collapse

Auteur Topic: 1500 Getuigen  (gelezen 3215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donna

  • Gast
1500 Getuigen
« Gepost op: 24 november 2009, 22:24:14 »
Ik heb me altijd al voorgenomen dat het aanzoek een speciaal iets moet worden.......

juli 2008,

Elk jaar gaan we in de zomer naar een leuk festival, 's avonds staan daar z'on 1500 mensen in de feesttent te feesten.
Mijn vriend kwam toen op het idee om mij daar op het podium ten huwelijk te vragen, toen ik aangaf dat hij maar lekker z'n gang moest gaan, krabbelde hij terug, hij durfde eigenlijk helemaal niet!

Wacht maar.......

juli 2009,

Het zelfde evenement, "ik loop even naar het toillet"
Loop achter de tent langs.....vraag organisatie ten hulp....en zit 2 minuuten later verstopt achter de draaitafel.....de dj werkte ook nog goed mee, en meneer werd op het podium geroepen, ik heb de zaal even verteld wat meneer het jaar ervoor had geflikt, en hem min of meer gedrongen tot een huwelijk.......JA!

De hele zaal was uitzinnig! een geslaagde actie!

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
1500 Getuigen
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2009, 22:54:23 »
Wat leuk dat je het zo hebt gedaan! Hoe reageerde hij want dat haal ik er dan weer net niet uit(of ik ben superblond haha) , nou ja wel JA, maarreh had hij snel door hoe of wat er aan de hand was...Wel heel leuk verzonnen! Gefeliciteerd!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
1500 Getuigen
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2009, 22:56:39 »
hahaha wat leuk !!

djiek

  • Gast
1500 Getuigen
« Reactie #3 Gepost op: 25 november 2009, 08:03:44 »
Haha! Zo doe je dat! :wink: Mooi dat hij JA zei! Daar doe je het uiteindelijk voor.. :wink: Al een datum geprikt? Geniet van het idee en de voorbereidingen! :biggrin:

Ranniej

  • Gast
1500 Getuigen
« Reactie #4 Gepost op: 25 november 2009, 11:48:26 »
Super leuk hoe je het hebt gedaan! Gefeliciteerd en geniet van alle voorbereidingen!

donna

  • Gast
1500 Getuigen
« Reactie #5 Gepost op: 25 november 2009, 15:58:34 »
Hij voelde natuurlijk wel al wat nattigheid, logisch als je door een d.j op een porium geroepen wordt.
Maar achteraf vond hij het helemaal te gek!
Pas de dag erna realiseerde ik mij dat wel wel eens op google of youtube konden staan, vast wel iemand die het had gefilmd, maar jammergenoeg was dat niet het geval.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
1500 Getuigen
« Reactie #6 Gepost op: 28 november 2009, 12:00:34 »
Zo dat is nog eens een stoer aanzoek!!!
Gefeliciteerd.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards