collapse

Auteur Topic: April 2010  (gelezen 122524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #75 Gepost op: 20 december 2009, 16:06:40 »
Nee, hartje, het is niet gelukt....ik baal als een stekker, als een hele stekkerdoos eigenlijk. Gisteren twijfelde ik al heel erg of ik wel moest gaan, vanwege het weer...vannacht heb ik de hele nacht wakker gelegen van buikkrampen enzo. Ik denk dat ik een gemeen virusje heb opgelopen waardoor ik steeds moet overgeven *sorry, voor t onsmakelijke verhaaltje* Ik heb dus afgebeld en kan mn jurk nu eind januari ophalen. Nog steeds ruim op tijd natuurlijk, maar ik vind het echt wel heel verdrietig, had me er zo op verheugd... :sad:

Verder hoop ik wel heel erg dat ik loop-en-naar-de-wc-gaan-les zal krijgen...ik maak me over het laatste best wel zorgen. Op die boot is maar een heel klein toiletje (lekker handig, eerst een jurk kopen en dan bedenken dat je op een boot wil trouwen, NOT) en mijn jurk heeft een hoepel.....dat gaat hilarische beelden opleveren.   :blink:


Een hele fijne verjaardag toegewenst, mooi he die sneeuw? Mag ik vragen hoe oud je wordt? Hoef je niet te vertellen hoor, ik ben gewoon een vreselijk nieuwsgierig tiepje. Daarnaast ben ik benieuwd of ik nu een hele erge stokoude hoogbejaarde bruid ben met mn 37 jaar. Ik had echt nooit gedacht dat ik nog es zou gaan trouwen.

Nou ik ga weer in mn bedje liggen......ltrz

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #76 Gepost op: 21 december 2009, 08:29:08 »
@ hartje gefeliciteerd met je verjaardag je hebt wel veel sneeuw erg leuk dus !!!

@tinq dat is flink balen zeg kan het me wel voorstellen grr beterschap dan maar..

@jory   ik krijg het pak ook niet te zien van mijn AS pas op de grote dag

gisteren dacht ik nog goh je zou nu maar trouwen met allllll die sneeuw op die mooie schoentjes...oeff brr koud zeker..
het leverd wel super mooie plaatjes/fotos op natuurlijk maar vor de rest behoorlijk koud zeg brrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-)

ik hoop dat als ik mijn jurk weer ga passen dat ze ook vertellen hoe en wat als ik naar toilet ga enzo...lijkt me een ramp hahah

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #77 Gepost op: 21 december 2009, 13:24:06 »
Zo ik voel me weer een beetje beter, wat een off day gister zeg!


Ik wil het pak van mn vriend niet zien. Lijkt me veel leuker om het een verassing te laten zijn. Mijn moeder gaat mee met het pak kopen...en die is ook me geweest met t kopen van mn jurk....dus het zal ergens wel bij mekaar gaan passen.

Wat ik wel heb gedaan...ik heb een stropdas laten maken in de kleur van mn jurk. Vriendlief zoekt er zelf een uit, maar krijgt op de ochtend dat we gaan trouwen te horen dat ie van das moet wisselen. dan denkt ie natuurlijk dat mn hele jurk die kleur is, maar dat is niet zo, die is twee kleurig... dus is het toch nog een verassing hoe ik er uit zie. Hoe ziet jullie jurk er trouwens uit??


Die van mij is rood/crème (korset = rood en rok = crème)



Laaaterzzz...ik ga nu even met de slee boodschappen doen...ik stap echt niet in mn auto vandaag!

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #78 Gepost op: 21 december 2009, 17:09:59 »
Dank jullie wel! Deze keer dus een witte verjaardag, maar hoop toch dat het snel voorbij is want moet morgen en woensdag nog werken.
Tinq: Je bent hier niet de oudste :wink: Vandaag 39 jaar geworden....
Jammer dat het niet gelukt is met je jurk, maar dat komt helemaal goed.

Jory, ik zou er gewoon om vragen als je de jurk meekrijgt.

Zo, ga me klaar maken voor het etentje vanavond. Helaas kunnen mijn ouders er door het slechte weer niet bij zijn.
We gaan er een gezellige avond van maken.

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #79 Gepost op: 21 december 2009, 18:17:34 »
Ojee...Ehm Hartje, dat van dat hoogbejaarde en dat stokoude dat bedoelde ik natuurlijk heel anders  :wink:

 * Damn, hoe red ik me hier nou weer uit *

En over het weer...dr komt nog veel meer narigheid aan....bij ons (Zoetermeer) sneeuwt het nu weer stevig. Ik vind het helemaal niks om in die sneeuw te rijden, maar ik moet mn kerstinkopen nog doen...en AH.nl bezorgt niet meer (jaja... gemak dient de mens nietwaar?) En om nou alles op de slee te gaan halen    :blink:

Mn vriend heeft een eigen zaak en als het vriest heeft hij het echt het aller drukst (hij heeft een oliehandel en rijdt op een tankwagen...en als het koud is, dan gaat men stoken, vandaar de drukte) dus daar hoef ik qua boodschappen doen ook niet echt op te rekenen. Tenzij het zo hard gaat sneeuwen dat ze de gevaarlijke stoffen van de weg af halen, maar dan moet het wel heeeel extreem worden. Dat zal niet zo snel gebeuren....

Maar goed, kerstavond komen, volgens traditie, onze vrienden bij ons eten en gezellig wat drinken en dan eerste kerstdag komt mijn schoonfamilie (met neefjes nichtjes en vriendjes/vriendinnetjes van neefjes en nichtjes)...vind ik helemaal leuk hoor...
Maar het zou dus wel aardig zijn als ik dan wat in huis heb... :tongue:

Nou ik zit weer lekker op mn klets en afdwaalstoel dus ik ga dr maar weer mee stoppen...

Grtzzz

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #80 Gepost op: 22 december 2009, 18:29:33 »
[quote name=\'Tinq\' post=\'291575\' date=\'21 December 2009, 18:17\']Ojee...Ehm Hartje, dat van dat hoogbejaarde en dat stokoude dat bedoelde ik natuurlijk heel anders  :wink:

 * Damn, hoe red ik me hier nou weer uit *

En over het weer...dr komt nog veel meer narigheid aan....bij ons (Zoetermeer) sneeuwt het nu weer stevig. Ik vind het helemaal niks om in die sneeuw te rijden, maar ik moet mn kerstinkopen nog doen...en AH.nl bezorgt niet meer (jaja... gemak dient de mens nietwaar?) En om nou alles op de slee te gaan halen    :blink:[/quote]

Ja ben benieuwd hoe jij je hier gaat uitredden!  :laugh:  Deze jonge blom voelt zich vandaag ook wel stokoud (veel pijn en slecht slapen).
We wonen trouwens niet zo ver van elkaar vandaan, maar hier is het nog steeds droog. Morgen weer met de auto naar Den Haag toe, brrrr...... kijk er erg tegenop.
Wij hoeven gelukkig niet zo ver voor alle kerstinkopen, maar het meeste is toch al in huis.

Waar heb je trouwens je jurk gekocht? Ik bij de bruidshoek!

Fijne avond!
« Laatst bewerkt op: 22 december 2009, 18:31:41 door hartje »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #81 Gepost op: 22 december 2009, 18:50:18 »
ja het is erg glibberig weer brrr....

oooooooo en ik ben ook zoooooooo verliefd op mijn jurk zucht...kan niet wachten dat ik hem weer aan mag hebben  :tongue:

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #82 Gepost op: 24 december 2009, 08:27:40 »
Hoera! We hebben eindelijk een datum gepland voor ondertrouw!
20 januari gaat het dan toch echt gebeuren!  :biggrin:

En nu lekker vakantie! Was het gisteren echt zat allemaal!

Jullie nog plannen voor de kerst?

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #83 Gepost op: 24 december 2009, 08:46:38 »
Nou dan kun je dat ook weer van je things to do lijstje schrappen  :wink:

Wij gaan 8 januari in ondertrouw, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat er dan precies gaat gebeuren. Het is toch maar een formaliteit of je wel mag trouwen?

Kerst phoe praat me er niet van, ik zit volop in de kerststress. Vanavond komen er een aantal vrienden langs, met hun kinderen. dat is gewoon gezellig, we bestellen wat te eten, niet te moeilijk maken allemaal. Het enige probleem zou kunnen zijn dat we veel te diep in het glaasje kijken, waardoor we de volgende dag  met een kater m'n schoonfamilie moeten ontvangen.  :blink:

Het kerstmenu ziet er als volgt uit: We eten tapa's met als rode draad door het hele verhaal, champagne. Dus we beginnen met een glaasje champagne, dan wat voorgerecht tapa's, dan spoom, dan de hoofdgerecht tapa's met sangria, gemaakt van champagne....en als dessert een champagne mousse.

Gelukkig ben ik met dit alles geholpen door mn zwager en schoonzus.

Tweede kerstdag gaan we naar mijn ouders en daar gaan we met een man of 15 sushi eten...met stokjes! :laugh:

Ik heb er allemaal wel zin in, maar och och och...voor het zover is, moet ik nog even wat stressen  :rolleyes:


Fijne dagen allemaal!

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #84 Gepost op: 24 december 2009, 14:49:50 »
leuk ondertrouw wij zijn al in sept geweest stelt weinig voor hoor je betn zo weer buiten...
maar goed t is toch altijd wel ff leuk en spannend....vond ik wel..hihi..

wij zouden morgen naar me ma gaan eten
en overmorgen naar me pa..

maar goed onze dochter is nu erg ziek met keelontsteking en heeft erg hoge koorts...zit aan de antibiotica dus ik mag hopen
dat we alsnog fijne kerst hebben en anders zijn we helaas gewoon thuis,het is dan niet anders...

ik wens jullie allemaal fijne dagen geniet ervan met elkaar !! :)






[quote name=\'Tinq\' post=\'292045\' date=\'24 December 2009, 08:46\']Nou dan kun je dat ook weer van je things to do lijstje schrappen  :wink:

Wij gaan 8 januari in ondertrouw, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat er dan precies gaat gebeuren. Het is toch maar een formaliteit of je wel mag trouwen?

Kerst phoe praat me er niet van, ik zit volop in de kerststress. Vanavond komen er een aantal vrienden langs, met hun kinderen. dat is gewoon gezellig, we bestellen wat te eten, niet te moeilijk maken allemaal. Het enige probleem zou kunnen zijn dat we veel te diep in het glaasje kijken, waardoor we de volgende dag  met een kater m'n schoonfamilie moeten ontvangen.  :blink:

Het kerstmenu ziet er als volgt uit: We eten tapa's met als rode draad door het hele verhaal, champagne. Dus we beginnen met een glaasje champagne, dan wat voorgerecht tapa's, dan spoom, dan de hoofdgerecht tapa's met sangria, gemaakt van champagne....en als dessert een champagne mousse.

Gelukkig ben ik met dit alles geholpen door mn zwager en schoonzus.

Tweede kerstdag gaan we naar mijn ouders en daar gaan we met een man of 15 sushi eten...met stokjes! :laugh:

Ik heb er allemaal wel zin in, maar och och och...voor het zover is, moet ik nog even wat stressen  :rolleyes:


Fijne dagen allemaal![/quote]

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #85 Gepost op: 25 december 2009, 23:20:29 »
hoi :)

Ik wilde eventjes laten weten dat ik ook in april zal trouwen :)
17 april... waarom... omdat ik in de lente wil trouwen... ik wilde eigenlijk op 1mei... maar, de gemeente wil niet op 1 mei... nationale feestdag... dus niemand moet maar trouwen :sad: en ja... een week eerder is het in het lelijke nieuwe gemeentehuis... en de week daarvoor, de 17de is het het oude, mooie gemeentehuis... vandaar de 17de...

xxx
Blackrose
« Laatst bewerkt op: 25 december 2009, 23:24:01 door blackrose »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #86 Gepost op: 27 december 2009, 10:17:13 »
leuk blackrose welkom :)

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #87 Gepost op: 27 december 2009, 11:15:27 »
Ja welkom hier, klets gezellig mee.
Allemaal een fijne kerst gehad?

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #88 Gepost op: 27 december 2009, 16:45:58 »
Ola Blackrose...welkom hier!

Hier kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde kerst. ... Ik ben vandaag aan het revalideren.....  :ph34r:

Sjonge jonge, het was bijna schandalig, kerstavond, eerste en tweede kerstdag vloeide de drank rijkelijk, maar wat was het gezellig, ff bijkomen en hup door naar oud & nieuw....kheb dr nu al zin in!  :laugh: Wat zijn jullie plannen?


Laterz

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #89 Gepost op: 27 december 2009, 20:15:16 »
onze kerstdagen waren ook gezellig (ondanks dat onze dochter ziek was 1stekerstdag) maar voor de rest was het erg gezellig.
en heb al erg veel zin in oud en nieuw.
wij gaan dan naar vrienden..:-) word vast weer leuk..

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #90 Gepost op: 28 december 2009, 00:15:53 »
mmm... ik vier helemaal geen kerst...
voor mij persoonlijk is Kerst een hele saaie peroide...

Ik ben wel al lekker aan het uittellen tot 9januari :Ddan ga ik in eindhoven opzoek naar het juiste kleed voor mij...
jeej... eindelijk...
xxx

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #91 Gepost op: 28 december 2009, 08:54:23 »
Spannend blackrose!

Als het goed is eind januari mijn jurk binnen en kan ik een afspraak maken om te passen.

Maar eerst deze week lekker vakantie! Woensdag naar mammamia, dan oud/nieuwjaar bij mijn ouders vieren en zaterdag waarschijnlijk naar de bios.
Oja, morgen ook lekker shoppen met mijn mams, heb er helemaal zin in, hopelijk zit het weer een beetje mee.

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #92 Gepost op: 28 december 2009, 09:34:38 »
OH Mammamia! *loert jaloers naar haar beeldscherm* Leuk! Ik heb de film 4 keer gezien, in de bioscoop.

Klinkt allemaal goed Hartje!

Enne spannend hoor Blackrose, ik vond het ook heel spannend om op pad te gaan voor mn jurk. Ik ga em 27 januari ophalen!

Verder heb ik eindelijk een proef ontvangen van de flessenpost. Ziet er leuk uit! Ik had ergens op deze site gelezen dat het er goedkoop uit zou zien, nou dat vind ik helemaal niet (deze niet?) Dus flessenpost gaat het worden. Nu die tekst nog. Weten jullie al wat je op de kaart gaat zetten? Een traditionele tekst of wat informeler?

Ik denk dat ik voor de wat informelere tekst ga.

Grtzzz   :)

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #93 Gepost op: 28 december 2009, 16:12:34 »
Ha meiden,
Heb jullie net een pbtje gestuurd, heb even een vraagje voor jullie en hoop dat jullie ff met me mee willen denken.
alvast heel erg bedankt!

Tinq: Gaaf om een sample te krijgen, ziet er dus mooi uit. Wij zijn er nog mee bezig, maar willen niet een doorsnee kaart. We zijn nu in afwachting van de drukker of hij aan onze wens kan voldoen en anders moeten we iets anders verzinnen.
« Laatst bewerkt op: 28 december 2009, 16:14:17 door hartje »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #94 Gepost op: 28 december 2009, 16:19:32 »
leuk kijken voor een jurk blijft spannend en leuk....

ik krijg iets van februari een brief dat hij binnen is dus kan al niet wachten meer :-) ook weer zin in...

@Tinq leuk dat de flessenpost goed in de smaak valt....ben benieuwd hoor..leuk..

wij hebben gewoon traditionele tekst

blackrose

  • Gast
April 2010
« Reactie #95 Gepost op: 28 december 2009, 19:35:12 »
hihi allemaal :biggrin: ja... die jurk... omg... ik ben nieuwsgierig LOL...
Ik heb altijd gezegd dat ik een kleurrijke jurk wil... maar... toen ik de winkel binnengong laatst om een afspraakje te maken kwam het prinsesje in mij naar boven... ik wil 'zekerweten' een witte jurk...
Ik heb deze al gekocht online (voor het fuifje savonds)
als het me mooi staat natuurlijk als het aankomt... :biggrin: het is custum gemaakt... en is een Lolita kleedje :biggrin: want zo een lange jurk om uit de bol te gaan is toch niet zo handig denk ik... :biggrin:

Wa vinden jullie van het kleedje?

Tinq

  • Gast
April 2010
« Reactie #96 Gepost op: 29 december 2009, 09:09:47 »
Ja ik vind em heel erg cool, maar ik hou dr wel van  :wink: Op welke site heb je deze gekocht?

Ik zal ff proberen een foto van mijn jurk te plaatsen, ben wel benieuwd wat jullie er van vinden...



http://www.anastasi.nl/images/collecties/v...ia/Cherry-2.jpg


Nou een foto lukt dus niet, maar wel een link.....(wet iemand hoe je een foto moet plaatsen, BR??? (blackrose is een mooie naam, maar wel een beetje lang... :wink:)

de rok is trouwens crème kleurig (n tikkie) en minder wijd...en er zit maar 1 bloem op..

hartje

  • Gast
April 2010
« Reactie #97 Gepost op: 29 december 2009, 09:45:21 »
BR (goed bedacht tinq): gave jurk! Zou mij echt niet staan, maar volgens mij is hij perfect voor jou feest! Ben benieuwd waar je mee thuis komt voor de ceremonie.

Tinq: Wat een gave jurk! De mijne is ook creme met rood, alleen iets meer creme. Na de trouwdag zal ik ook een foto of link van mijn jurk sturen.

meiden, ik hou het kort vandaag, ga zo naar mijn mams toe om te shoppen.
tot morgen!
« Laatst bewerkt op: 29 december 2009, 09:46:06 door hartje »

debster28

  • Gast
April 2010
« Reactie #98 Gepost op: 29 december 2009, 12:21:37 »
mooi hoor allemaal meiden  :)

Jessica11

  • Gast
April 2010
« Reactie #99 Gepost op: 29 december 2009, 12:37:51 »
Tinq: mooi zeg! Dat rood is echt heel gaaf.

Blackrose: oh my god!! Wat een jurk! Echt totaaaaal niets voor mij  :mellow: , maar ik vind m wel heel erg stoer.

Ik ben wat meer van de traditionele jurk, maar ik heb er gewoon nog steeds geen plaatje van kunnen vinden... Hij is in ieder geval van Sincerity, ivoor met een beetje taupe op het lijfje.

Hoe doen jullie trouwens inspiratie op voor de uitnodiging-tekst? We hebben al een mooie uitnodiging gevonden, maar de tekst... Ik wil liever niet zo'n standaard rijmpje erop maar wat dan wel??

Edit: dit is ongeveer mijn jurk. Ik heb geen halter maar off-shoulder mouwtjes.
« Laatst bewerkt op: 29 december 2009, 12:44:01 door Jessica11 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards