Alles over trouwen > Kleding

Dresscode Ja Of Nee?

<< < (43/43)

RockCowBride:
Oef, dat is wel een hele bijzondere dresscode..
Ik zou zeggen dat het wel een beetje vrolijk en gek moet zijn, en dat je dan al snel op knalkleuren uitkomt. Ik denk misschien het combineren van neonkleuren ofzo zoals geel, groen, roze, oranje enz met wat 'normalere' kleding? (Er vanuitgaand dat niet iedereen z'n hele kast vol heeft liggen met neonkleuren :P )

pk88:
Ja de kaart is ook groen, geel, rood. Maar zie mezelf nou niet echt met die dingen lopen.

bruid_op_onderzoek:
Misschien iets met felgekleurde accosoires ofzo? Knalkleur oorbellen, ketting, haardingetjes zoiets? Kan je verder ook nog iets aan waar je je misschien beter in voelt.

RockCowBride:
Wat Bruid op Onderzoek inderdaad zegt!

Je hebt bij de Kruidvat voor carnaval allemaal van die felgekleurde oorbellen, armbandjes, kettingen, leggings, minihoedjes en haarbandjes enzo, en allemaal niet duur.
Misschien dat je daar iets mee kan combineren? :)

Hugo:
Ik had wel een dresscode voor mijn trouwerij, maar dat was omdat we op 31 oktober trouwden (Halloween). We hadden een Halloween thema feest, wij allebei verkleed als oud spoken bruidspaar (gekocht op https://www.halloweenkleding.net/ ). We vonden het zelf heel leuk en de meeste vrienden vonden het ook grappig, maar er waren zeker familieleden die minder enthousiast waren haha

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie