Alles over trouwen > Het huwelijk

Fotografen Recensies en hulp bij het kiezen

<< < (2/117) > >>

Suusjeuh:
Mijn fotograven zijn heel de dag geweest, maar ik had dan ook de luxe om een vader en een oom te hebben die prachtig kunnen fotograveren... Juist de kiekjes van de avond vind ik heel belangrijk, omdat wij daar zelf erg weinig van meegekregen hebben...

MaFo:
Han, ik heb dit geloof ik eens ergens uitgelegd, maar dat maakt niet uit.
Veel fotografen houden het vaak in de avonduren voor bekeken. tot een uur of 10 max. Waarom? Daarna begint de alcohol te werken en krijg je soms hele vreemde foto's.
Ik heb een map op de pc met de naam: "foto's discreet". Ik hoop dat ik dat niet hoef uit te leggen. Vermoedelijk dat op jullie huwelijk de schoonmoeder niet stomdronken na 2 rosee'tjes met opgetrokken rok in een paal begint te dansen. Geloof me, zulke taferelen en andere gebeuren echter wel. Als beroepsfotograaf is dat je eer een beetje te na..

Het licht is nog tot daar aan toe. De meeste pro's hebben daar echt wel de lenzen en camera's voor.

marian1313:
onze fotograaf blijft inderdaad tot aan het begin van het feest voor wat sfeerimpressies en de openingsdans, maar verder is ze er niet bij
we zijn nog op zoek naar een bekende die op het feest foto's kan maken, maar er zal veel gedronken worden, dus veel zal niet fotoboek-waardig zijn
ik vind het wel leuk als er 's avonds nog foto's gemaakt worden, maar ze zullen dus zeker niet in hetzelfde fotoboek komen!

Melissie:
Onze fotograaf is ook tot het einde van het feest gebleven.
Ze heeft gedurende de avond nog veel leuke foto's gemaakt. Ook wel een paar van aangeschoten gasten....maar ach dat hoort erbij!

m-a-n-d-y:
Onze fotorgraaf is niet aanwezig bij het feest.
Er zullen vast de nodige mensen hun fototoestel bij hebben, dus er zullen best wat foto's gemaakt worden van de feestavond.
We vonden het alleen jammer van het geld als we haar de hele avond erbij zouden hebben terwijl er gedanst wordt en gedanst en gedanst. (hopenlijk dan)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie