collapse

Auteur Topic: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven  (gelezen 72783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LindaD

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #150 Gepost op: 25 november 2011, 16:27:35 »
Ik heb wel een torselet gekocht, maar vond een slip van 30 euro erbij onzin. Bij hunkemoller heb ik een slip gekocht in precies de goede kleur, ook met kant. Hij pastte perfect bij het torselet: 6 euro.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #151 Gepost op: 25 november 2011, 17:58:14 »
Ik heb wel een torselet gekocht, maar vond een slip van 30 euro erbij onzin. Bij hunkemoller heb ik een slip gekocht in precies de goede kleur, ook met kant. Hij pastte perfect bij het torselet: 6 euro.
Same here! Die van mij was dan 7 euro ;-) Ik heb naderhand ook de bijpassende BH gekocht, zodat ik alsnog een setje had wat ik ook normaal aan kan. Gewoon de torselet meegenomen naar de hunkemoller en toen een bijpassende slip uitgezocht.

home23

  • Gast
Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #152 Gepost op: 4 april 2012, 11:15:01 »
Ik zie dat dit topic al aardig oud is, maar wie weet heeft een volgende lezer er toch nog wat aan! Ik ben vorig jaar getrouwd en had een torselet van een vriendin geleend, omdat mijn jurk pas ver over de heupen wijd ging lopen wilde ik ook een slip zonder naden aan, dus heb ik daar een corrigerend broekje met pijpjes voor gekocht. Niet in een (dure) speciaalzaak, maar via internet, was voor 30 euro ofzo klaar.

Hope~20

  • Gast
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #153 Gepost op: 17 december 2012, 16:56:43 »
Oud topic, bij deze blaas ik het nieuw leven in :)
Met mijn studentenbudget wist ik ook echt niet hoe ik dat ging doen, was niet van plan meer dan 100 euro voor een torselet of bustier neer te tellen... maar ik had ontzettend geluk; heb via Marktplaats twee bustiers besteld van vijf euro elk! Nieuw, met het kaartje er nog aan, allebei nog precies in mijn maat! Een gladde en een met kant zodat ik kan kijken wat het beste onder mijn jurk kan.
Het is van een vrouw wiens dochter een bruidsmodezaak heeft, zodoende. Soms blijft er iets over of verkoopt het niet en dan doet zij het via Marktplaats. Echt een tip dus, niet alles op MP is gebruikt! :)
Ben zo blij, morgen worden ze bezorgd als het goed is!

MayBride

  • Gast
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #154 Gepost op: 17 december 2012, 18:47:21 »
Mijn torsolet komt uit Amerika ( 80 euro). In de bruidswinkel was dit EXACTE model 159,95 euro!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #155 Gepost op: 17 december 2012, 19:52:04 »
Oud topic, bij deze blaas ik het nieuw leven in :)
Met mijn studentenbudget wist ik ook echt niet hoe ik dat ging doen, was niet van plan meer dan 100 euro voor een torselet of bustier neer te tellen... maar ik had ontzettend geluk; heb via Marktplaats twee bustiers besteld van vijf euro elk! Nieuw, met het kaartje er nog aan, allebei nog precies in mijn maat! Een gladde en een met kant zodat ik kan kijken wat het beste onder mijn jurk kan.
Het is van een vrouw wiens dochter een bruidsmodezaak heeft, zodoende. Soms blijft er iets over of verkoopt het niet en dan doet zij het via Marktplaats. Echt een tip dus, niet alles op MP is gebruikt! :)
Ben zo blij, morgen worden ze bezorgd als het goed is!

5 Euro is wel heeeel goedkoop! Ben je tevreden over de kwaliteit en pasvorm? Persoonlijk zou ik er bij zo'n extreem laag bedrag niet aan durven beginnen...

Hope~20

  • Gast
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #156 Gepost op: 17 december 2012, 21:42:07 »
Oud topic, bij deze blaas ik het nieuw leven in :)
Met mijn studentenbudget wist ik ook echt niet hoe ik dat ging doen, was niet van plan meer dan 100 euro voor een torselet of bustier neer te tellen... maar ik had ontzettend geluk; heb via Marktplaats twee bustiers besteld van vijf euro elk! Nieuw, met het kaartje er nog aan, allebei nog precies in mijn maat! Een gladde en een met kant zodat ik kan kijken wat het beste onder mijn jurk kan.
Het is van een vrouw wiens dochter een bruidsmodezaak heeft, zodoende. Soms blijft er iets over of verkoopt het niet en dan doet zij het via Marktplaats. Echt een tip dus, niet alles op MP is gebruikt! :)
Ben zo blij, morgen worden ze bezorgd als het goed is!

5 Euro is wel heeeel goedkoop! Ben je tevreden over de kwaliteit en pasvorm? Persoonlijk zou ik er bij zo'n extreem laag bedrag niet aan durven beginnen...

Ze komen woensdag, op de foto's zag het er erg goed uit en als ze niet passen gooi ik ze zo weer op MP :)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #157 Gepost op: 17 december 2012, 22:14:22 »
MP kan dan ook een goeie zijn idd!

Ik ben op zoek geweest naar een strapless bh, mocht best ietsje meer kosten omdat ik wel iets moois wilde onder m'n jurk. Heel veel winkels afgeweest, wilde geen torselet omdat die ik aan had onder m'n jurk bij het passen al niet mooi zat. Heb ook weinig te corrigeren dus had voor mij geen meerwaarde. Maar nergens een mooie bh te vinden die niet afzakte. Want met cupmaat A is er ook weinig om aan te blijven hangen.. Mooi setje van Marie Jo, maar uiteindelijk zat die van de Hunkemuller het beste :P Dus voor €30 heb ik een bh met 2 verschillende slipjes. Geen hipster want die hebben neiging tot stringvorming bij mij :P

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Het grote "bruidslingerie is duur"-topic met alternatieven
« Reactie #158 Gepost op: 18 december 2012, 11:20:20 »
Hier nog een MP liefhebber! Ik heb een schitterende marie-Jo torselet gekocht, maar 1 dag gedragen en zo goed als nieuw voor slechts 25 euro. Nieuwprijs lag rond de 125 euro.
Ik heb nog gekeken voor de originele hotpants erbij (ik vind een string niet fijn), maar die waren bijna 40 euro. Heb nu bij hunkemöller een broekje gekocht voor 10 euro in precies dezelfde kleur.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards