collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 122526 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #100 Gepost op: 29 december 2009, 16:03:20 »
Hey Jessica, een sincirety, zag het meteen. Ik heb er ook een daarvan, maar laat dat pas na mijn huwelijk hier zien.
Ze hebben er echt mooie jurken!

Wat betreft de kaarten, heb hier op het trouwforum gekeken en ook wat gegoogled. Als je een beetje rondkijkt bij voorbeelden van kaarten hier, kom je ook al een eind.

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #101 Gepost op: 29 december 2009, 16:04:01 »
jessica wat een prachtige jurk zeg...wouw.....




[quote name=\'Jessica11\' post=\'292753\' date=\'29 December 2009, 12:37\']Tinq: mooi zeg! Dat rood is echt heel gaaf.

Blackrose: oh my god!! Wat een jurk! Echt totaaaaal niets voor mij  :mellow: , maar ik vind m wel heel erg stoer.

Ik ben wat meer van de traditionele jurk, maar ik heb er gewoon nog steeds geen plaatje van kunnen vinden... Hij is in ieder geval van Sincerity, ivoor met een beetje taupe op het lijfje.

Hoe doen jullie trouwens inspiratie op voor de uitnodiging-tekst? We hebben al een mooie uitnodiging gevonden, maar de tekst... Ik wil liever niet zo'n standaard rijmpje erop maar wat dan wel??

Edit: dit is ongeveer mijn jurk. Ik heb geen halter maar off-shoulder mouwtjes.
[/quote]

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #102 Gepost op: 29 december 2009, 16:38:32 »
Thanx voor de complimenten. :happy:
Ben er ook erg blij mee! Ik zal eens kijken of ik mijn foto van m'n zusje kan lospeuteren (ze bewaakt de foto's met d'r leven geloof ik) en hier posten.

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #103 Gepost op: 29 december 2009, 19:35:56 »
wow Beide jurken zijn HEEL erg mooi... ik vind ze alleen voor mij een beetje te klassiek  :imslow: :laugh:  
Het is een echt Lolita kleedje... (kweet niet als iemand bekend is met de japanse mode scene... )
waar heb ik het gekocht... Op ebay of course :biggrin:... Jurkje
Mijn andere jurk zal wel klassieker zijn... maar toch hopelijk met een twist... :) ik denk dat niemand me zou aanvaarden als echt :tongue: als het niet afwijkt van het normale :tongue:

Pfff... ik besef wel dat het hoog tijd word om erin te vliegen :S kmoet is dringend mijn ruimte gaan vastleggen...
maar... ik wilde zo mega graag een interieur 'huren' en in een gewoon simpel saai zaaltje alles in te richten... maar die organisatie van de verhuur, die neemt nooit de telefoon op... 'pruil'
xxx

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #104 Gepost op: 30 december 2009, 16:55:17 »
BR: succes met alles regelen! Ik hoop dat het toch nog lukt wat jij graaag wilt!

We hebben net onze huwelijksreis geboekt!!!! Ben helemaal hieperdepiep! We gaan 8 dagen cruisen bij Spanje en Italiƫ!

Mensen, moet er weer van tussen ga zo naar den haag toe om wat te eten en daarna naar mamma mia!

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #105 Gepost op: 30 december 2009, 21:27:22 »
Goed geregeld die huwelijksreis! En ben benieuwd hoe Mamma Mia is, ik ga er in mei naartoe... Veel plezier!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #106 Gepost op: 30 december 2009, 21:40:26 »
klinkt als een leuke huwelijksreis lekker hoor...

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #107 Gepost op: 30 december 2009, 23:19:23 »
coole huwelijksreis... :biggrin: in 2 super tegekke landen :tongue:

Mijn vriend en ik hebben in hongarije een Inside man :biggrin: om een 2de feest in Hongarije te regelen (mijn vriend is hongaars en al zijn familie is daar) onze huwelijksreis is dus... naar Hongarije :) maar dat zal wel pas in de zomer zijn...

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #108 Gepost op: 31 december 2009, 09:10:19 »
Klinkt ook goed blackrose! Wij zijn zelf ook erg blij met de huwelijksreis, hadden ook nooit gedacht dat we dit zouden kunnen betalen (hadden nooit gespaard voor een huwelijk, want dat zouden we nooit doen). We hebben er ook nog twee nachten eraan vast geplakt, we kunnen in een familiehuis van familie van schoonzusje terecht vlakbij Barcelona! Uiteindelijk gaan we 10 dagen op reis!

Mamma mia was echt leuk! Een musical met veel humor erin, we hebben echt in een deuk gelegen en lekker zitten swingen.
Een totaal andere musical dan we voorheen naar toe zijn gegaan.
Jammer dat het dan alweer zo snel voorbij is. Maar goed, vandaag eerst rustig aan doen zodat ik vanavond er weer helemaal bij kan zijn.

Als ik hier niet meer langskom, allemaal een hele fijne jaarwisseling!

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #109 Gepost op: 1 januari 2010, 01:34:48 »
aan iedereen een super gelukkig nieuwjaar... :)

Ik heb daarstraks met mijn vriend beslist mijn huwelijk een weekje uit te stellen :tongue:
We zijn beide kunstenaars en hebben ons ingeschreven een poosje geleden voor een grote, voor ons toch belangrijke wedstrijd... en nu valt deze 'PANG' op de dag die we gekozen hebben... dus... raar maar waar... het feestje moet wijken :) onze kunst gaat voor... (we zijn alle twee even overdreven gedreven in ons vak vandaar)... 'mijn kunstwerken'
Gelukkig hebben we nog niks geregeld :tongue: lol... dus dat komt wel eventjes goed uit :)
Hopelijk heeft 'hongarije' alles snel inorde zodat wel het eindelijk officieel kunnen maken op het gemeentehuis...

Nog 8 keer slapen en ik ga mij kleed zoeken :biggrin:

Ik heb vandaag mijn trouwkadookes voor de genodigden gekocht... :biggrin: allemaal eendjes :biggrin:...
Ik ben dol op eendjes... en mijn vriend heeft me dadelijk na het vragen een 'buids eendje gegeven'.... en ik heb hem enkele uren later een bruidegom eendje gegeven... vandaar onze eendjes pakjes voor de mensen :)... onze bruid en bruidegom eendjes moeten trouwens op de bruidstaart komen :biggrin:

'groetjes iedereen'
Xxx

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #110 Gepost op: 1 januari 2010, 19:43:23 »
@ blackrose   wanneer vind nu de bruiloft plaats dan??

gelukkig nieuwjaar allemaal.....was weer geslaagd....nu op naar jaAR 2010 !! leuk jaar !!

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #111 Gepost op: 1 januari 2010, 23:09:00 »
ah :biggrin: hihi... ons trouwfeest is gewoon een weekje later... 24 april :biggrin:

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #112 Gepost op: 2 januari 2010, 07:51:04 »
leuk hoor wij 23 april.. :tongue:

komt nu echt steeds dichterbij...vooral nu het januari is ...gaat echt hard nu.. :biggrin:

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #113 Gepost op: 2 januari 2010, 10:33:50 »
Allemaal een gelukkig en fantastisch nieuwjaar!

Het komt inderdaad wel heel erg dichtbij allemaal! Nog maar 3,5 maand voor ons!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #114 Gepost op: 2 januari 2010, 13:07:12 »
wel iets superleuks om naar uit te gaan kijken... :)

richenyvon

  • Gast
April 2010
« Reactie #115 Gepost op: 2 januari 2010, 19:13:41 »
Hallo aanstaande bruidjes,

Wij trouwen op 29 april 2010.
Waarom we er voor gekozen hebben weet ik eigenlijk niet vonden we wel mooi.

En hebben we ook een lang weekend om bij te komen.

Groetjes
Yvonne

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #116 Gepost op: 3 januari 2010, 10:52:59 »
welkom en proficiat :biggrin:
xxx
Blackrose

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #117 Gepost op: 3 januari 2010, 19:34:26 »
Hallo Allemaal!!


Iedereen een geweldig 2010! Een bijzonder jaar voor ons allen....

Ik ben weer een beetje opgedroogd en bijgekomen van oud & nieuw....een super feessie!

En plots slaat het toe....de kriebels, shit het is 2010, nog drie en een halve maand...en ik moet nog (steeds) de tekst voor de trouwkaart bedenken, dan die dingen bestellen en zorgen dat ze op tijd (ik meen 2 maanden voor de grote happening?) bezorgd zijn. Ik heb nog (steeds) geen complete adressenlijst..weet nog geen precieze tijden, heb nog geen draaiboek, nog geen pak voor vriendlief, nog geen kleren voor de bruidsmeisjes, nog geen idee welke bloemen, of doen we geen bloemen...ook daar zijn we nog niet uit.......we zijn het nog niet eens over de ringen (ik wil geen goud, niet wit, niet geel en niet rood) dus 'iets van' zirkonium of platina ofzo...


AAAARRRGGGGHHHHH

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #118 Gepost op: 3 januari 2010, 19:54:29 »
[quote name=\'Tinq\' post=\'293944\' date=\'03 January 2010, 19:34\']En plots slaat het toe....de kriebels, shit het is 2010, nog drie en een halve maand...en ik moet nog (steeds) de tekst voor de trouwkaart bedenken, dan die dingen bestellen en zorgen dat ze op tijd (ik meen 2 maanden voor de grote happening?) bezorgd zijn. Ik heb nog (steeds) geen complete adressenlijst..weet nog geen precieze tijden, heb nog geen draaiboek, nog geen pak voor vriendlief, nog geen kleren voor de bruidsmeisjes, nog geen idee welke bloemen, of doen we geen bloemen...ook daar zijn we nog niet uit.......we zijn het nog niet eens over de ringen (ik wil geen goud, niet wit, niet geel en niet rood) dus 'iets van' zirkonium of platina ofzo...


AAAARRRGGGGHHHHH[/quote]

Hahahaha mijn tekst!
Op die ringen na dan....

Meiden, mijn weekje vakantie zit er alweer op. Morgen weer druk aan de arbeid, dus waarschijnlijk ook weer wat minder online. Maar blijf wel (ietwat minder dan de afgelopen week) meebeppen met jullie.

groetjes,  :heart:

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #119 Gepost op: 4 januari 2010, 08:52:45 »
ja dat zijn natuurlijk bepaalde dingen die nog geregeld moeten worden dan...ook dat komt wel weer goed joh :-)

wij moeten nog
bruidsboeket
bruidsjurk voor me dochtertje
bedankjes.
vriendlief voor zijn pak.
nog bepaalde dingen kopen.

vd rest is alles zo goed als geregeld  :tongue:

Mirell@

  • Gast
April 2010
« Reactie #120 Gepost op: 4 januari 2010, 09:53:53 »
Allemaal de Beste wensen  :rolleyes:

Tja, het gaat nu wel spannend worden he. Nog 3.5 maand en de stress begint nu wel te komen hoor.

Wij moeten nog de kaartjes laten drukken, pak voor mijn vriend halen, bloemen en de bedankjes bestellen.
Ook hebben we nog geen definitieve gastenlijst.
Nu toch maar wat meer vaart erachter gaan zetten. Voordat je het weet zijn die maanden ook al voorbij.

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #121 Gepost op: 4 januari 2010, 13:29:10 »
Hahaha zoooo herkenbaar die stress van 'oeps, nog maar 3 maanden'.

En natuurlijk iedereen het allerbeste gewenst voor 2010! Dit wordt jullie jaar!!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #122 Gepost op: 4 januari 2010, 13:56:53 »
het lijkt steeds zo ver weg...

maar nu klinkt t toch wel ineens dichtbij...

je denkt vaak ow doe ik dan wel ff en zo stel je t uit en zo is t alweer bijna zover... :tongue:  :tongue:

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #123 Gepost op: 4 januari 2010, 22:31:31 »
Omg... ik voel het nog niet genoeg branden :s Ik moet dringend in gang schieten... kzal daar deze week eens mooi werk van maken...
Ik heb wel al de kadookes voor de gasten gekocht :biggrin: 'EENDJESSSS' badeendjes... heb er gelijk 14 euro aan gespendeerd :biggrin: en ik heb er 100... toevallig opgevallen in de winkel :biggrin: 'ik zocht wel eendjes om weg te geven... :) maar dat ik er maar zo weinig voor moest betalen :biggrin: is wel een hele meevaller :biggrin: ik wil het allemaal in kleine zakjes stoppen met een paar lekkere kleurige snoepjes en een Lolly :biggrin:

xxx
Blackrose

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #124 Gepost op: 5 januari 2010, 09:33:05 »
klinkt leuk.

wij willen zakjes van tule en dan hartjes snoepjes erin..heel simpel eigenlijk..:-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards