collapse

Auteur Topic: Kleur Jurk/accessoires  (gelezen 2308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Itsme86

  • Gast
Kleur Jurk/accessoires
« Gepost op: 1 december 2009, 10:07:59 »
Vraagje: Mijn jurk is 'lichtgoud' (en dat is de officiele beschrijving). Mijn vriend gaat in het donkerblauw met een overhemd dat matcht bij mijn jurk. Ik heb al sieraden gekocht, gelige pareltjes, heel speels.
Maar nu.. Ik wil schoenen die niet precies dezelfde kleur zijn. Past wit erbij? Of juist donkerder? En als ik een sluier neem, dan wil ik er een met een randje onderaan. Die hebben ze alleen niet in mijn kleur. Iemand een briljant idee? Ik dacht dat ik mijn oma lief aan kon kijken om een randje in dezelfde kleur eraan te zetten, maar dat blijkt niet zo makkelijk. (Om dezelfde kleur te vinden)

En nu komt het ergste: Wat te doen met het boeket? Onze kleuren (van de dag) zijn blauw en wit, maar lichtblauw vind ik niet zo goed passen. Witte bloemen zijn niet mijn favoriet. Eventueel geel/witte calla's? Ik hoor graag tips :)

~M*M~

  • Gast
Kleur Jurk/accessoires
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2009, 10:16:33 »
moeilijk zeg!

hier wat inspiratie, ik vind zelf de oranje erg leuk






Mirell@

  • Gast
Kleur Jurk/accessoires
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2009, 10:21:36 »
Er zijn speciale schoenen die je kan laten verven in de kleur van je jurk. Dan moet het toch ook mogelijk zijn om dat met je sluier kunnen?

Itsme86

  • Gast
Kleur Jurk/accessoires
« Reactie #3 Gepost op: 1 december 2009, 10:22:06 »
Dat oranje boeket staat inderdaad supermooi! Al vind ik die donkerbruine/creme bloemen ook mooi.. Wil alleen wel echte bloemen en ik gok dat die donkerbruine van zijde zijn.. Bedankt voor de tips, staan mooie dingen tussen!

~M*M~

  • Gast
Kleur Jurk/accessoires
« Reactie #4 Gepost op: 1 december 2009, 10:26:34 »
dat is mijn favoriete SOG tijd, wedding themes zoeken. :biggrin:

oranje boeket en oranje schoenen? of is dat te veel van het goede?
denk zelf dat een roze ook wel mooi zou staan. of heel klassiek rood.

brons of bordeaux rood kan ook mooi zijn, het is moeilijk kleuren roepen wanneer je de exacte kleur niet voor je hebt :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards