collapse

Auteur Topic: Gezamelijk Vrijgezellenfeest?  (gelezen 12183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Es81

  • Gast
Gezamelijk Vrijgezellenfeest?
« Reactie #25 Gepost op: 13 december 2009, 17:42:13 »
[color=\"#008000\"][font=\"Century Gothic\"]Tja, ik moet zeggen dat het vooral bij mijn a.s. hard aankwam. Hij is al heel lang bevriend met de mannelijk helft van het stel en ze hebben ook wel veel samen meegemaakt. Echt maatjes dus, al werd dat wel minder toen die jongen een relatie kreeg. Ik ken haar pas sinds ik mijn a.s. ken, en ik zie/spreek haar eigenlijk nooit apart, altijd als onderdeel van de hele vriendengroep. Dus voor mij was het minder heftig. Maar Hubbie2b was best wel aangeslagen, dus hij heeft wel even gebeld om zijn teleurstelling te uiten, en daar laten we het verder bij.  

Oh bij mijn zijn (schoon-)moeders trouwens ook niet welkom. Is het gewoon niet het type feestje naar m.i.

Groetjes,
Es

[/font][/color]

Miepje85

  • Gast
Gezamelijk Vrijgezellenfeest?
« Reactie #26 Gepost op: 8 februari 2010, 16:30:01 »
Tsja, wat hoort, wat is normaal, wie beslist dat he?

Wij willen ons vrijgezellenfeest ook gezamelijk. A omdat dat meer bij ons past, onze vriendengroep is ook echt gezamelijk. Ik spreek nooit apart met de meiden af (behalve dan met mijn 2 vriendinnen) en as eigenlijk nooit met de heren.
Ik denk dan ook niet dat ik me prettig zou voelen als ik ineens met dames op stap moet die ik normaal ook niet apart spreek. Ze zijn echt tof hoor, daar niet van en ik mag ze hartstikke graag, het zou alleen heel onnatuurlijk zijn, dit gaat voor ons beiden op.
Dus dan maar besloten: gezamelijk.

Ik ben me er van bewust dat hier rare reacties op kunnen komen, maar het is ons feestje en onze wens. Wellicht als onze vriendengroep er anders uit had gezien, het ook anders was gelopen. Oh en daarbij... Ik hoor ook weleens dat zo'n vrijgezellenfeest bedoeld is zodat mensen elkaar leren kennen, ik zeg gezamelijk = ideaal dan :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards