Alles over trouwen > Het huwelijk

Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen

(1/117) > >>

Han:
dag,
we hebben fotograaf die er vanaf het moment dat wij elk zien erbij is.
bij het feest is hij echter afwezig. dit doet hij nooit verteldeh ij ons.. wel maakt hij foto's van het moment dat gasten binnenkomen maar dan vertrekt hij.
Dit lijkt me wel erg jammer toch? op het feest dienen toch ook kiekjes genomen te worden. en is best lastig ivm licht etc.
hoe gaat dit normaliter?
en moet je voor fotograaf ook diner etc betalen. hij is immers hele dag aanwezig. Oja hij vraagt 600 euro. wat vinden jullie?

heb dit ook al onder fotografie gezet maar hier komt er geen reactie op....
vandaar toch een nieuw topic!!

Marieba:
Ik vind EUR 600 niet duur voor een hele dag. Bij ons is de fotograaf er tot aan het diner bij, daarna hebben we een vriend gevraagd (die hobby fotograaf is) om foto's te nemen en ik denk dat ik ook nog wat wegwerpcamera's neerzet op het feest.

melis:
€ 600.00 is niet duur onze fotograaf is er van 11 ochtends tot 18.00 uur kost ons 850.00 onze film man is er van 19.30 t/m 01.00uur en kost ons 450.00

Avonds willen wij graag een film anders krijgen we te veel foto's, en vind dat gezelliger als je terug kijk.

timkim81:
Bij ons was de fotograaf de hele dag aanwezig en is pas weggegaan toen heft feest afgelopen was.
Vind het persoonlijk erg leuk dat we ook foto's van het feest hebben.
We hebben oa hele leuke foto's van de openingsdans en toen wij op het eind vh feest met zijn tweeën de lucht ingingen!
Op onze feestlocatie hadden ze eten voor de fotograaf en voor de DJ en zanger. Die hebben apart beneden gegeten.
Hebben hier natuurlijk wel voor moeten betalen, maar ik vind dat als de fotograaf blijft, dat hij wel recht heeft op een maaltijd!

stimpy:
Hé Han,
Je hoeft je niet bij elk nieuw topic te verontschuldigen joh... Inmiddels hebben wij wel door dat je goed kijkt voor je iets nieuws opent... :wink:

Ik wil de fotograaf ook per sé wel bij het feest. Hij komt ook geen probleem. Hij vertelde wel dat het niet gebruikelijk is, maar dat het een hele leuke aanvulling kan zijn op je fotoreportage. De fotograaf moet wel rekening houden met het licht dat vaak veel beperkter is dan normaal en het werkt het best met een fotograaf die toch al redelijk op de fotojournalistieke manier fotografeert en dus niet zo van de poseerfoto's is...

Leuke blije, spontane beelden van feestende mensen! Ik ben voor en met je eigen digitale camera (en belichtingsmogelijkheden) krijg je het toch niet zo mooi. En zonder mis je momenten als een openings/einddans en oma die de jive doet en je zwager die met z'n stropdas op tafel Elvis nadoet... Zonde...

600 euro is een redelijk bedrag.... En ja, hij moet toch wat eten... Dat is overigens iets dat je beter met de fotograaf kunt afstemmen. Als je een heel diner voor de man/vrouw regelt en hij/zij moet eigenlijk meer fotograferen dan hij/zij de kans krijgt om te eten dan zou dat zonde zijn. Wellicht heeft de fotograaf zelf een voorkeur.

Ik zou het doen...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie