collapse

Auteur Topic: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen  (gelezen 382027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #500 Gepost op: 1 november 2013, 15:03:51 »
Da's waar.
Zouden jullie de fotograaf dan al echt vroeg laten komen zodat je de make-up + aankleden bruid hebt en dan de ceremonie en achteraf leuke foto's met iedereen. En dan 's avonds iedereen foto's laten maken?
Of de ceremonie, foto's maken in die 6u en dan het begin van het feest mee vastleggen?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #501 Gepost op: 1 november 2013, 15:06:44 »
ik heb geen foto's van het aankleden omdat ik dat niet zo belangrijk vond. Wil je nog een fotoshoot ergens doen? Want dat hebben wij voorafgaand aan de ceremonie gedaan met z'n tweeen.
Dat is ook iets wat je kunt doen. Het is maar net wat jij belangrijk vindt. Wil je nog groepsfoto's maken met je gasten?

Jassou

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #502 Gepost op: 1 november 2013, 15:10:02 »
Ik zou kiezen voor klaarmaken, eventueel fotoshoot met jullie tweetjes voor of na de ceremonie, ceremonie, andere (groeps)fotos, foto's van wat er achter deceremonie volgt (toost/taart?) en dan de fotograaf laten gaan. Feestfotos zijn inderdaad zo interessant niet, en kunnen ook prima door anderen met een digicamera gemaakt worden.

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #503 Gepost op: 1 november 2013, 15:14:05 »
Tgoh niet direct. Veel hangt van het weer af. Want als het pijpenstelen regent dan zijn de optie's al een stuk beperkter dan als het niet regent of sneeuwt.
Ik zou wel graag een groepsfoto willen hebben. Maar of ik dan het aankleden erbij doe of niet, dan hebben we nog genoeg tijd om groepsfoto's te maken.

Ik zou het aankleden wel leuk vinden, maar ik heb niemand om me te helpen.
M'n ouders moeten eerst bij hun in het dorp nog naar de kapper en dan moeten ze nog zeker een uur rijden om tot bij ons te geraken.
Dus er zal geen tijd voor zijn dat m'n moeder me helpt met aankleden en voor de rest heb ik eigenlijk niemand om me daarbij te helpen.
En ik betwijfel of de visagiste dat doet  :biggrin:
Dus zou wal stom zijn om foto's te trekken als ik zelf met de jurk sta te klungelen :p

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #504 Gepost op: 1 november 2013, 15:35:42 »
Overleg anders eens met de fotograaf. Die heeft misschien ook al wel wat ideeen. Ik fotografeer ook huwelijken en tijdens het kennismakingsgesprek brainstorm ik met het paar mee en komen we altijd tot een geschikte planning.

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #505 Gepost op: 1 november 2013, 15:41:29 »
steffie, sowieso foto's van de ceremonie, die zijn veel belangrijker dan het feest! Bij ons waren de foto's van het feest ook heel donker en dansende of etende mensen zien er niet echt mooi uit...

Vraag een vriendin of ze je helpt met aankleden!
Wij hebben van het aankleden van beide foto's, maar ik vind achteraf gezien die foto's niet heel erg veel toevoegen. Het is een prachtige manier om de hele dag aan te geven, maar de foto's van de ceremonie zijn veel meer bijzonder omdat daar de emotie boekdelen spreekt..

Ik ben helaas helemaal vergeten om te vragen of de fotograaf groepsfoto wilde maken met alle vriendinnen..dat vond ik wel erg jammer...

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #506 Gepost op: 1 november 2013, 15:46:19 »
Dat is eigenlijk het probleem.
Ik heb geen vriendinnen.
Vorig jaar had ik een super goede vriendin, maar daar is het gruwelijk verkeerd mee gegaan en ik heb sindsdien niet echt de fut/het lef gehad om nieuwe vrienden te maken.
De vriendinnen die ik in Leuven, waar ik vroeger woonde, had hebben me allemaal laten vallen toen ik naar Antwerpen ben verhuisd.
Ik heb in het begin vaak geprobeerd van met hun af te spreken, maar er kwam absoluut geen moeite van hun kant. Dus ik heb ook niemand uitgenodigd op de trouw, omdat ik ze al zeker 3 jaar niet meer gezien/gehoord heb. Ja zo af en toe op fb zie ik iets verschijnen, maar als ik daar dan op reageer krijg ik geen reactie.

De mama van m'n vriend helpt hem met het aankleden aangezien hij daar blijft slapen.
En mijn ouders komen dus pas af als zij volledig in orde zijn en dan is er geen tijd meer over voor mij, dus ik moet het alleen zien te doen.

Voel me eventjes super slecht hierover, alsof ik eventjes alleen op de wereld sta. Bleh.



wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #507 Gepost op: 1 november 2013, 15:52:14 »
Dat is eigenlijk het probleem.
Ik heb geen vriendinnen.
Vorig jaar had ik een super goede vriendin, maar daar is het gruwelijk verkeerd mee gegaan en ik heb sindsdien niet echt de fut/het lef gehad om nieuwe vrienden te maken.
De vriendinnen die ik in Leuven, waar ik vroeger woonde, had hebben me allemaal laten vallen toen ik naar Antwerpen ben verhuisd.
Ik heb in het begin vaak geprobeerd van met hun af te spreken, maar er kwam absoluut geen moeite van hun kant. Dus ik heb ook niemand uitgenodigd op de trouw, omdat ik ze al zeker 3 jaar niet meer gezien/gehoord heb. Ja zo af en toe op fb zie ik iets verschijnen, maar als ik daar dan op reageer krijg ik geen reactie.

De mama van m'n vriend helpt hem met het aankleden aangezien hij daar blijft slapen.
En mijn ouders komen dus pas af als zij volledig in orde zijn en dan is er geen tijd meer over voor mij, dus ik moet het alleen zien te doen.

Voel me eventjes super slecht hierover, alsof ik eventjes alleen op de wereld sta. Bleh.

off topic : ach lieverd, snap dat je je dan enorm alleen voelt. Heb je geen nichtje of tante die je kan helpen?
Ik heb geen idee wat voor jurk je hebt, anders had ik je wel geholpen!

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #508 Gepost op: 1 november 2013, 16:23:09 »
M'n nichten zijn beiden tegen de 35 jaar en niet uitgenodigd omdat ik daar geen contact mee heb.
Mijn tantes moeten ook van de kanten van Leuven komen en daar heb ik ook weinig contact mee.
Familie is eigenlijk uitgenodigd omdat het 'not done' was de tante en nonkel van m'n as uit te nodigen en niemand van mijn kant.
Net even uitgehuild bij m'n vriend en die gaat vragen of zijn moeder me wilt helpen met de jurk.
Maar de nonkel en tante van m'n vriend komen misschien helemaal van Duitsland over en dan kan z'n moeder die natuurlijk niet alleen laten.
Volgende week gaat m'n vriend vragen of ze kunnen komen, maar geen idee of de mama van m'n vriend me dan wilt helpen moesten ze niet komen.
De visagiste is iemand die ik niet ken, dus ik vind het een beetje vreemd om dat dan te vragen.

M'n vriend stelde voor om die nacht bij m'n ouders te gaan slapen, maar dan moet ik de visagiste afzeggen en een andere zoeken in hun regio. Want de visagiste die ik nu heb woont niet zo ver van bij ons, dus het is een beetje gek om haar dan helemaal naar Leuven te laten komen.

Ik had het al eens aan mijn moeder gevraagd, maar die heeft vlakaf gezegd dat daar geen tijd voor is. Want zij moeten met z'n 3 toch ook in orde geraken? En bij m'n ouders zal er sowieso al genoeg stress zijn, niet veel zin om daar dan tussen te gaan lopen.
Dan weet ik zo al dat m'n dag slecht begint.

Ik kan het ook altijd eens aan m'n schoonzusje vragen. Ik heb nu wel niet veel contact met haar, maar 't is wel een leuke meid.
Enkel geen idee hoe zij hier zo vroeg gaat geraken, want ze hebben zelf geen auto en wonen aan de andere kant van België. Dus ik denk dat m'n schoonouders hun zullen ophalen.

Collega vind ik moeilijk want zij zijn niet uitgenodigd, dus dat is wat vreemd om dan te helpen om me in m'n jurk te zetten als ze verder niets met de dag te maken hebben.
Ceremonie meester hebben we niet omdat we niet zo een geweldig contact hebben met de familie en de vrienden van m'n as die zouden allemaal dingen doen die totaal niet bij ons passen, om nog maar de vraag te stellen of ze die taak serieus zouden nemen.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 16:25:54 door Steffie_G »

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #509 Gepost op: 1 november 2013, 16:27:59 »
Anders vraag je of je schoonzusje de nacht ervoor al bij jou slaapt. Goede reden om het contact aan te halen toch. Kan je lekker samen bezig zijn,

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #510 Gepost op: 1 november 2013, 16:29:14 »
Dat zou wel een leuk idee zijn :)
Ga het haar eens voorstellen

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #511 Gepost op: 1 november 2013, 16:44:20 »
Maar goed, na overleg met m'n vriend gaan we dus de fotograaf 's ochtends al laten komen, de ceremonie laten fotograferen en dan in de namiddag nog fotosessie met ons 2 + tegen het einde van de namiddag met de gasten. En misschien een klein stukje van het begin van het feest. Hangt er vanaf om welk uur we hem laten komen.


Jassou

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #512 Gepost op: 1 november 2013, 19:45:25 »
Wat mij verbaast is dat iedereen het zo druk heeft met zichzelf klaarmaken, voor vermaak voor andere familieleden te zorgen, maar jij gaat straks in je uppie je jurk aantrekken? Als ik je moeder was, stond ik die ochtend drie uur eerder op om naar je te rijden, je te helpen aankleden en daarna mezelf.

Iedereen straks tiptop klaar voor de bruiloft behalve de bruid... Beetje zot.

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #513 Gepost op: 1 november 2013, 21:15:27 »
Tja dat is mijn moeder...

Maar m'n broer komt me mee helpen. Hij wou geen nee horen :)
Hij komt de avond ervoor af en blijft hier dan slapen en helpt me mee de ochtend door te komen.
Hij is meestal de rust zelve, dus ik zie dat helemaal zitten :)
Ik vind het echt super lief van hem, ook al had ik initieel zo iets van 'oei, da's wel een beetje vreemd'
Maar hij wilt echt heel graag een grote rol op de belangrijke dag spelen.
En hij zei dat we dan misschien toch eens aan de visagiste moesten vragen om een beetje te helpen.
Komt wel goed denk ik :)

idgnkv

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #514 Gepost op: 1 november 2013, 22:50:25 »
Wat lief van je broer!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #515 Gepost op: 1 november 2013, 23:00:42 »
 :applaus: Voor de broer van Steffie!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #516 Gepost op: 2 november 2013, 18:07:46 »
@Steffie: fijn dat je broer wél behulpzaam is en je ook gezelschap houdt vanaf de avond ervoor.
In je eentje kom je nooit fatsoenlijk je jurk in joh. En buiten dat is het natuurlijk ook veel gezelliger en fijner als er iemand bij je is.

Steffie_G

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #517 Gepost op: 2 november 2013, 20:18:43 »
Ik ben echt heel blij dat m'n broer dit wil doen :)
En dan kunnen we er 's avonds nog een leuke dag van maken en moet ik mij niet teveel zorgen maken over de katjes, want die zullen het ook vreemd vinden als er zoveel vreemden rondlopen. Maar m'n broer kennen ze al :)

Ja ik denk dat ik m'n haar weer volledig in de war zal doen en m'n gezicht in zulke bochten wringen dat de make-up ook al niet mooi meer zal zitten. Laat ons dan nog maar zwijgen van de stress op dat moment.


Fotograaf is in orde gekomen :)
Die komt dus 's ochtends langs en blijft tot als de gasten aankomen op de feestlocatie.
En vanaf dan worden de gasten fotograaf  :biggrin: We gaan wegwerp camera'tjes voorzien op de tafels.
Ik ben super benieuwd wat dat gaat geven  :biggrin:

wedding2013

  • Gast
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #518 Gepost op: 3 november 2013, 14:54:51 »
Lief van je broer!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #519 Gepost op: 30 november 2013, 17:29:24 »
Iemand ervaring met Debby Elemans?

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #520 Gepost op: 30 november 2013, 19:20:34 »
Ja ik Bolien. Wij hebben haar geboekt als onze fotograve. De loveshoot hebben we al bij haar laten maken.
Ze maakt super relaxte sfeervolle foto's. Een heerlijke, gezellige vrouw die ongedwongen foto's maakt.
Aggies heeft haar foto's ook laten maken. Op haar site heb je heel veel bloggen/previews van bruidsparen.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #521 Gepost op: 1 december 2013, 09:01:48 »
Iemand ervaring met Debby Elemans?

Jaaaaaa, Debby hadden wij ook. Zo een lieve schat. Die moet je nemen. Zo gelachen met haar. Je voelt je helemaal op je gemak bij haar in de buurt. Erg mooie foto's geworden.

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #522 Gepost op: 1 december 2013, 15:18:39 »
heeft er ook iemand ervaring met Mark de Vries?

Jojo

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #523 Gepost op: 1 december 2013, 16:07:12 »
Hoihoi,

Wij gaan volgend jaar juni 2014 trouwen. Wie heeft er ervaring met fotograaf en videograaf jeroen rebergen??

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen
« Reactie #524 Gepost op: 1 december 2013, 21:22:13 »
Hoihoi,

Wij gaan volgend jaar juni 2014 trouwen. Wie heeft er ervaring met fotograaf en videograaf jeroen rebergen??

Over tien dagen kan ik je vertellen hoe hij was, maar de loveshoot die we met hem gedaan hebben was fantastisch! Heel ongedwongen en gezellig en geweldige foto's!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards