collapse

Auteur Topic: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven  (gelezen 72790 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #100 Gepost op: 6 september 2010, 12:52:43 »
Een torselet duwt je buik en borsten wat meer in vorm.
Hierdoor lijk je een plattere buik te hebben en komen die rollen niet zo tevoorschijn.
En ook in echt grote maten bestaan ze hoor!!

Je hoeft door een torselet ook geen bh te dragen dus ook geen bandjes over je schouders :biggrin:

Flashy

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #101 Gepost op: 7 september 2010, 15:21:03 »
Een torselet duwt je buik en borsten wat meer in vorm.
Hierdoor lijk je een plattere buik te hebben en komen die rollen niet zo tevoorschijn.
En ook in echt grote maten bestaan ze hoor!!

Je hoeft door een torselet ook geen bh te dragen dus ook geen bandjes over je schouders :biggrin:

Handig!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #102 Gepost op: 15 september 2010, 16:35:42 »
Hallo allemaal

Ik was eens rond aant neuzen voor bruidslingerie.
Als je nou op de site van livera kijkt zie je dat je een bon kunt printen voor 7,50 korting op je aankoop.

toch altijd weer fijn he :)

Is geldig tot 19 september

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #103 Gepost op: 15 september 2010, 16:54:13 »
Tipje van Verooo even aan dit topic toegevoegd om de boel overzichtelijk te houden... :)

Maewyn

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #104 Gepost op: 15 september 2010, 17:31:03 »
Goede tip!

En een heel andere vraag: mijn torselet is maat 70 D, want 70 C was te smal en dus net te klein bij de cups. Alleen, van de 70 D zijn de cups net te groot... of, beter gezegd, ik hou aan de bovenkant ruimte over. Heeft er iemand ervaring met het dragen van push up losse cups die je in je torselet stopt en die je borsten wat omgoog duwen? Er hoeft geen cup bij ofzo, maar de boel moet net iets meer naar het midden en omhoog, zeg maar...

sheila

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #105 Gepost op: 22 december 2010, 20:32:29 »
Het valt allemaal wel mee met de prijzen. Heb laatst mooie lingerie gekocht op xxx. Vooral de producten van xxx vind ik erg mooi!
« Laatst bewerkt op: 23 december 2010, 10:29:27 door stimpy »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #106 Gepost op: 22 december 2010, 22:44:55 »
Er zijn dames die dit hysterisch jodelende heidi-setje onder hun trouwjurk willen dragen??
Hoe... Stijlvol.

Ik vermoed reclame, aangezien je je alleen aangemeld hebt om dit plaatje en bijbehorende link te posten in twee topics over lingerie. Dus ik ga de klok even luiden in het reclame-topic.

Maewyn

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #107 Gepost op: 23 december 2010, 09:30:42 »
Da's echt zóóó geen bruidslingerie... En het past het model niet eens! Doe mij maar een GOED merk, dank je wel!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #108 Gepost op: 24 december 2010, 07:54:02 »
lol!

En Stimpy  :applaus:

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #109 Gepost op: 30 december 2010, 14:58:00 »
Om weer terug te keren op de bruidslingerie, ik heb 210 euro uitgegeven aan een bustier, jaratelgordel en string. Sinds de bruiloft heb ik m al een aantal keer gedragen, oa ook omdat ik rugpijn had. Ik ben echt blij met de investering die ik toen deed.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #110 Gepost op: 30 december 2010, 15:49:52 »
ik heb mijn jurk zonder lingerie gekocht.
Ging allemaal heel snel en heb er toen niet eens over nagedacht.

Nou ben ik bij een trouwzaak geweest in maastricht. Gevraagd of zij de jurk kon innemen enz.
Was allemaal prima. Nou vroeg ik ook naar lingerie. Zij vroeg vervolgens hoe mij jurk eruit zag en zei toen dat ik gewoon naar de hunckemuller moest gaan daar wat setjes kopen en meenemen om te passen samen met de jurk. Aangezien de jurk zelf mooi strak zit hoeft er niks onder om te corrigeren en kan ik gewoon een normaal setje kopen. (het echte corrigerende ondergoed ziet er echt niet mooi uit btw!)

Ze zei zelf dat ik best iets mocht uitzoeken als ik dat wou maar dat de prijzen wel vrij hoog waren en het waarschijnlijk niet nodig was.
Daarnaast zei ze ook dat iedere bruidszaak meiden torseletten en corsetten probeert aan te smeren omdat ze er veel geld aan verdienen.
Het kwam blijkbaar regelmatig voor dat meisjes bij haar kwamen passen met torseletten en dat de jurk dan niet mooi zat terwijl het zonder dan wel heel mooi was...

Ik ga dus lekker shoppen bij een normale lingeriezaak. Gewoon een string en een strapless bh.
(moest wel lachen toen ze zei dat als ik niks fatsoenlijks had uitgezocht ze zelf wel even naar de hunckemuller zou rennen aangezien dat maar een straatje verder was wellicht heeft ze daar wel aandelen hahaha)

Dus ja iedereen moet doen wat ie zelf wilt maar ik vond het wel geinig dat er eindelijk eens iemand was die me niet iets probeerde aan te smeren!

Fee

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #111 Gepost op: 30 december 2010, 16:16:02 »
Ik ben bij Anastasi gewoon een torselet gekocht, zonder er verder veel op te letten. Ook nog geen slip erbij gekocht. Ik heb al 7 jaar gedacht at mijn a.s. het niks interessert en kant al helemaal niet mooi vind.

Dus wat kreeg ik afgelopen kerst? Een kanten setje!! Dus nu moet ik me wel eens gaan orienteren.

KarinB

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #112 Gepost op: 30 december 2010, 20:06:55 »
Gisteren ben ik ook geslaagd! Wilde graag een wat langer torselet om zo de "lovehendels" wat te masqueren ;-) en om mijn d75 boezem mooi te laten uitkomen. Vind het persoonlijk zo lelijk als er van die kwabjes boven je jurk uit komen, of als je ineens 4 borsten hebt omdat het te strak zit.

Heb een mooi torselet, 2 strings en ook alvast 2 setjes kousen en was in totaal € 185,-- kwijt. Zeker niet goedkoop, maar had zin om deze keer een beetje gek te doen.

~M*M~

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #113 Gepost op: 30 december 2010, 20:33:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2011, 23:17:05 door ~M*M~ »

Mwiktrouwnooit

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #114 Gepost op: 22 januari 2011, 20:47:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2011, 14:17:12 door Mwiktrouwnooit »

bride4ever

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #115 Gepost op: 22 januari 2011, 21:56:45 »
Wilde eigelijk eerst ook geen torselet maar je hebt het wel nodig om alles op zijn plaats te houden onder je je jurk. Anders loop je denk ik de hele tijd te hijsen...(euh)...En ja is idd duur, ik heb er 89,- euro voor betaald en voor de hipster 27,- euro...Maar staat wel erg mooi vind ik! Alleen wel erg wennen als je nog nooit een torselet aan hebt gehad! De torselet verplicht je om kaarsrecht te lopen en rechtop te zitten, je kan niks anders meer (wel een nadeel)....
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2011, 21:58:18 door bride4ever »

Maewyn

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #116 Gepost op: 23 januari 2011, 09:38:45 »
Ik heb mijn torselet van MArktplaats! Zowel Poirier als Di Lorenzo kun je er vinden en voor een bedrag tussen de 25 en de 50 euro moet je toch iets kunben vinden. Tip is wel om op tijd te beginnen met zoeken, dat geeft meer rust voir jezelf en ruimte voor onderhandeling!

Sabine80

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #117 Gepost op: 23 januari 2011, 09:58:04 »
ik heb mijn jurk zonder lingerie gekocht.
Ging allemaal heel snel en heb er toen niet eens over nagedacht.

Nou ben ik bij een trouwzaak geweest in maastricht. Gevraagd of zij de jurk kon innemen enz.
Was allemaal prima. Nou vroeg ik ook naar lingerie. Zij vroeg vervolgens hoe mij jurk eruit zag en zei toen dat ik gewoon naar de hunckemuller moest gaan daar wat setjes kopen en meenemen om te passen samen met de jurk. Aangezien de jurk zelf mooi strak zit hoeft er niks onder om te corrigeren en kan ik gewoon een normaal setje kopen. (het echte corrigerende ondergoed ziet er echt niet mooi uit btw!)

Ze zei zelf dat ik best iets mocht uitzoeken als ik dat wou maar dat de prijzen wel vrij hoog waren en het waarschijnlijk niet nodig was.
Daarnaast zei ze ook dat iedere bruidszaak meiden torseletten en corsetten probeert aan te smeren omdat ze er veel geld aan verdienen.
Het kwam blijkbaar regelmatig voor dat meisjes bij haar kwamen passen met torseletten en dat de jurk dan niet mooi zat terwijl het zonder dan wel heel mooi was...

Ik ga dus lekker shoppen bij een normale lingeriezaak. Gewoon een string en een strapless bh.
(moest wel lachen toen ze zei dat als ik niks fatsoenlijks had uitgezocht ze zelf wel even naar de hunckemuller zou rennen aangezien dat maar een straatje verder was wellicht heeft ze daar wel aandelen hahaha)

Dus ja iedereen moet doen wat ie zelf wilt maar ik vond het wel geinig dat er eindelijk eens iemand was die me niet iets probeerde aan te smeren!


Ik ben blij dit te lezen.

Mijn figuur is prima en ik zie de noodzaak niet in om een duur torselet aan te schaffen die ik na mijn trouwen niet meer
zal dragen. Zodra ik voor de eerste passessie heen ga, ga ik mijn jurk passen zonder dat ding (bij het uitzoeken van een jurk kreeg
ik hem zonder pardon gelijk aan gehesen)

Marretje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #118 Gepost op: 23 januari 2011, 11:48:14 »
Je hebt mazzel als je gewone lingerie kan kopen voor onder de jurk.
Maar bij mij ging die vlieger niet op helaas..
Ik heb namelijk aan de achterkant van mijn jurk een diepe V en als ik een gewone beha zou dragen , zou je de band zien.


Dus heb ik een Di Lorenzo gekocht die van achter heeel laag was.
En die torseletjes zijn idd hartstikke prijzig..ik moest ook 89 euro betalen. ( heel simpel en geen kant ofzo )

Maar ik geef iedereen groot gelijk, dat ze gewone lingerie kopen als ze het onder hun jurk kunnen dragen..
Scheelt veel geld in elk geval.
Maar met de jurk die ik ga dragen was dat geen optie !!
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2011, 11:48:53 door Marretje »

Maewyn

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #119 Gepost op: 23 januari 2011, 12:08:42 »
Ik wil toch even waarschuwen...
Gewone lingerie onder je jurk kan ook wel, maar de reden dat ze je een torselet willen geven is niet zozeer figuur-corrigerend maar een trouwjurk is zwaar, echt zwaar. Een beetje jurk zit tussen de 8 en 10 kilo en hoe meer stof, hoe zwaarder - de mijne weegt 13 kilo! De baleinen in het torselet ondersteunen je ruggegraat en je spieren, waardoor je je jurk gewoon beter draagt die dag en het minder belastend is op je lichaam. Dus alleen daarom al wil ik je toch aanraden een torselet te dragen. Mocht je een hele lichte, soepele jurk hebben dan is het natuurlijk minder zwaar en zal een strapless beha ook kunnen :wink:.

Mwiktrouwnooit

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #120 Gepost op: 23 januari 2011, 12:26:00 »
.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2011, 14:16:59 door Mwiktrouwnooit »

Marretje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #121 Gepost op: 23 januari 2011, 12:47:18 »
[size="2"]Mwiktrouwnooit,

Ik heb de 30317 ivoor..[/size]
Maar ik zie net op de bon dat die 109,95 was oei wat een geld hahahahaha.
Dus die 89 euro in mijn vorige post klopt dus niet..

Moet er bij zeggen dat ze mijn torselet ook nog een beetje hebben aangepast hoor, die is ook ietswat vermaakt, zodat het allemaal achter de jurk zit..
Die achterste rand is bij mij veranderd.
Dus ik zou het ook vragen of dat bij jou ook kan.
[attachment=15703:30317 Di Lorenzo.jpg]
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2011, 12:51:14 door Marretje »

deniesje

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #122 Gepost op: 30 mei 2011, 13:44:06 »
Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten bij lingerie onder je jurk.
Heb zelf nog geen jurk dus ik weet niet of ik dan een corset of strapless BH aan kan. Ben slank maar heb wel een buikje en die wil ik niet zien in mijn jurk.
Nu was ik stiekem toch al een beetje aan het rondkijken voor bruidslingerie maar ik was best geschrokken van de prijzen, ik ben normaal al niet echt van de sexy lingerie (liever praktisch en simpel) en om dan ruim 100,- uit te geven aan lingerie die je maar 1 keer draagt?! Dat is niet aan mij uitbesteed.
Dus ik kwam met het idee om eens te kijken op een stoute site :blush:  en tot mijn verbazing heb ik wel wat moois gevonden voor onder de jurk. Wat vinden jullie hiervan? Zou dit kunnen? Of is het too much?


Ohja, en jullie mogen raden wat dit dan mag kosten :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2011, 13:44:45 door deniesje »

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #123 Gepost op: 30 mei 2011, 13:53:27 »
Ziet er spannend uit hoor Deniesje, ik kan me voorstellen dat je er niet teveel geld aan wilt uitgeven maar let wel even op of de baleinen niet te stug zijn, als dit zo is dan kan dat heel lelijk zijn onder je jurk, dan gaat dat uitsteken en dat is niet charmant/mooi.
Ik denk dat het rond de 45,- kost.
Ik heb wel gekozen voor duurdere lingerie, ik droeg echt nooit zo'n torselet/corset ding maar nu vind ik het wel heel handig bij strapless jurkjes en topjes en draag ik hem wel regelmatig.

Annebloem

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #124 Gepost op: 30 mei 2011, 13:58:42 »
Ik denk dat deze op een "stoute site" zo tussen de 30 en 40 euro kost?

 
Je hebt wel een korset uitgekozen zie ik. Let er wel op of je dat prettig vind zitten. Korsetten zijn meestal vrij stijf door de stalen baleinen die erin zitten. Vooral als je de vetersluiting achter nog eens lekker hard aantrekt kan het zijn dat je halverwege de dag je er toch minder comfortabel in voelt. :wink:
Ik weet ook niet hoeveel borsten je hebt. Dit model heeft wel "flinke jetsers". Met een corset heb je vaak ook dat je borsten plat drukt als je weinig hebt of dat ze overdreven eruit plompen als je veel hebt.

Meestal wordt onder een trouwjurk een torselet gedragen. Deze heeft geen vetersluiting maar haakjes op de achterkant. Ook zitten er aan de voorkant geen haakjes zoals bij een korset.
Het is inderdaad belachelijk wat ze er in een bruidsmode winkel voor een torselet durven te vragen. Reken maar dat daar echt een flinke winstmarge op zit! Ga anders eens in een 'normale' lingerie winkel snuffelen.
Ik heb een torselet van "Triumph" uit de lijn "Angel curves". Daar heb ik ooit 35 euro voor betaald in de triumph outlet in Roermond. Ik zie dat deze in Nederland in de webshops bijna niet meer verkrijgbaar is, maar op Duitse webshops verkopen ze hem nog wel. Mooi ding dat echt niet onder doet qua kwaliteit dan de torselets die ze in de bruidswinkel verkopen!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards