collapse

Auteur Topic: Augustus 2010  (gelezen 148075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #50 Gepost op: 8 januari 2010, 09:05:20 »
hihi het ligt eraan of je een standaard jurk neemt of niet en waar hij vandaan moet komen. De mijne komt uit frankrijk en is niet standaard (wist ik van te voren niet hoor haha) maar heb ruim 7 maanden erop moeten wachten en hij moet ook nog vermaakt worden wat wel een week of 4 duurt  dus in mijn geval was ik dan te laat geweest voor de jurk als ik nu zou beginnen met kijken haha  
nog maar 1 dagje :biggrin:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #51 Gepost op: 8 januari 2010, 09:44:17 »
Jah das wel krapjes dan.

Mijn jurk komt bij LaNova vandaan en dat is 3-4 maanden levertijd, nu wachten tot eind juni, en dan mag ik hem weer aan!!!!

JEEEEEEEEEEJ

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #52 Gepost op: 8 januari 2010, 11:08:52 »
Ik ga volgende week bij LaNova kijken! Hopelijk slaag ik daar..

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #53 Gepost op: 8 januari 2010, 11:13:07 »
[quote name=\'Kaartje\' post=\'295518\' date=\'08 January 2010, 11:08\']Ik ga volgende week bij LaNova kijken! Hopelijk slaag ik daar..[/quote]

Oh wat gaaf!!!!!
Heb je al een jurk in gedachte?
Ik vond het echt heel erg prettig daar!!!

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #54 Gepost op: 8 januari 2010, 11:47:40 »
ik ga naar mariages in Hoogeveen!
Mijn moeder heeft haar jurk daar ook vandaan (25 jaar terug)
En mijn zus ook (1,5 jaar terug)
Hihi! :biggrin:

Gisteren te horen gekregen dat mijn schoonouders nog spaargeld hadden van mijn AS.
Dat krijgen we een tijdje voor de bruiloft :biggrin:
Hadden met samen wonen ook al 1500 gehad :biggrin:
Zou fijn zijn als het ongeveer weer zoiets is! haha!

Hoe zit het bij jullie?
Betalen jullie ouders of schoonouders ook mee?
Mijn ouders betalen een gedeelte van de jurk (600euro) En op de bruiloft zelf krijgen we nog 1000 :-)
Van mijn schoonouders krijgen we dus dat spaargeld en verder zouden we nog iets krijgen zei mijn schoonmoeder gisteren! Heel spannend!

Mijn AS heeft zijn eerste getuige gisteren gevraagd ( zijn zusje)
Morgen vragen we onze beste vrienden :biggrin:
Dan alleen nog mijn zus vragen!

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #55 Gepost op: 8 januari 2010, 12:04:04 »
Leeeuk!

Spannend altijd lekker een meevallertje.

Moet heel eerlijk zeggen dat wij erg hebben geboft.

Ik krijg mijn jurk van mijn ouders ongeacht welke, maar heb mijn jurk bij LaNova gehaald dus das is voor hun weer een meevaller :-).
Van mijn schoonouders krijgt mijn as een pak en wat er van dat budget nog overblijft gaat naar de huwelijksreis :-).
En van mijn oma krijgen wij de bruidstaart.

Dus we mogen niet klagen :-).

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #56 Gepost op: 8 januari 2010, 12:09:57 »
Wat speciaal allemaal je jurk bij de zelfde winkel vandaan :biggrin: Lekker zulke meevallers :biggrin:

Wij krijgen de jurk van mijn ouders (wist ik pas nadat ik hem uitgekozen had, ze wilden dat de jurk zou kiezen en niet op de prijs ging letten)
We krijgen van mijn schoonouders de huwelijksreis naar turkije cadeau (met onze kids erbij) en mijn vriend krijgt een gedeelte van zijn pak.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #57 Gepost op: 8 januari 2010, 12:41:04 »
[quote name=\'Bellie\' post=\'295521\' date=\'08 January 2010, 11:13\'][quote name=\'Kaartje\' post=\'295518\' date=\'08 January 2010, 11:08\']Ik ga volgende week bij LaNova kijken! Hopelijk slaag ik daar..[/quote]

Oh wat gaaf!!!!!
Heb je al een jurk in gedachte?
Ik vond het echt heel erg prettig daar!!!
[/quote]

Maanden geleden had ik op haar site de jurk Alexandria gezien en die vind ik erg gaaf, maar heb geen idee of die in het echt ook bij mij past. We zullen zien, donderdag gaan we...Welke heb jij?
Dus het is wel een prettige zaak?

Dat is inderdaad wel heel leuk dat jullie allemaal bij dezelfde zaak jullie jurk vandaan hebben. Leuk!

Wij hebben vreselijk veel mazzel. Eind november had mijn pa vreselijk veel mazzel en won een flink bedrag, aangezien hij wist hoe graag ik wilde trouwen en hoe hard we aan het sparen waren was het eerste wat hij zei: Als ik inderdaad een hoop overhoud dan ga je na het weekend gelijk 14 augustus vastzetten want dan regel ik alles.. Allemaal erg ongelofelijk, nog steeds. vind het nog steeds raar..voelt toch als andermans geld opmaken, maar hij wil het zo graag. Onze band is heel lang, heel erg slecht geweest. Na de dood van mijn ma heeft hij me na een half jaar het huis uitgezet, omdat ik in zijn ogen te vaak bij dennis was. Ja, gek he, als hij nooit gezellig was. Dus ik denk dat hij hiermee een soort van alles wil vergeven en vergeten en een nieuwe start maken. Ik klaag uiteraard niet :wink: Al moet ik wel zeggen dat ik alles wel zo blijf doen als wat we in ons hoofd hadden voordat hij hiermee kwam, want anders vind ik het wel heel lullig worden allemaal. Enige wat ik op zijn verzoek veranderd heb is de fotograaf, we moesten van hem naar een vakfotograaf en die kwam ver boven mijn originele berekening uit maar heb eerst gebeld voor ik akkoord gaf naar mijn vader omdat ik het niet aandurfde.
Dennis krijgt zijn pak van zijn moeder, want zijn zusje heeft afgelopen jaar haar jurk ook gehad dus die geeft exact hetzelfde terug.

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #58 Gepost op: 8 januari 2010, 13:25:58 »
Ik heb de Sienna . Vond hem op de website helemaal niet mooi, ging eigenlijk voor de Enja, maar toen ik m aanhad :-) :-).
Ik vond het heel erg prettig Sandra (de eigenaresse) is heel erg aardig, en alles is mogelijk. Je hebt 100% privacy en een lekkere ruime paskamer.  Het is een ruimte in een woonhuis. Als je wilt heb ik een foto van mij in jurk maar daarachter kan je een beetje de pasruimte zien. Want je mag gewoon foto's nemen, dat wist ik niet dus had alleen maar een camera op mijn telefoon, dus dat is echt wel een aanrader om een gewone camera mee te nemen, daar heb je nog heel lang plezier van!!
FF naar de Alexandre gekeken echt heeel erg mooi :-).

Wat een verhaal joh jeetje, aan de ene kant wel fijn dat hij alles betaald, maar wat een ellende.
Ben mijn moeder ook verloren (toen ik 7 was) ging tussen mijn vader en mij wel goed maar tussen mijn stiefmoeder en mij heel wat minder, heb op mijn 18e dan ook mijn spullen gepakt.

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #59 Gepost op: 8 januari 2010, 14:29:24 »
@Bellie: Dat lijkt me helemaal erg als je 7 bent zonder moeder en dan een stiefmoeder krijgen waar je niet mee overweg kan.. MIjn pa had binnen een half jaar ook een nieuwe vriendin, haar man was een vriend van hem en ook hij was overleden 2 maanden na mijn moeder dus die hadden steun aan elkaar. zij wonen niet samen en in het begin moest ik wennen, maar het is gelukkig een lieve vrouw. Haar dochter wat minder, maar goed die zie ik toch niet haha

Maarre, als je een foto wil pm-en dan zou ik dat wel heel leuk vinden. Ik heb altijd mijn camera in mijn tas zitten dus heb mijn vriendin al opdracht gegeven alles vast te leggen haha

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #60 Gepost op: 8 januari 2010, 14:45:29 »
@BELLIE en KAARTJE...jeetje wat een verhalen zeg van jullie..ben erg blij dat allebei mijn ouders er nog zijn..14 augustus wordt voor ons ook echt bijzonder want mijn vader gaan ons trouwen..ben dus erg benieuwd!!

Van mijn ouders heb ik mijn trouwjurk gekregen en mijn schoonouders betalen het pak van mijn vriend. Altijd lekker die meevallers!! Was er niet vanuit gegaan...dus het was extra leuk toen we het hoorden!!

Ik heb even op de website gekeken van la Nova en de jurken zien er allebei erg mooi uit!!

@Kaartje..ben erg benieuwd of je uiteindelijk ook voor de Alexandria gaat!! Vergeet idd geen foto's te maken  :biggrin:  ik kijk zo af en toe ook op mijn camera naar mijn jurk... :wink:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #61 Gepost op: 8 januari 2010, 15:18:17 »
Hee,


Ja was ook niet makkelijk, maar heb als levensmotto, waar je niet dood aan gaat... wordt je sterker van.

En uiteindelijk ben ik goed terecht gekomen ga trouwen met mijn lekkere ventje en heb een prachtig huis leuke baan en twee schattige poeziewoesies.

Maar jah, zeker een moeder missen tijdens de bruiloft lijkt mij voornamelijk heel moeilijk, ook bij de voorbereidingen, het is toch een gemis.

Lief he van al die ouders, wat zouden we toch zonder ze moeten :-).


Voor de liefhebbers onderaan mijn jurk voor de paskamer van LaNova.

Ben nogal fors (naja gewoon dik) en de jurk is daarom "iets" te klein maar ook daar heeft ze haar best voor gedaan.

Heb een optie genomen, met of zonder mouwtjes maar daar ben ik nog niet helemaal uit, dus bijgaand met en zonder.

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #62 Gepost op: 8 januari 2010, 15:44:35 »
[quote name=\'Bellie\' post=\'295636\' date=\'08 January 2010, 15:18\']Hee,


Ja was ook niet makkelijk, maar heb als levensmotto, waar je niet dood aan gaat... wordt je sterker van.

En uiteindelijk ben ik goed terecht gekomen ga trouwen met mijn lekkere ventje en heb een prachtig huis leuke baan en twee schattige poeziewoesies.

Maar jah, zeker een moeder missen tijdens de bruiloft lijkt mij voornamelijk heel moeilijk, ook bij de voorbereidingen, het is toch een gemis.

Lief he van al die ouders, wat zouden we toch zonder ze moeten :-).


Voor de liefhebbers onderaan mijn jurk voor de paskamer van LaNova.

Ben nogal fors (naja gewoon dik) en de jurk is daarom "iets" te klein maar ook daar heeft ze haar best voor gedaan.

Heb een optie genomen, met of zonder mouwtjes maar daar ben ik nog niet helemaal uit, dus bijgaand met en zonder.[/quote]


Wat een mooie jurk!! Hij staat je erg mooi!! Persoonlijk zou ik gaan voor de jurk zonder mouwtjes..maar dat moet je uiteraard helemaal zelf weten!!

Succes met de beslissing nemen!!

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #63 Gepost op: 8 januari 2010, 16:02:20 »
Ik zou inderdaad ook gaan voor de jurk zonder mouwtje, maar heel mooi gekozen! Staat je erg mooi!

Kan me helemaal vinden in je levensmotto! Je kan wel gaan zitten kniezen, maar achteraf wordt je er alleen maar sterker van. Tuurlijk is het vreselijk moeilijk, straks de dag zelf en nu inderdaad al met de voorbereidingen. Om mee te gaan passen heb ik de beste vriendin van mijn moeder meegevraagd (was ze al 25 jaar), zij is altijd mijn 2de moeder geweest. had zelf 2 zoons en toen mijn ma zwanger was hoopte ze heel erg dat het een meisje werd om toch nog een dochter te hebben en tadaa hahaha Vond het niet meer dan logisch dat zij mee gaat en ze vond het een hele eer. Maar er zal zeker een traantje vloeien ben ik bang. Maar we gaan er wat moois van maken!

Bellie: Ik wil tijdens de ceremonie en tijdens het feest iets van een windlicht met een mooie kaars erin laten branden (de kaars dan :wink: ) MIsschien met een kaartje erbij: Voor iedereen die wij moeten missen op deze bijzondere dag.. of zoiets, ben er nog niet over uit. Wil er in ieder geval wel wat mee doen.. Dan is het misschien bij het aansteken even heel emo, maar dan ben je het miss voor de rest van de dag kwijt (meestal werkt het zo bij mij namelijk)

xx

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #64 Gepost op: 8 januari 2010, 16:05:56 »
@ Nathalie,  Dank je wel :blush:

Ik denk ook dat ik voor die zonder mouwtjes ga, ik had eerst met, maar ben daarna gaan twijfelen dus heb gebeld en ze laat ze er nog even af, ik denk dat de jurk zo wel druk zat is.

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #65 Gepost op: 8 januari 2010, 16:48:29 »
@BELLIE, ik denk dat dat inderdaad beter is..en aangezien jij ook in augustus gaat trouwen kan het ook nog eens heel erg warm zijn..dan is het misschien wel lekker zonder mouwtjes...maar nogmaals je moet het echt zelf weten!

@KAARTJE, een erg mooi idee van een kaars (of windlicht)...

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #66 Gepost op: 8 januari 2010, 17:15:18 »
jeetje wat een verhalen :sad:
Super mooie jurken zeg! Lijkt me wel een leuke winkel maar is nu te laat hihi
Een mooi idee van een windlicht, iets van een muziekje of kleur kan ook een idee zijn :biggrin:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #67 Gepost op: 8 januari 2010, 19:16:56 »
@ kaartje. Mooi inderdaad van dat windlicht. Ik wil mijn moeder er wel bij "betrekken" maar mijn familie, voornamelijk mijn pa, is nogal emo, en ik wil niet dat het een te grote "stempel" op de dag drukt. Tuurlijk zit het in de gedachten, maar als je er dan aan toegeeft blijf je gaan. Wat ik wel doe is mijn bruidsboeket de volgende dag op het graf leggen en dan neem ik even mijn "momentje".
Ook heb ik nog wat sieraden, bijvoorbeeld haar trouwring, dat wordt mijn "something old".
Wat fijn dat je een soort "2e moeder" hebt gevonden, dan heb je toch iemand waarmee je je ervaringen kan delen.  Ik ben zelf met mijn schoonmoeder en mijn vriendinnen gaan passen, maar miste echt iets, iemand die bij wijze van volschiet als ze het zien.  Heb de plaatjes al wel aan mijn pa laten zien en die kon het toen al niet drooghouden, dat belooft wat :-S.


Bedankt voor jullie reacties over mijn jurk :-) heel erg lief !!!!!! Ben ook erg benieuwd.

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #68 Gepost op: 9 januari 2010, 09:02:48 »
tjeetje! wat een verhalen zeg!

Bij ons zullen we ook wel emotioneel worden. Maar dan om het feit dat mijn vader het toch nog mag mee maken!
In 2004 kreeg hij maagkanker... En wij maar de artsen ook, hadden niet verwacht dat hij nu nog rond zou wandelen!
Dus het is wel heel speciaal!

Verder wens ik iedereen veel sterkte op hun dag als ze een geliefde moeten missen!

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #69 Gepost op: 9 januari 2010, 20:49:42 »
@silvia: Dat is ook wel heel heftig!! En wat fijn dat hij er nu toch nog bij zal zijn, gaat het verder goed met hem, is het weg?

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #70 Gepost op: 9 januari 2010, 21:59:22 »
poeh he, even slikken hoor!!

Silvia, we trouwen op dezelfde dag!! 20 augustus!! :biggrin:

Mijn jurk komt ook bij La Nova vandaan! Grappig zeg..!

En ik moet helaas ook een van mijn ouders missen.. in oktober 2008, toen ik net 4 weken mama was, kregen we te horen dat mijn vader alvleesklierkanker had.. 30 januari 2009 is hij overleden :sad: Dus ik moet helaas ook een van mijn ouders missen :sad:

we hebben vandaag wel weer tijd gestoken in voorbereidingen, we hebben de kaarten vandaag ontworpen! Ze zijn echt superleuk geworden! Hebben via www.kaartje2go.nl eea geupload (foto's van ons zoontje), en zo is het heel tof geworden!

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #71 Gepost op: 10 januari 2010, 19:07:36 »
[quote name=\'Kaartje\' post=\'295968\' date=\'09 January 2010, 20:49\']@silvia: Dat is ook wel heel heftig!! En wat fijn dat hij er nu toch nog bij zal zijn, gaat het verder goed met hem, is het weg?[/quote]
Ja dat word ook wel heftig.
Met mijn vader gaat het verder nu goed, Het staat stil. Het zal nooit weg gaan, aangezien het al uitgezaaid was :sad:.
Waardoor hij dus nooit "schoon" zal worden.
[quote name=\'Eveline82\' post=\'295988\' date=\'09 January 2010, 21:59\']Silvia, we trouwen op dezelfde dag!! 20 augustus!! :biggrin:

En ik moet helaas ook een van mijn ouders missen.. in oktober 2008, toen ik net 4 weken mama was, kregen we te horen dat mijn vader alvleesklierkanker had.. 30 januari 2009 is hij overleden :sad: Dus ik moet helaas ook een van mijn ouders missen :sad:[/quote]
:biggrin: heb je er ook zoveel zin in?
Hoe lang zijn jullie al bezig met voorbereidingen enzo?

:sad: Dat is ook wel heftig zeg! :sad: Ook wel vrij snel gegaan zeg! Sterkte alvast de 20e...

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #72 Gepost op: 10 januari 2010, 20:15:30 »
Nou we gaan lekker met zijn allen :s. Wat een verhalen toch.

@Eveline, wat leuk dat je je jurk ook bij LaNova hebt besteld welke heb jij uitgekozen??

We zijn gisteren ook gaan kijken voor kaarten en versieringen. leuk leuk leuk!!!!!

We hebben een mooie kaart van Buromac uitgekozen, maar heb wel gezien dat het in de winkel een stuk duurder is dan dat je de kaarten online besteld. Op 50 kaarten scheelde het ruim EUR 75,00.

Deze week een afspraak met de DJ...spannennnd!!!!

Groetjes

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #73 Gepost op: 10 januari 2010, 20:40:50 »
ja, volgens mij moet bijna iedereen wel een van de ouders missen :S

als je me een pb'tje stuurt, wil ik wel melden welke jurk ik heb :wink: (ivm eventuele onbekende meelezers... :wink:)

zijn eigenlijk vanaf mei 2009 echt begonnen met voorbereidingen, al staat het af en toe gewoon eventjes stil :)

leuk hoor, afspraak met de DJ! wij hebben DJ Jean-Paul uit Amersfoort!
Wij gaan trouwen in Huize Scherpenzeel (www.huizescherpenzeel.nl) en feest/eten in de Witte Holevoet (link staat op 1e site).

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2010, 20:57:54 »
@ Eveline

woooow ziet er erg romantisch uit zeg, je locaties.

Wij houden de ceremonie in de Watertoren in Barendrecht.
En het diner en het feest in Het Wapen van Rhoon, in de brasserie en het terras.

Heb er zin in!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards