collapse

Auteur Topic: Augustus 2010  (gelezen 148055 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #850 Gepost op: 15 augustus 2010, 22:02:49 »
Ja dames van de 20e, weeronline zegt nu weer cijfer 8 :biggrin:
Dus hopen dat het zo blijft ;-)

Dit is onze planning voor deze week:
Maandag: Ik nog werken, vriendlief gaat ook even naar zijn werk en dan de hond van onze beste vrienden uitlaten :tongue:
Dinsdag: Laatste dagje werken! en vriendlief begint met poetsen in huis, savonds bedankjes voor de gasten afmaken.
Woensdag: Ga ik poetsen, Keuken badkamer enzoooo
Donderdag: Om 10 uur mijn jurk ophalen, en savonds voor mijn nagels heen. vriendlief haalt dan die dag ook z'n pak op en hij blijft die dag bij zijn ouders.
Vrijdag:!!!!!! DE DAG!!!! :wub::wub::wub::wub::wub:

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #851 Gepost op: 16 augustus 2010, 13:21:44 »
joehoe, weeronline zegt voor onze lokatie nu vrijdag zon en 25 graden  :rolleyes: hopelijk blijft dat zo  :ph34r:

chrisjes

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #852 Gepost op: 16 augustus 2010, 19:37:44 »
Was alweer een tijdje geleden, dus........Van harte gefeliciteerd!

Bellie en Vincent, Kim en Erwin, Karin en Dennis, en Nathalie en Marco!!

Ik heb net eindelijk mijn sluier binnen gekregen!! Het heeft anderhalve week bij de douane gelegen en ik moest gewoon 30,- euro aan belasting en inklaringskosten betalen, wat een bullshit dat hadden ze me ook wel eens van te voren mogen zeggen.

Maar goed, afgezien van deze kleine irritatie,... de sluier is fantastisch!!!!!  :wub:
Donderdag gelijk met mijn laatste pas proberen :)

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #853 Gepost op: 16 augustus 2010, 22:35:03 »
ben benieuwd naar je sluier Chrisjes! wel stom dat je ineens 30 euro moest betalen  :blink:

chrisjes

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #854 Gepost op: 17 augustus 2010, 09:57:08 »
Ja, dat had ik ook niet zien aankomen.... maar goed niets meer aan te doen verder. Kan nog wel en bezwaar indienen, maar heb daar eigenlijk helemaal geen trek in nu.

Ik zal kijken of ik donderdag nog een fotootje kan maken van de sluier met de jurk :)

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #855 Gepost op: 17 augustus 2010, 10:39:44 »
Oh dat is wel balen zeg!
Ben wel benieuwd naar een foto :wink:

Pff dames ik ben echt aan het stressen! :tongue: Pfff :tongue:

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Augustus 2010
« Reactie #856 Gepost op: 17 augustus 2010, 17:40:14 »
Alle meiden voor wie het er aan zit te komen, heel veel plezier op jullie dag! Het is echt zo leuk he. Mijn verslag houden jullie nog even tegoed, ben nu aan het pakken. Gaan vannacht naar Gran Canaria, wanneer ik terug ben zal ik uitgebreid verslag doen :wink:
Hier alvast een foto van ons

chrisjes

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #857 Gepost op: 17 augustus 2010, 17:55:45 »
Wat zien jullie er prachtig uit! Fijne Honeymoon!

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #858 Gepost op: 17 augustus 2010, 18:20:40 »
Wat zagen jullie er ontzettend mooi uit!

Geniet van jullie honeymoon!!!

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #859 Gepost op: 18 augustus 2010, 09:15:31 »
Jullie zagen er super uit! FIjne honeymoon!!

Gister totaal onverwacht mijn vrijgezellenfeestje gehad :biggrin: Ze hebben me ontvoerd vanaf mn werk haha. We zijn naar amsterdam gegaan waar we een gps speurtocht hebben gedaan met behoorlijk rare opdrachten :biggrin: De fotos komen snel :biggrin:

miru

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #860 Gepost op: 18 augustus 2010, 15:41:41 »
Prachtig!! Jullie zien er mooi uit.

Ik heb gisteren mijn proefkapsel en make-up gehad. Super leuk en ik ben heel tevreden. De kapper had zelf een prachtige haaraccesoire en die mag ik lenen voor de grote dag. ben ik super blij mee.
En gisterenavond een gesprek gehad met onze babs. Een leuk mens en ze voelde ons goed aan. Nu afwachten wat ze er van gaat maken volgende week dinsdag.

Ik kijk echt uit naar volgende week! Dinsdag trouwen op het gemeentehuis en vieren met de gezinnen. De rest van de week de laatste dingen afmaken (ik ben de heel week verder vrij) en dan zaterdag de Grote dag met alle gasten en ons huwelijk in de kerk. En dan mag ik ook mijn droomjurk aan.

Gisteren ook voor de tweede pas gegaan, ze hadden de halter nu gemaakt maar hij was wel heel lelijk. Gelukkig kunnen ze deze weer vermaken. Volgende week woensdag hoop ik dat alles in orde is en dan kan ik de jruk meenemen naar huis.

Nog tientallen andere iene-miene dingetjes te doen maar het loopt prima op schema dus geen zorgen hier :)
Wel al huwelijksvlinders in mijn buik dus mijn eetlust is wat minder. Ach, een paar kilo minder voor de trouwdag is niet erg :)
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2010, 15:44:20 door miru »

mrs-to-be

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #861 Gepost op: 19 augustus 2010, 08:21:30 »
Fijn dat iedereen die inmiddels getrouwd is zo'n mooie dag heeft gehad! :-) Gefeliciteerd nog!

Voor ons 20 augustus-ers is het nog één dagje en dan is het ook zover!!!  :ohmy:  :unsure:  :biggrin:

Begin het nu langzamerhand wel echt te voelen. Dacht goed op schema te liggen wat betreft dingen die nog gedaan moesten worden, maar dat viel toch een beetje tegen. Naja de belangrijkste dingen zijn gedaan en de rest maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Heb afgelopen dinsdag mijn proefkapsel gehad en die beviel wel, al twijfelde ik toen (en nog steeds) wel een beetje over een detail en toen ik net foto's in het bruidshaar topic voorbij zag komen begon ik weer te twijfelen. Maar op de dag zelf is er geen tijd voor veranderen dus ik vrees dat ik het er mee moet doen heh. Baal er wel nog steeds van dat ik 2 weken voor de trouw een nieuwe kapper/visagist heb moeten vinden omdat de mijne afbelde, waardoor ik niet zoveel tijd heb gehad voor de proef.. Maar alle reacties van mensen die m'n haar gezien hebben waren erg enthusiast en super dus het zal wel goed komen.

Onze dagplanning is een beetje aangepast op het laatste moment en we hebben wat tijd van de foto sessie afgesnoept om een ritje langs het ziekenhuis te kunnen maken om mijn tante te bezoeken die daar sinds vorige week is opgenomen na een hersenbloeding. Heel naar, en ze was erg verdrietig dat ze niet naar de bruiloft kon komen - dus nu brengen we een stukje bruiloft naar haar. Heb ik wel wat minder foto-tijd voor over! :) Verder is de dagplanning redelijk straight-forward en hopelijk niet te krap ingepland.

De weersvoorspelling zuigt voor morgen, maar hopelijk veranderd dat nog een beetje. En hij was zo mooi de afgelopen dagen grrr. Anyway:
[color="#000080"]Meiden ONTZETTEND VEEL PLEZIER MORGEN en dat het een mooie, niet-te-vergeten dag mag worden. :)[/color]

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #862 Gepost op: 19 augustus 2010, 08:26:42 »
Spannend allemaal he dames!

Hier staat het weer op een 8 :biggrin: Hopelijk blijft het zo :wink:!
Straks ga ik mijn jurk ophalen :biggrin:
En ook neem ik straks al afscheid van mijn AS! :ohmy:

miru

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #863 Gepost op: 19 augustus 2010, 10:03:25 »
@ mrs-to-be en @ silvia87: Ik wens jullie een geweldige dag morgen!! Geniet ervan en de weersvoorspellingen die ik voorbij zie komen zijn goed hoor!

Ik begin nu ook langzamerhand het weer in de gaten te houden voor volgende week zaterdag maar daar valt nog weinig over  te zeggen. Tegenstrijdige berichten dus ik blijf hopen op een droge dag :) Nu nog twee dagen werken en dan gelukkig vrij!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2010, 10:04:21 door miru »

idgnkv

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #864 Gepost op: 19 augustus 2010, 10:14:36 »
Iedereen die morgen gaat trouwen: Heeel veel plezier, geniet ervan!

Het weer voor volgende week donderdag was eerst een 7, toen een 1, toen een 3, toen een 7 en nu weer een 3. Achja, we zullen zien..

chrisjes

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #865 Gepost op: 19 augustus 2010, 17:32:01 »
Morgen ziet er redelijk uit qua weer, iedereen een fijne dag gewenst!

Volgende week vrijdag daarentegen, oef, hoop dat het nog bijtrekt  :sun:

Vanochtend zijn de laatste dingetjes aan mijn jurk bijgesteld, ik ga het volgende week woensdag ophalen :)

Ook onwijs veel foto's met diverse kettingen gemaakt.Ik snap werkelijk niets van het uploaden, het ene fotootje komt er veel groter uit dan het andere ..
Maar goed hier komt nog een fotootje van de nieuwe sluier :) (m'n haar zit nog wel waardeloos) en ik laat het fotootje zien van het proefkapsel:

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #866 Gepost op: 20 augustus 2010, 08:31:42 »
Chrisjes wat moooiiii!!!!

Vandaag is het dan zover :biggrin:
De ouders zijn nu onze tuin aan het versieren.
Met een mooie ballonnenboog! :biggrin:
Geen idee wat er verder nog komt :tongue:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vind het zo spannend allemaal :biggrin:

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #867 Gepost op: 20 augustus 2010, 08:40:53 »
Veel plezier vandaag! Lekker genieten met het mooie weer erbij!

Leuk een ballonnenboog silvia!

Chrisjes je proefkapsel is heel gaaf maar waar doe je daar de sluier? Bij je pas lijkt hij hoog te zitten maar dat is bij je proef toch zonde?

mrs-to-be

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #868 Gepost op: 20 augustus 2010, 08:52:15 »
Oh wow.. vandaag is DE DAG!! Nog niet zo heel lang geleden leek het nog zo ver weg maar poef ineens zijn ook de laatste weken voorbij gevlogen!  :blink:
Mijn lief ligt nog lekker te slapen, en zelf ben ik nu langzaam de laatste voorbereidingen aan het treffen - zodirect m'n nagels nog even lakken en douchen (omgekeerd) en dan op pad naar de kapper en visagist en van daar af voort loopt de dag als een soort sneeuwbaletje van ding naar ding. Spannend!

Meiden volgens mij hebben we echt prachtig weer, ben ik zo blij mee. Geniet er van allemaal! Ná de trouedag zal ik ook eens wat foto's posten denk ik. :)

@ Marry24: ik heb zelf mijn haar ook opgestoken met wat mooie dingetjes er in als versiering, maar toch komt bij mij ook mijn sluier er voor 80% overheen te hangen. Maar dat vind ik niet zo erg: de sluier komt zo het mooiste uit en deze gaat er rond etenstijd uit en dan heb ik daarna oók nog een moop gekapt koppie. En hij schijnt toch ook een beetje door dus zie je er evengoed wel wat van. :)

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #869 Gepost op: 21 augustus 2010, 14:03:13 »
Nou dames de dag was GE-WEL-DIG!!!! :biggrin:
Hier een fototje :biggrin:
Verslag volgt :wink:


Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #870 Gepost op: 21 augustus 2010, 15:55:57 »
Mooi plaatje samen! Ben benieuwd naar je verslag!

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #871 Gepost op: 21 augustus 2010, 22:45:49 »
Nou meiden, ook wij hebben gisteren JA gezegd :sub: geweldige dag gehad, schitterend weer, lekker gegeten, lekker gefeest, en mijn man had geregeld dat mijn opa en oma van 95 en 93 bij de plechtigheid aanwezig waren :wub:

fotootje van ons:


miru

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #872 Gepost op: 22 augustus 2010, 10:31:01 »
@Silvia87 en @eveliene82: Wauw, jullie zagen er prachtig uit! En met dat mooie weer hebben jullie vast en zeker dubbel en dwras kunnen genieten. Gefeliciteerd! En natuurlijk ook de anderen gefeliciteerd die zijn getrouwd :)

Voor mij nog minder dan een week.... Zeer waarschijnlijk wordt het heel slecht weer volgende week zaterdag maar dat komt vast goed. Ik ga deze week gewoon nog een extra grote paraplu kopen :)

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #873 Gepost op: 23 augustus 2010, 11:05:44 »
Mooi hoor eveline~!!!

Bruidsduif

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #874 Gepost op: 23 augustus 2010, 15:57:30 »
EVELINE EN SILVIA!!!! Van harte gefeliciteerd en wat zien jullie er ontzettend mooi uit zeg!!!! En wat een poepie dat kleine bruidegommetje  :biggrin:
iK stuur vanavond even een foto!! eindelijk... xx

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards