collapse

Auteur Topic: 31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!  (gelezen 16943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Gepost op: 12 januari 2010, 23:08:57 »
December was een spannende maand voor mijn familie. Buiten de bruiloft, was mijn zus 18 december uitgerekend. Gelukkig is mijn zus op 22 december bevallen van haar tweede gezonde zoon. Ontspannen kon iedereen zich nu verheugen op de bruiloft!

30 december 2009

Vanavond eten we bij mijn ouders. Na het eten gaat John naar huis, waar zijn beste vriend een borrel komt drinken, terwijl ik lekker in bad ga ontspannen. Ik slaap bij mijn ouders en na een bad, borrel en boekje ga ik half 11 slapen.

31 december 2009

Om 8 uur word ik door mn moeder wakker gemaakt. Ik neem een douche en wacht op mijn schoonzusje die mijn haar komt doen. Niemand is eigenlijk heel zenuwachtig en we maken ons ontspannen op voor de dag. Rond 10 uur komt John aan en ik wacht in de slaapkamer. Spannend hoor, wat zal hij aan hebben? Uiteraard vinden we elkaar heel mooi. Hij heeft een donkerbruin pak met ipv een gillet een vest en een stropdas in dezelfde kleur als zijn overhemd. Ik vind hem er super uitzien en hij mij gelukkig ook!

Beneden zijn onze ouders, broer en zussen en na een bakkie gaan we met de auto’s naar het stadhuis te Leiden, waar onze vrienden staan te wachten. Onze auto is een Mercedes Jeep, die mijn zwager van zijn ouders mocht lenen. Niet heel erg handig om in te klimmen, maar des te makkelijker om uit te komen. Nu word ik trouwens wel zenuwachtig en John al helemaal te zien aan zijn gespannen gezicht, haha! Bij het stadhuis aangekomen zie ik tranen biggelen over de wangen van sommige vriendinnen, wat lief! We gaan met zijn allen naar binnen en ik blijf met mijn vader (die me weggeeft) wachten tot de muziek (de Nobelprijs van Clouseau) word ingezet.  

De ceremonie is heel leuk gedaan. We hadden van te voren een paar a4tjes vol geschreven over onszelf en dat had ze allemaal heel leuk verwerkt. Ook worden onze getuigen (zussen en broer) even in het zonnetje gezet. Tijdens het tekenen word Elvis Presley gedraaid met Kiss Me Quick, omdat ik graag in Vegas zou zijn getrouwd. Mijn vader houdt het niet droog en zit gedurende de gehele ceremonie te grienen  . Na de ceremonie is het tijd voor de felicitaties. Omdat wij het enige bruidspaar zijn, kunnen we lekker de tijd nemen.

Hierna gaan we met alle gasten (30 man in totaal, ouders, broer, zussen en vrienden) naar het Koetshuis waar we champagne drinken bij de open haard. Hier verwennen onze vrienden ons ook met cadeaus. Na een uurtje borrelen is het half 2 en gaan we naar de bovenzaal om te lunchen. Op de tafels staan manden met broodjes, beleg, koffie, thee en melk. Vooraf mogen we een soepje kiezen en ook komen er kroketten. Uiteraard word er ook bier en wijntjes geschonken en dat is te merken. Het is een gezellige, informele bedoeling, precies zoals we het van te voren hadden bedacht. Helaas hebben we zelf geen cd bij ons (nooit aan gedacht) en wordt er een cdtje aangezet met allerlei langzame liefdesliedjes ipv gezellige muziek, maar het mag de pret niet drukken .

Rond half 5 gaan we naar huis, waar we ons snel moeten omkleden en de koffers pakken. Pak, jurk, schoenen, make up, haarspullen: alles moet in de koffer, want over een paar dagen doen we het allemaal weer aan voor de fotoreportage. De taxi staat om half 7 voor de deur en 7 uur staan we op Schiphol. Wat een superdag om te vliegen zeg! Wat een rust is het op Schiphol. Nergens rijen, 1 broodjeszaak die open is: wij gaan vaker vliegen op 31 december! Eindelijk tijd om met zijn tweetjes de dag te bespreken onder het genot van een broodje en bakkie.

De vlucht gaat voorspoedig, bagage ligt binnen no-time op de band en de taxi staat al voor ons klaar. Zodoende zijn we om 11 uur ingecheckt en volgens de receptioniste is de Eifeltoren op 10 minuutjes te voet te bereiken. Spullen op de hotelkamer en daar gaan we. Om half 12 staan we voor de Eifeltoren. Het is druk op straat en mensen lopen met champagne flessen. Maar brrrr wat is het koud! De Eifeltoren telt af en het is 2010. Nu kunnen we lekker terug naar het hotel, want we zijn moe. Heel erg moe! Het is een mooie dag geweest en hebben het nieuwe jaar onder de Eifeltoren kunnen inluiden.

3 januari 2010

Vandaag ontmoeten we onze Amerikaanse fotografe om 10.00 s’ochtends in ons hotel om de foto’s te schieten. Om 8 uur komt een Canadese meid (die ik via internet heb opgespoord) mijn haar doen. Het wordt een leuke dag, voelen ons net Victoria en David met al die mensen die ons feliciteren, aankijken, lachen en foto’s van ons maken. Omdat een taxi in Parijs niet zo maar aan te houden is, is het sneller om met de metro te gaan en je kunt je de reacties van mensen in de metro voorstellen  De dag duurt lang en we zijn blij als we eindelijk om 4 uur s’middags de laatste foto’s worden geschoten bij de Eifeltoren. Wat begon als een stralende dag is veranderd naar een donkere bedoeling met veel wind. Maar wat ben ik benieuwd naar die foto’s en wat hebben wij een leuke bruiloft en honeymoon gehad!
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2010, 23:21:15 door Lynnz »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2010, 23:19:14 »
het lijkt me super wat jullie gedaan hebben!! wauw he!!

Geniet van de komende weken!!!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2010, 23:47:26 »
Nog van Harte Gefeliciteerd !!

en wat een leuke dag zullen jullie hebben gehad

wordt ook nieuwsgierig naar de foto;s die je in parijs hebt gemaakt

nog hele fijne wittebroods weken :)

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2010, 23:48:46 »
Lynn!!! Wat gaaf allemaal zeg! En wat een prachtige bruid ben je! Echt een filmster lijk je; heel mooi en ook anders dan de meeste bruiden denk ik. Je haar zat ook onwijs mooi! Ben erg benieuwd naar de foto's in Parijs...

Geniet lekker van de wittebroodsweken!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2010, 00:04:47 »
Wat een geweldig bijzondere bruiloft. Klinkt echt heel mooi en en heel eigen.
Je jurk staat je echt geweldig en wat een knappe man heb jij (of mag je dat niet zeggen tegen een bruid :unsure: )

marian1313

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2010, 07:33:55 »
wat een mooie foto's, jullie zien er prachtig uit
een erg bijzondere dag, fijn dat helemaal gegaan is zoals jullie graag hadden met een afsluiting bij de Eiffeltoren!

juudske

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2010, 09:10:29 »
wow, jullie zien er mooi uit samen! en wat een stralende gezichten!
van harte gefeliciteerd en geniet van jullie wittebroodsweken!

Sh@ron

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2010, 09:29:28 »
wat een supermooi verslag! Jullie zagen er geweldig uit! gefeliciteerd

~M*M~

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 13 januari 2010, 10:08:35 »
ik zit te janken! prachtig om zo samen het nieuwe jaar in te luiden.
wat een prachtig paar en ik vind je jurk erg mooi! pak, en stropdas van je man ook.
geniet van jullie wittebroods weken en van elkaar!

van harte gefeliciteerd

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2010, 10:13:59 »
wat een leuk verslag! Gefewliciteerd!! Zo te lezen was het een heel bijzondere en persoonlijke dag voor jullie! Ook ik ben erg benieuwd naar de foto's uit Parijs :)

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 13 januari 2010, 10:17:17 »
Gefeliciteerd!
Leuk zeg, helemaal anders dan anders!

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 13 januari 2010, 10:53:47 »
Gefeliciteerd!!!
Jullie zagen er prachtig uit..
Het klinkt echt als een geweldige dag..  :wub:
Ben benieuwd naar de foto's in parijs :) ik zie het al voor me met je trouwjurk in de metro :biggrin:

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 13 januari 2010, 11:10:21 »
Gefeliciteerd! :wub: Jullie zagen er prachtig uit, en wat origineel, zo'n dag!!

Ranniej

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 13 januari 2010, 13:13:33 »
Gefeliciteerd! Wat een super verhaal heb je zeg.. Hoop dat je er van hebt genoten!

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 13 januari 2010, 13:19:40 »
Aggos, je paps! Van dat soort dingen schiet ik altijd helemaal vol. Wat had je een mooie jurk aan trouwens zeg, prachtig dat slanke zo.
Grappig om met je hele opgemaakte hebben en houden in de metro te zitten hahahaha - ik ben erg benieuwd naar de foto's van Parijs.

Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!

roos

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 13 januari 2010, 15:42:16 »
Van harte! Het klinkt allemaal super en wat zagen jullie er schitterend uit. Ïk ben erg benieuwd naar de foto's uit Parijs!

Trouwring

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 13 januari 2010, 15:50:39 »
Gefeliciteerd :biggrin: Ben benieuwd naar de Eiffelfoto's! Mooi bontje had je aan en een leuk verslag ook :)

Hoe heet je neefje?
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2010, 15:52:25 door Trouwring »

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 13 januari 2010, 16:41:46 »
Van harte gefeliciteerd, met je neefje en je prachtige trouwdag! Supergaaf zeg, lekker naar Parijs op je trouwdag! Ook ik ben erg benieuwd naar de Parijsfoto's. :)

suzan1983

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 13 januari 2010, 16:46:39 »
Gefeliciteerd. Het klinkt echt als een super geslaagde dag!
Lekker na genieten.

Broekkie

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 13 januari 2010, 20:22:24 »
dat iw nou nog eens 'gelukkig nieuwjaar'

gefeliciteerd

Pepper

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 13 januari 2010, 22:41:26 »
Leuk verslag en leuke fotoi Lynnz! Ben heel benieuwd naar de fotoi van Parijs!!

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 14 januari 2010, 11:58:43 »
Oh, je paps die steeds heeft zitten huilen. Echt, daardoor komt er hier ook bijna een traantje. Klinkt als een schitterende dag en in Parijs klinkt het ook geweldig. Heerlijk in je bruidskleding in de metro, geweldig! Ik ben heel benieuwd naar de Parijsfoto's! :)

Karin082

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 14 januari 2010, 21:19:35 »
Daar zit je dan, in de metro in Parijs, hihi. Je was een prachtige bruid! En ook een prachtig paar natuurlijk. Super, geniet ervan!

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 15 januari 2010, 10:45:56 »
Gefeliciteerd, wat kijken jullie glunderdend naar elkaar. Prachtig!

Jory

  • Gast
31 December 2009 Zijn Wij Getrouwd!
« Reactie #24 Gepost op: 15 januari 2010, 22:23:01 »
Van harte gefeliciteerd! :)

Mooi verslag & foto's! En wat bijzonder joh, foto's maken in Parijs, echt heel leuk! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards