collapse

Auteur Topic: Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?  (gelezen 3788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Gepost op: 4 december 2009, 12:10:41 »
Heej heej,

Ik lees al een hele tijd mee, omdat mijn vriend en ik trouwplannen hebben voor als we 5 jaar bij elkaar zijn (dit is in 2011 pas hoor  :rolleyes: ). De laatste tijd smelt ik helemaal weg, bij de mooie jurken en de gedachten dat ik dan zijn vrouw zal worden.

We hebben een aantal heel zware jaren achter de rug en dan zinnetje, in ziekte en gezondheid heeft hij dan ook meer dan genoeg bewezen. Vanaf dat het ietsje beter met mij gaat, ben ik mij op andere dingen aan het focussen, waaronder met mijn mannetje trouwen. Ik zou niets liever willen, als ten opzichte van iedereen zeggen hoeveel ik van hem hou en voortaan ook met zijn naam door het leven willen gaan. Klinkt heel stom misschien, maar jullie zullen het wel begrijpen.

Nu zijn we voor een lange tijd in het buitenland geweest en hoopten ik al stiekum dat hij mij daar zou vragen, maar dat heeft hij niet gedaan.. Wel hebben we daar een gigantisch mooie ring gezien en nu denk ik dat hij die stiekem gekocht heeft en mij dus een dezer dagen wil vragen. Hij heeft nog niets gezegd ofzo, maar hij doet zo zenuwachtig heel de tijd.. En nu word ik dus zo zenuwachtig  :biggrin: .. haha..

Kennen jullie dat gevoel van, dat jullie voelen dat er iets zit aan te komen, maar of dat dan nu is of binnen een jaar.. Who knows??

Sorry voor het lange verhaal :tongue:.. Wou het gewoon even kwijt..

Knuf

K en P

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #1 Gepost op: 5 december 2009, 08:48:13 »
Ik had ook een vermoeden voordat mn man mij ging vragen.
Toevallig ook vlak voor de kerst dat ik allerlei signalen doorkreeg.

En ja hoor!
Tijdens de kadootjes uitpakken heeft hij mij heel romantisch gevraagd, in pak en op zn knieën  :biggrin:

Ik hoop dat je gevoel goed zit en je dit jaar als verloofd stel afsluit.
Veel plezier met dagdromen alvast!  :biggrin:

Kippie

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #2 Gepost op: 5 december 2009, 11:31:21 »
Ik hoop ook dat je voorgevoelens kloppen, Blonky1986! Want zo te lezen ben je er helemaal klaar voor.

Als hij je nou niet vraagt met kerst, wat let je dan om zelf de stoute schoenen aan te trekken op oudjaar bijv?  :wink:

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #3 Gepost op: 5 december 2009, 16:16:31 »
Bedankt voor jullie antwoorden.. en grappig om te lezen dat je (K en P) ook 'signalen' door hebben gekregen. Ik ben dan ook erg benieuwd.

Vanmorgen heb ik van vriendlief een hotelvoucher cadeau gekregen en gaan we 23 dec 1 nachtje naar valkenburg, lekker naar de kerstmarkt en uiteten en dan 24 dec vieren we samen kerst. (1e en 2e kerstdag met ouders).

En ja over dat zelf vragen.. geloof me, ik zou het zoooooooooooo doen, maar hij zegt altijd dat als ik hem vraag, hij dan nee zal zeggen :ph34r: . Hij wil mij graag vragen  :tongue: .

Naja 2009 zijn nog maar een paar weekjes, spannend dus :biggrin:

Knuf

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #4 Gepost op: 5 december 2009, 18:52:11 »
Dan zal het 23 december misschien wel gaan gebeuren! Het zou een mooie gelegenheid zijn om je in Valkenburg, romantisch en met z'n tweetjes, ten huwelijk te vragen, denk je niet? Zoiets zouden wij vrouwen bijvoorbeeld ook kunnen bedenken :wink: . Wie weet... spannend hoor!

Carla84

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #5 Gepost op: 25 december 2009, 08:41:07 »
Voor mij was het inderdaad gisteravond zover! Ook ik had al een voorgevoel. We hadden het er al heel lang over dat we graag wilden trouwen. De dag voor Sinterklaas had mijn vriend (nu dus verloofde!) een vrije dag. Toen ik 's avonds thuis kwam, deed hij een beetje vreemd. Daarna gingen we stad in om sinterklaascadeautjes te kopen. Toe hij iets wilde afrekenen, kon hij niet pinnen... In eerste instantie dacht ik meteen dat er iets mis was, maar toen ik er naar vroeg, reageerde hij vreemd. Daglimiet is overschreden kwam bij me op. Sindsdien hoopte ik dat Kerstavond het moment zou gaan worden. En dat is gebeurd! We pakten cadeautjes uit bij de kerstboom en toen hij het laatste cadeautje pakte zei hij dat er iets bij hoorde. Toen ging hij op zijn knieën. Het was een super bijzonder moment, en ik kan het nog steeds niet geloven, we gaan trouwen! En de ring is meer dan fantastisch! Wel ietsje te groot, maar dat kan natuurlijk aangepast worden. Straks zijn ouders vertellen, morgen die van mij en volgende week op mijn verjaardag onze vrienden. Wow!

Hoe is het bij de rest die vermoedens had gegaan? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!

blackrose

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #6 Gepost op: 25 december 2009, 08:50:59 »
proficiaaattttttt :biggrin:
super super super :biggrin:
xxx
BLackrose

Carla84

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #7 Gepost op: 25 december 2009, 12:10:23 »
Thanks! Ben echt helemaal in de wolken en kan niet stoppen met naar mijn ring te kijken!
x

Nogevengeduld

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #8 Gepost op: 25 december 2009, 22:19:08 »
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijke Carla84!

Ondertussen ben ik erg benieuwd of Blonky1986 inmiddels haar aanzoek heeft gehad !

Wij hebben het samen besloten dus daarover kan ik niet met jullie meepraten  :)

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #9 Gepost op: 27 december 2009, 23:46:46 »
[quote name=\'Nogevengeduld\' post=\'292187\' date=\'25 December 2009, 22:19\']Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijke Carla84!

Ondertussen ben ik erg benieuwd of Blonky1986 inmiddels haar aanzoek heeft gehad !

Wij hebben het samen besloten dus daarover kan ik niet met jullie meepraten  :)[/quote]


Hier ben ik :).. Helaas geen aanzoek hier, wel heel leuke dagen gehad!! Nu zei hij terwijl we All you need is Love kijken, dat hij dat ook cliche vond om met kerst een aanzoek te doen. We wachten maar netjes af :)..

Maar hierboven wel een aanzoek met kerst zo te horen, leuk leuk !! Gefeliciteerd !!

Carla84

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #10 Gepost op: 28 december 2009, 11:03:25 »
Aan de ene kant jammer dat je geen aanzoek hebt gehad, maar het belangrijkste is dat je toch leuke dagen hebt gehad! Enne, misschien is oudjaar minder cliche :). Keep us updated!

Kippie

  • Gast
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #11 Gepost op: 28 december 2009, 11:10:06 »
[quote name=\'blonky1986\' post=\'288252\' date=\'05 December 2009, 16:16\']En ja over dat zelf vragen.. geloof me, ik zou het zoooooooooooo doen, maar hij zegt altijd dat als ik hem vraag, hij dan nee zal zeggen :ph34r: . Hij wil mij graag vragen  :tongue: .[/quote]

Als hij graag degene zijn die de vraag stelt.... weet hij dan ook dat jij er zó klaar voor bent?  :)

blonky1986

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 47
Aaaargh, Is Het Dan Zover Met Kerst?
« Reactie #12 Gepost op: 3 januari 2010, 14:39:43 »
Geen aanzoek, maar we hebben het er wel over wat we willen en dergelijke en we gaan ook naar de L & M beurs. Ben dus erg benieuwd wanneer dat aanzoek dan wel gaat komen :).

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards