collapse

Auteur Topic: Yes Maleisie Geboekt  (gelezen 2941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidje12mei

  • Gast
Yes Maleisie Geboekt
« Gepost op: 18 december 2009, 15:10:33 »
Zojuist de boeking definitief gemaakt. We vliegen eerst naar Kuala Lumpur en gaan dan Taman negara, camaron highlands, Penang, Kuala besut, Merang en we eindigen op Redang.
Iemand ervaring? Heb er super veel zin in. We gaan precies 4 weken na onze bruiloft.

Femke

  • Gast
Yes Maleisie Geboekt
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2009, 19:23:17 »
leuk!

er zijn al verschillende topics volgens mij over maleisie, het is een erg leuk land.

Wij zijn 2 jaar geleden geweest ook in KL, Taman Negara, Cameron Highlands (theeplantage is heel mooi, gewoon even een taxi je laten rondrijden) en Langkawi!

timkim81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2543
  • Geslacht: Vrouw
Yes Maleisie Geboekt
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2009, 19:33:21 »
Wauw, dat klinkt goed! Wij zijn vorig jaar op huwelijksreis geweest naar Maleisie, naar Kuala Lumpur, Penang en Langkawi.
Wij vonden het super!!!! Ik heb ook veel goede verhalen gehoord over Taman Negara en Camaron Highlands (worden volgens mij ergens anders
op dit forum genoemd).
Kuala Lumpur vonden wij leuk voor een paar daagjes. Je moet zeker naar de Twin Towers. Als je 's-ochtends vroeg daarheen gaat, kan je gratis naar de loopbrug. Dineren op de Kuala Lumpur tower, met uitzicht op de Twin towers vonden wij ook erg leuk. China town is ook leuk, een leuke markt!
Op penang vonden wij de Night Market leuk en wij hebben elke avond gegeten bij een Food Court, is echt een aanrader!!! Zijn allemaal stalletjes met vanalles aan eten. Zijn bij de Tropical Spice Garden geweest en hebben een excursie gedaan naar Georgetown en de Tropical Fruit Farm.
Ik vond Maleisie echt een super land en wil er zeker meer van zien in de toekomst!

Boefje

  • Gast
Yes Maleisie Geboekt
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2009, 19:44:15 »
Wij gaan ook naar Maleisie.

Alleen dan naar Maleisisch Borneo!
4 weken...............

Heb er nu al zin in!!!

Puma in love

  • Gast
Yes Maleisie Geboekt
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2009, 15:03:38 »
Borneo is zoooo gaaf Boefje! Je gaat echt genieten! (en afzien natuurlijk!!! Of ga je Kinabalu niet beklimmen? De klim is vreselijk, maar ik was daar ter huwelijk gevraagd!)
Maar Kuala Lumpur is vast ook super.  :dry:
« Laatst bewerkt op: 22 december 2009, 15:03:57 door Puma in love »

sylva

  • Gast
Yes Maleisie Geboekt
« Reactie #5 Gepost op: 8 januari 2010, 20:06:03 »
Maleisie is helemaal super!!
Leuk idd om bij de hawker stalls te gaan eten. Wij zijn in KL naar het bird park geweest, erg leuk en groot.
Times square (warenhuis) daar hebben ze een theme park in, ook leuk om te zien.

Boefje: Borneo is gaaf! Ga je ook naar Sukau?

Heel veel plezier op jullie huwelijksreis!

Syl

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards