collapse

Auteur Topic: Strapless Dress, Doen Of Niet?  (gelezen 15784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #50 Gepost op: 15 november 2009, 19:58:39 »
ik word helemaal verlegen van jullie! bedankt voor de lieve complimenten! Ik ben erg blij dat het allemaal zo mee is gevallen met 'the strapless dress'  en het is ook heel fijn te horen dat jullie het ook mee vinden vallen met mijn zwaaiarmpjes !

Nu is het even afwachten totdat hij binnen is, kan wel een paar maanden duren. dan wordt hij nog op maat gemaakt.
Morgen moet ik naar de dieetist, niet zozeer voor mijn gewicht maar omdat ik al jaren een eetprobleem heb. niet zoiets al boulimia, maar ik eet erg ongezond en heb een soort angst om te eten. Als ik er alleen maar aan denk dat ik een aardbei ofzo moet eten, dan wordt ik helemaal angstig van binnen. Het is iedere dag weer een enorme strijd. Op deze manier zal ik niet aan kindjes kunnen beginnen, dus heb nu besloten om er echt iets aan te gaan doen! nu met de bruiloft in het vooruitzicht heb ik een soort van doel, het is altijd mooi meegenomen als ik ook wat afval.
Ik hoop dat ze me kan helpen zodat ik ook dit stuk in mijn leven kan afsluiten. Ik vind het een mooi moment om hier nu iets aan te doen, vooral omdat ik me enorm gelukkig voel en daardoor dus ook een stuk sterker ben geworden.

roos

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #51 Gepost op: 16 november 2009, 11:07:45 »
Wat goed dat je dit gaat aanpakken! Veel succes

Es81

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #52 Gepost op: 16 november 2009, 22:29:24 »
[color=\"#008000\"][font=\"Century Gothic\"]maart... :jawdrop:
Je bent echt een plaatje, de jurk staat jouw beter dan bij dat mens van demetrios (is mijn bescheiden mening)! [/font][/color]

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #53 Gepost op: 17 november 2009, 11:59:42 »
Maart, je ziet er schitterend uit in de jurk ennuh.... Welke zwaaiarmpjes??!

Ranniej

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #54 Gepost op: 18 november 2009, 13:29:12 »
Wow maart wat een super gave jurk heb je zeg!! Echt een topper.. :)

Succes met afvallen, als je er zelf helemaal achterstaat dat zal het je echt gaan lukken.. En veel hoeft er toch niet af! Je bent een prachtige meid!

Nynke Jellie

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #55 Gepost op: 18 november 2009, 16:10:55 »
[quote name=\'Es81\' post=\'283719\' date=\'16 November 2009, 22:29\'][color=\"#008000\"][font=\"Century Gothic\"]maart... :jawdrop:
Je bent echt een plaatje, de jurk staat jouw beter dan bij dat mens van demetrios (is mijn bescheiden mening)! [/font][/color][/quote]

Haha nou dat dacht ik dus ook!! De jurk staat je echt GEWELDIG! Tig keer beter dan dat demetrios model, echt waar.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2009, 16:11:17 door Nynke Jellie »

maart

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #56 Gepost op: 18 november 2009, 16:58:15 »
wat zijn jullie toch schatjes! Had vandaag even een dipdag i.v.m. mijn werk, even op het forum kijken en er verschijnt gelijk weer een lach op mijn gezicht!

kijken jullie ook zo vaak naar de foto van je jurk? ik kan mijn ogen er niet vanaf houden, ben zo blij!

echt superlief wat jullie allemaal schrijven, dit forum is zo leuk! je kunt hier van alles delen wat je voor anderen nog geheim wilt houden.

Ratatosk

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #57 Gepost op: 18 november 2009, 18:46:22 »
Oké. Wauw.
Glim glim enzo, helemaal geweldig en hij staat je zeker beter dan het model! Ze zouden jouw foto moeten gebruiken om de jurk te verkopen!

En flaparmen? Tja, vast haha ik ben ook zo dun als jij en toch heb ik flaparmen. Hoort erbij en waarschijnlijk ben je zelf de enige die ze ziet.
Op de foto zie je er prachtig uit in ieder geval! Mooie ketting heb je er ook bij aan.

Trouwring

  • Gast
Strapless Dress, Doen Of Niet?
« Reactie #58 Gepost op: 18 november 2009, 19:42:32 »
Gaaf zeg :biggrin: Lees't allemaal net pas, maar leuk verslag heb je geschreven, vooral dat stukje waarbij je spontaan ging zingen :laugh:

Ik keek ook echt vaaaak naar mn foto's die ik had van mn jurk.. Leuk toch?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards