Alles over trouwen > Het huwelijk

Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen

<< < (3/117) > >>

stimpy:
Soms zijn foto's van mensen die iets losser zijn door de alcohol best leuk. Ik ben met MaFo eens dat dat helaas niet voor iedereen/alles geldt. Wij kiezen er toch voor om de fotograaf erbij te houden. De fotograaf is hoop ik wel verstandig genoeg om (iig. niet met opzet) allerlei ranzige foto's te maken... :wink: (En mijn gasten zijn hoop ik verstandig genoeg om hun kleren aan te houden...) -> Op een hoop feestjes gaat het er overigens echt wel beschaafd aan toe gelukkig...

Birdy:
Zelf fotografeer ik ook feesten als een bruidspaar daarom vraagt, maar je loopt het risico zeer veel dezelfde foto's te krijgen. Ik probeer altijd wel verschillende dingen uit (bijvoorbeeld flitsen bij lange sluitertijd en dan je camera ronddraaien of uitzoomen), maar daar moet je ook niet te veel foto's van hebben. Ik loop daarom dan ook niet de hele tijd rond, maar zoek ook regelmatig een stoel op. Niet omdat ik lui ben, maar niet honderden dezelfde foto's te krijgen. Het is aan het bruidspaar of ze daarvoor willen betalen. Als jullie het ervoor over hebben, dan moet je dat zeker doen. En als er na 11 uur geen verrassingen meer zijn, dan kun je geld besparen door de fotograaf dan weg te laten gaan. Het zijn allemaal overwegingen die alleen een bruidspaar kan maken. Een fotograaf geeft de tips.

MissBride:
Onze fotograaf is er ook niet bij.
Wij zetten op alle tafels een wegwerpcameraatje en dan mogen de gasten zelf fotograferen. Levert volgens mij hele leuke plaatjes op.

evert:
een goed idee is misschien om de fotograaf te vragen alleen het eerste uur of anderhalf uur van het feest erbij te zijn en de rest niet. Dan heb je in ieder geval de openingsdans en een goede sfeerimpressie; wel zo leuk voor bijvoorbeeld je album, en het scheelt in de kosten.

Trouwring:
Ook onze fotografen wilden niet bij het feest zijn, vonden wij prima. Genoeg familieleden met een fototoestel :biggrin: En het is toch ook niet echt leuk voor fotografen om op een feest te zitten met wildvreemden? En ik weet niet hoe groot je feest is, maar andersom geldt dat dan misschien ook wel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie