de melodie en tekst leren kennen voordat ik ook ging zingen. Dus ik kon even aan het idee wennen, anders had ik ook wel wat traantjes gelaten :wink:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #22 Gepost op: 15 november 2009, 16:20:31 »
Haha wat zie je er prachtig uit!!
Super gaaf zo'n vrijgezellen feest met het opnemen van je eigen nummer!!
Die ga je vast terug horen op je bruiloft :wink:

suzan1983

  • Gast
Vandaag!
« Reactie #23 Gepost op: 15 november 2009, 17:10:29 »
Hakkie, wat en superfeestje!
Leuke foto's ook.
Je bent echt lekker losgegaan volgens mij!

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Vandaag!
« Reactie #24 Gepost op: 15 november 2009, 18:19:42 »
Dat klinkt als een supergezellig feestje! Fijn dat je zo genoten hebt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards