collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 382480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robertw

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #150 Gepost op: 3 april 2012, 10:40:49 »
We zijn op zoek naar een fotograaf die niet van (met alle respect) die zoetsappige foto's maakt maar daarin net iets afwijkt. Dus stoere en ongedwongen foto's. Max budget E 2.000 in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Iemand tips/ervaring?

ansjedansje

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #151 Gepost op: 4 april 2012, 09:25:34 »
We zijn op zoek naar een fotograaf die niet van (met alle respect) die zoetsappige foto's maakt maar daarin net iets afwijkt. Dus stoere en ongedwongen foto's. Max budget E 2.000 in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Iemand tips/ervaring?

Wij kunnen je Eva Krebbers heel erg aanraden: www.evakrebbers.nl. Ze komt uit Utrecht, maar is wel bereid om een stukje te reizen (wij zijn in Brabant getrouwd!). Als je op haar website op books klikt kom je bij ons trouwalbum (Angela en Stefan). Je ziet een enkele zoetsappige foto, maar vooral veel lol en stoere poses. Ook de foto's met de daggasten,die vaak toch wat statisch en geposeerd zijn, zijn heel grappig geworden. Zij is eigenlijk kunstfotografe en maakt waanzinnige (zelf)portretten, vandaar dat ze bij trouwreportages ook een wat andere kijk heeft.

Succes met het zoeken naar een leuke fotograaf!

Carien85

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #152 Gepost op: 4 april 2012, 10:29:14 »
We zijn op zoek naar een fotograaf die niet van (met alle respect) die zoetsappige foto's maakt maar daarin net iets afwijkt. Dus stoere en ongedwongen foto's. Max budget E 2.000 in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Iemand tips/ervaring?

Vrienden van ons hebben Stefan Schipper uit Vriezenveen als fotograaf. Niet in de directe omgeving van Arnhem/Nijmegen, maar ik neem aan dat fotografen bereid zijn om een stukje te moeten reizen.

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #153 Gepost op: 4 april 2012, 10:50:29 »
Wij kunnen je Eva Krebbers heel erg aanraden: www.evakrebbers.nl. Ze komt uit Utrecht, maar is wel bereid om een stukje te reizen (wij zijn in Brabant getrouwd!). Als je op haar website op books klikt kom je bij ons trouwalbum (Angela en Stefan). Je ziet een enkele zoetsappige foto, maar vooral veel lol en stoere poses. Ook de foto's met de daggasten,die vaak toch wat statisch en geposeerd zijn, zijn heel grappig geworden. Zij is eigenlijk kunstfotografe en maakt waanzinnige (zelf)portretten, vandaar dat ze bij trouwreportages ook een wat andere kijk heeft.

Succes met het zoeken naar een leuke fotograaf!

Wat een leuke foto's!

Cahira

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #154 Gepost op: 5 april 2012, 21:23:59 »
Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf in Noord-Brabant.

Mijn moeder kende iemand die 30 jaar ervaring heeft in het vak (net met de vut, doet het nu nog af en toe voor de lol, maar ik heb haar vandaag gebeld en na het gesprek had ik er geen goed gevoel over. Ze kwam erg druk en chaotisch over en ik bedacht meteen dat as en ik dat niet fijn vinden.
Daarnaast vroeg ze nog vrij veel, het was geen vriendenprijsje zeg maar. En ze was een beetje aan het pushen om er een album bij te nemen terwijl we de foto´s op DVD willen.
Erg jammer want ik had er eigenlijk al een beetje op gerekend dat dit voor een leuk prijsje geregeld kon worden en ik niet verder hoefde te zoeken. Maar AS vind het ook niets en zelfs mijn mam zegt dat ik het niet moet doen als het niet goed voelt.

Ik heb het topic al doorgenomen en een aantal websites bezocht en een aantal per mail benaderd. Maar als iemand nog ideeën hebt dan heel graag.
Wat we graag willen is vrij simpel:
fotograag hoeft maar 4 uur aanwezig te zijn (ongeveer van 12 tot 4 uur)voor opnames van:
ophalen bruid
ceremonie
groepsfoto´s voor stadhuis
korte fotosessie in het bos
Dit alles is in één plaats dus niet ver van elkaar.
Vervolgens willen we de foto´s graag op DVD om vrij te gebruiken.

Ik hoor het graag als jullie nog ideeën hebben.

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #155 Gepost op: 6 april 2012, 08:25:43 »
Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf in Noord-Brabant.


Hoi Cahira,
Aan welke kant van Brabant zoeken jullie een fotograaf? Als je in west-brabant iets zoekt, zou dit misschien wat kunnen zijn:
www.patriciabollen.nl
Picture Love
Studio Heartbeat

Volgens mij vragen ze allemaal 375 euro voor 4 uur, weet niet of dat binnen jullie budget valt?
Succes!

Cahira

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #156 Gepost op: 6 april 2012, 08:29:50 »
@ Elgee: Ja, het is inderdaad in West-Brabant.
Ik had zo vroeg nog geen reactie verwacht, maar zal als ik uit het werk kom de links even verder bekijken. Helemaal top! Bedankt alvast. Dit valt inderdaad binnen ons budget.

Robertw

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #157 Gepost op: 12 april 2012, 07:26:31 »
We zijn er uit! We hebben een geweldig fotografenduo gevonden: Ramon en Hermine (www.monetmine.nl). Ze zijn niet de goedkoopsten maar wat maken zij prachtige foto's!

kim89

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #158 Gepost op: 17 april 2012, 21:01:50 »
Ik ken een leuke fotograaf in brabant die nog niet zo lang bezig is dus budgetair mogelijk erg aantrekkelijk!
Hij maakt geen kleffe reportages en duwt het bruidspaar niet in allerlei onhandige standjes!
Hij is de hele dag (onzichtbaar) aanwezig en legt alle mooie, grappige, leuke en emotionele momenten van de dag vast!
Ik zou zeggen kijk eens op www.basrombouts.com
« Laatst bewerkt op: 17 april 2012, 21:03:09 door kim89 »

Pamelak

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #159 Gepost op: 1 mei 2012, 17:53:24 »
Heeft er iemand ervaring met de fotograaf Dimitri Visser? wij willen niet zoveel geld aan een fotograaf uitgeven en hij is niet zo duur.
Ik heb al wel "iets minder" positiefs over hem gelezen, maar die berichten zijn oud.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #160 Gepost op: 2 mei 2012, 08:51:01 »
@ pamelak, ik heb geen ervaring met die fotograaf, dus daar geen opmnerking over :wink:. Mocht je het toch niet helemaal zien zitten, kun je altijd nog wat verder kijken er zijn wel meerdere goedkope opties te vinden. :) Vaak is het een pakket wat ze aanbieden en dat kun je eventueel ook wat uitdunnen om tot dat bedrag te komen wat jullie in gedachten hadden.

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #161 Gepost op: 2 mei 2012, 09:37:37 »
Hoi Pamelak,

Ik heb even op de website gekeken, maar die Dimitri Visser is niet speciaal goedkoop volgens mij. Ik zag dat hij in west-brabant zit. Eerder heb ik voor Cahira al drie fotografen geopperd die in west-brabant zitten en in dezelfde prijscategorie zitten als Dimitri (misschien zelfs iets goedkoper). Maar als Dimitri Visser jullie aanspreekt, zou ik zeggen: gewoon een kennismakingsgepsrek doen. Als het goed voelt, voelt het goed en zo niet kun je de andere opties eens proberen.


Hoi Cahira,
Aan welke kant van Brabant zoeken jullie een fotograaf? Als je in west-brabant iets zoekt, zou dit misschien wat kunnen zijn:
www.patriciabollen.nl
Picture Love
Studio Heartbeat

Volgens mij vragen ze allemaal 375 euro voor 4 uur, weet niet of dat binnen jullie budget valt?
Succes!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #162 Gepost op: 7 mei 2012, 14:44:45 »
Heeft er iemand ervaring met Fotografie Bos uit Nijmegen?
Ik kwam hun op marktplaats tegen en ik zag dat ze  helemaal niet duur waren.
Ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #163 Gepost op: 7 mei 2012, 14:51:03 »
Hoewel ik zelf al een andere fotograaf heb, wil ik jullie attent maken op Geertje Vierhout. Ze was de fotografe van mijn schoonzusje. Lief mens, creatief en hele mooie boeken. Echt een aanrader!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #164 Gepost op: 7 mei 2012, 15:00:01 »
Waar komt ze vandaan? Ik zoek namelijk een fotograaf uit Noord-oost Brabant of vooraan in Gelderland, net over de Maas haha.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #165 Gepost op: 7 mei 2012, 15:34:37 »
http://www.geertjevierhout.nl/ Info staat op de site :)

Lieke23

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #166 Gepost op: 7 mei 2012, 20:40:50 »
LatinBride, wij hadden Peter Kuijpers uit Veghel. Een leuke fotograaf die samen met zijn vrouw een perfect duo vormen. Vrouw let op de details en man maakt de foto's. Ze zijn niet duur, 800 euro voor de hele dag, bij ons van 9:00 uur tot 17:00 uur. 's Avonds hebben een hoop gasten foto's gemaakt. Album en dvd met alle foto's zit ook bij die prijs.

Als je z'n naam ff googled dan heb je z'n website zo gevonden.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #167 Gepost op: 8 mei 2012, 08:33:34 »
Thanks Lieke!!!! Ik zal er meteen ff naar gaan kijken!

Lieke23

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #168 Gepost op: 12 mei 2012, 10:38:11 »
Bij dezen wil ik onze fotograaf Peter Kuijpers nogmaals even aanbevelen :)

Afgelopen donderdag hebben we ons trouwalbum op kunnen halen. Al na 2 weken! Echt petje af voor hen! Het resultaat is super mooi en zijn er erg blij mee. Hele goede service, als er een blad teveel vouwt of er iets mee gebeurt kunnen we het laten repareren. Nabestellingen kunnen we gewoon zelf laten afdrukken omdat we een dvd met alle foto's hebben, ook de bewerkte album versie.

Fietje

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #169 Gepost op: 15 mei 2012, 13:27:19 »
Hallo,

Wij zijn in de omgeving Den Bosch op zoek naar een betaalbare fotograaf.
Weten jullie iemand? Want ons budget is beperkt hiervoor, en wil hem eigenlijk wel 8 uur hebben op de dag.

kim89

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #170 Gepost op: 15 mei 2012, 13:36:58 »
Hallo,

Wij zijn in de omgeving Den Bosch op zoek naar een betaalbare fotograaf.
Weten jullie iemand? Want ons budget is beperkt hiervoor, en wil hem eigenlijk wel 8 uur hebben op de dag.

Misschien dat je hem wat vind: http://www.basrombouts.com/index.html ???

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #171 Gepost op: 15 mei 2012, 16:12:45 »
Bedenk me net dat ik nog geen recensie heb geschreven over onze fotograaf! Ik vind het een aanrader voor alle dames in het hoge noorden :tongue:.

Foto MGM uit Leeuwarden, wij hadden als fotograaf Peter ( de jonge, er is ooke en oudere :tongue: ) en zijn hier ontzettend tevreden over! Goede service, echt prachtige foto's! Mochten zelf een album selectie maken, een prettig persoon op de dag zelf met wie je goed kan lachen en goede ideeën heeft. En ook niet onbelangrijk, kon prima samenwerken met onze videografen.

Het kost wel wat.. wij hebben 90 foto's in een album, 15 foto's op dvd, van tevoren een portet fotoshoot en een gratis mini album als sneak preview op het grote album en dat kost ons ongeveer 1200.. Maar wij vinden het echt elke cent waard!


En weet niet of een recensie over onze videografen hier op zijn plek is, dus zal het kort houden: Ridali uit Emmen, volgens mij hier op het forum wel bekend. Reizen kosteloos het hele land door, zijn 2 gezellige mensen om bij je gezelschap te hebben en ook weer creatieve ideeen. We hebben een fantastiche clip en een prachtige trouwfilm van 20 minuten gekregen, clip al in de week na de bruiloft. Ook weer erg tevreden hierover!

LindaVelde

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #172 Gepost op: 22 mei 2012, 10:59:50 »
Als ik je een tip mag geven probeer Ork eens. Hij fotografeert in heel Nederland.

http://fotos.orkfotografie.nl/groupsandweddings

Hij is echt super goedkoop (bijna de helft van andere fotografen) en heel erg goed!

Wat nog belangrijker is is dat hij het met volle passie doet.

Even op een rijtje wat hij doet:
- Hij maakt heel onopvallend foto's, dus geen verblinde flitsen of een fotograaf die je voor de voeten loopt
- Hij is heel begaan en goed met mensen. Hij doet het leuk
- Hij bewerkt je foto's mooi en zorgt dat je echt een hele bult hebt om uit te kiezen
- Hij kan het zelfs nog bewerking in speciale effecten (zie zijn website)
- Hij is snel met het leveren van de foto's
- Je kunt alles in goed overleg met hem doen
- Hij denkt mee en kan je helpen je wensen te vervullen (hij gaat bijv mee kijken naar mooie locaties, zorgt dat hij daar de spullen voor heeft, weet speciale decoratie enz)

Hij heeft voor mijn zusje foto's gemaakt van haar bruiloft (mijn huwelijkskado aan haar) en ik ben echt gek op de foto's. En hij gaat "zwangere buik"foto's van me maken als ik bijna uitgerekend ben.

Ik kan hem echt aanbevelen.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #173 Gepost op: 22 mei 2012, 12:09:38 »
ik weet niet of dit ook spam is gezien het feit dat dit je tweede post is, maar de site spreekt mij wel aan.. lekker alternatief :biggrin: heb je enig idee van zijn tarieven? is handig als ik straks een begroting ga maken...

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #174 Gepost op: 22 mei 2012, 12:32:12 »
Grappig, zijn foto's spreken mij juist helemaal niet aan. Maar smaken verschillen en een goedkope fotograaf is altijd fijn :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards